Alla kategorier Ventilation Västmanland Västerås Ventus Norden Ventus Norden Västerås

Ventus Norden Västerås

722 24 — Visa karta

Varmt välkommen till oss på Ventus Norden Västerås. Med vår mångåriga erfarenhet i ventilationsbranschen erbjuder vid dig långsiktiga och hållbara lösningar - alltid med fokus på bra kundservice.

Vad du än har för frågor kan våra certifierade och välutbildade tekniker hjälpa dig med svar. Vi tror på att när medarbetarna är nöjda, blir kunderna nöjda. Hållbarhet och miljö är också nyckelpunkter vi brinner för här på Ventus. Därför använder vi miljövänliga tjänstebilar och ser långsiktigt på de ventilationssystem vi installerar.

För frågor eller bokning - kontakta oss så hjälper vi dig redan idag!

Läs vad 39 kunder tycker om Ventus Norden Västerås

• Sema S
    Sema S skrev om Ventus Norden Västerås
    Innan arbetet utfördes var kontakten samt bemötandet bra. Fullständig information gavs inte i första hand. Efter utfört arbete var det svårt att få tag på kontaktperson. Märker heller ingen större skillnad på exempelvis på att dammet ska ha minskat hemma, det skulle efter rengöring avta dock märks ingen skillnad. Jag ger ändå helt ok betyg men jag skulle aldrig rekommendera företaget. Tror inte jag själv återkommer som kund heller. Personalen må ha bra kunskaper i försäljarteknik men jag tror mer att man vinner mer på längden genom att bemöta rätt vara tillgänglig samt utföra ett bra jobb.

