Alla kategorier Byggstäd Stockholms län Huddinge Vifix Service

Vifix Service

Hälsovägen 20, 141 52 Huddinge — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Be om offert
Välkommen till oss på VFX renovering och städ, tidigare hette vi Vifix!

Vi erbjuder städ- och renoveringstjänster inom hela Stockholms län. Vårt allra främsta mål är att genom högkvalitativa tjänster skaffa långa och trygga kundrelationer. Självklart har vi alltid miljön i åtanke och arbetar effektivt och hållbart.

Vad behöver du hjälp med? Vi erbjuder en mängd olika sorters renoveringar och städtjänster. Kolla in vår hemsida för mer information om varje kategori. Det är få saker du inte kan hitta hos oss.

Vår personal är välutbildad inom renovering, städ och hantverk och har massor av goda referenser att visa upp. Med oss kan du alltid ha en öppen dialog - vi uppskattar önskemål och synpunkter.

Kontakta oss så berättar vi mer!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 3 kunder tycker om Vifix Service

• Martin J
    Martin J skrev om Vifix Service
    Jag rekommenderar Vifix Service! Fick kvalificerat hjälp med köksrenovering samt städning. Jättetrevligt personal som kan sitt jobb. Kom alltid i tid. Jobbar snabb och med högt kvalitet.
    Tack för hjälpen!
  • Svetlana V
    Svetlana V skrev om Vifix Service
    Jag är jättenöjd. Yrkeskunniga och utför arbeten snyggt och snabbt.
    Suveräntkompetens och kundkontakt från början till slut. Jättetrevliga  hantverkare som verkligen sätter kundens önskan i fokus och gör allt för att man ska vara nöjd med deras arbete och utförande.
    2017-09-18 Viktoria B svarar Svetlana V
    Stor tack Svetlana för de fina ord!
  • Julia B
    Julia B skrev om Vifix Service
    Vi är jättenöjda med städning!
    Tack för hjälpen!

Hälsovägen 20, 141 52 Huddinge