Alla kategorier Ventilation Skåne Helsingborg Ventus Norden Ventus Norden Skåne

Ventus Norden Skåne

254 48 — Visa karta

Vi på Ventus Norden Skåne har mer än 150 års erfarenhet inom ventilationsbranschen och erbjuder dig alltid högkvalitativ service.

Våra certifierade tekniker ger dig helhetslösningar och jobbar modernt och miljösäkert - för att du som kund alltid ska bli så nöjd som möjligt. När det gäller miljön håller vi toppklass. Förutom att ventilationen är miljövänligt byggd jobbar vi också aktivt för att miljötänket ska genomsyra hela vårt arbetssätt. Vi använder tjänstebilar som ger minimala utsläpp och planerar alltid alla våra resor till och från kunder.

Med ledorden kvalitet, kompetens och kundservice som mål gör vi alltid vårt yttersta för att svara på frågor som dyker upp under vägen. Tveka inte att höra av dig!

Välkommen till oss!

Läs vad 12 kunder tycker om Ventus Norden Skåne

• Thomas P
    Thomas P skrev om Ventus Norden Skåne
    Jag har beställt underhållsrengöring av ventilation i villa. Teknikern de skickade var "första dan på jobbet" och det började med att han var 4 timmar försenad. Han meddelade inte detta, dåligt. Sedan visste han inte riktigt vad som skulle göras. Jag fick berätta vad jag förväntade mig av honom och detta var han inte införstådd med. Jag fick agera "arbetsledare" annars hade inte allt blivit gjort. Han hade inte de rätta tekniska eller digitala förutsättningarna vilket gjorde honom obekväm i rollen. T.ex hade han ingen stege som jag då fick tillhandahålla. För att diska donen fick jag tillhandahålla redskap och medel. Han kunde inte heller gå på tak själv så jag bistod honom för att ingen olycka skulle inträffa. Han rev ner prydnadssaker på väggen så att de gick sönder. Det är inte seriöst av ett företag att skicka ut en nybörjare på det sättet och förvänta att han kan jobbet dag 1 och sedan också ta betalt för en 100%-ig servicetekniker. Jobbet blev till slut gjort som jag förväntade mig men det var på grund av att jag var hemma denna dagen. Jag återkopplar gärna om ni vill på 070-559 19 51. Hälsning / Thomas Persson
  • Gitt O
    Gitt O skrev om Ventus Norden Skåne
    Mkt positivt. Trevliga o kunniga! :)
  • Jacek B
    Jacek B skrev om Ventus Norden Skåne
    Hjälpsamma, duktiga, punktliga. Nöjd trots att jag inte valt genomgången självmant utan blev uppringd
  • Frank S
    Frank S skrev om Ventus Norden Skåne
    De gjorde en ventilations besiktning och därefter kom de och rengjorde vårt fläkt system. Sjukt trevlig personal. Dock så kom inte beställningsbekräftelsen förrän jag påminde om det. De hade haft fel e post adress.
    Killen som skulle rengöra systemet var en timme sen. Fick efterlysa honom.
    Det visade sig att han var dubbelbokad.
    Allt kompenserades av enormt trevlig personal. Väldigt kompetenta också.
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Ventus Norden Skåne
    Ventilationsrengöring. Kanaler och fläkt.
    Blev bra och personen höll rent och snyggt. Blev väl bemött.
  • Christer A
    Christer A skrev om Ventus Norden Skåne
    Positivt och trevligt bemötande både per telefon och vid personliga möten.
    Tog sej tid att förklara vad arbetet bestod av, jämförde värden före och efter rensning av kanaler, iordningställde felaktigt monterade spirorör, mm.
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Ventus Norden Skåne
    Vi fick reklam från Ventus angående rengöring av vår villas ventilationssystem. Vi kontaktade dem och fick bra information från dem vilket gjorde att vi anlitade dem.
    De uppträdde mycket korrekt och utförde arbetet effektivt samt med gott resultat.
    Det var prisvärt och vi kan rekommendera dem.
  • Eva P
    Eva P skrev om Ventus Norden Skåne
    Vi blev jättenöjda. 😊 tummen upp!
  • Leif W
    Leif W skrev om Ventus Norden Skåne
    Allt var jättebra!Jag blev väldigt nöjd med både jobb och montören.
  • Johan H
    Johan H skrev om Ventus Norden Skåne
    Trevlig personal som utfört ditt jobb på ett professionellt sätt.
  • Lennart W
    Lennart W skrev om Ventus Norden Skåne
    Mycket bra trevliga killar som gjorde. Ett bra jobb som jag blev klart nöjd med Snabba och kunniga helt godtjänt
    Kan rekommenderas fult ut
    Tackar
    Lennart Westerlind. Helsingborg
  • Gösta C
    Gösta C skrev om Ventus Norden Skåne
    Gjorde ett bra jobb! Saknade dock en kompressor, som kunde rengjort sakerna snabbare.

254 48