Alla kategorier Flyttfirma Skåne Malmö Viking Flytt och Städ

Viking Flytt och Städ

Krossverksgatan 15E, 216 16 Limhamn — Visa karta

Räcker inte tiden till riktigt under din flytt? Vi på Viking Flytt AB transporterar gärna dina saker!

Att flytta innebär mycket organisering och planering, och vi har den erfarenhet som krävs. Vi både packar dina flyttlådor, fixar en lastbil eller ett släp och transporterar dina möbler och tillhörigheter. Vi kan hjälpa till med allt inom bohagsflytt, kontorsflytt, flyttstäd, magasinering, transporttjänster, sophantering och mycket mer. Dessutom sköter vi även demontering och montering av möbler om du så önskar.

Varmt välkommen till oss - vi gör din flytt säker och smidig!

Läs vad 58 kunder tycker om Viking Flytt och Städ

• Camilla Rosberg

2019-02-27

Camilla Rosberg skrev om Viking Flytt och Städ
    Seriöst och professionellt bemötande från början till slut. Service och tjänstvillighet i toppklass. Trevliga medarbetare i alla led som gör sitt bästa för att hjälpa till. Uppgjorda avtal och priser följdes.
    Rekommenderas absolut. Läs mer
  • Caroline Erikson

2019-02-20

Caroline Erikson skrev om Viking Flytt och Städ
    Fantastisk flyttservice och städservice, hjälpsamma, positiva, lätta att kommunicera med. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Eva Sjäberg

2019-02-19

Eva Sjäberg skrev om Viking Flytt och Städ
    Praktisk tjänst! + bra service. Behövde hjälp med att hitta en firma som kunde hjälpa mig att flytta och även städa och kunde lätt göra det genom hemsidan. Fick till och med ett paketpris för att jag köpte båda tjänsterna! Läs mer
  • Anna L

2019-01-17

Anna L skrev om Viking Flytt och Städ
    Vi anlitade Viking flytt och städ för flytthjälp - och det var värt varenda krona. Otroligt professionella, snabba och framförallt hjälpsamma! De hanterade alla möbler med omsorg och var väldigt noggranna/försiktiga med golv och annat. Kan varmt rekommendera detta trevliga företag! Vi kommer definitivt att anlita dem igen i framtiden. Läs mer
  • Joakim B

2019-01-14

Joakim B skrev om Viking Flytt och Städ
    Jag beställde packning, flytt och städ efter att ha begärt in offerter från ett antal flyttfirmor. Fantastiskt trevligt och förtroendegivande bemötande. Bra pris och mycket väl utfört arbete. Rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • Linda A

2019-01-09

Linda A skrev om Viking Flytt och Städ
    Snabb återkoppling på offert.
    De som hjälpte mig var snabba, effektiva och lättsamma under flytten och kontakten med bolaget både inför och efter har varit enkel och tillmötesgående. Kommer absolut använda mig av dem om jag flyttar igen!
    Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • Jonathan E

2019-01-08

Jonathan E skrev om Viking Flytt och Städ
    Flytt och flyttstädning.

Bra från början till slut. Tillmötesgående och proffsiga i båda jobben. Effektiva långt över förväntan när det gällde hstighet utan att något annat blev lidande.

Flyttstädningen var förstklassig även om det tog längre tid än jag trodde men det berodde mer på behovet av städning än kvaliteten på arbetet.

Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-01-06

Pia K skrev om Viking Flytt och Städ
    1. Försenade 8 timmar! Avtalat att de skulle börja kl 9, kom inte igång förrän bortåt kl 17, efter att vi ringt och efterlyst dom...
    2. Ingen kunde svenska, bara en som kunde hyfsad engelska. Så ingen kunde läsa checklista som bostadsbolaget kräver ska följas vid flyttstädning.
    3. Hade inte städat bakom spis, kylskåp, fläkten, tvättmaskin, inte torkat av lister eller alla skåp, smutsigt i hörn
    4. Ingen belysning när vi skulle checka av städningen. Vi fick använda våra mobiltelefoner
    5. Ytterligare en timmes städning behövdes efter att de meddelat att de var klara - eftersom som vi då upptäckte alla missar (se punkt 3). Läs mer
  • Axel B

