Alla kategorier Ventilation Örebro Örebro Ventus Norden Ventus Norden Örebro

Ventus Norden Örebro

702 12 — Visa karta

Välkommen till oss på Ventus Norden Örebro. Våra experter inom ventilation hjälper dig gärna med allt som rör ventilation och ventilationslösningar.

Certifierade tekniker, 150 års branscherfarenhet och effektivitet gällande både miljö och teknik. Detta är bara ett utdrag av allt vi kan erbjuda dig som kund. Vi jobbar alltid för att du ska vara så nöjd som möjligt - så länge som möjligt.

Konkurrenskraftiga priser är något vi alltid tänker på när det kommer till våra tjänster. Vill du veta mer? Kontakta någon av våra experter för tips och råd. Vi svarar gladeligen på alla frågor.

Läs vad 17 kunder tycker om Ventus Norden Örebro

• Ann S
    Ann S skrev om Ventus Norden Örebro
    Hela processen med Ventus fungerade bra. Till Reco vill jag göra ett medskick: Tänk på att när mejlet med länken till utvärderingen skickas ut skriva att det var Ventus som genomförde ventillationsgenomgången. Jag hade glömt vad företaget hette och visste därför inte först vad mejlet gällde - jag följer av princip inte länkar om jag inte vet vad saken gäller.
  • Karl A
    Karl A skrev om Ventus Norden Örebro
    Det blev tydligen en dubbelbokning i deras system då jag väntade en halv dag hemma från jobbet. De drog dock av lite på priset till den gången de verkligen kom.

De gjorde rent frånluft kanalerna, köksfläkten och lite på själva värmepumpen.
  • Jimmi H
    Jimmi H skrev om Ventus Norden Örebro
    Ventus tog själv kontakt. Gjorde först rent ventilationssystemet i vårt hus vilket blev ett bra resultat. Blev rekommenderad att byta ut fläktmotorn vilket nog var motiverat, även detta arbete gjordes snabbt och bra. Viss kommunikationsmiss inom Ventus då ingen kom efter att vi bokat en tid via telefon. Fick boka ny tid.
    För övrigt bra bemötande och trevlig personal samt bra utfört arbete.
  • Mats B
    Mats B skrev om Ventus Norden Örebro
    Bra service! Proffesionellt utfört arbete!
  • Björn S
    Björn S skrev om Ventus Norden Örebro
    rening av ventilationssystemet och byte av filter
  • Birgitta W
    Birgitta W skrev om Ventus Norden Örebro
    Har köpt rengöring av ventilationskanaler och byte av fläktmotor. Skulle vilja diskutera problem med kompressorn men har inte lyckats nå fram till Ventus. Deras telefonsvarare fungerar inte eftersom man först väljer ärende och efter att ha väntat i kön kommer man åter till ärendevalet . Har alltså inte lyckats komma i kontakt med dem. Det drar ner betyget, som annars blivit något högre.
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Ventus Norden Örebro
    Kontroll och injustering av frånluftssystem integrerat med värmepump. Mycket bra och punktliga. Väldigt bra resultat på injusteringen.
  • Agneta E
    Agneta E skrev om Ventus Norden Örebro
    Inget att anmärka på - bara positvt
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Ventus Norden Örebro
    Jätteduktig person som kom och sålde in uppdraget.
    Bara bra bemötande.
    Vi är jättenöjda!
  • Karl-anders L
    Karl-anders L skrev om Ventus Norden Örebro
    Bra utfört arbete och trevligt bemötande
  • Lars H
    Lars H skrev om Ventus Norden Örebro
    Vi är mycket positiva till hela processen från det att vi blev uppringda till det jobbet var klart. Tydlighet och gott bemötande.
  • Harry T
    Harry T skrev om Ventus Norden Örebro
    Vi tycker att det var mycket bra. Kan tänka oss att anlita dom igen.
  • Kjell A
    Kjell A skrev om Ventus Norden Örebro
    Helt OK......
  • Sara B
    Sara B skrev om Ventus Norden Örebro
    Ett väl genomfört arbete. Betedde sig proffesionellt.
  • Hans N
    Hans N skrev om Ventus Norden Örebro
    Ventilationskontroll och rengöring.
  • Sven-erik O
    Sven-erik O skrev om Ventus Norden Örebro
    Jobbet vart gjort som man kan förvänta sig av yrkesmän. Bra bemötande med tid att svara på frågor. Vi är nöjda.
  • Monica A
    Monica A skrev om Ventus Norden Örebro
    Mycket bra och trevligt bemötande från alla inblandade och mycket bra jobb utfört till nr pris! Rekommenderas!

702 12