Alla kategorier Hemlarm Östergötland Linköping Verisure Verisure - Lägenhetslarm

Verisure - Lägenhetslarm

En del av Verisurewww.verisure.se

Gumpekullavägen 8, 582 78 Linköping — Visa karta

Verisure erbjuder mer än bara ett vanligt larm. Med vår smarta funktionalitet får du ett uppkopplat smart hem. Du kan larma av och på direkt från mobilen, styra belysningen hemma, få notiser när barnen kommer hem, mäta temperaturen och luftfuktigheten inomhus mycket därtill.

Oavsett hur eller var du bor vill vi hjälpa dig få en tryggare vardag. Därför passar våra hemlarm för lägenheter alla sorters bostäder. Vår larmcentral är uppkopplad dygnet runt och finns alltid där för att sätta in åtgärder om något skulle hända i ditt hem. Kontakta oss så får du veta mer.

Läs vad 419 kunder tycker om Verisure - Lägenhetslarm

• Lars O
    Lars O skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Fungerar som det ska och enkelt. Läs mer
  • Erik N
    Erik N skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Har inte varit I kontakt med som sedan installationen.
    Allt har fungerat perfekt. Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Bra bemötande hela vägen. Har fått den hjälp jag behövt. Fungerar bra utan strul och fellarm. Helt nöjd. Läs mer
  • Frida J
    Frida J skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Bra och proffsigt bemötande från både säljar och installatör. Har även fungerat jätte bra när larmet har utlöst. Läs mer
  • Ileana R
    Ileana R skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Snabb och enkelt att få en tid för information. Läs mer
  • Bertil B
    Bertil B skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Bemötandet har varit bra från försäljare till montör.
    Vi tapetserade och tog ner en kamera och ringde när det var klart och fick den monterad igen.
    Vid renovering av badrum så bilade de upp golvet för ny golvbrunn och då gick brandlarmet igång och er operatör talade med oss och vi förklarade vad vi gjorde. Dom tipsade oss att täcka över brandvarnaren med en plastpåse under tiden. Läs mer
  • Ove E
    Ove E skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Alldeles utmärkt. Vi har likväl inte använt några tilläggstjänster utan enbart grundutbudet. Läs mer
  • Irene L
    Irene L skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Mycket nöjd med larmet. Köpte till en dosa för att lätt sätta på skalskyddet i sovrummet. Läs mer
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Pga av olika arbetstider hade svårt att nå kundtjänst för bokning av installation. Verisure försökte och jag själv men till slut. Installation mycket proffsigt och pedagogisk instruktion av larm. Inga svårigheter.
    100% nöjd. Känns bra att man också kan installera andra komponenter.
    Med detta larm stoppar man Olle vid grind. Läs mer
  • Lars H
    Lars H skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Det har fungerat perfekt från installationen och till dags dato. Larmet är bekvämt att hantera och känns bra att ha. Läs mer
  • Lars-Göran H
    Lars-Göran H skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    I samband med flytt från villa till lägenhet så fick vi förmånligt pris på installation av nytt larm, befintligt larm flyttades till sonen som just flyttat in i sitt nybyggda hus. Kanon service från Verisure. Läs mer
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Har bara positiva saker att säga. Bra bemötande när jag beställde larmet och fick bra information av säljare och när larmet installerades beskrive montörern hur allt fungerade. Och jag har haft nytta av larmet då det började brinna i mitt badrum. Dom Kontakt mig for och frågade om hur det gick både under Själva larmet och dom återekopplade en timme efteråt. Läs mer
  • Ferenc N
    Ferenc N skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Vilken service! Rekomenderar utan tvek...tjohooo favorit montören är Anders! Läs mer
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Ni är oerhört trevliga med bra bemötande. Tyvärr alldeles för dyr månadskostnad för min kassa. Läs mer
    2017-12-04 Verisure svarar Agneta L
    Hej Agneta! Tack för din feedback. Om du vill se över ditt abonnemang samt månadskostnad är du välkommen att kontakta vår kundtjänst på 020 724 365.
  • Ingemar L
    Ingemar L skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Ett mycket bra företag som tycker om kunder och är mycket hjälpsam och bra produkter.
    Det är ofta man ser deras bila ute i samhället
    Mitt omdöme om företaget är mycket gott och de har mycket bra grejor Läs mer
  • Oskar E
    Oskar E skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Fungerar som förväntat bra.