2019-01-05

Axel B skrev om Viking Flytt och Städ
    Alltid lika trevliga och man blir bra bemött!
    Från att boka både flytt och flyttstädning till betalning gick otroligt smidigt!
    Kan rekommendera flyttfirman Viking till både flytt och flyttstädning! Läs mer
  • Ingrid L

2019-01-04

Ingrid L skrev om Viking Flytt och Städ
    Allt funkade supersmidigt med vår flytt! De tre killarna som skötte flytten var jättesnabba och professionella. Vi skulle absolut rekommendera Viking till andra och använda oss av dem igen. Läs mer
  • Anders S

2019-01-03

Anders S skrev om Viking Flytt och Städ
    Flytt, magasinering och flytt städ Blev bemött väldigt bra av 2 trevliga män som va väldigt trevliga. Varmt rekomenderas !!! Läs mer
  • Teressa B

2019-01-03

Teressa B skrev om Viking Flytt och Städ
    Flyttning av tunga och otympliga möbler från en lägenhet till en annan. De var snabba, ordentliga, vänliga. Kan rekommendera till andra. Läs mer
  • Olof L

2018-12-29

Olof L skrev om Viking Flytt och Städ
    Fick hjälp med flytt och flyttstädning.
    Kort varsel men det var inget problem för dem. Treviga i kontakt och en helt perfekt städning!
    Jag kommer att använda dem igen! Läs mer
  • 2018-12-27

Denisa P skrev om Viking Flytt och Städ
    Mycket bra flytt/städfirma! Väldigt nöjd med deras service. Trevlig och professionell personal! Rekomenderas starkt! 😀 Läs mer
  • Alexanda B

2018-12-24

Alexanda B skrev om Viking Flytt och Städ
    Bokade flytt ock städ via Viking...gick hur bra som helst,killarna var väldigt noga med att möbler inte tog skada under transporten tummen upp !!
    Tack Viking 😊 Läs mer
  • Kelly J

2018-12-21

Kelly J skrev om Viking Flytt och Städ
    Vad jag alltid är orolig över är att mina möbler ska skadas, de försäkrade mig att detta inte kommer att ske och när de kom hem med mina möbler var de fina och intakta, jätte trevlig personal. Läs mer
  • 2018-12-19

Lina J skrev om Viking Flytt och Städ
    Snabba, effektiva och trevliga. Klart den bästa flyttfirman jag har anlitat i Malmö.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-11-21

Jonas O skrev om Viking Flytt och Städ
    Kan inte rekommenderas då vi ej förstod vad flyttpågarna sa. Men bra kostnad iallafall Läs mer
  • 2018-11-08

Leo A skrev om Viking Flytt och Städ
    Köpte lite flytt, och lite släng. De var snabba och bra och trevliga. Läs mer
  • 2018-11-07

Anna N skrev om Viking Flytt och Städ
    Fönsterputs. Snabb bokning och de levde upp till våra förväntningar. 👌🏽 Läs mer
  • 2018-10-31

Magnus H skrev om Viking Flytt och Städ
    En räddare i nöden! Extremt professionella och hjälpsamma till humana priser. Läs mer
  • 2018-10-08

Cornelia J skrev om Viking Flytt och Städ
    Var riktigt dåligt. Möbler som skrapades, gick isönder och kvar stod 2 grabbar som inte förstod svenska. Nej riktigt uselt. Läs mer
  • Nelly T

2018-10-03

Nelly T skrev om Viking Flytt och Städ
    Hej alla där ute som HATAR flytta.
    Här har ni ett företag som inkluderar allt Packning, Flytt och Städ. Själv gillar jag inte flytta därför tog jag kontakt med Viking flytt. TREVLIGA! DUKTIGA! Måste säga att killarna var fantastiska jag hade 2 st terrarium exo terra 90X45x45. KILLARNA var exceptionellt duktiga och tog sig tid med att vara noga med terrarier. Inget ont att säga! Läs mer
  • 2018-09-24

Olle E skrev om Viking Flytt och Städ
    Grymma killar som gjorde flytten smidig. Väldigt seriösa och varsama med möblerna. Rekommenderas apsolut!!! Läs mer
  • 2018-09-24

