Alla kategorier Ventilation Kalmar Kalmar Ventus Norden Ventus Norden Kalmar

Ventus Norden Kalmar

392 32 — Visa karta

Välkommen till oss på Ventus Norden Kalmar. Vi är ett företag med över 150 års erfarenhet inom ventilationsbranschen och jobbar med allt som rör ventilation.
Vår personal är både kompetent och välutbildad, och arbetar alltid utefter våra tre ledord: kvalitet, kompetens och kundservice. Detta innebär att du som kund alltid kan känna dig trygg med att ställa frågor om du undrar över något.

Vi arbetar alltid på ett modernt sätt med miljövänliga lösningar för våra ventilationssystem, men också för allt runtomkring som tjänstebilar och resor.

Vi erbjuder service som innebär både kvalitetssäkerhet och kostnadseffektiva lösningar. Kontakta oss om du vill veta mer!

Läs vad 91 kunder tycker om Ventus Norden Kalmar

• Alf S
    Alf S skrev om Ventus Norden Kalmar
    Mycket bra bemötande. Rensning av ventilationssystemet med gott resultat. Läs mer
  • Majvi J
    Majvi J skrev om Ventus Norden Kalmar
    Jag är nöjd. Tyvärr så var det mycket lång leveranstid. Läs mer
  • Bernt K
    Bernt K skrev om Ventus Norden Kalmar
    Säljaren som ringde var lite väl "på" så det tog ett tag innan jag förstod vad hon ville. Men sen är jag nöjd med allt. Det enda misstaget var väl att han som rensade och rengjorde sa att ett visst oljud i värmepumpen kom från dåliga lager i motorn till fläkten men när en som senare servade värmepannan då ett par ventiler läckte kollade på motorn så visade det sig att oljudet inte kom därifrån. Läs mer
  • Elin H
    Elin H skrev om Ventus Norden Kalmar
    Rengöring av husets ventilations, värmesystem, plus köksfläkt. Lite service, o byte av smådelar. Mycket bra service och vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Ida S
    Ida S skrev om Ventus Norden Kalmar
    Tydligt, effektivt och hjälpsamt bemötande och genomförande vid rensning av ventilationskanaler. Läs mer
  • Nils-tommy H
    Nils-tommy H skrev om Ventus Norden Kalmar
    Montören som kom ut var mycket trevlig och är välkommen tillbaka om några år. Läs mer
  • Hans K
    Hans K skrev om Ventus Norden Kalmar
    Funktionskontroll av ventilation FTX-system.
    Synnerligen proffsigt och väl utfört arbete och därtill en trevlig montör. Läs mer
  • Inge A
    Inge A skrev om Ventus Norden Kalmar
    Ventilation, rengjörning, bra bemötande av säljare och tekniker. Läs mer
  • Karl T
    Karl T skrev om Ventus Norden Kalmar
    De kom hem på gratis kontroll, visade smutsen i rören och vi bokade sedan rengöring som utfördes. Det ingick även byte av anslutning till spisfläkt men den gjordes inte då den ansåg nybytt. De kom inom utlovat tidsintervall och var färdiga före utlovad sluttid. Läs mer
  • Sven O
    Sven O skrev om Ventus Norden Kalmar
    han gjorde en rengöring av kanalerna och ställde in alla luftkanaler.Det var en mycket bra kille som var här Läs mer
  • Per S
    Per S skrev om Ventus Norden Kalmar
    Min uppfattning om Ventus är god. Arbetar seriöst, både med införsäljningen och arbetet som utfördes. Trevligt bemötande gjorde inte saken sämre. Läs mer
  • Frans H
    Frans H skrev om Ventus Norden Kalmar
    Gjorde rent ventilationen. Jag blev nöjd Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om Ventus Norden Kalmar
    Företaget har ett gott bemötande gentemot kunder. De erbjöd rengöring av vårt frånluftsystem. Deras tekniker var gammal sotare och han kom med goda råd och trix. Jag kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer
  • Lars S
    Lars S skrev om Ventus Norden Kalmar
    Trevligt, proffsigt! Rengöring av fläkt/ventilationssystem! Läs mer
  • Christian A
    Christian A skrev om Ventus Norden Kalmar
    Bra hantering hela vägen av mitt ärende med rengöring av ventilation. Läs mer
  • Bo S
    Bo S skrev om Ventus Norden Kalmar
    Trevligt bemötande från början till slutet. Vi har fått hjälp med städning av ventilation. Inget att klaga på. Läs mer
  • Arne B
    Arne B skrev om Ventus Norden Kalmar
    Ventilationskontroll
    Väl genomfört i vår villafastighet. Läs mer
  • Barbro A
    Barbro A skrev om Ventus Norden Kalmar
    Rengöring och koll av ventilationen allt flöt smidigt och trevligt bemötande gjorde det hela positivt Läs mer
  • Jan L
    Jan L skrev om Ventus Norden Kalmar
    Helt OK, de kom i tid och meddelade inför mötena. Läs mer
  • Mårten B
    Mårten B skrev om Ventus Norden Kalmar
    Jag upplever att det är ett mycket bra företag med proffsigt bemötande. De utförde rensning av ventilationen. Läs mer
  • Hans W
    Hans W skrev om Ventus Norden Kalmar
    Trevligt bemötande, men tämligen onödig åtgärd och utgift i mitt tycke. Läs mer
  • Percy A
    Percy A skrev om Ventus Norden Kalmar
    Dom gjorde ett bra jobb men jag blev lovad slang vid köksfläkten men den har jag inte sett än. Läs mer
  • Mikaela A
    Mikaela A skrev om Ventus Norden Kalmar
    Den köpta tjänsten var rengöring av ventilationen samt koll av köksfläkt.
    Kanon servic från början till slut. Läs mer
  • Rokka K
    Rokka K skrev om Ventus Norden Kalmar
    Bra bemötande
    Tydlig förklaring Läs mer
  • Jeanette H
    Jeanette H skrev om Ventus Norden Kalmar
    Har ringt och bett om att få protokoll på utfört arbete. Men jag har inte fått något. Irriterande. Läs mer
  • Dag H
    Dag H skrev om Ventus Norden Kalmar
    Bra bemötande från både "kontor" och tekniker som arbetade på ett förtroendegivande sätt. Huruvida rengöring/mätningar faktiskt behövdes kan möjligen förefalla mindre säkert. Läs mer
  • Therese L
    Therese L skrev om Ventus Norden Kalmar
    En person skulle komma hit och mäta samt ställa in ventilationen. Personen skulle även rengöra något filter etc... Om jag ska vara ärlig har vi ingen aning om vad vi har haft för nytta av detta (vi vet inte ens om personen har gjort det hen skulle göra) men dyrt var det. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Ventus Norden Kalmar
    Väldigt bra bemötande. Snabba och effektiva! Läs mer
  • Ibert L
    Ibert L skrev om Ventus Norden Kalmar
    Underhållet av ventilationssystemet gjordes på ett proffsitionellt sätt. Personalen var verkligen duktiga och servicevänliga. Eftersom jag nappade på ett erbjudande blev priset för tjänsten överkomligt. Läs mer
  • Johan F
    Johan F skrev om Ventus Norden Kalmar
    Bra bemötande.
    Rengöring ventilationssystem.
    Motsvarade förväntningarna. Läs mer
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Ventus Norden Kalmar
    Rengöring av ventilationssystem:
    Trevligt bemötande, duktiga och kunniga tekniker.

