Alla kategorier Byggstäd Stockholms län Huddinge Vifix Service

Vifix Service

Hälsovägen 20, 141 52 Huddinge — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Välkommen till oss på VFX renovering och städ, tidigare hette vi Vifix!

Vi erbjuder städ- och renoveringstjänster inom hela Stockholms län. Vårt allra främsta mål är att genom högkvalitativa tjänster skaffa långa och trygga kundrelationer. Självklart har vi alltid miljön i åtanke och arbetar effektivt och hållbart.

Vad behöver du hjälp med? Vi erbjuder en mängd olika sorters renoveringar och städtjänster. Kolla in vår hemsida för mer information om varje kategori. Det är få saker du inte kan hitta hos oss.

Vår personal är välutbildad inom renovering, städ och hantverk och har massor av goda referenser att visa upp. Med oss kan du alltid ha en öppen dialog - vi uppskattar önskemål och synpunkter.

Kontakta oss så berättar vi mer!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 9 kunder tycker om Vifix Service

• Marcus S
    Marcus S skrev om Vifix Service
    Vi valde VIFIX att utföra veckostädnings hos oss. Det går lätt att kommunicera med personal och ledning på VIFIX. Alla är mycket kundfokuserade och vill göra oss nöjda. Vår lokalvårdare utför arbetet felfritt och uppträder mycket professionellt. Läs mer
  • Madeleine
    Madeleine skrev om Vifix Service
    Vi har anlitat Vifix för regelbunden städning i snart ett år och är supernöjda. Både den administrativa personalen och städarna är trevliga och tillmötesgående och städningen utförs förträffligt.
    Vifix rekommenderas varmt! Läs mer
  • Yonghong W
    Yonghong W skrev om Vifix Service
    Starkt rekommenderad!
    Nogrann och lyssna på kund! Läs mer
  • Sema B
    Sema B skrev om Vifix Service
    Nöjd med städningen
    Har bokat in flera besök
    Lätt att kommunicera Läs mer
  • Erik E
    Erik E skrev om Vifix Service
    Mycket bra!!
    Vi uppskattar den personliga service och bra städning vi får varje vecka. Läs mer
    Erik E gillar detta
  • Sabina
    Sabina skrev om Vifix Service
    VIFIX är det bästa företaget jag har haft inom städ! Kommer i tid, alltid i tid och mitt hem ser ut som ny!
    Tack så mycket för all er hjälp Läs mer
  • Martin J
    Martin J skrev om Vifix Service
    Jag rekommenderar Vifix Service! Fick kvalificerat hjälp med köksrenovering samt städning. Jättetrevligt personal som kan sitt jobb. Kom alltid i tid. Jobbar snabb och med högt kvalitet.
    Tack för hjälpen! Läs mer
  • Svetlana V
    Svetlana V skrev om Vifix Service
    Jag är jättenöjd. Yrkeskunniga och utför arbeten snyggt och snabbt.
    Suveräntkompetens och kundkontakt från början till slut. Jättetrevliga  hantverkare som verkligen sätter kundens önskan i fokus och gör allt för att man ska vara nöjd med deras arbete och utförande. Läs mer
    2017-09-18 Viktoria B svarar Svetlana V
    Stor tack Svetlana för de fina ord!
  • Julia B
    Julia B skrev om Vifix Service
    Vi är jättenöjda med städning!
    Tack för hjälpen! Läs mer

Hälsovägen 20, 141 52 Huddinge