Alla kategorier Ventilation Skåne Helsingborg Ventus Norden Ventus Norden Helsingborg

Ventus Norden Helsingborg

254 48 — Visa karta

Ventus Norden Helsingborg erbjuder allt som rör ventilation. Vi har 150 års erfarenhet inom branschen och arbetar uteslutande med tekniker som är välutbildade och certifierade i Sverige.
Kvaliteten i det jobb vi utför kommer från duktiga medarbetare. Vi tror även att nöjda medarbetare ger de nöjdaste kunderna. Kundservice är något vi prioriterar högt och du kan alltid fråga någon av våra experter under hela arbetsprocessen.

När det gäller miljösäkra lösningar är detta något som vi prioriterar högt. Våra ventilationlösningar och tjänsteresor är noga planerade och vi är aldrig rädda för att prova moderna tekniklösningar i vårt arbete.

Kontakta oss så hjälper vi dig med hela processen!

Läs vad 30 kunder tycker om Ventus Norden Helsingborg

• Katarina H
    Katarina H skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Beställde dammsugning o rengöring av luftkanaler o samtliga ventilationsventiler. Tryckmätning av alla ”kanaler” före o efter rengöring. Bra o proffsigt itfört, tog 1,5 timme, mkt nöjd med arbetet. Läs mer
  • Vera J
    Vera J skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Perfekt utfört arbete. Lite brist i kommunikation i för inställning efter utfört arbete. Bra dialog med hk rättade till och arbetet avslutades perfekt. Läs mer
  • Göran K
    Göran K skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Proffsigt från början till slut. Trevligt bemötande. Rensade och dammsög . Bra! Läs mer
  • Jan-åke H
    Jan-åke H skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Mycket vänlig och kunnig personal utförde service på ventilationsystemet Läs mer
  • Sven-åke K
    Sven-åke K skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Rengöring av luftåtervinningsanläggning. Offer på nytt aggregat. Verkar proffsiga och engagerade. Läs mer
  • Rolf M
    Rolf M skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Jag är nöjd med utfört arbete och har berättat detdamma föt mina gtannat

VH
    Rolf Läs mer
  • Rolf C
    Rolf C skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Ni är bra! Ni är bra! Ni Ni är bra! bra! Ni är bra! Ni är bra! Läs mer
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Ventilationsrengöring som gav bra resultat. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Trevligt bemötande och väl utfört arbete Läs mer
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Bokade tid för städning av ventilationen i huset. Bra service rakt igenom! Trevlig personal. Läs mer
  • Peter B
    Peter B skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Fick en genomgång av vårt ventilationssystem Läs mer
  • Ronny A
    Ronny A skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Vi fick hjälp med service av vårt ventilationssystem. Är mycket nöjda med teknikernas kunskaper och bemötande information och arbete Läs mer
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Mycket bra utfört arbete av rengöring av ventilationen i mitt hus. Allt genomfördes efter planen. Mycket nöjd. Läs mer
  • Åke M
    Åke M skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Mycket trevligt besök inför arbetet samt mycket bra utfört. Skulle definitivt rekommendera Ventus Läs mer
  • Björn R
    Björn R skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Vi fick ett bra bemötande och vänligt under hela processen. Hantverkaren arbetade långsamt och försiktigt hela tiden medan han rensade ventilationen. Vid förbesiktningen,som skulle vara gratis?, sades det att jobbet skulle ta 2,5 -3 Tim. Om jag kommer ihåg rätt tog det 1 Tim 50 min ungefär. När räkningen kom var den på 3695 kr !!! Efter rotavdraget. Vilken timpeng !!! För ett i mina ögon enkelt arbete. Det visste vi inte när vi beställde. Surt surt surt tråkigt ! Orimligt! Läs mer
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Rengöring av ventilation. Bra och snabb service. Kostnader stämde med erbjudande Läs mer
  • Stefan D
    Stefan D skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Själva arbetet hemma var perfekt. Trevlig serviceperson och bra resultat.
    Men faktureringen lämnade mycket att önska. Vi bad om att få den i min frus namn för ROT-avdraget. Det blev vi lovade. Men sen kom fakturan i mitt namn. Vi kontaktade då Ekonomiavdelningen och fick lovat igen att det skulle ändras med ny faktura. Sen kom det en påminnelse på första fakturan.
    Efter kontakt igen kom vi överens att vi betalde den fakturan men att de skulle ordna det med skatteverket. Men nu blev det ändå inskickat i mitt namn. Läs mer
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Snabb och bra tjänst utförd till belåtenhet.
    Trevlig personal Läs mer
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Alldeles för dyrt för detta arbete Läs mer
    2017-05-04 Ventus Norden svarar Kjell H
    Hej Kjell,
    Det var tråkigt att läsa att du känner så! Vi håller marknadsmässiga priser.

