Vifix Service

Hälsovägen 20, 141 52 Huddinge — Visa karta

4.8 i betyg av av 13 omdömen
Välkommen till oss på VFX renovering och städ, tidigare hette vi Vifix!

Vi erbjuder städ- och renoveringstjänster inom hela Stockholms län. Vårt allra främsta mål är att genom högkvalitativa tjänster skaffa långa och trygga kundrelationer. Självklart har vi alltid miljön i åtanke och arbetar effektivt och hållbart.

Vad behöver du hjälp med? Vi erbjuder en mängd olika sorters renoveringar och städtjänster. Kolla in vår hemsida för mer information om varje kategori. Det är få saker du inte kan hitta hos oss.

Vår personal är välutbildad inom renovering, städ och hantverk och har massor av goda referenser att visa upp. Med oss kan du alltid ha en öppen dialog - vi uppskattar önskemål och synpunkter.

Kontakta oss så berättar vi mer!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 13 kunder tycker om Vifix Service

• 2019-06-16

Katarina Birgitta H skrev om Vifix Service
    När vi klagade på att städningen är under all kritik sa hon "är ni missnöjda så byt bolag". Då är man inte särskilt mån om kunderna. . Vi bytte! Läs mer
    CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 585 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon"
  • Robin G

2018-01-26

Robin G skrev om Vifix Service
    Vi anlitade Vifix för veckostädning sommaren 2017. Vi blev offererade ett bra pris och fick en bra kontakt med Viktoriya så vi valde Vifix. Vi började med en storstädning som vi blev supernöjda med och därefter gick vi över till veckostädning. Vi var till en början nöjda med städningen men efter 2-3 ggr så tyckte vi att städningen speciellt i badrummet blev dåligt utförd.Efter en bra dialog med Viktoriya bytte hon ut städerskan och sedan dess är vi återigen super nöjda med Vifix.
    Vi ger Vifix våra bästa rekommendationer då Viktoriya verkligen sätter kunden i fokus och verkligen lyssnar och anpassar sig efter kundens önskemål.
    Mvh /Robin och Jennie boendes i Järfälla Läs mer
  • 2018-01-11

Elin skrev om Vifix Service
    Vi har använt Vifix länge och är mycket nöjda. De är väldigt flexibla och lätta att kommunicera med. Städningen är mycket bra och vi kan verkligen rekommendera att anlita dem. Läs mer
    Viklunds Städ i Sverige AB
    4.6 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2020
    "Vi har hemstädning via Viklunds städ och är så nöjda! De är flexibla, noggranna och alltid trevliga. Rekommenderas!"
  • Rufa T

2017-12-12

Rufa T skrev om Vifix Service
    Bra pris super Staff och mycket rent jobb:) Mycket nöjd och rekomenderar till alla som behöver städning. Läs mer
  • 2017-12-12

Marcus S skrev om Vifix Service
    Vi valde VIFIX att utföra veckostädnings hos oss. Det går lätt att kommunicera med personal och ledning på VIFIX. Alla är mycket kundfokuserade och vill göra oss nöjda. Vår lokalvårdare utför arbetet felfritt och uppträder mycket professionellt. Läs mer
    Service Lösningar Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 618 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Hemstädning Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder."
  • Madeleine

2017-12-04

Madeleine skrev om Vifix Service
    Vi har anlitat Vifix för regelbunden städning i snart ett år och är supernöjda. Både den administrativa personalen och städarna är trevliga och tillmötesgående och städningen utförs förträffligt.
    Vifix rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2017-12-03

Yonghong W skrev om Vifix Service
    Starkt rekommenderad!
    Nogrann och lyssna på kund! Läs mer
    Rozen Clean AB
    4.6 / 5 i betyg — 149 omdömen
    Badge2020
    "Proffsiga och städar magiskt. Trevlig personal."
    Charlotta H
  • Sema B

2017-11-30

Sema B skrev om Vifix Service
    Nöjd med städningen
    Har bokat in flera besök
    Lätt att kommunicera Läs mer
  • 2017-11-30

Erik E skrev om Vifix Service
    Mycket bra!!
    Vi uppskattar den personliga service och bra städning vi får varje vecka. Läs mer
    Erik E gillar detta
    JCS Company AB
    4.8 / 5 i betyg — 21 omdömen
    Badge2019
    "Trevlig personal och bra service! Lägenheten känns som ny när dom varit framme och städat!"
  • Sabina

2017-11-21

Sabina skrev om Vifix Service
    VIFIX är det bästa företaget jag har haft inom städ! Kommer i tid, alltid i tid och mitt hem ser ut som ny!
    Tack så mycket för all er hjälp Läs mer
  • 2017-09-29

Martin J skrev om Vifix Service
    Jag rekommenderar Vifix Service! Fick kvalificerat hjälp med köksrenovering samt städning. Jättetrevligt personal som kan sitt jobb. Kom alltid i tid. Jobbar snabb och med högt kvalitet.
    Tack för hjälpen! Läs mer
    Fresh Trend Städgrupp AB
    4.4 / 5 i betyg — 63 omdömen
    Badge2020
    "Jättenöjd med vår städning & rekommenderar varmt!"
  • Svetlana V

2017-09-18

Svetlana V skrev om Vifix Service
    Jag är jättenöjd. Yrkeskunniga och utför arbeten snyggt och snabbt.
    Suveräntkompetens och kundkontakt från början till slut. Jättetrevliga  hantverkare som verkligen sätter kundens önskan i fokus och gör allt för att man ska vara nöjd med deras arbete och utförande. Läs mer
    2017-09-18 Viktoria B svarar Svetlana V
    Stor tack Svetlana för de fina ord!
  • 2017-08-30

Julia B skrev om Vifix Service
    Vi är jättenöjda med städning!
    Tack för hjälpen! Läs mer
    Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    4.9 / 5 i betyg — 433 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma! Enkelt, snabbt och smidigt gick det att flytta från Stockholm till Katrineholm. Fantastiskt tre"

Bästa flyttstädarna i Huddinge:

Gabriella G Gabriella G tycker:
“Jag bestälde återkommande hem...” Läs mer