Alla kategorier Hemlarm Östergötland Linköping Verisure Verisure - Lägenhetslarm
Rekommenderat företag 2016 - Verisure - Lägenhetslarm
Rekommenderat företag 2015 - Verisure - Lägenhetslarm

Verisure - Lägenhetslarm

En del av Verisurewww.verisure.se

Gumpekullavägen 8, 582 78 Linköping — Visa karta

Verisure erbjuder mer än bara ett vanligt larm, med vår smarta funktionalitet får du ett uppkopplat smart hem. Du kan larma av och på direkt från mobilen, styra belysning, få notiser när barnen kommer hem, mäta temperatur och luftfuktighet, m.m.

Läs vad 280 kunder tycker om Verisure - Lägenhetslarm

• Björn L
    Björn L skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Helt OK. Fick 1,500.- rabatt eftersom jag hade ett mycket bra erbjudande från tidigare anlitat larm. Hade tidigare villalarm, nu efter flytt lägenhetslarm.
  • Christina N
    Christina N skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Verisure är ett pålitligt bolag.
  • Evemarie V
    Evemarie V skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Änsålänge är jag tillfreds med mitt larm,visserligen tog de en tid innan jaglärdemig att stänga av innan jag råkade öppnade dörren för vädring,men nu helt ok tack
  • Päivi D
    Tydlig
    Pålitligt
  • Monica J
    Monica J skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Vi tycker bra om verisure vi är nöjda med eran service
  • Carina O
    Carina O skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Vi avlarmade själva så vi hade ingen personlig kontakt
  • Paula W
    Paula W skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Jag ör nöjd med mitt larm som hag tycker är lätt att hantera.
  • Robert L
    Robert L skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Fungerar utmärkt, inklusive styrning via bredbandet
  • Hans E
    Hans E skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Bra bemött och mycket bra bemötande vid installationen.
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Användarvänlig app, tydlig..............
  • Per H
    Per H skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Verkar fungera bra fast det inte varit "skarpt" läge.
  • Susann K
    Susann K skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Jag är mycket nöjd! Fick snabb hjälp när jag kontaktade dem om att jag var intresserad av ett larm och inom loppet av 14 dagar från första kontakt, så hade jag larmet installerat och klart. Både säljaren och installatören var mycket trevliga och kunniga.
  • Christina H
    Christina H skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Lätthanterligt och trevligt bemötande från larmats när vi behövt ringa dem
  • Ronald G
    Ronald G skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Bemötandet var bra men det var när jag skulle ladda en bricka från utlandet då var det lite strul.Men jag förstod att man måste göra det på plats i huvudenheten.
    Annars är allt ok förnärvarande.
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Bra!
    Fungerar bra med kontakterna hos er.
    Har rekommenderat Verisure till bekanta.
  • Bo L
    Bo L skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Bemötandet från företaget eller säljaren var mycket bra, och han var trevlig att prata med och förklarade bra vad som skulle ingå i det hela etc, Det jag däremot blev mindre nöjd med och som jag faktiskt fick uppfattningen skulle ingå i det hela var att den signal som ges vid larm från den lilla behållaren med knapparna på tycker jag är allt för dålig och det fanns ju en betydligt bättre att sätta på väggen eller annan plats som var trådlös med en betydligt starkare signal på men den blev aldrig monterad vilket jag blev besviken på, kanske var det ett missförstånd eller så skulle det varit så men blev aldrig gjort. Så det tycker jag att ni kunde fixa , kostnadsfritt för då skulle det kännas betydligt bättre med larmet och också tryggare. Så där har ni något att fundera på både vad det gäller mitt larm och framtida kunder , som jag tror skulle bli betydligt mer nöjda med larmet än som nu med denna dåliga signal, För ett faktum i det hela är att ju mer det låter från ett larm ju snabbare tar sig en eventuell inbrottstjuv från platsen med ogjort jobb. För dom vill ju arbetar i det tysta , inte med ett larm som låter som ett rea plan i dess närhet. Det är min högst personliga inställning till det hela , andra få ha sin , med all respekt för detta.
    2016-12-07 Verisure Sverige svarar Bo L
    Tack för dina kommentarer. Som standard i våra lägenhetslarm har vi alltid en enhet som avger ljud så att inbrottstjuven förstår att han är upptäckt. Den lösning som jag tror du har är på ca 85 decibel och vi vet att detta ljud gör att tjuven inser att larmet har gått, vilket är en av larmets viktigaster funktioner. Vår erfarenhet är att tjuven då avbryter och tar sig därifrån så fort som möjligt. Skulle du vilja titta på en annan lösning så hör gärna av dig till oss på kundtjänst.
  • Thomas G
    Thomas G skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Jag är nöjd med produkterna och appen. Lätt att ansluta ytterligare produkter, som kamera och smart plugs.
  • Kim N
    Kim N skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Allt är till full belåtenhet.
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Trevligt, professionellt bemötande och snabb hjälp från första kontakten tills idag gör att vi känner oss trygga med Verisures tjänster.
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Mycket bra bemötande av kunniga installatör av lägenhetslarm från Verisure och
