Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Vikdalens hemveterinär

Vikdalens hemveterinär

Östgötagatan 26, 116 25 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 2 kunder tycker om Vikdalens hemveterinär

• Lina F
    Lina F skrev om Vikdalens hemveterinär
    Vikdalens hemveterinär, Therese Höijer, har varit vår veterinär i många år. Therese ger ett mycket kompetent intryck och tar sig alltid god tid med såväl våra två katter, som för att pedagogiskt besvara alla tänkbara frågor. Hon har en hög professionalism som gör att jag känner mig bekväm med hembesöken – vilket naturligtvis besparar katterna en stressfylld resa till mottagningen för vaccinationer och enklare skador, som istället behandlas i vår hemmiljö. Therese har ett väldigt milt och vant sätt att hantera katterna – och de får snabbt förtroende för henne. Hon gullar alltid med katterna när hon kommer, hon minns dem och behandlar dem som gamla vänner. Jag vill helhjärtat varmt rekommendera Vikdalens hemveterinär!
  • Marianne P
    Marianne P skrev om Vikdalens hemveterinär
    Jag rekommenderar varmt Vikdalens hemveterinär. Toppen med en veterinär som gör hembesök, så att man slipper stressa katten i onödan. I stället blir den undersökt och behandlad hemma av en proffsig och trevlig veterinär, en lättnad för både katt och matte.
    Marianne & Otis

Östgötagatan 26, 116 25 Stockholm