Verold Entreprenad

Landsvägen 65B, 172 65 Sunbyberg — Visa karta

4.8 i betyg av av 11 omdömen
Välkommen till Verold Entreprenad!

Vår huvudsakliga verksamhet består av att hjälpa dig som privatperson med badrumsrenoveringar, köksrenoveringar, golvläggning, målning. Som unga i branschen förstår vi vikten av 100% nöjda kunder och vi kämpar dagligen stenhårt för detta. Det viktigaste för oss i ett projekt är din trygghet och vi ser till att leverera i tid samt störa din fritid så lite som möjligt.

För att säkerställa att du får ett badrum & kök enligt dina förväntningar ger vi dig möjligheten att göra en 3D skiss med just dina val. Låt oss därför på Verold Entreprenad förverkliga dina badrums- och köksdrömmar. Varmt välkommen!

Läs vad 11 kunder tycker om Verold Entreprenad

• 2019-10-27

Erik Ebbe S skrev om Verold Entreprenad
    Verold hjälpte oss med läggning av klinkers samt installation av golvvärme i vår nya hall. Allt fungerade mycket bra från offert till projektledning och plattsättning av en skicklig hantverkare. Vi är mycket nöjda helt enkelt! Läs mer
    Köksspecialisten i Stockholm AB
    4.8 / 5 i betyg — 68 omdömen
    Badge2020
    "Höll vad de lovade. Arbetade snabbt och proffsigt. Väldigt nöjda med resultatet. Även bra på att kommunicera innan arbetet, så vi fick snabb"
    Micaela B
  • Nadji B

2019-10-24

Nadji B skrev om Verold Entreprenad
    Verold hjälpte mig med en badrumsrenovering med fantastiskt resultat, Det dök upp lite hinder på vägen men Verold löste det utmärkt.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-10-14

Malin P skrev om Verold Entreprenad
    Fick min nya parkett i hall och kök inlagt och är så nöjd & glad med hur fort det gick att få klart. Kommer definitivt att anlita dem igen - när det är dags! Läs mer
    2019-10-24 Verold Entreprenad AB svarar Malin P
    Tack för att vi fick möjligheten att lägga ditt golv. Underbart att du är nöjd med ditt nya golv.

Teamet på Verold
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 66 omdömen
    Badge2019
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"
  • 2019-10-11

Jan H skrev om Verold Entreprenad
    Anlitade Verold för renovering av kök. Proffsigt bemötande, kom alltid i tid och höll vad dom lovade. Vi är jättenöjda med slutresultatet. Läs mer
  • 2019-10-09

Adrian N skrev om Verold Entreprenad
    Vi har anlitat företaget 3x Förv3 olika typer av hantverkarbete och är supernöjd med deras arbeten och hantverk som blev utförd med perfektion och noggrannhet. Kort och gott, Verold är värt sin taxa och en bra bit över det. Läs mer
    Litabygg.se/Eriell AB
    4.8 / 5 i betyg — 73 omdömen
    Badge2018
    "Jag har använt dem till flera projekt, varje gång med utmärkt resultat: Stengång, gjutning och skifferbeklädnad av mur, stensatt uteplats, k"
  • 2019-08-29

Sylwa M skrev om Verold Entreprenad
    Kan varmt rekommendera -verold. Gjorde om mitt kök och allt fungerade till belåtenhet. Särskilt Roman, snickaren.
    Sylwa Miiro Läs mer
    2019-09-26 Verold Entreprenad AB svarar Sylwa M
    Hej Sylwa!
    Tack för att vi fick möjlighet att hjälpa dig med ditt köksprojekt.

Teamet på Verold
  • 2019-08-03

Hans N skrev om Verold Entreprenad
    I samband med flytt så beställde vi rivning av några väggar och alla golv, målning av hela lägenheten, läggning av nya golv och montering av inbyggda garderober från Ballingslöv. Vi är jättenöjda med allt. Hantverkarna är skickliga och vi har haft en bra dialog när det inträffat något oväntat under projektet. Vi kan varmt rekommendera Verold. Hans&Maria Läs mer
    DEKÅ Entreprenad AB
    4.7 / 5 i betyg — 140 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Totalrenoverade vår sekelskiftesvåning med snäva tidsmarginaler. Är själv väldigt krävande och noggrann kund. Resultatet och vägen dit var e"
  • Carl-Fredrik W

2019-04-15

Carl-Fredrik W skrev om Verold Entreprenad
    Verold Entreprenad genomförde en total köksrenovering i min lägenhet efter en vattenskada. Oerhört professionellt bemötande, uppmärksam projektledning och personlig service.

Totalt sett en perfekt blandning av inspiration från kunniga hantverkare och möjligheten att förverkliga mina idéer och önskningar.

Högsta betyg! Läs mer
    2019-04-15 Verold Entreprenad AB svarar Carl-Fredrik W
    Tack Carl-Fredrik!

Detta projekt var otroligt spännande att få göra och vi tackar för ditt förtroende.

• Helene S

2019-04-15

Helene S skrev om Verold Entreprenad
    Verold Entrepenad har byggt om ett kök hos oss och vi är supernöjda med hela processen. De är proffsiga och pålitliga. Det dyker ju upp oväntade saker när man river ut ett kök... ”aha.. var det så det såg ut under/bakom bänkar och skåp” och både säljaren/projektledaren (Monika) och byggare (de Jean) har haft en tight och informativ kommunikation hela tiden samt kommit med bra idéer och lösningar för att få ett bra slutresultat. Köket kom på plats inom angiven tid och blev superfint! Vi kan varmt rekommendera Verold Entrepenad
    /Heléne & Sven Läs mer
    Max Martin Construction AB
    4.7 / 5 i betyg — 123 omdömen
    Badge2020
    "Jag vet knappt vart jag ska börja? Så jävla nöjd är jag över mitt nya badrum! Jag anlitade Max Martin Construction för en totalrenovering"
  • 2019-04-11

Özgun B skrev om Verold Entreprenad
    Jag renoverade hela mitt badrum, nytt golv,väggar, dushhörna, handfat etc. Jag befann mig under hela renoveringstiden utomlands och jag var rädd att det skulle vara svårt att följa upp allt men tack vare Verold så blev hela jobbet genomfört på ett mycket professionellt sätt. Det uppkom några hinder på vägen men de skötte det så smidigt och var så hjälpsamma. Jag hade främst kontakt via email och sms och de svarade alltid så snabbt på alla mina frågor och funderingar. Jag hade inte kunnat önska bättre service. Detta företag kan jag rekommendera starkt! Läs mer
    2019-04-12 Verold Entreprenad AB svarar Özgun B
    Hej Özgun.
    Tack för din rekommendation!

• 2019-04-11

Diana J skrev om Verold Entreprenad
    Renovering av badrum. Utmärkt bemötande och väldigt förstående då vi har haft sena lev med de varor som vi köpt.
    Jag skulle rekommendera Verold till de som vill renovera. Läs mer
    2019-04-12 Verold Entreprenad AB svarar Diana J
    Hej Diana.
    Det var väldigt kul att jobba med erat badrum.
    Tack för rekommendationen!

Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"

Bästa köksrenoverarna i Stockholm:

SHAJAN K SHAJAN K tycker: