Alla kategorier Ventilation Västmanland Västerås Ventus Norden Ventus Norden Västerås

Ventus Norden Västerås

722 24 — Visa karta

Varmt välkommen till oss på Ventus Norden Västerås. Med vår mångåriga erfarenhet i ventilationsbranschen erbjuder vid dig långsiktiga och hållbara lösningar - alltid med fokus på bra kundservice.

Vad du än har för frågor kan våra certifierade och välutbildade tekniker hjälpa dig med svar. Vi tror på att när medarbetarna är nöjda, blir kunderna nöjda. Hållbarhet och miljö är också nyckelpunkter vi brinner för här på Ventus. Därför använder vi miljövänliga tjänstebilar och ser långsiktigt på de ventilationssystem vi installerar.

För frågor eller bokning - kontakta oss så hjälper vi dig redan idag!

Läs vad 25 kunder tycker om Ventus Norden Västerås

• Håkan B
    Håkan B skrev om Ventus Norden Västerås
    Bra service och bemötande från företaget
  • Nooshin B
    Nooshin B skrev om Ventus Norden Västerås
    Vi skulle få hjälp med att rensa ventilationen i huset samt värmeväxlaren, men det jag märkte snabbt var att det ventilationsexperten kom hit och erbjöd inte alls stämde överens med resultatet vi fick och jag är väldigt missnöjd och känner mig lurad. Den service jag fick hade jag kunnat få för nästan hälften av priset jag betalade. Jag är väldigt missnöjd och hade aldrig någonsin rekommenderat er till någon då jobbet inte alls var som beskrivet och man fick inte bra kontakt med företaget efter den dåliga servicen heller.
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Ventus Norden Västerås
    Rengjort ventilationen i vår villa. Vi är mycket nöjda både med utfört arbete och bemötande. Ett trevligt besök!
  • Johan B
    Johan B skrev om Ventus Norden Västerås
    För mycket säljsnack från telefonförsäljaren, verkade oseriöst. Reparatören gjorde ett bra jobb.
  • David A
    David A skrev om Ventus Norden Västerås
    Trevligt bemötande, tydlig beskrivning av vad som erbjuds och vilket pris som gäller.
  • Berne N
    Berne N skrev om Ventus Norden Västerås
    Jag tyckte det var mycket bra både säljare och tekniker.
  • Fernando D
    Fernando D skrev om Ventus Norden Västerås
    Bra bemötande, professionella och hjälpsamma.

utförde ett bra jobb = Nöjd.
  • Joakim G
    Joakim G skrev om Ventus Norden Västerås
    Jag fick ett väldigt bra och professionellt bemötande. Beställde en rengöring av vårt ventialtionssystem vilket utfördes smabbt och noggrant. Jag har inget negativt att förmedla.
  • Göran L
    Göran L skrev om Ventus Norden Västerås
    Jag blev uppringd och fick en förfrågan om rengöring av ventilation i mitt hus. Jag bokade en tid för ett första besök och det fungerade bra. Vid det besöket bokade jag en tid för själva rengöringen m.m. Jag blev dock uppringd och fick en förfrågan om jag kunde ta en återbudstid vilket jag accepterade. Jag fick dock ingen kredit för detta genom t.ex. några kronors rabatt. Arbetet utfördes snabbt och jag har inga klagomål på detta förutom konstaterandet att man inte bytte kondensator till fläktmotorn vilket skulle ha ingått enligt vår uppgörelse. Bemötandet har jag inget att klaga på. När jag efteråt ser tidsåtgången tycker jag att kostnaden var hög vilket gör mig tveksam att anlita Ventus Norden igen. Det är också skälet till att betyget bara blir helt OK.
  • Gabriel G
    Gabriel G skrev om Ventus Norden Västerås
    Ventus Norden utförda sitt uppdrag till full belåtenhet. Det utfördes professionellt och snabbt.
  • Richard H
    Richard H skrev om Ventus Norden Västerås
    Bra bemötande av kunnig personal.Utförde kontroll enligt spec.Trevlig personal och effektiv när på plats.R
  • Svante J
    Svante J skrev om Ventus Norden Västerås
    Rengöring + kontroll av villaventilation.

Trevligt och kunnigt bemötande och resultatet blev bra.
  • Johnny E
    Johnny E skrev om Ventus Norden Västerås
    Toppen, äntligen fick vi ventilationen kollad.
  • Birgitte N
    Birgitte N skrev om Ventus Norden Västerås
    Justerat fvärmeptervinningssystemet i mitt hus samt reparerat fläktmotorn
  • Sverre H
    Sverre H skrev om Ventus Norden Västerås
    Jag är 100 procent nöjd, inga problem!
  • Henry E
    Henry E skrev om Ventus Norden Västerås
    Fungerar bra. Kommer i tid. Effektivt.
  • Johan L
    Johan L skrev om Ventus Norden Västerås
    Flexibla, tillmötesgående när det gäller tid för hembesök.
  • Elin P
    Elin P skrev om Ventus Norden Västerås
    Supertrevliga, och gjorde ett bra jobb. Inga problem alls
  • Elsie S
    Elsie S skrev om Ventus Norden Västerås
    Fick ventilationssystemet genomgånget och därefter ett protokoll. Bemötandet var alltigenom trevligt och killen verkade kunnig.
  • Åke O
    Åke O skrev om Ventus Norden Västerås
    Kommer ej att någinsin anlita Ventus igen! Arbetet ännu ej klart efter snart 2 månader.Fakturan kom däremot snabbt som jag inte betalar förrän arbetet slutfört! Så har man tydligen bytt kontaktman Tommy Janzon hade jag tidigare vem är detnu? Ringt ett antal gånger vet fortfarande när arbetet blir slutfört.. så dåligt👎
  • Rune G
    Rune G skrev om Ventus Norden Västerås
    Det har varit ett bra bemötande från Ventus Norden. Dom rengjorde ventilationen
    och rörledningar. Jag fick ett utförligt protokoll.
  • Kjell Ö
    Kjell Ö skrev om Ventus Norden Västerås
    Ett trevligt bemötande från början, fick hjälp med Komplett rengörning av FTX svstem samt injustering och protokollföft.Jag tyckte att dom gjorde ett bra jobb.
  • Kenneth M
    Kenneth M skrev om Ventus Norden Västerås
    Rensning av ventilationskanaler och imkanal. Jobbet påbörjades på avtalad tid och genomfördes effektivt och utan nedskräpning av huset.
    Tydligt och bra erbjudande och bra genomförd åtgärd.
  • Alf V
    Alf V skrev om Ventus Norden Västerås
    FUNGERADE HELT PERFEKT OCH TREVLIG KILLE SOM SKÖTTE OM VÅR ANLÄGGNING.
  • Gunnar Ö
    Gunnar Ö skrev om Ventus Norden Västerås
    Mycket trevlig och duktig tekniker och proffsigt bemötande av både säljare vid besök och i telefon

722 24