Alla kategorier Trädgård Västra Götaland Bollebygd Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB

Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB, sid 2

Övre Skräddaregårdsvägen 8, 517 37 Bollebygd — Visa karta

På Västsvenska Trädspecialisten är vi certifierade och välutbildade arborister som dagligen arbetar med trädfällning, beskärning av träd, vi jobbar även med ren skogsavverkning. Med över 15 års erfarenhet i branschen kan vi med stor omsorg hjälpa alla våra kunder; privatpersoner, företag och offentlig verksamhet med allt inom trädfällning, trädvård eller avverkning av skog.

Vi finns och är aktiva i hela Västra Götalands län men utgår från Göteborg. Här är vi verksamma i Partille, Härryda, Lerum, Mölndal, Landvetter och Mölnlycke med omnejd.

Samtliga uppdrag vi tar på oss är fullt försäkrade av Länsförsäkringar och givetvis innehar vi F-skattesedel. Alla våra uppdrag börjar med personlig telefonkontakt som sedan följs upp av ett konsultationsbesök, som givetvis är kostnadsfritt. Under konsultationen diskuterar vi fram den bästa lösningen för just dig.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 189 kunder tycker om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB

• Agneta U
    Agneta U skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Proffesionellt och kunnigt bemötande från första stund. Snabb service både att komma och göra en första bedömning på plats och sedan att ta ner trädet. Läs mer
  • Ralf M
    Ralf M skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Beskurit två stora träd i vår trädgård. Läs mer
  • Theresa A
    Theresa A skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Vi har fått hjälp med att ta ner en stor ek som stod nära huset. Snabbt jobbat och väldigt proffsigt. Vi var supernöjda, och behöver vi hjälp igen så kontaktar vi självklart Västsvenska Trädspecialisten igen. Läs mer
  • Horst M
    Horst M skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Mycket god service proffsigt bemötande lämnade pris uppgift
    som också gällde när arbetet var slutfört. Läs mer
  • Amarilla M
    Amarilla M skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Nöjd med servicen o bemötandet!
    Kommer anlita igen om behov finnes. Läs mer
  • Nils H
    Nils H skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Mycket proffsiga, snabba när jobbet gjordes. Enkel och tydlig dialog kring arbetet. Läs mer
  • Anna-carin B
    Anna-carin B skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Vi fick ca 20 svåra träd fällda. Det gjorde dom bra och snabbt. Imponerande och visar på mycket kunskap. Lite dyra dock med tanke på tidsåtgången. Läs mer
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Snabbt svar på vår förfrågan och inom 1 vecka var vårt träd nere. Trevligt bemötande! Läs mer
  • Brf S
    Brf S skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Ett mycket proffsigt bemötande och utförande av det uppdrag som vi behövde hjälp med.
    Allt gick snabbt och det var snyggt efter att dom hade fällt ett antal träd. Läs mer
  • Gunilla J
    Gunilla J skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Tog ner ett träd. De lämnade med saker som gått sönder i trädgården utan att kontakta mig. Jag kom hem och fick se eländet, klaga och till slut så kom de och lagade det de hade förstört. Skulle aldrig använda dem igen och inte heller rekommendera dem till någon annan tyvärr. Kanske är de bra, men vi är djupt besvikna. Läs mer
    2017-09-08 Michael A svarar Gunilla J
    Hej gunilla! Det var tråkigt att se att du inte var nöjd med oss. Var det den ruttna slipersen som vår stubbfräsare körde sönder som vi sedan bytte ut till en ny. Om det var den så var det ända vägen in för att fräsa stubben. Felet som uppstod var att vi inte fick reda på detta från våran stubbfräsare. Hade vi fått info från han så hade vi kontaktat er före ni behövt kontakta oss ang detta. Så vi har bättrat oss i vår intärna kommunikation. Så detta skall inte hända igen. Ber åter igen om ursäkt för ert besvär ang detta. Mvh Michael.
  • Hanna U
    Hanna U skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Hjälp med plantering av tujahäck.
    Mycket trevlig och noggrann. Proffsigt intryck och ett jättebra resultat! Läs mer
  • Lars R
    Lars R skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    enkelt o smidigt, väl utfört arbete. Läs mer
  • Stina L
    Stina L skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Bra. Utfört arbete enligt offert och frågade när arbetet behövde ändras. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Mkt bra. Positivt och proffesionellt! Läs mer
  • Bergman
    Bergman skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Supertrevliga och superkompetenta! Läs mer
  • Lina I
    Lina I skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Mycket bra bemötande. Fick svar på offert snabbt och arbetet bokades in snabbt. Bra utfört arbete. Läs mer
  • Leif K
    Leif K skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Vi är imponerade av Västsvenska Trädspecialisten.
    Snabbt, effektivt och bortforsling av nedtaget träd.
    Från ankomst tillavgång 2 timmar för nedtagning och bortforsling av två stora träd. Hela operationen genomfördes med stor precision och kvalitet. Fantastisktbemötande mot oss som kund. Läs mer
  • Bygga B
    Bygga B skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Bäst på gulerot hele dan. Levererar gulerot i alla lägen. Bäst i test på gulerot. Genomtrevlig med snygga välskötta gulerotsgaddar. Läs mer
  • Ingegerd M
    Ingegerd M skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Mycket bra från början til slut. Jag köpte trädfällning av dem. De svarade snabbt, kom snabbt, gav ett bra och tydligt pris, utförde arbetet snabbt, och såg till att städa upp enligt överenskommelse. Läs mer
  • Jonatan G
    Jonatan G skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Kunnig arborist som skötte både konsultation och fällning (stor björk i svårt läge) mycket bra.