Reser mkt och känns väldigt bra att kunna kontrollera boendet via appen. Läs mer
  • Hannes L
    Hannes L skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Verisure larmet funkar utmärkt. Läs mer
  • Jan H
    Jan H skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Bra bemötande, och en duktig installationstekniker. Jag fick hjälp med installationer av alarm och brandvarnare. Så allt fungerade så som jag ville ha det. Läs mer
  • Jörgen Å
    Jörgen Å skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Vi är jättenöjda med verisure vi hade ett larm och dom skötte det exemplariskt det kändes väldigt tryggt Läs mer
  • Markus W
    Markus W skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Jag är jättenöjd med de tjänster jag har hos Verisure, och jag har alltid blivit bra bemött. Läs mer
  • Ove L
    Ove L skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Mycket nöjda med service och bemötande Läs mer
  • Ing-britt P
    Ing-britt P skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Mycket trevligt och informativt bemötande från Verisure vid alla tillfällen. Läs mer
  • Sara H
    Sara H skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Köpte hemlarm till lägenheten. Trevligt bemötande vid varje tillfälle vi varit i kontakt med dem. Kändes professionellt vid både hembesök för offert och installation av larmet. Rekommenderas. Läs mer
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Det är rätt larm som jag har fins inte bettre larm. Läs mer
  • Peter B
    Peter B skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Förfrågan om lägenhetslarm. Professionell säljare, lyssnade in mina behov. Montör kändes duktig och ville göra ett bra arbete.
    Mycket nöjd efteråt med deras lösning. Läs mer
  • Bettan S
    Bettan S skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Bra bemötande både av säljare och installatör Läs mer
  • Reza S
    Reza S skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    I samtalet med säljaren så framgick det inte att man inte äger produkterna under 5 första åren. Då hade jag inte skaffat larmet. Jag ställde frågan och fick svaret att man betalar för prylarna och installationsavgiften (drygt 5000 kr) som lät rimligt och kunde avskaffa abonnemanget när jag önskade.
    Jag känner mig lurad. Läs mer
    2017-11-28 Verisure svarar Reza S
    Hej Reza S! Tråkigt att det blev oklarheter kring avtalet vid kontakt med säljaren, du ska absolut inte känna dig lurad! Återkom gärna till kundtjänst 020-724 365 eller via mail kundtjanst@verisure.se, så vi kan reda upp vad som gått fel i kommunikationen.
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Jag är både tacksam och imponerad av bemötandet och den snabba och tydliga service som Verisure ger. Jag har installerat larm efter ett inbrott och skänker nu min son och hans familj ett larm i julklapp. Jag har inte riktigt kommit igång med att programmera automatisk lamptändning, men har köpt möjligheten. Tänker mig att jag ska ringa och be om konkret hjälp med detta. Läs mer
  • Aldis D
    Aldis D skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Jag kan rekommendera till alla, eftersom Verisure är inte så dyrt alarm system. Dessutom känner jag och min familj tryggt efter vi har fixat Verisure alarm system. Läs mer
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Alltid bra bemötande och leverans från Anders och gänget som gör det lilla extra.
    Nyinstallation av larm och Yale Doorman. Läs mer
  • Leif N
    Leif N skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Säljarens information var väl ok installatören gav ett positivt intryck. Larmet fungerar som det ska, däremot har det inte inträffat någon incident, så vi vet ju inte hur det fungerar om något händer! Läs mer
  • Wiveka H
    Wiveka H skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Då vi haft larm tidigare och varit nöjda, så bestämde vi oss att fortsätta med larmet, när vi flyttade till lägenhet.
    Teknikern som installerade larmet var mycket trevlig och professionell.
    Vi är mycket nöjda med Verisures larm,
    känns tryggt när vi inte är hemma.
    Det är väldigt skönt och praktiskt att kunna sköta allt via mobilen.
    Hälsningar Wiveka och Sören Läs mer
  • Monica B
    Monica B skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Nöjd som alltid. Verisure har alltid ett trevligt bemötande och deras tekniker är kanon! Aldrig några bekymmer när man är i kontakt med dom. Läs mer
  • Mathias A
    Mathias A skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Bra larmsystem som är änkelt att använda och skapar en tryghetskänsla. Funkar bra även om man har husdjur. Läs mer
  • Marie-louise A
    Marie-louise A skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Minnupplevelse av Verisure är att det är ett väl fungerande företag, som med larm, även säljer service. Kan tycka att kostnaderna är lite för höga i förhållande till utnyttjande, men att känna trygghet är viktigt. Har inte utnyttjat deras service så mycket, då larmet mest kändes viktigt att ha under frånvaro från bostad. Men är en nöjd kund. Läs mer
  • Roger S
    Roger S skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Allt har varit perfekt från säljaren till installation, fungerar klockrent Läs mer
  • Catharina V
    Catharina V skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Bra bemötande och installationen gick utan problem. Köpte till larmanordning vid sängen ifall jag skulle bli akut sjuk, Läs mer
  • Agneta E
    Agneta E skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Alla kontakter med Verisure har varit mycket bra. Säljaren mycket service inriktad och kunnig. Installatören väldigt trevlig service inriktad och kunnig. Enligt oss känns allt tryggt både vad gäller larm samt support.

