Alla kategorier Ventilation Norrbotten Luleå Ventus Norden Ventus Norden Norrbotten

Ventus Norden Norrbotten

973 43 — Visa karta

Behöver du hjälp med ventilation? Då ska du höra av dig till oss på Ventus Norden Norrbotten. Vi är ett företag som sysslar med allt inom ventilationslösningar.

Vår erfarenhet sträcker sig hela 150 år tillbaka i tiden och vi arbetar alltid modernt och effektivt både vad det gäller ventilationen och miljön. Våra tekniker är certifierade, utbildade i Sverige och har koll på allt som rör arbetsprocessen. Vår kundservice är alltid väl uppdaterad för att kunna svara på alla de frågor du kan tänkas ha.

Vi erbjuder fullständiga analyser vilket ökar tryggheten för våra kunder. Långsiktighet, kvalitet och kompetens är något vi strävar efter fullt ut. Välkommen till oss!

Läs vad 57 kunder tycker om Ventus Norden Norrbotten

• Anders Ö
    Anders Ö skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Rengjort liftsystemet i huset från luft
  • Carl-gerhard R
    Carl-gerhard R skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Mycket bra bemötande under hela processen. Köpt ventilationsrengöring i min villa.
  • Maria E
    Maria E skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Bra bemötande i telefonen. Tråkigt att man inte var upp på vinden som lovats och kollade genom ventilation den vägen.
  • Jan B
    Jan B skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Först var jag lite undrande vilka ni var,hade ej hört talas om tjänster ni utförde ,fick information o kan tycka att vårat hus behövde rensning i ventilationen.Jag tyckte det blev bättre luft i huset o är nöjd med arbetet + jätte trevligt bemötande .
  • Tommy F
    Tommy F skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Mycket bra bemötande från start till slut vid rengöring av vårat ventilationssystem med växlare
  • Erling L
    Erling L skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Proffsig säljare. Som vanligt ger de mig ett erbjudande som gäller bara för en kort tid. Så svara snabbt för att ta del av vår rabatt. Enkelt sälj till mig som länge funderat på att låta åtgärda rengöring av frånluftkanaler och fläktaggregat. Tre lax för ett jobb som tog 1,5 timmar är saftigt. Jag vill också tjäna 12 tusen per dag.
  • Monika N
    Monika N skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Bra genomgång av ventilationssystemet, fick lära mig hur det fungerar, fel upptäcktes som åtgärdades. Men dyrt, gick snabbare än vad man sagt mig i telefoninformationen. Tjänsten hade fast kostnad.
  • Rikard H
    Rikard H skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Mycket bra service och slut resultat men priset var nästan ett rån ca 5100 för en dryg timmes jobb gör att jag inte kan rekommendera den här tjänsten
    Ett extra plus till service teknikern som var mycket trevlig och hjälpsam även med ett par frågor som inte direkt gällde uppdraget
  • Jerry P
    Jerry P skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Trevligt bemötande samt bra proffessionalitet.
  • Gustav K
    Gustav K skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Rengöringen av rörsystemet efter 40 år gjorde nytta! Behöver bygga om systemet efter som takfläkt och spisfläkt styrs samtidigt?!
  • Irene N
    Irene N skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Rengöring av Ventilationssystem inomhus. Bemötande från dem som utförde arbetet från början till slut var mycket bra.Fick bra information hur det såg ut och vad som behövdes åtgärdas.Bra resultat och god resultat efter det att arbetet var klart. Rekommenderar företaget till andra villaägare i området.
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Bra rengöring av alla rör. Blev en riktigt stor skillnad. Kommer anlita dom igen.
  • Carina Ö
    Carina Ö skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Service snabba trevliga informativa och punktliga. Bästa hantverkare hitills.
  • Sven J
    Sven J skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Trevlig hantverkare noga snabb
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Bra tjänst och bra genomfört. Tydlig information och bra bemötande.