Med vänlig hälsning,
    Sema Cigel Subasi Läs mer
  • Christer G
    Christer G skrev om Ventus Norden Västerås
    Rengöring av ventilationskanaler och köksfläkt.
    Arbetet påbörjades på utsatt tid.
    Trevligt bemötande. Läs mer
  • Roger H
    Roger H skrev om Ventus Norden Västerås
    Korrekt, och effektivt! Känsla av en seriös verksamhet! Rengöring av ventilationsanläggning, ventiler o köksfläkt Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Ventus Norden Västerås
    Bra bemötande, väl utfört jobb som levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Johan C
    Johan C skrev om Ventus Norden Västerås
    Trevligt bemötande. Vi har fått våran ventilation rengjord och kalibrerad. Jobbet utfördes enligt våra förväntningar och vi är nöjda med resultatet. Läs mer
  • Hans N
    Hans N skrev om Ventus Norden Västerås
    Det var bra service.Ni hittade fel som var viktigade att få åtgärdade.GOD JUL: Läs mer
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Ventus Norden Västerås
    Jag bokade rengöring av vårt ventilationssystem. I priset vi fick ingick all rengöring inkl. Filterbyte , men när sedan när arbetet skulle göras fick vi information att ni inte hade vårat typ av filter , och att det skulle dras av från priset. När fakturan sedan kom var det inte något avdrag utan efter att ha försökt nå personen som sålde in tjänsten aldrig svarade fick vi till slut kontakt med er på kontoret och fick till slut en ny faktura. Superdåligt. Vi kommer absolut inte att rekommendera er till andra. Läs mer
  • Per T
    Per T skrev om Ventus Norden Västerås
    Rensning av ventiationsrör, mätning av luftflöde samt byte av ventiler. Installatören var väldigt trevlig och hjälpsam med att förklara och svara på frågor. Läs mer
  • Johnny E
    Johnny E skrev om Ventus Norden Västerås
    Uppmätning av ventilation med rekommendation att rensa ventilationen. Bokade en tid för rensning och det hela gick mycket fort och snabbt jobbat. Mycket nöjd Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Ventus Norden Västerås
    företaget var lätta att ha att göra med. De kom och gjorde sitt arbete på ett smidigt sätt. De dammsög ventilationsrören, kollade och bytte filter i värmepannan och sotade skorstenen. Läs mer
  • Christoffer G
    Christoffer G skrev om Ventus Norden Västerås
    Bemötande ok
    Han skulle kolla ventilationen i huset och det gick så fort att jag inte hann ställa några frågor Läs mer
  • Tommy J
    Tommy J skrev om Ventus Norden Västerås
    En trevlig dam ringde och erbjöd sig att skicka ut en kille för koll av ventilationen. Mycket trevlig kille kom och med kameran titta på våra kanaler som var fulla med damm.
    Vi bestämde direkt på plats att man skulle skicka en kille som gjorde rent kanalerna.
    Lika trevlig och kunnig kille kom och nu har vi rengjorda kanaler och luften ventileras ut stort tack.
    Solveig och Tommy Johansson Läs mer
  • Per E
    Per E skrev om Ventus Norden Västerås
    Bra bemötande och bra utfört. Läs mer
  • Klas O
    Klas O skrev om Ventus Norden Västerås
    Jag blev uppringd och fick en förfrågan om rengöring och kontroll av ventilationen i vår villa. Allt lät bra och jag bestämde mig för att låta en tekniker komma och besiktiga anläggningen.
    Efter samtalet så hade jag inte antecknat firmans namn och sökte på det telefonnummer som ringt mig. Det gick inte att få något besked om vem som ringt och att numret var okänt. Då börjar man bli lite misstänksam om det är någon lurt. Men det visade sig att så inte var fallet. Men en välrenommerad firma bör inte ringa med dolda telefonnummer.
    Av alla som jag har varit i kontakt med har jag fått ett bra bemötande och jag bedömer att allt arbete har utförts på ett bra och kunnigt sätt. Redovisning om utfört arbete har jag fått dokumenterat i ett protokoll.
    Så mitt slutomdöme är att allt har fungerat mycket bra. Läs mer
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Ventus Norden Västerås
    Bra service och bemötande från företaget Läs mer
  • Nooshin B
    Nooshin B skrev om Ventus Norden Västerås
    Vi skulle få hjälp med att rensa ventilationen i huset samt värmeväxlaren, men det jag märkte snabbt var att det ventilationsexperten kom hit och erbjöd inte alls stämde överens med resultatet vi fick och jag är väldigt missnöjd och känner mig lurad. Den service jag fick hade jag kunnat få för nästan hälften av priset jag betalade. Jag är väldigt missnöjd och hade aldrig någonsin rekommenderat er till någon då jobbet inte alls var som beskrivet och man fick inte bra kontakt med företaget efter den dåliga servicen heller. Läs mer
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Ventus Norden Västerås
    Rengjort ventilationen i vår villa. Vi är mycket nöjda både med utfört arbete och bemötande. Ett trevligt besök! Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Ventus Norden Västerås
    För mycket säljsnack från telefonförsäljaren, verkade oseriöst. Reparatören gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • David A
    David A skrev om Ventus Norden Västerås
    Trevligt bemötande, tydlig beskrivning av vad som erbjuds och vilket pris som gäller. Läs mer
  • Berne N
    Berne N skrev om Ventus Norden Västerås
    Jag tyckte det var mycket bra både säljare och tekniker. Läs mer
  • Fernando D
    Fernando D skrev om Ventus Norden Västerås
    Bra bemötande, professionella och hjälpsamma.