Verifierad kundrelation
    Tito T skrev om Viking Flytt och Städ
    Jag tar det kortfattat, 2 killar kom som inte ens kände varann, en kunde svenska den andra engelska, vi fick förklara på engelska till han som inte kunde svenska. Dom tog sönder en möbel plus några lådor, och dom sa inget, vi upptäckte det när dom bar in möblerna, vi frågade hur det gick sönder, deras svar var "den var så" och sen vi kan fixa det med "vitt lim"?? VI gjorde en offert, dom höll inte vad dom lovade, flytt killarna visste inte vad dom gjorde. REKOMMENDERAS EJ! Läs mer
  • 2018-09-22

Magnus F skrev om Viking Flytt och Städ
    Mycket bra från offert till genomförande. Läs mer
  • 2018-09-21

Linus A skrev om Viking Flytt och Städ
    Snabbt, effektivt och problemfritt. Håller vad dom lovar. Till det bästa priset. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-09-20

Ida H skrev om Viking Flytt och Städ
    Trevligt bemötande, bra service, artiga och trevliga:)) Läs mer
  • Alma J

2018-09-18

Alma J skrev om Viking Flytt och Städ
    Det var ett fantastisk gäng som skötte jobbet på både snabbt och smidigt sätt. Alla möbler och saker kom oskadda på plats. Läs mer
  • Gulli A

2018-09-07

Gulli A skrev om Viking Flytt och Städ
    Vi är väldigt nöjda med vår flytt. Två trevliga män, Håkan och Ivan, kom på utsatt tid, packade bilarna och levererade lasten helt skade fri. Inga sura miner trots många och tunga lådor. Kan rekommendera denna firma Läs mer
  • Josephine Q

2018-08-17

Josephine Q skrev om Viking Flytt och Städ
    Jag är OTROLIGT glad och tacksam över att jag valde att flytta med Viking flytt. Personalen var jätte trevliga, professionella och flytten gick så smidigt det kan gå.
    Kan verkligen rekommendera detta företag! Läs mer
  • 2018-08-13

Verifierad kundrelation
    Johan skrev om Viking Flytt och Städ
    Gick inte och kommunicera med personalen. Rekommenderas ej. Läs mer
  • Therese N

2018-08-09

Therese N skrev om Viking Flytt och Städ
    Det var en mycket bra genomförd flyttning. Så jag rekommenderar er till alla som behöver flytthjälp. Läs mer
  • 2018-08-03

Jelena Å skrev om Viking Flytt och Städ
    Toppenerfarenhet på alla sätt!! Håller vad de lovar, superservice, kunden i centrum, bra priser. Läs mer
  • 2018-06-18

Zorana D skrev om Viking Flytt och Städ
  • 2018-05-29

Ebbe M skrev om Viking Flytt och Städ
    Tack för en fantastisk flytt, underbart att få hemmet packat av 3 glada grabbar, nästa dag packade dom 2 bilar, bar upp och placerade ut allt perfekt. Hela tiden trevliga och väldigt försiktiga om våra saker. Uppskattade att hela jobbet gjordes med ett fast pris. Hanterade dessutom hämtningen av tomma kartonger perfekt. Läs mer
  • 2018-05-27

Valentina A skrev om Viking Flytt och Städ
    Ett fint bemötande av Viking Flytt från första stund till klar flytt!
    Viking Flytt är ett företag med så bra personal, så att det känns både
    lätt och naturligt att rekommendera dem!
    Tack för en strålande flytt! Läs mer

Arvid S skrev om Viking Flytt och Städ

Johanna A skrev om Viking Flytt och Städ
    Mycket trevligt och professionellt bemötande från början till slut! De behandlade alla möbler med stor varsamhet och utförde jobbet effektivt. Inget att klaga på överhuvudtaget. Läs mer

Gunilla A skrev om Viking Flytt och Städ
    Funkade jättebra. Alla killarna var väldigt serviceminded o jobbade o slet. Trevligt bemötande från alla.Inga missöden o alla prylar på rätt plats. Väldigt nöjd med allt helheten!!! Läs mer
  • Jovan  M

2018-05-24

Jovan M skrev om Viking Flytt och Städ
    Intelligenta killar som jobbar på sjukt snabbt, löser mindre problem under kort tid, jobbar effektivt och framförallt bra. Varmt rekommendation från Jovan.