Ett larm som är i topp klass och stilrent dessutom. Kan bara ge högsta betyg från början till slut och reckomondera deras larm Läs mer
  • Mario N
    Mario N skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Bra bemötande, bra produkt och bra kontakt med försäljaren även efter säljmötet Läs mer
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Hej,
    i all kontakt från att vi beställde till det levererades så var allt gjort med uppmärksamhet och kvalitet.
    Det säljaren lovade hölls, leverans och installation gjordes i tid och snyggt.
    Har bara positivt att säga om allas bemötande.
    //Marianne Läs mer
  • Mija N
    Mija N skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Hej jag är mycket nöjd med mitt lägenhets larm hos Vericure och jag känner en mycket tryggare tillvaro sedan jag installerade mitt larm.
    Jag har även berättat för bekanta och vänner att det är en bra och tryggt larm värt varje öre. Läs mer
  • Angelica O
    Angelica O skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Jag tycker att Verisure har en utmärkt service.
    De har hjälpt mig med info om hur jag ska gå till väga när jag skulle registrera vissa saker.
    Jag fick också bra hjälp när jag skulle ändra betalningsmottagar och adress.
    De är otroligt tillmötesgående Läs mer
  • Britt-marie M
    Britt-marie M skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Är nöjd och inte behövt att använda något än Läs mer
  • Jan-peter I
    Jan-peter I skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Allt är till belåtenhet! Vi är ffa nöja med temperaturobservationer på vår fritidshus. Läs mer
  • Lennart P
    Lennart P skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    En perfekt installation och bra information om hur larmet fungerar och hur det skall handhas.
    Mycket nöjd med den som installerade och undervisade oss.
    Vi har larm med skalskydd samt kamera . Ett mycket lättskött system.
    Har ännu ej kopplat på era övriga tjänster
    Tack Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Hej
    Jo mitt svar.
    Hade tidigare securitas företag och jag anser att ert åtagande är lika bra samt har en del fördelar för privatkund. Snabb och elegant service utan krångel. Lätt tillgänglig personal vilket är det viktigaste. Deras öppna attityd betyder mycket och ger förtroende. Jag kan rekommendera tjänsten.
    Säger
    Anders Läs mer
  • Ulrik F
    Ulrik F skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Bemötande = mycket bra.
    Köpta tjänster = kamera, "högtalare" larm, brandvarnare.
    Levde upp till förväntningar = mkt bra.

Sammanfattning = över förväntan. Mkt nöjd. Läs mer
  • Alexandra A
    Alexandra A skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Bra bemötande från start till slut. Produkterna är stilrena och allt fungerar bra. Dock alldeles för dyrt. Negativt att jag inte kunde pausa kostnaden när jag gjorde en tremånaders renovering och lägenheten var avstängd. Fick heller ej min bonus när jag rekommenderade ny kund. Läs mer
    2017-11-15 Verisure svarar Alexandra A
    Hej Alexandra! Stort tack för din rekommendation och dina synpunkter. Kontakta oss gärna via Support på Mina Sidor eller på 020-7 24 365 så kikar vi på var din tipsbonus tagit vägen.
  • Ture A
    Ture A skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Ok bemötande och därefter inget att anmärka på. Läs mer
  • Lars F
    Lars F skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Snabba, kunniga, hjälpsamma vi köpte mer än vad vi tänkt från början för vi tyckte det var både bra och prisvärt. Installationen var snabb och effektiv och installatörerna (dom var här två gånger) höll rent och gjorde snygga monteringar samtidigt som dom gav bra information om prylarna.
    Appen är kanon och fungerar på ett enkelt sätt så även centralen vid sängen som är Ett snabbare nattlarm. Larmcentralen enkel att manövrera även om vi offras larmar på via appen.
    Har hänt att vi fått på larmet av misstag och då har det omedelbart ringt någon och hört sig för om lösen, känns mycket bra. Tilläggas att vi bor i lägenhet.
    Lasse och Helen Läs mer

Gumpekullavägen 8, 582 78 Linköping