utförde ett bra jobb = Nöjd. Läs mer
  • Joakim G
    Joakim G skrev om Ventus Norden Västerås
    Jag fick ett väldigt bra och professionellt bemötande. Beställde en rengöring av vårt ventialtionssystem vilket utfördes smabbt och noggrant. Jag har inget negativt att förmedla. Läs mer
  • Göran L
    Göran L skrev om Ventus Norden Västerås
    Jag blev uppringd och fick en förfrågan om rengöring av ventilation i mitt hus. Jag bokade en tid för ett första besök och det fungerade bra. Vid det besöket bokade jag en tid för själva rengöringen m.m. Jag blev dock uppringd och fick en förfrågan om jag kunde ta en återbudstid vilket jag accepterade. Jag fick dock ingen kredit för detta genom t.ex. några kronors rabatt. Arbetet utfördes snabbt och jag har inga klagomål på detta förutom konstaterandet att man inte bytte kondensator till fläktmotorn vilket skulle ha ingått enligt vår uppgörelse. Bemötandet har jag inget att klaga på. När jag efteråt ser tidsåtgången tycker jag att kostnaden var hög vilket gör mig tveksam att anlita Ventus Norden igen. Det är också skälet till att betyget bara blir helt OK. Läs mer
  • Gabriel G
    Gabriel G skrev om Ventus Norden Västerås
    Ventus Norden utförda sitt uppdrag till full belåtenhet. Det utfördes professionellt och snabbt. Läs mer
  • Richard H
    Richard H skrev om Ventus Norden Västerås
    Bra bemötande av kunnig personal.Utförde kontroll enligt spec.Trevlig personal och effektiv när på plats.R Läs mer
  • Svante J
    Svante J skrev om Ventus Norden Västerås
    Rengöring + kontroll av villaventilation.

Trevligt och kunnigt bemötande och resultatet blev bra. Läs mer
  • Johnny E
    Johnny E skrev om Ventus Norden Västerås
    Toppen, äntligen fick vi ventilationen kollad. Läs mer
  • Birgitte N
    Birgitte N skrev om Ventus Norden Västerås
    Justerat fvärmeptervinningssystemet i mitt hus samt reparerat fläktmotorn Läs mer
  • Sverre H
    Sverre H skrev om Ventus Norden Västerås
    Jag är 100 procent nöjd, inga problem! Läs mer
  • Henry E
    Henry E skrev om Ventus Norden Västerås
    Fungerar bra. Kommer i tid. Effektivt. Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Ventus Norden Västerås
    Flexibla, tillmötesgående när det gäller tid för hembesök. Läs mer
  • Elin P
    Elin P skrev om Ventus Norden Västerås
    Supertrevliga, och gjorde ett bra jobb. Inga problem alls Läs mer
  • Elsie S
    Elsie S skrev om Ventus Norden Västerås
    Fick ventilationssystemet genomgånget och därefter ett protokoll. Bemötandet var alltigenom trevligt och killen verkade kunnig. Läs mer
  • Åke O
    Åke O skrev om Ventus Norden Västerås
    Kommer ej att någinsin anlita Ventus igen! Arbetet ännu ej klart efter snart 2 månader.Fakturan kom däremot snabbt som jag inte betalar förrän arbetet slutfört! Så har man tydligen bytt kontaktman Tommy Janzon hade jag tidigare vem är detnu? Ringt ett antal gånger vet fortfarande när arbetet blir slutfört.. så dåligt👎 Läs mer
  • Rune G
    Rune G skrev om Ventus Norden Västerås
    Det har varit ett bra bemötande från Ventus Norden. Dom rengjorde ventilationen
    och rörledningar. Jag fick ett utförligt protokoll. Läs mer
  • Kjell Ö
    Kjell Ö skrev om Ventus Norden Västerås
    Ett trevligt bemötande från början, fick hjälp med Komplett rengörning av FTX svstem samt injustering och protokollföft.Jag tyckte att dom gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • Kenneth M
    Kenneth M skrev om Ventus Norden Västerås
    Rensning av ventilationskanaler och imkanal. Jobbet påbörjades på avtalad tid och genomfördes effektivt och utan nedskräpning av huset.
    Tydligt och bra erbjudande och bra genomförd åtgärd. Läs mer
  • Alf V
    Alf V skrev om Ventus Norden Västerås
    FUNGERADE HELT PERFEKT OCH TREVLIG KILLE SOM SKÖTTE OM VÅR ANLÄGGNING. Läs mer
  • Gunnar Ö
    Gunnar Ö skrev om Ventus Norden Västerås
    Mycket trevlig och duktig tekniker och proffsigt bemötande av både säljare vid besök och i telefon Läs mer

722 24