Trädnu AB

Trädnu AB

trad.nu
  • BadgeNineYears

På Trädnu är vi certifierade och välutbildade arborister som dagligen arbetar med trädfällning, beskärning av träd, vi jobbar även med ren skogsavverkning. Med över 20 års erfarenhet i branschen kan vi med stor omsorg hjälpa alla våra kunder; privatpersoner, företag och offentlig verksamhet med allt inom trädfällning, trädvård...

602 omdömen om Trädnu AB

Tegu A
Skrev om Trädnu AB

Fantastisk service och professionalism Jag kan inte nog rekommendera Trädnu nog för deras utmärkta arbete. Jag hade problem med ett par gamla träd på min egendom som behövde tas hand om och hade hört talas omTrädnu från en granne som hade använt deras tjänster tidigare. Från början till slut var jag imponerad av deras professionalism. De var punktliga och mycket kunniga när de utvärderade träden och gav mig råd om vilka åtgärder som behövdes. Det märktes verkligen att de hade expertis inom området och tog sig tid att...

Kerstin B
Skrev om Trädnu AB

Snabb och bra hjälp med mitt yräd!

Linda K
Skrev om Trädnu AB

Snabba att svara och komma ut på jobb. Proffsigt bemötande

Mikael L
Skrev om Trädnu AB

Expertisen och professionaliteten var imponerande, och kommunikationen var klar och tydlig. Arboristen visade stor respekt för trädet och dess hälsa, vilket resulterade i en säker och estetiskt tilltalande beskärning. Jag är mycket nöjd med resultatet och kan varmt rekommendera denna arborist till alla som behöver professionell trädvård.

Roland S
Skrev om Trädnu AB

Snabb och skicklig och gjorde arbetet helt som vi ville ha det

Henna E
Skrev om Trädnu AB

Snabb kontakt. De kom ut snabbt och kikade på trädet som skulle fällas och gav offert dagen efter. Tjänsten skulle utföras 2-5 veckor efteråt men när de hade tid över kom de och tog ner trädet. Inget förstört förutom lite staket men det går att laga.

Tommy B
Skrev om Trädnu AB

Fantastiska människor som är oerhört professionella. Grym service och mycket trevligt bemötande. Rekommenderas starkt att anlita dem!

Johanna Edit Maria F

Bra tålamod och rådgivning. Vägde in kundens önskemål men även vad som passade gällande säkerhet på vår tomt.

Lars H
Skrev om Trädnu AB

Profsigt och positivt uppträdande. Snyggt klippt och rensat. Dock dyrt om man ser till timpriset både innan och efter rutavdrag

Mats M
Skrev om Trädnu AB

Hade ett väldigt vildvuxet äppleträd som skulle beskäras. Stefan från Trädnu kom och gjorde ett fantastiskt och imponerande jobb! Städningen efter utfört arbete var också imponerande, inte en enda liten kvist var kvar på marken. Från att jag gjorde en förfrågan på nätet till slutfört arbete blev jag väldigt vänligt bemött. Kan verkligen varmt rekommendera det här företaget! / Mats

Jan-Ove L
Skrev om Trädnu AB

Snabb respons på förfrågan och snabbt och bra utförande. Kan varmt rekommenderas.

Annika W
Skrev om Trädnu AB

Bra bemötande och fint utfört arbete. Snabbt avklarat!

Tomas L
Skrev om Trädnu AB

Lite lång leveranstid och utanför "inom 2-4 veckor" me inget att klaga på i övrigt kmr.rekomendera dessa

Per N
Skrev om Trädnu AB

Trädnu kom och tog bort några träd som rasat på vår tomt under senaste stormen. Dom kom efter några dagar och gjorde ett snabbt och korrekt jobb. Och bra kommunikation. Kan inte ha önskat mig bättre.

Rolf L
Skrev om Trädnu AB

Mycket trevligt och gott bemötande. Trädnu levde till 100% upp på mina förväntningar, kunnig och informativ när äppleträden beskars

Per L
Skrev om Trädnu AB

Ett väl utfört arbete med fällning av en stor ek på vår tomt, som utfördes av er trevliga entreprenör.

Dan P
Skrev om Trädnu AB

Snabb återkoppling, prisvärt och snabbt utförande. Tack för hjälpen med träden. MVH Dan Prytz, Partille

Jonas G
Skrev om Trädnu AB

Bra och snabb service. Bra maskiner och verktyg. Bra uppföljning och redovisning. Proffesionellt bemötande.

Leif E
Skrev om Trädnu AB

Blev bemött på ett ypperligt och trevligt sätt! Beställde ned tagning av 2 stycken träd varav ett på mycket krävande plats med växthus ca 40cm från trädets stam på ca 45 cm i dia. krattat och ris borttaget i rödaste rappet! Elit klass!!!!! Leif E

Hans H
Skrev om Trädnu AB

Snabb service. stora resurser, lätt att få kontakt

Emmy K
Skrev om Trädnu AB

Snabb kontakt, enkelt samtal, lätt att kommunicera och beställa. Trädet blev fällt och uppsågat precis som vi kommit överens om. T o m lite bättre då det fälldes utan att nåt hamnade i vägen eller att något annat träd blev skadat. Priset enligt överenskommelse. Rekommenderar Träd nu varmt! Tack!