Mvh Jovan M. Läs mer
  • Lina N

2018-05-24

Lina N skrev om Viking Flytt och Städ
    Fick ett sjukt bra pris för både städningen och själva flytten hela vägen till Lund. Duktiga killar och änu duktigare tjejer, trevliga att prata med och lätt att komma överen med. Rekommenderas verkligen till allihopa. 👍 Läs mer
  • 2018-05-22

Vendela O skrev om Viking Flytt och Städ
    Fixade jobbet kanon, både flyttstädning och själva flytten kunde inte bli bättre. Killarna kunde sitt jobb, dom kom helt förbereda på att flytta till 5-e våningen utan hiss. Tjejerna var medvetna på att det ligger ganska lång ifrån Malmö därför kom dom 2 istället. Allmänt sagt, ett bra förettag med bra resursen. Tack!

Vendela Odner Läs mer
  • 2018-05-21

Maja B skrev om Viking Flytt och Städ
    Super härliga killar, gjorde jobbet hur bra som helst. Snabbt och smidigt utan problem!!! Ett företag som verkligen ser till att jobbet utförs ordentligt. 👍 Läs mer
  • Tobias E

2018-03-23

Tobias E skrev om Viking Flytt och Städ
    Vi har flyttat runt en del senaste åren och prövat diverse flyttfirmor fram tills vi fick tips om Viking Flytt.
    Nu har vi använt dem de senaste två gångerna och de är garanterat dem vi ringer hädanefter varje gång.

Grymt bemötande, konkurrenskraftiga priser och toppservices från samtliga anställda. Våra varmaste rekommendationer!

/Tobias Läs mer
  • Magnus G

2018-03-22

Magnus G skrev om Viking Flytt och Städ
    Fantastiskt nöjd med både städ och flytt. Pris, bemötande och framför allt utförande får högsta betyg Läs mer
  • Madeleine L

2018-03-21

Madeleine L skrev om Viking Flytt och Städ
    Bästa flyttfirman! Supernöjd, allt gick smidigt! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-03-07

Martin F skrev om Viking Flytt och Städ
    Vi kan ge Viking Flytt AB både ris och ros. I det stora hela är vi nöjda men det blev en del strul på vägen.

Först hade vi ett hembesök där en trevlig man kikade på våra inventarier för att kunna uppskattade vilken volym som behövdes på flyttbilarna, därefter fick vi en offert med ett paketpris för både flytt och flyttstädning. Då priset var konkurrenskraftigt i jämförelse med konkurrenterna så slog vi till. Dagen innan flytten fick vi dock reda på att en av bilarna var trasig och att flytten behövde flyttas fram 3 timmar. Sluten blev det bara 2 timmar försenad start, däremot dök endast 2 flyttgubbar upp när vi hade blivit lovade mellan 3-4 st. Det resulterade i att flytten tog 8 timmar (avståndet mellan bostäderna var 4 mil). Men de två flyttgubbarna var trevliga och kämpade på så gott de kunde. Allt kom fram helt och vi fick hjälp att bära upp alla möblerna dit vi önskade.

När det var dags för flyttstädningen hade de problem med sjuk personal, den inbokade städningen fick flyttas fram en dag. Men då vi hade en inbokad städbesiktning på förmiddagen så löste de det genom att starta tidigt på morgonen med 4 personer så att allt blev klart i tid. Personalen stannade även kvar för att invänta resultatet av städbesiktningen som blev godkänd av hyresvärden.

Med andra ord kan vi rekommendera Viking Flytt för de har en bra prisnivå, trevlig personal och leverar vad de ska, men på vägen kan man stöta på mindre problem. Läs mer
  • 2018-03-05

Ellinor E skrev om Viking Flytt och Städ
    Vi är mycket nöjda med Viking flytt. Flytten sköttes professionellt och smidigt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-03-03

Carina B skrev om Viking Flytt och Städ
    Kan varmt rekommendera Viking Flytt AB! Bra bemötande , snabb respons med hembesök och svar på Mail angående en del frågor jag hade inför flytten. Själva flytten gick jättesmidigt av proffsiga killar som tog väl hand om mina saker! Läs mer

Krossverksgatan 15E, 216 16 Limhamn