Jag blev nöjd med det arbete de gjorde. Läs mer
  • Christer F
    Christer F skrev om Ventus Norden Kalmar
    Upplever att vi blivit mycket väl bemötta från första kontakt, som erbjöd en genomgång av vårt hus ventilation samt åtgärdat det som behövdes. Artigt bemötande av teknikern som redovisade vilka åtgärder som skulle vidtas. Därefter en duktig fackman som ställde in och rengjorde våra ventilationstrummor. Prisuppgifterna som vi fick hölls till fullo. Läs mer
  • Erland J
    Erland J skrev om Ventus Norden Kalmar
    Bemötandet var från början till slut utan någras anmärkningar.
    Snabbt fick vi ett kostnadsbesked. När det sedan visade sig att ventilationsanläggningen hade felaktigheter fick vi vi två tillfällen nya kostnadsförslag. Jag upplevde kontakten mellan de som jobbade med ventilationen och den på annat håll ansvarige för kostnaderna gick via mobilsamtal oerhört snabbt. Alla visste vad som borde göras och gjorde det också.
    Till råga på allt var samtliga inblandade från Ventus synnerligen trevliga och gav också goda råd. Läs mer
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Ventus Norden Kalmar
    Bra att Ventus Norden tog kontakten med oss! Vi fick vår ventilation rengjord och till och från luft inställt,samt goda råd om vad som bör göras framöver.
    Bemötandet var bra,både från personen som tog kontakten och den som utförde jobbet!
    Nöjd som kund!
    Mvh Elisabeth Sjöberg Läs mer
  • Emil S
    Emil S skrev om Ventus Norden Kalmar
    Bemötandet var bra. Han som kom hem till oss var trevlig. Vi köpte en rensning/rengöring av från Luftsventilationen. Tjänsten levde inte upp till våra förväntningar. Ventilationen rengjordes endast 2meter in i kanalen ifrån ventilen. Och detta var det ingen som hade nämt för oss att det utfördes på det sättet. För mig när man säger att man ska rengöra ventilationen så rengör man hela kanalen, från ventil till ventil helavägen till huvud aggregatet. I övrigt så var han som var hemma hos oss mycket trevlig och verkade kunnig. Läs mer
  • Peder H
    Peder H skrev om Ventus Norden Kalmar
    Hej!
    Bra bemötande hela vägen.
    Beställde ventilationsrengöring som
    Fungerade väl.
    Kanske lite högt pris.
    Mvh/Peder Läs mer
  • John S
    John S skrev om Ventus Norden Kalmar
    Bara bra! Trevlig och hjälpsam telefonkontakt och mycket bra serviceman som kom hem till oss. Har rekommenderat Venus till mina grannar!