Stefan S
Skrev om Trädnu AB

Snabb och bra hantering från början till allt var klart.

Mikael J
Skrev om Trädnu AB

Supernöjd med jobbet som utförts precis som utlovat.

Ulf K
Skrev om Trädnu AB

Förträffligt från första telefonsamtal och möte!! Planering och genomförande av uppgiftet/arbetet som genomfördes på´ å bästa och proffsiga sätt, Kan utan vidare rekomenderas till bsta genomförande!!! Kan rekommenderas!!!!!!! / ek

Tomas S
Skrev om Trädnu AB

Kompetenta, trevliga och fantastiskt resultat !

Martina A
Skrev om Trädnu AB

Snabb återkoppling, tydlig offert. Mycket väl utfört. Beskärning av träd.

Lars-Olof S
Skrev om Trädnu AB

Snabba ryck och bra blev det kan verkligen rekommendera

Pojkarna S
Skrev om Trädnu AB

Snabb hantering mycket positivt.

Gösta L
Skrev om Trädnu AB

Vi är mycket nöjda med arbetet. Det gick snabbt och friktionsfritt.

Karl S
Skrev om Trädnu AB

Snabb respons Informerade väl om tider för åtgärder Trevligt bemötande Hos oss utfördes nedtagning av träd och rotfräsning.

Maria E
Skrev om Trädnu AB

Enkelt att få kontakt och vi är nöjda med bemötande. Fick gjort det vi bad om och är jättenöjda.

Jon S
Skrev om Trädnu AB

Kunnigt och prisvärt. Bra kunnig personal utförde på ett snabbt och proffsigt sätt. Mycket prisvärd tjänst mtp arbetet som utfördes.

Marie R
Skrev om Trädnu AB

Rörigt vid bokning. Dålig återkoppling vid offertförfrågan. Inga svar via Mail och sms. När jag själv ringde och ifrågasatte kom personal samma eftermiddag.

Veli V
Skrev om Trädnu AB

Helt perfekt gjord arbete... beskära äppleträd... trevlig personal , jag är mycket nöjd med jobbet som gjordes. mvh eero

Lars L
Skrev om Trädnu AB

Ångrar att jag inte anlitat dom tidigare.

Karin M
Skrev om Trädnu AB

Proffsigt Snabbt Snyggt gjort Inga skador på annat runt omkring.

Ingegerd Marianne B

Mycket bra , trevliga, kunniga och snabba, kan anlita dem igen

Lisbeth A
Skrev om Trädnu AB

Trevligt bemötande och duktiga i sitt arbete

Monica L

Snabba, kompetenta, prisvärda.

Ruth A
Skrev om Trädnu AB

Snabb återkoppling på mejl med förfrågan. Besök innan och diskuterade åtgärden. Utförde tjänsten snabbt och med yrkesskicklighet. Trevligt bemötande och fakturerade enligt överenskommelse. Mycket nöjd med allt.

Liselott S

Snabba, proffsiga och trevliga

Marco F
Skrev om Trädnu AB

Helt oförstående för att jag inte accepterade att det nedsågade trädet lämnades på grannens tomt, vilket innebar att vi var tvungna att röja upp där.

Kicki E
Skrev om Trädnu AB

Har haft kontakt med dom ett flertal gånger och genom många år. Trevliga och pigga personer som jobbar på företaget. Framförallt gör dom ett fantastiskt jobb och är proffsiga . Därför är dom alltid värda en fika !

Henrik S
Skrev om Trädnu AB

Snabb och professionell service. Bra kommunikation och väldigt trevliga och hänsynsfulla arborister. Dessutom väldigt rimlig debitering.

Claes H
Skrev om Trädnu AB

Ett proffsigt bemötande med snabba svar.

Marie W
Skrev om Trädnu AB

Trevligt bemötande på i telefon och på plats. Kunniga Kul upplevelse att se hur det går till när träd tas ner! Städade efter sig, dock några grenar som skulle behövas rättas till! Kan starkt rekommendera till vänner!

Carl P
Skrev om Trädnu AB

Det tog bara 2 timmar att ta ner 2 STORA träd. Bra pris, rekommenderas starkt. Mycket nöjd kund.

Gerth H
Skrev om Trädnu AB

Bra service och duktig personal ordning och reda

Anna-Karin B
Skrev om Trädnu AB

Professionella, lyhörda och trevliga!

Cathrine R
Skrev om Trädnu AB

Trevlig, proffsig, snabb! Stefan är kung i träden:-)