Västsvenskt Måleri

Västsvenskt Måleri

Välkommen till Västsvenskt Måleri!

Vi på Västsvenskt Måleri är ett företag med lång erfarenhet inom branschen. Därför kan vi försäkra att våra målare levererar högsta kvalitet på diverse måleriarbeten. Behöver du därför en duktig målare i Göteborg med omnejd, då har du kommit rätt.

Våra tjänster: Epoxigolv, fasadmålning, fönstermålning, sprutmålning, takmålning, tapetsering,

Vi välkomnar dig som privatperson såväl som företagare eller offentlig beställare. Låt oss ta hand om målningen vid renovering eller nyproduktion.

Ps. Glöm inte utnyttja ROT-Avdraget. Du får nu upp till 50 000 kr i skatterabatt per person och år.

Läs vad 13 kunder tycker om Västsvenskt Måleri 2

2021-05-28
    Slarvigt tvättat hus, de körde sönder gräsmattan på tre ställen med liften. Körde dessutom fast liften i gräsmattan och fick bärga upp den. På räkningen lade de på extra för lift de dagar det tog att bärga. Asfaltsinfarten gick sönder vid bärgningen. Tejprester kvar på hus. Man får ringa tillbaka dem hela tiden för att åtgärda. Oprofessionella och slarviga.
    2021-05-25
    Ommålning av hela huset utanpå.
    Mycket bra bemötande av Anders Bergman, och hans fyra vänliga målare.
    Inte så höga förväntningar egentligen. Mera av ett bra företag som överraskade positivt. Snabba åtgärder av Anders löste alla mindre hickattacker.
    2021-05-24
    Ommålning av vår enplansvilla
    Trevligt bemötande av ägaren samt anställda målare.
    Det var tyvärr väldigt rörigt kring huset medan de var här och målade. Det stod målarburkar och låg penslar samt annat arbetsmaterial huller om buller.
    Den struktur som ägaren ingav förtroende men utförarna gav ett helt annat intryck.
    2021-01-28
    Målning av hall. Mycket nöjd, det gick fort, målarna kom i tid och lämnade minimalt med stök efter sig.
    2021-01-27
    Snabb respons, trevligt bemötande och jättefint resultat.
    2021-01-25
    Vindskivor, stuprör och kupor på andra våningen.
    Kanonbra.
    Snabbt
    Vänliga.
    2021-01-25
    Lätta att ha att göra med, kunniga och proffsiga, kommer när man avtalat tid. Behövde åtgärda en grej som uppkom ett halvår efter jobbet och detta gjorde de snabbt och utan konstigheter. Precis som man vill att hantverkare ska vara!
    2020-03-14
    Slarvigt utfört arbete.

Instämmer med Britta nedan om tidsåtgång etc.
    Målaren hade för bråttom härifrån för att säkerställa att arbetet var ordentligt utfört.
    Hej. Det är tråkigt att Ni fann arbetet dåligt utfört, men som jag förklarade innan jag lämnade så var det bara att ringa mig så hade jag åtgärdat ev brister så snart färgen torkat. Man kan tyvärr inte tejpa om en list när färgen är blöt, risken att det blir kladdigt är för stor . Västsvenskt Måleri
    2019-12-07
    Ommålning av villan med lasyr.
    Trevligt bemött.
    Välgjort.
    Marie Gavik, Särö Skansenväg 16
    2019-12-06
    Jag anser att utförandet inte motsvarade det vi beställde. Arbetet utfördes på mycket kortare tid än vad man angett och man missade en del som skulle göras samt att det var slarvigt gjort. Tydliga penseldrag som syntes, kladdigt mm.
    Hej , Beklagar om arbetet inte motsvarade era förväntningar, Jag fick intrycket att Ert 30 år gamla kök skulle fräschas upp inför försäljning, därav lade vi en behandling med enklare fläckspackling samt ett lager färg, denna typ av enklare behandling gör att ytorna ser hela och renare ut däremot får man inte bort underliggande färg av vilken man ser tidigare struktur. vänligen Västsvenskt måleri AB Västsvenskt Måleri
  • Thomas R
    skrev om Västsvenskt Måleri
    2019-12-06
    God, pålitlig service och ett trevligt bemötande. Kvaliteten på tjänsten är mycket hög.
    Tack för omdömet.👍 det uppskattas Västsvenskt Måleri
    2019-12-04
    Allt funkade bra och de var lätta att ha att göra med
    2019-12-04
    Grannen målade sitt hus, jag målade
    Lite plåtkanter