Är själv företagare inom en någorlunda besläktad bransch, och inom avancerad trädfällning finns det många som vill men inte kan (det är fräckt att klättra i träd med motorsåg). Fallande träd kan vara farliga på riktigt, och då vill man anlita ett proffs. Det är jag övertygad att man gör om man anlitar detta företag! Läs mer
  • Mölndals P
    Mölndals P skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Mycket bra, snabbt och effektivt. Läs mer
  • Lars M
    Lars M skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Snabbt o effektivt jobb. Inga konstigheter. Läs mer
  • Lennart T
    Lennart T skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    fått hjälp vår 130 år gamla allé som drabbats av almsjuka.
    bra stöd vid våra kontakter med Länsstyrelsen för att få tillstånd.
    proffsigt och vänligt bemötande.
    arbetet utfört effektivt med minsta möjliga störningar.vi var helnöjda. Läs mer
  • Åke G
    Åke G skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Bemötandet var gott, men med tanke på det lilla och enkla jobbet var priset för högt. Läs mer
  • Tiina N
    Tiina N skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Trevligt bemötande, de var snabba på återkoppling och kontroll av arbetets omfattning. Dagen därpå var arbetet inplanerat.
    Vi fick hjälp med nedtagning av två träd, vedkapning, häckklippning samt beskärning av träd och bortforsling .
    Vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • Ida F
    Ida F skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Utmärkt hjälp med svåra träd att fälla. Snabba och grymma killar. Inget annat än super nöjd!! Remomenderas starkt!! Läs mer
  • Nina V
    Nina V skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Snabbt svar, kom på två dagar och åldersbestämde vår björk. Väldigt trevligt bemötande och så proffsiga! Läs mer
  • Finn R
    Finn R skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Toppenfirma, proffsigt bemötande hela vägen från offert till beskärning av en jättetall. Läs mer
  • Janne L
    Janne L skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Fantastiska killar.Jobbade mycket proffsigt.
    REKOMMENDERAR företaget vid trädfällning. Läs mer
  • Niclas H
    Niclas H skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Positivt och professionellt och arbetet sköttes väldigt bra. Läs mer
  • Berit D
    Berit D skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Vi fick hjälp att ta ner en mycket stor gran. Trevligt bemötande hela tiden. Vi behövde inte vänta länge på att få jobbet gjort och det gjordes snabbt och bra. Allt städades upp och fraktades bort utan problem. Även stubbfräsningen gjordes bara ett par dagar senare, och även det blev mycket bra. Läs mer
  • Yvonne K
    Yvonne K skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Mycket nöjd och trevlig kille och ett bra pris . Som jag kan rekommendera. Läs mer
  • Mats N
    Mats N skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Snabb och bra service !
    Återkoppling och bra svar på frågor som jag hade efter det att jag fått min beställning utförd Läs mer
  • Britta G
    Britta G skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Toppenbra! Smidigt och proffesionellt! Läs mer
  • Urban E
    Urban E skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    mycket bra, genomförde till fullo träd- och busknedtagning enligt beställning Läs mer
  • Joakim E
