Alla kategorier Frisör Västra Götaland Göteborg Victor Noblesse AB

Victor Noblesse AB

Södra Larmgatan 6, 411 16 Göteborg — Visa karta

Frisörer nära Victor Noblesse AB:

Husargatan 11, GÖTEBORG
Studio Sweet i Göteborg erbjuder frisörtjänster, hårförlängning, ögonfransförlän... Läs mer ›
Liza M:
En mycket erfaren, professionell och trevlig frisör! Jag ser fram emot nästa gång jag ska klippa mig.

HERKULESGATAN 1, Göteborg
Pias Elit Hår & Skönhet är en lyxig salong i Göteborg där du tillåts slappna av ... Läs mer ›
Sussanne F:
Trevlig och duktig personal. Jag är nöjd när jag varit på behandling.

Ånäsvägen 8B, GÖTEBORG
Salong Kicki är en genuin och trevlig salong dit du kan komma och bli ompysslad ... Läs mer ›
Veronica K:
Varit kund hos Kashma i flera år och är mer än nöjd varje gång. Kashma tar sig tid att lyssna och vet precis hur jag som kund vill ha det. K...

Läs vad 3 kunder tycker om Victor Noblesse AB

• Linda K
    Linda K skrev om Victor Noblesse AB
    Hade en snarlik upplevelse som förra skribenten med samma frisör (Laila). Resultatet blev, efter oerhört lång tid, inte bra! Fick komma dit dagen efter och fixa till det värsta.
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Victor Noblesse AB
    “Du kan känna dig fullständigt trygg hos oss på Victor | Noblesse.”

Tyvärr blev min upplevelse den rakt motsatta. Jag har aldrig känt mig så otrygg eller fått så dåligt bemötande på någon salong, och deras halvdana försök att rätta till sina misstag har raderat ut allt förtroende för dem.

Hade bokat maxtid och top stylist Laila. Stressad och sen kommer hon fram och ska göra konsultation med mig medan hon gör klart det sista på föregående kund - på min tid. Hon flippar ur, springer runt, säger att vi måste boka om tiden pga av att mitt hår är för tjockt. 50 minuter in på min tid börjar vi. Laila ska göra slingorna och sen ska en annan, "vanlig" stylist ta över. Båda två står och lägger stor vikt vid att jag måste köpa Olaplex-behandling annars kommer håret att gå sönder och ramla av. Med mitt tjocka hår kommer det ta JÄTTELÅNG tid. Jag var starkt skeptisk men sa tillslut ja pga av tidsbristen.

Laila bränner slingorna, de är helt förstörda. "Oj, gick det så fort?". Nyanseringen läggs av Laila eftersom hon fick "tid över" då slingorna gick så fort. Ny frisör kommer in och sköljer ur. Laila säger att jag ska få betala för axellångt hår istället för långt hår eftersom det blev så struligt.
    Den andra frisören gör ett jättedåligt jobb med klippningen och lägger istället 30 minuter på att locka håret. Eller ja, hon lägger kanske 10 minuter på att locka håret och 20 minuter på att titta i spegeln/ut genom fönstret och prata. Allt som allt tar min frisörtid 3,5 timme. (Den hade dock tagit max 2,5 timme om inte någon annan fick de första 50 minuterna och man var lite mer fokuserad).
    När jag ska betala trycker frisören in fel: istället för paketpriset klipp & sling trycker hon in en sling och nyansering på top stylist och en klipp på "vanlig" stylist. Inklusive Olaplex betalar jag 3 550 kr.

Jag återvänder någon dag senare när jag inser misstaget, då jag inte är nöjd med Olaplexen (gjorde ingen skillnad alls) och jag inte är nöjd med varken färg eller klippning. Frisören jag då pratar med säger "ja, nej...det ser ut som en peruk" när jag säger att jag inte kan ha nersläppt hår pga att de inte tunnat ut ordentligt. Hon säger sen att hon ska dra bort kostnaden för nyanseringen eftersom den inte har verkat alls. Jag har samma färg som innan jag var där, bara att nu har jag brända, vita slingor i randigt mönster.
    Olaplexen finns en pengarna-tillbaka-garanti på så de 700 kronorna ska också tillbaka. Jag vill också boka en ny tid för att någon ska fixa klippningen som inte blivit gjord ordentligt. "Nej, nu har vi redan kompenserat dig" blir svaret. "Ja, ni har gett tillbaka mina pengar som ni tog för mycket betalt, pengarna för Olaplexen eftersom jag aldrig ville haft den från start samt att jag inte var nöjd med den, ni har gett tillbaka pengarna för nyanseringen eftersom den aldrig tog och ni drog av en liten summa för att jag fick vänta i 50 minuter och att min tid totalt tog 3,5 timme. Men klippningen är fortfarande katastrof.". Det bestämdes att jag skulle bli uppringd för inbokning av ny tid. Märkligt tyckte jag, eftersom vi kunde bokat där och då. Nu, 1,5 månad senare vet jag varför. De hade inte tänkt kompensera mig mer och ville helt enkelt bara bli av med mig.

Totalt betalade jag 2 150 kr för ingeting. Jag får nu boka in en ny tid hos en annan frisör, på en annan salong, och betala samma pris för att få det gjort rätt. På 2,5 timme.

Jag rekommenderar inte den här salongen till någon.
  • Karin D
    Karin D skrev om Victor Noblesse AB