Torslanda Djurklinik

2.8

5 omdömen om Torslanda Djurklinik

Anneli Linnéa Michelle T
Skrev om Torslanda Djurklinik

Endast "vip kunder" betjänas. Vi andra får sitta och vänta på att hämta sin pälskling efter operation..länge. 5 och ett halvtusen i kostnad till trots. Fy skäms. Denna gång kommer vi inte tillbaka

Charlotta Fredrika Olivia M
Skrev om Torslanda Djurklinik

Vår Golden Retriever hane blev kastrerad och allt gick bra. Tre dagar efter operationen så blev området kring snittet helt rött och vi åkte tillbaka för efterkontroll. Aldrig kunde vi tro att vi skulle få betala för detta. 524 kronor för två minuters tvätt av sår som kommit efter operationen. Rena ockret och inget trevligt bemötande. Kan inte rekommendera denna veterinärklinik.

Karin Maria Therése J
Skrev om Torslanda Djurklinik

Min man kom hem och meddelade mig att han fått rådet att vår labradorer som är en ursprunglig labrador med genetiskt stora föräldrar - att vår hund var så överviktig att den skulle omhändertas och att den skulle minska 10-15 kilo. Vi är i kontinuerligt kontakt med vår hunds uppfödare och vi håller dessutom igen redan så jag skulle råda veterinären att inta mer fakta innan de skrämmer livet ur en husse! Vår uppfödare har full koll på vår hund och vi har även regelbundet kontakt med vår veterinär eftersom vår hund är väldigt...

Ingela L
Skrev om Torslanda Djurklinik

Har besökt djurkliniken ett flertal tillfällen och alltid blivit helnöjd. Känns tryggt att anlita dem, mycket trevlig och kunnig personal som alltid är noga med att ge bra information. Dessutom har de ordnat tid snabbt när det varit akut.

Jerker L
Skrev om Torslanda Djurklinik

Snyggt och fräscht med kunnig personal. Blev härligt bemött