Alla kategorier Ventilation Västernorrland Sundsvall Ventus Norden Ventus Norden Västernorrland

Ventus Norden Västernorrland

856 30 — Visa karta

Ventus Norden Västernorrland hjälper dig alltid att hitta de bästa lösningarna inom ventilationsservice. Våra experter är välutbildade, noggranna och brinner för att dela med sig av sin kompetens.

Med mer än 150 år i branschen kan vi garantera att de tjänster vi erbjuder håller hög klass. Kvalitet, kundservice och kompetens är våra ledord vi ständigt har med oss under hela arbetsprocessen.

Är miljön lika viktig för dig som för oss? Då kan vi glädja dig med att vi arbetat aktivt med att våra lösningar ska vara hållbara och långsiktiga.

Välkommen att kontakta oss för rådgivning och bokning!

Läs vad 10 kunder tycker om Ventus Norden Västernorrland

• Mats B
    Mats B skrev om Ventus Norden Västernorrland
    Inget att klaga på. Proficionellt och bra.
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Ventus Norden Västernorrland
    Skräp produkter och dålig attityd från säljare som ringer och tjatar............................
    2017-04-20 Ventus Norden svarar Andreas G
    Hej Andreas,
    Det var väldigt tråkigt att du uppfattar oss så! Vi tar alla våra arbeten och alla våra kunder på största möjliga allvar och har alltid för avsikt att lämna alla kunder nöjda. Om en kund upplever att något gått fel så önskar vi att kunden hör av sig till oss och berättar vad missnöjet bottnar i så vi antingen kan åtgärda och ta ansvar för det ev misstag som skett eller förklara varför arbetet är gjort på ett visst sätt. Jag hade såklart önskat att även du hade kontaktat oss - då är jag säker på att uppfattning om oss nu!

Kristina Eriksson, Ventus Norden
  • Christer S
    Christer S skrev om Ventus Norden Västernorrland
    Ja allting funkade bra, och jobbet blev fint gjort !
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Ventus Norden Västernorrland
    Har alliance fläkt och beställde tjänsten rengöring av fläktsystemet och injustering. Allting fungerade perfekt med trevligt bemötande och duktig personal. Är väldigt nöjd.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Ventus Norden Västernorrland
    Nöjd med jobbet och kändes som det var kompetent personal som utförde det, ett minus var att dom inte städade bra efter sig.
  • Roger B
    Roger B skrev om Ventus Norden Västernorrland
    Trevlig och kunnig. Bra bemötande. Seriös.
  • Kjell B
    Kjell B skrev om Ventus Norden Västernorrland
    Bra service på ventilationen samt att man fick svar på funderingar man haft.
  • Sune E
    Sune E skrev om Ventus Norden Västernorrland
    Säljaren gjorde ett bra intryck och lyckades sälja in behovet av en rengöring av ventilationsanläggningen och köksfläkt samt analys av husets ventilationsbehov.
    Teknikern var mycket trevlig och utförde sitt jobb mycket bra d v s rengöring av ventilationskanaler och motor, rengöring och byte av kanal i köksfläkt samt injustering av ventilationsdon för inluft.
  • Hans-olov K
    Hans-olov K skrev om Ventus Norden Västernorrland
    Snabbt och Bra jobbat och att påminna om ventilationen. Lätt att inte tänka på den.
  • Per N
    Per N skrev om Ventus Norden Västernorrland
    Mycket nöjd med arbetet, trevig kille som var hos oss.

856 30