    mycket nöjd med utförandet och instruktionen av larmet. Min absoluta bästa rekommendation
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Fra første kontakt med firmaet og til anlegget var installert gikk det kort tid. Firmaet var fleksibelt og fant en raskt en tid som passet. Kjempegod service ved installering og support. Alarmsystemet gir høy grad av trygghetsefølelse. Selv om jeg bor i et boligkompleks med porttelefon er dette i seg ingen trygghet, det er lett for uvedkommende å komme seg inn. De står bare og venter til noen hjemmehørende kommer gående ut eller inn, og kommer seg på denne måten inn i bygget. Prøver noen seg hos meg kommer de ikke langt. Trygt!!
  • Jan-olof K
    Jan-olof K skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Bemötandet var helt ok. Vi har fått hjälp att installera lägenhetslarm, mycket kunnig. Vi är helt nöjda. Jan-Olof
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Bra larm, bra smarta hem tillägg. Räddade oss från en vattenskada, vilket såklart var väldigt skönt
  • Jan-ola L
    Jan-ola L skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Vi är nöjda med utrustning ; inbrottslarm, brandlarm mm. till fullo.
    Personalbemötande mycket bra.
  • Gunnel M
    Gunnel M skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Installation av larm i nyköpt lägenhet. Allt funkade som förväntat , dvs bra
  • Helen S
    Helen S skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Mycket nöjd användare: fungerar nra
  • Stina L
    Stina L skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Men Verisures larm i lägenheten kan vi känna trygghet året om. Både när vi är hemma eller ej!
  • Sarah H
    Sarah H skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Fungerar fint. Känns tryggt.
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Har inte haft några problem sedan installationen så funktionen är mycket tillförlitlig. 👍👍
  • Eva A
    Eva A skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Jag upplever företaget mycket positivt både med installationen av larmet och nu sist jag handla en trygghetspanel .
    Service, att jag kan få hjälp med nermontering och upp montering tycker jag är tryggt då vet jag att det fungerar och det är kostnadsfritt med monteringen.
    Noga med lösen ordet om larmet går.
    Faktura frågor löser ni problemet för en.
    Sist men inte minst alltid ett vänligt bemötande i telefon och Mail.
  • Nils S
    Nils S skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Har bara positiva upplevelser av Verisure . Fick ett jättebra intryck redan vid första mötet med försäljningsrepresentanten . Installationen av larmet utfördes snabbt och med utmärkta instruktioner.
  • Fay K
    Fay K skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Bemötandet från början med försäljaren var jättebra, han gick igenom i detalj och så man förstod utan att fråga, väldigt trevlig och tillmötesgående. Montören var trevlig och förklarade allting han gjorde. Var oxå hjälpsam och tillmötesgående när han visade och jag inte riktigt förstod, förklarade då på ett sätt så jag fattade. Vi köpte tre brandvarnare, kamera och larmpaketet. Vi är otroligt nöjda med den service dom utfört och kan varmt rekommendera Verisure!
  • Mabel S
    Mabel S skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Mycket bra lugnt o tryggt det var det bästa jag har ordnat och god kontakt MVH Mabel
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Helt nöjd.
    Bara man vet ju inte om det fungerar för man hör aldrig från er. Kan ju inte låta larmet gå bara för att se om det går.
  • Johan E
    Johan E skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Enkelt, smidigt och seriöst för en prisvärd trygghetskänsla
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Fungerar perfekt aldrig några problem
  • Christoffer K
    Christoffer K skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Har lägenhetslarm och är riktigt nöjd. Funkar bra.
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Enkelt, driftsäkert och tryggt!
  • Kaisa N
    Kaisa N skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Jag är helnöjd. Känner mig säker i lägenheten och när jag lämnar den
  • Karl A
    Karl A skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    great, works well, i like it and recommend it
  • Hans K
    Hans K skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    alltid bra bemötande, man känner sig trygg man vet att det alltid är övervakat och snabba åtgärde från verisure.
  • Margareta B
    Margareta B skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Bra bemötande. Framför allt av säjare
  • Frank R
    Frank R skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Bemötandet som jag har fått har varit alldeles utmärkt och jag känner mig jätte nöjd. Allt flyter på som det ska
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Trevlig säljare och montör
    Trevlig personal uppe på kontoret i Helsingborg
    När vi tecknade avtal betalades de två första månaderna via ett inbetalningskort, där efter skulle avgiften hämtas från mitt personkonto via autogiro
    Postnord slarvade bort min ansökan som gjordes 1 Juli, ny faktura blev åter igen utskickad då ni inte hade fått min ansökan, kontoret i Helsingborg löste detta galant genom att scanna och skick vår ansökan till Ert kontor i Linköping
    Larmet fungerar bra och vi känner oss lite tryggare

