Ventus Norden

På Ventus Norden jobbar vi med allt inom ventilation, på ett modernt sätt!
Vi fokuserar vår verksamhet kring tre ledord: kvalitet, kundservice och kompetens. De genomsyrar hela vår verksamhet, oavsett om du pratar med en certifierad tekniker eller någon i vår engagerade kundtjänst.
Tillsammans har vi över 150 års erfarenhet i ventilationsbranschen och vi ger dig gärna tips och råd. Våra tekniker och kundtjänstmedarbetare finns till ditt förfogande och vi vill att du ska känna dig trygg och våga ställa frågor redan från första kontakten!
Vi strävar efter att erbjuda ventilationslösningar som är bra för både dig och miljön i det långa loppet. Själva jobbar vi långsiktigt med att ha nöjd och glad personal samt se till att våra teknikers bilrutter är lagda så att de påverkar miljön så lite som möjligt.
Vi tänker nytt kring ventilation och genom modern teknik kan vi effektivisera vårt arbete i alla skeden. Hör av dig om ditt ventilationsproblem så hittar vi en lösning!
  • Kvalitet

4.1 / 68 recos
4.0 / 25 recos
4.3 / 17 recos

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar