Vikdalens Hemveterinär AB

Vikdalens Hemveterinär AB

5 omdömen om Vikdalens Hemveterinär AB

Helena L
Skrev om Vikdalens Hemveterinär AB

Lugn, trygg med vänligt bemötande och kommer hem när det är dags att säga adjö till sin fyrfota vän. Rekommenderar verkligen henne

Mabell F
Skrev om Vikdalens Hemveterinär AB

Therese är helt underbar med både husdjur och människor. Tack för ditt empatiska varma och professionella bemötande i en svår stund.

Henrik L
Skrev om Vikdalens Hemveterinär AB

Verkligen en empatisk och professionell veterinär. 🙂

Lina F
Skrev om Vikdalens Hemveterinär AB

Vikdalens hemveterinär, Therese Höijer, har varit vår veterinär i många år. Therese ger ett mycket kompetent intryck och tar sig alltid god tid med såväl våra två katter, som för att pedagogiskt besvara alla tänkbara frågor. Hon har en hög professionalism som gör att jag känner mig bekväm med hembesöken – vilket naturligtvis besparar katterna en stressfylld resa till mottagningen för vaccinationer och enklare skador, som istället behandlas i vår hemmiljö. Therese har ett väldigt milt och vant sätt att hantera katterna –...

Marianne P
Skrev om Vikdalens Hemveterinär AB

Jag rekommenderar varmt Vikdalens hemveterinär. Toppen med en veterinär som gör hembesök, så att man slipper stressa katten i onödan. I stället blir den undersökt och behandlad hemma av en proffsig och trevlig veterinär, en lättnad för både katt och matte. Marianne & Otis