Med vänlig hälsning
    Eva & Mikael Hedström
  • Thom T
    Thom T skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Det faktum att push notifieringarna inte fungerar och att det inte går att justera dessa i inställningarna drar ned betyget. Annars funkar allt tillfredsställande.
    2016-11-28 Verisure Sverige svarar Thom T
    Hej Thom! Det låter märkligt, kontakta oss gärna på kundtjanst@verisure.se eller ring på 020 7 24 365 så ska vi hjälpa dig med dina push-notifieringar. // JImmy
  • John B
    John B skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Professionell kundservice. Snabb uppringning vid larm. Trygga och smarta produkter, precis som jag vill ha det.
  • Inger M
    Inger M skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    I somras behövde mitt gamla larm ett nytt batteri och vid telefonsamtalet fick jag erbjudande på en god rabatt om jag uppdaterade hela systemet som visst var 16 år eller så. En mycket vänlig flicka i telefonen. Installatören, vars namn jag har glömt, var en högst förtjusande gosse, som höll på i flera timmar med att tabort det gamla och montera det nya. Hittills har jag alltså bara goda erfarenheter.
  • Peter L
    Peter L skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Jag tycker att allt varit toppen bra från början med installationen som vi skedde i augusti månad fram till dagsläget, har inte haft så mycket kontakt mer er men den kontakt jag haft har varit så bra.
    Jag skickade in nycklarna till er för 2 veckor sedan och efter ni mottagit dem så fick jag ett meddelande automatiskt, hade tänkt ringa och fråga er men det behövdes då inte. Toppen bra.
  • Lisbeth P
    Lisbeth P skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Är mycket nöjd. Har larm på dörr, fönster och tre smart-plugs. Känner mig trygg med larmet och även att man kan sätta på lampor vid olika tillfällen så att man inte behöver använda timer som ju sätter på och stänger av vid samma tidpunkt.
  • Bengt F
    Bengt F skrev om Verisure - Lägenhetslarm
    Bra bemötande och bra support vid installation.
    Verisure Home Plus med magnetkontakter, Rökdetektorer, Fotodektektorer och Voicebox.

Hela paketet motsvarade mina behov och förväntaningar

Gumpekullavägen 8, 582 78 Linköping