Dock för högt pris egentligen för tjänsten och den tid arbetet tog.
  • Christer L
    Christer L skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Proffsigt intryck. Kunde sitt jobb
  • Per N
    Per N skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Väldigt trevliga och proffsiga. Dom rensade ventilationskanalerna och vi blev väldigt nöjda
  • Ulla F
    Ulla F skrev om Ventus Norden Norrbotten
    En väldigt kunnig och mycket trevlig man utförde arbetet på ett otroligt noggrant sätt. Jag är mycket nöjd med resultatet.
  • Karl Johan P
    Karl Johan P skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Rengöring av ventilationskanaler.
    Trevligare tekniker får man leta efter, gjorde ett snabbt o bra jobb.
    Synd att han inte hade mer koll just min modell av FTX aggregat, vilket hade varit en bonus snarare än ett krav. Aggregatet i fråga var då helt nytt för mig vilket gjorde att vi inte fick upp fläkthastigheten och då inte heller helt 100% rätt injustering.
  • Hubert N
    Hubert N skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Jag blev uppringd av en mycket trevlig ung Dam (Olivia) som presenterade ett förslag på genomgång av ventilationsanläggningen i min fastighet. Det lät bra och jag beställde omg. "arbetet".
    Verksamheten kom igång efter överenskommelse, rätt tid, plats och utrustning.
    Montören (Krister W), en trevlig kille gjorde ett mycket bra jobb, mina önskemål blev bra tillgodosedda. Efter en vecka kom räkningen, helt okay.
    Jag är fortfarande mycket nöjd med företaget
  • Mats M
    Mats M skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Ok. Väl utfört servicearbete.Jag är nöjd med resultatet.
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Den som ringde för att "sälja in produkten" gav ett bra intryck och gjorde att jag beställde rengöring av ventilationssystemet i vår villa. Däremot misstog jag hennes namn för "Ventus Nordén"! Den som gjorde "kostnadsfri" bedömning av behov för rengöring var noggrann. Slutligen gjordes jobbet raskt och effektivt men på betydligt kortare tid än vad som utgavs och den totala kostnaden för åtgärden var i högsta laget ffa efter ROT-avdrag. Att återkomma med nytt erbjudande vart 5.e år däremot knappast nödvändigt.
  • Barbro M
    Barbro M skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Trevliga och proffsiga tekniker som förmodligen gjort ett bra jobb.
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Rengöring ventilation. Jag tycker det fungerade alldeles utmärkt både mötet innan servicen och utförandet av servicen. Mycket bra kommunikation om när service skulle utföras och mycket bra utförande av servicen. Jag är en mycket nöjd kund.
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Bra service, trevliga, seriösa, punktlig och proffsiga.
  • Bo K
    Bo K skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Som jag kan se så gjordes jobbet proffsigt och bra.
  • Pär N
    Pär N skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Ventilationskillen var hygglig och kom i tid.
  • Anders R
    Anders R skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Mycket bra bemötande hela vägen från första början. Började med kontakt för att boka tid, mycket bra bemötande. Jobbet som utfördes på plats, bra och trevligt bemötande. Återkoppling efter utfört jobb via telefon eftersom jag var bortrest fungerade utmärkt.
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Bara toppen. Trevligt bemötande. Rensat ventilationen.
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Professionellt arbete på avtalad tid.
  • Mats N
    Mats N skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Kanonbra med jättetrevlig pepersonal
  • Rolf W
    Rolf W skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Trevlig tekniker med både kunskap och humor😀
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Säljaren som presenterade konceptet var jättebra. Personen som utförde arbetet kan jag inte betygsätta på annat än att han förhoppningsvis gjorde ett bra jobb. Utförandet av arbetet skulle enligt beskrivningen ta strax över tre timmar men person blev klar på en timme, tror inte att det berodde på att det var lite att göra då det inte går att hitta några papper på att tidigare arbete gjorts sedan huset byggdes för 35 år sedan. Helheten är iallafall possetiv
  • Margit E
    Margit E skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Snabbt, enkelt och rent😁Kom på utsatt tid.
    Förklarande vad han gjorde. Tog med sig allt damm när rensningen var klar efter ca 2 Tim.
  • Pär S
    Pär S skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Snabbt och bra jobb, det tog en timma,drygt. Timpriset blir lite för högt, enligt min mening.
  • Per-erik R
    Per-erik R skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Trevligt bemötande. Bra utfört arbete.
  • Jan J
    Jan J skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Snabbt och trevligt bemötande.
  • Inger Ö
    Inger Ö skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Fick systemet rengjort och är nöjd och glad över det.
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Super trevlig personal som vet vad dom sysslar med!!!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Bra bemötande ordning och reda när jobbet utfördes.
  • Bernt V
    Bernt V skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Snabbt och kunnigt utfört.
    Värdefullt med protokoll och status/omdöme inför värdering/försäljning.
  • Ingvar H
    Ingvar H skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Servicevänligt, snabba, håller det utlovade.
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Bad dom räkna på mer grejer men hörde inget. Tog betalt för material fast det inte gick nått. Men annars väl utfört arbete
  • Gunnar A
    Gunnar A skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Informationen till servicemannen var knapphändig, vilket innebar att servicemannen var tvungen att komma en gång till.
  • Kurt S
    Kurt S skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Kort bedömning dom tappar i betyg pga hur dyra dom verkar vara 3600kr efter Rot och Max 2h jobb
  • Jan L
    Jan L skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Det funkade väldigt smidigt och arbetet utfördes väldigt snabbt och trevligt bemötande. Mycket bra!
  • Arne B
    Arne B skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Mycket trevliga och hjälpsamma med allt
  • Erland E
    Erland E skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Jag är bara nöjd med det arbete som ventus gorde hos mig
  • Einar P
    Einar P skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Mycket trevlig och duktig servicetekniker 😀
  • Pär R
    Pär R skrev om Ventus Norden Norrbotten
    Enkelt, bra service och resultat.

973 43