Alla kategorier Renovera kök Stockholms län Stockholm Spånga-Tensta Lunda Verold Entreprenad

Verold Entreprenad

Domnarvsgatan 11, 163 53 Spånga — Visa karta

Välkommen till Verold Entreprenad!

Vår huvudsakliga verksamhet består av att hjälpa dig som privatperson med badrumsrenoveringar, köksrenoveringar, golvläggning, målning. Som unga i branschen förstår vi vikten av 100% nöjda kunder och vi kämpar dagligen stenhårt för detta. Det viktigaste för oss i ett projekt är din trygghet och vi ser till att leverera i tid samt störa din fritid så lite som möjligt.

För att säkerställa att du får ett badrum & kök enligt dina förväntningar ger vi dig möjligheten att göra en 3D skiss med just dina val. Låt oss därför på Verold Entreprenad förverkliga dina badrums- och köksdrömmar. Varmt välkommen!

Läs vad 4 kunder tycker om Verold Entreprenad

• Carl-Fredrik W

2019-04-15

Carl-Fredrik W skrev om Verold Entreprenad
    Verold Entreprenad genomförde en total köksrenovering i min lägenhet efter en vattenskada. Oerhört professionellt bemötande, uppmärksam projektledning och personlig service.

Totalt sett en perfekt blandning av inspiration från kunniga hantverkare och möjligheten att förverkliga mina idéer och önskningar.

Högsta betyg! Läs mer
    2019-04-15 Verold Entreprenad AB svarar Carl-Fredrik W
    Tack Carl-Fredrik!

Detta projekt var otroligt spännande att få göra och vi tackar för ditt förtroende.

• Helene S

2019-04-15

Helene S skrev om Verold Entreprenad
    Verold Entrepenad har byggt om ett kök hos oss och vi är supernöjda med hela processen. De är proffsiga och pålitliga. Det dyker ju upp oväntade saker när man river ut ett kök... ”aha.. var det så det såg ut under/bakom bänkar och skåp” och både säljaren/projektledaren (Monika) och byggare (de Jean) har haft en tight och informativ kommunikation hela tiden samt kommit med bra idéer och lösningar för att få ett bra slutresultat. Köket kom på plats inom angiven tid och blev superfint! Vi kan varmt rekommendera Verold Entrepenad
    /Heléne & Sven Läs mer
  • 2019-04-11

Özgun B skrev om Verold Entreprenad
    Jag renoverade hela mitt badrum, nytt golv,väggar, dushhörna, handfat etc. Jag befann mig under hela renoveringstiden utomlands och jag var rädd att det skulle vara svårt att följa upp allt men tack vare Verold så blev hela jobbet genomfört på ett mycket professionellt sätt. Det uppkom några hinder på vägen men de skötte det så smidigt och var så hjälpsamma. Jag hade främst kontakt via email och sms och de svarade alltid så snabbt på alla mina frågor och funderingar. Jag hade inte kunnat önska bättre service. Detta företag kan jag rekommendera starkt! Läs mer
    2019-04-12 Verold Entreprenad AB svarar Özgun B
    Hej Özgun.
    Tack för din rekommendation!

• 2019-04-11

Diana J skrev om Verold Entreprenad
    Renovering av badrum. Utmärkt bemötande och väldigt förstående då vi har haft sena lev med de varor som vi köpt.
    Jag skulle rekommendera Verold till de som vill renovera. Läs mer
    2019-04-12 Verold Entreprenad AB svarar Diana J
    Hej Diana.
    Det var väldigt kul att jobba med erat badrum.
    Tack för rekommendationen!

Domnarvsgatan 11, 163 53 Spånga