    Joakim E skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Vid storm runt nyår 2015-2016 så hade en gran blåst ner på tomten. Jag kontaktade många, bland annat Västsvenska Trädspecialisten, för att såga ner granen får bortforsling, men de kunde göra jobbet snabbast och till bra pris. Det gick snabbt och effektivt. Jag var inte hemma under arbetet, och jag fick fakturan innan jag ens märkte att granen var nersågad. :-) Läs mer
  • Ylva P
    Ylva P skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Jag minns inte hur jag hittade VST men när jag hade bestämt att de skulle hjälpa mig gick allt som på räls: De sågade ned två träd i besvärliga lägen på nolltid, frågade om jag ville ha den kapade, verkställde detta samt flyttade bitarna till ställen där de kunde ligga Läs mer
  • Ida H
    Ida H skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Kontakten med företaget fungerade bra. De kom utsatt tid och levererade enligt överenskommelse samt tog med sig allt skräp efteråt. Läs mer
  • Michael W
    Michael W skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Ansning av två träd på vår gård i Brf Utanverket, Kastellgatan 19, Göteborg Läs mer
  • Inge S
    Inge S skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Uppdrag: Prisuppgift och fällning av träd i kompliserat läge på fritidstomt.
    Snabb återkoppling efter mailkontakt. Personlig telefonkontakt med VTS på plats.
    Snabbt besked med prisuppgift. Utförande med god mariginal inom överenskommen tid och med mycket gott utförande. Läs mer
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Snabbt och proffsig hantering då ett trä i oväder la sig mot vårt hus Läs mer
  • Lotta J
    Lotta J skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Snabb återkoppling och trevligt bemötande. Läs mer
  • Julia M
    Julia M skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Bra bemötande. Borttagning av träd. Björkstammen som vi ville ta hand om själva, sågades upp i hanterbara längder som lades snyggt på tomten. Resten tog de med sig. Dock tog det några dagar mellan nedsågning och hämtning. Läs mer
  • Göran K
    Göran K skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Utmärkt arbete. Snabbt och rent efter dom. Läs mer
  • Anders Å
    Anders Å skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Proffesionellt och snabbt utfört arbete vid fällning av tre större björkar på vår tomt. Gjorede precis det vi kommit överens om, bortforsling av ris samt kapat stammar till lagom längd för vidare klyvning. Snyggt och prydligt. Läs mer
  • Mathias W
    Mathias W skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Trevliga, professionella och snabba. Lite dyra. Läs mer
  • Louise F
    Louise F skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Mycket nöjd! Trevliga, lyhörda för våra önskemål, resultatet bra, snabba att svara. Återkommer när det behövs! Läs mer
  • Urban I
    Urban I skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Mycket snabba å kompetenta röjde upp å jorde snyggt efter dom tagit ner en stor ek. Läs mer
  • Mårten G
    Mårten G skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Utmärkt bemötande och utfört uppdraget på bästa sätt. Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Trädnu Västsvenska Trädspecialisten AB
    Det var lätt att få kontakt via telefon och sedan via deras hemsida. Jag fick hjälp att frakta bort trädstammar och grenar snabbt och enkelt. Jag skulle gärna anlita dem igen. Läs mer

Övre Skräddaregårdsvägen 8, 517 37 Bollebygd