Västsvenskt Måleri

Ivarsgårdsgatan 127, 434 35 Kungsbacka — Visa karta

Välkommen till Västsvenskt Måleri!

Vi på Västsvenskt Måleri är ett företag med lång erfarenhet inom branschen. Därför kan vi försäkra att våra målare levererar högsta kvalitet på diverse måleriarbeten. Behöver du därför en duktig målare i Göteborg med omnejd, då har du kommit rätt.

Våra tjänster: Epoxigolv, fasadmålning, fönstermålning, sprutmålning, takmålning, tapetsering,

Vi välkomnar dig som privatperson såväl som företagare eller offentlig beställare. Låt oss ta hand om målningen vid renovering eller nyproduktion.

Ps. Glöm inte utnyttja ROT-Avdraget. Du får nu upp till 50 000 kr i skatterabatt per person och år.

Läs vad 5 kunder tycker om Västsvenskt Måleri

• 2019-12-07

Marie G skrev om Västsvenskt Måleri
    Ommålning av villan med lasyr.
    Trevligt bemött.
    Välgjort.
    Marie Gavik, Särö Skansenväg 16 Läs mer
  • 2019-12-06

Britta D skrev om Västsvenskt Måleri
    Jag anser att utförandet inte motsvarade det vi beställde. Arbetet utfördes på mycket kortare tid än vad man angett och man missade en del som skulle göras samt att det var slarvigt gjort. Tydliga penseldrag som syntes, kladdigt mm. Läs mer
    2019-12-08 Västsvenskt Måleri svarar Britta D
    Hej , Beklagar om arbetet inte motsvarade era förväntningar, Jag fick intrycket att Ert 30 år gamla kök skulle fräschas upp inför försäljning, därav lade vi en behandling med enklare fläckspackling samt ett lager färg, denna typ av enklare behandling gör att
    ytorna ser hela och renare ut däremot får man inte bort underliggande färg av vilken man ser tidigare struktur.
    vänligen
    Västsvenskt måleri AB
  • Thomas R

2019-12-06

Thomas R skrev om Västsvenskt Måleri
    God, pålitlig service och ett trevligt bemötande. Kvaliteten på tjänsten är mycket hög. Läs mer
    2019-12-06 Västsvenskt Måleri svarar Thomas R
    Tack för omdömet.👍 det uppskattas
  • 2019-12-04

Annika A skrev om Västsvenskt Måleri
    Allt funkade bra och de var lätta att ha att göra med Läs mer
  • 2019-12-04

Li L skrev om Västsvenskt Måleri
    Grannen målade sitt hus, jag målade
    Lite plåtkanter Läs mer

Ivarsgårdsgatan 127, 434 35 Kungsbacka