Alla kategorier Lokalvårdare Skåne Malmö Viking Städ AB

Viking Städ AB

Krossverksgatan 15E, 216 16 Limhamn — Visa karta

Vill du ha tid för annat än att städa? Vi på Viking Städ AB sköter gärna jobbet!

Vi hjälper till med alla typer av städtjänster och utför allt från städning och strykning till matlagning eller gräsklippning - vi anpassar oss alltid efter dina individuella behov. Hos har du ingen bindningstid och ingen uppsägningstid. Dessutom kommer alltid samma städare hem till dig. När du anlitar oss får du en städfirma som fokuserar på trygghet och kvalitet. Vi arbetar efter fasta rutiner och har alla försäkringar som behövs. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 18 kunder tycker om Viking Städ AB

• Magnus F
    Magnus F skrev om Viking Städ AB
    Köpte storstädning med fönsterputs. Blev nöjd med resultatet, framförallt fönsterputsningen. 👍 Läs mer
  • Linus A
    Linus A skrev om Viking Städ AB
    Snabba svar, flexibelt, bra utfört. Läs mer
  • Alma J
    Alma J skrev om Viking Städ AB
    Snabb och duktig, kommer att använda dem igen. Läs mer
  • Therese N
    Therese N skrev om Viking Städ AB
    Fönsterputs.
    Pålitligt företag.
    Trevligt bemötande.
    Rena fönster! Läs mer
  • Jelena  Å
    Jelena Å skrev om Viking Städ AB
    Hemstädning varannan vecka + byte av lakan.
    Ingenting att klaga på, allting fungerar utmärkt. :)
    Städningen och service från kontoret är superbra. Nöjda! Läs mer
  • Zorana D
    Zorana D skrev om Viking Städ AB
    Vi fick våra fönster putsade med ett utmärkt resultat! Trevlig personal både via bokning och hemma hos oss. Läs mer
  • Ebbe M
    Ebbe M skrev om Viking Städ AB
    Allt flöt på som det skulle. Personalen kom i tid och var proffsiga. Lätt och snabb kommunikation och noggrann städning! Läs mer
  • David S
    David S skrev om Viking Städ AB
    Bra bemötande hos företagets kontakt. Varannanveckas städningen mycket bra utförd. Förtroendeingivande! Läs mer
  • Valentina A
    Valentina A skrev om Viking Städ AB
    Bara nyttjat städning i hemmet. Snabbt att komma igång med abonnemang och bra upplägg med timbank för eventuellt andra tjänster eller storstäd.
    Jämn kvalitet på städning, som kan förväntas.
    Mvh Valentina A. Läs mer
  • Arvid S
    Arvid S skrev om Viking Städ AB
    Så otroligt nöjd. Hade flyttstädning och har aldrig varit med om att det blivit så rent och fint :) noggranna och trevliga arbetare. Kommer absolut anlita dem igen!! Läs mer
  • Johanna A
    Johanna A skrev om Viking Städ AB
    Flyttstäd
    Snabb respons på all e-mail kontakt.
    Kan bara rekomendera!

Bra och snabb service. Läs mer
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Viking Städ AB
    Funkade hur bra som helst, det kom både killar och tjejer med det materialet och utrustningen som dom behövde. Arbetade snabbt och smidigt med vissa undantag där dom tog en kort paus. Städningen och priset var oehört bra. Läs mer
  • Jovan  M
    Jovan M skrev om Viking Städ AB
    Till Vikingarna kan jag bara ge rosor, tycker verkligen att dom förtjänar det. Städningen på 143 km2 gick sjukt snabbt, och framförallt gjorde dom jobbet perfeckt!!! Läs mer
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Viking Städ AB
    Bäst i test! 5 av 5 toasts!

Bra pris, bra resultat, bra servicen, allt med Viking Städ är riktigt bra helt enkelt!

Vi har använt dem både som kombinerad städ och flytt och de har alltid levererat toppklass!

Varma rekommendationer!

/Tobias Läs mer
  • Robin R
    Robin R skrev om Viking Städ AB
    Grym städfirma! Har använt dem i över ett år på veckobasis där dem varje fredag ser till att jag kan komma hem efter jobb till en renstädad & renbäddad lägenhet och därefter njuta av helgen till fullo. Även specialönskemål respekteras som att inte använda vanliga dammtrasor på högtalarna etc. personalen är oxå alltid väldigt trevliga & varma att ha och göra med. Rekommenderas! Läs mer
  • Sandra F
    Sandra F skrev om Viking Städ AB
    Flyttade nyligen in i ett radhus där tidigare ägare var tvungna att lämna hastigt redan för tre månader sedan pga sjukdom, dock med hela vardagen kvar med möbler och mat i kylen. Vår mäklare anlitade Viking städ AB ill både flytt/magasinering utav deras saker samt flyttstäd. När vi kom till radhuset för första gången efter att ha fått nycklarna så var vi allt annat än glada. Det fanns fortfarande kvar saker från tidigare ägare, både invändigt och utvändigt. Det var tavlor, någon bok, ett personligt foto samt ett helt skåp i köket som inte var tömt. Utvändigt var det bl.a. grill och paviljong. Då vi skulle påbörja lite målning innan vårt eget flyttlass skulle gå så såg man tydligt att väggar inte var avtorkade - fullt med prickar från mat och annat. Ugnen var fortfarande skitig och lister vid golvet samt ovanför dörrar var dammiga och skitiga. Samt spindelnät i några hörn. Det känns som att det enbart var dammsugning och en putsning utav fönster. Våra tvillingpojkar på 10 månader kröp runt och redan efter några minuter var de alldeles vita på sina svarta byxor efter skit på golvet så det kan inte ha tvättar golvet. Rekommenderar verkligen inte att man anlitar detta företag, under all kritik. Det är inte så man vill starta sin första dag i sin nya, efterlängtade bostad. Läs mer
  • Angelika L
    Angelika L skrev om Viking Städ AB
    Jag tycker att kontakten med företaget har varit rörig.
    Jag har ej heller fått några klara besked på vad som ingick i Flyttstädningen som jag beställde.
    Pga detta har det varit väldigt svårt att bedöma städningen i lägenheten. Om den är korrekt eller ej.
    Jag fick jaga efter att få garantibevis. Sedan mailade de beviset till felstavad mailadress från deras sida, trots att jag mailat dem flera ggr innan så att de har mailadressen.
    Något jag noterade vid kontroll i lägenheten är att företaget verkar använda väldigt mycket såpa/medel till golven, ligger som ett lager, man kunde ex se mkt fotavtryck. Vilket kanske ur miljösynpunkt inte är så bra att överanvända medel, det skulle man kunna påpeka till dem.
    Sammanfattning: Tyvärr kommer jag inte rekommendera företaget vidare då hela upplevelsen kan beskrivas som rörigt och otydligt. Läs mer
  • Marcin S
    Marcin S skrev om Viking Städ AB
    Bra bra bra bra bra bra bra bra bra Läs mer

Krossverksgatan 15E, 216 16 Limhamn