Kristina Eriksson, Ventus Norden
  • Birgitta W
    Birgitta W skrev om Ventus Norden Helsingborg
    De ringde oh nerböjd kostnadsfri kontroll av vårt ventilationssystem. De återkopplade omedelbart med bekräftelse efter att jag tackat Ja och uppgav telefonnr och e-postadress dit jag kunde vända mig samt överenskommen tid.
    Teknikerna som var här kom på utsatt tid.
    Mycket bra allt som allt både från uppringande och tekniker. Läs mer
  • Jan P
    Jan P skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Jobbet blev gjort men upplevde det som att jag blev uppskjörtad på sista fakturan gällande arbetskostnaden trots skatteavdraget. 3000kr i arbetskostnad för 25min arbete. Läs mer
    2017-04-19 Ventus Norden svarar Jan P
    Hej, Jan
    Det var väldigt tråkigt att du uppfattar oss så! Vi tar alla våra arbeten och alla våra kunder på största möjliga allvar och har alltid för avsikt att lämna alla kunder nöjda. Om en kund upplever att något gått fel så önskar vi att kunden hör av sig till oss och berättar vad missnöjet bottnar i så vi antingen kan åtgärda och ta ansvar för det ev misstag som skett eller förklara varför arbetet är gjort på ett visst sätt. Jag hade såklart önskat att även du hade kontaktat oss - då är jag säker på att uppfattning om oss nu!

Kristina Eriksson, Ventus Norden,
  • Eva L
    Eva L skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Bra, arbetet utfördes till belåtenhet. Läs mer
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Trevliga och kunniga medarbetare allt från bokning till slutfört arbete på plats. Läs mer
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Ockrare timdebitering på över 5000kronor Läs mer
    2017-05-04 Ventus Norden svarar Ulf A
    Det var tråkigt att läsa att du känner så! Vi håller marknadsmässiga priser

Kristina Eriksson, Ventus Norden
  • Göran K
    Göran K skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Ventus har först undersökt mina ventilationsrör från toaletter och grovkök, och konstaterat att där var mycket damm i dom. Därefter rengjordes hela systemet, med mycket gott resultat. Läs mer
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Bra utfört arbete och trevlig personal Läs mer
  • Karin U
    Karin U skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Jag blev uppringd och erbjuden ventilationskontroll i mitt hus.Kontrollen gjordes och jag blev föreslagen att rengöring behövdes.Tid bokades och kontrollen utfördes. Jag upplevde ett bra bemötande och genomförande av rengöringen. Läs mer
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Mycket.trevlig kille som rensade ventilationen snabbt och smärtfritt från allt som samlats i
    rören. Läs mer
  • Pia M
    Pia M skrev om Ventus Norden Helsingborg
    Jättebra bemötande, från första stund! Det kändes tryggt, bra och informativt att ha Ventus här och vi fick stor hjälp med att fräscha upp vårt ventilationssystem, något som inte blivit gjort på många år! Nu andas vi lättare och rekommenderar gärna Ventus till alla andra! Läs mer
  • Karl-erik O
    Karl-erik O skrev om Ventus Norden Helsingborg