// Håkan Läs mer
  • Roland O
    Roland O skrev om Ventus Norden Kalmar
    Trevligt bemötande av både uppringare och personen som var här för kontroll.
    Den dagen då åtgärderna skulle göras blev det väldigt ont om tid, jag hade talat
    om för dem att jag skulle bort vid en viss tid, men de envisades att de skulle hinna
    med ändå. Killen som kom var först väldigt försenad och fick väl bråttom för att
    hinna med. Han var trevlig och han fick igång ventilationen så den numera fungerar. Läs mer
  • Hans L
    Hans L skrev om Ventus Norden Kalmar
    Fick ett samtal från Ventus om ett behov som jag inte visste att jag hade. Resulterade i ett besök från V som rensade alla ventilationsrör i huset på ett bra sätt. Vi fick se att det verkligen behövdes.
    Har fått ett gott bemötande!
    Med vänlig hälsning Hans Läs mer
    Ventus Norden gillar detta
  • Valentin M
    Valentin M skrev om Ventus Norden Kalmar
    Jag är riktig nöjd med ventus trevlig och kunnig personal Läs mer
  • Curt N
    Curt N skrev om Ventus Norden Kalmar
    Ett proffsigt utförande till ett rimligt pris. Läs mer
  • Kurt B
    Kurt B skrev om Ventus Norden Kalmar
    Bemötandet var bra. Jag gjorde fläktrengöring Läs mer
  • Hans S
    Hans S skrev om Ventus Norden Kalmar
    Jag upplevde allt som positivt. De infann sig vid rätt tidpunkt. De berättade och förklarade hela tiden vad de gjorde och varför de gjorde det Läs mer
  • Linus S
    Linus S skrev om Ventus Norden Kalmar
    Bra resultat, god kommunikation, vettiga hantverkare Läs mer
  • Kennert J
    Kennert J skrev om Ventus Norden Kalmar
    När vi väl kom till skott fungerade allt perfekt med rengöring av ventilationen i
    vårt hus Läs mer
  • Anita S
    Anita S skrev om Ventus Norden Kalmar
    Trevlig personal som gav tydlig information Läs mer
  • Thomas E
    Thomas E skrev om Ventus Norden Kalmar
    Uppringd på ett positivt sätt ang ventilationsrengöring. En medarbetare kom personligt och vi skrev en order på kommande arbete.
    Den som utförde arbetet var snabb och effektiv samt meddelade oss vad som gjordes och varför.
    Fakturan kom snabbt och allt stämde. Läs mer
  • Hans H
    Hans H skrev om Ventus Norden Kalmar
    Justering av ventilation i huset. Läs mer
  • Bo E
    Bo E skrev om Ventus Norden Kalmar
    Trevlig personal och arbete med kvalité. Läs mer
  • Lars-göran E
    Lars-göran E skrev om Ventus Norden Kalmar
    Jag är mycket nöjd både med servicen från kontoret servicemannen som var här i november 2016 . Rekommenderar Ventura Norden varmt. MVH Göran Sjölund Växjö. Läs mer

392 32