Viklunds bygg och måleri AB

Viklunds bygg och måleri AB

Ring 076-770 60 03 www.viklundsbyggmaleri.se
4.4

Välkommen till Viklunds bygg och måleri! Vi har lång erfarenhet och ett brinnande engagemang för bygg och snickeri. Vi utför en rad olika tjänster som du kan läsa om här nedan. Våra tjänster: Kakel, klinker, köksrenovering, badrumsrenovering, golvläggning, fönsterbyte, måleri, tapetsering, takläggning, plåtservice, fasadarbeten....

31 omdömen om Viklunds bygg och måleri AB

Kenneth L
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Företaget följer inte avtal trots att de skrivit på Hantverk formulär 17, De använder sig av företags målvakter , RECO bör känna till att de flesta av recensionerna är skriva av företaget själva , företaget använder sig av två namn , dela VILKELS BYGGOCH MÅLERI dels av VIKMANS BYGG OCH MÅLERI , dvs använder sig av två Orgnr. 559302–6528 Orgnr 559125–8867 i bland korsvis!!! Ägarna, både en nuvarande och tidigare är inte folkbokförda i Sverige och har en rad domar på sig, F Vilkels bygg och måleri AB...

SHAHIDEH SARA W gillar detta
Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
SHAHIDEH SARA W
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Kungsholmen Vi påbörjade vår renovering mitten av juli 2022, det skulle ta 6-8 veckor enligt bolaget. Vi hade räknat med att eventuella förseningar kunde ske. Idag 26 oktober 2022 är det fortfarande inte klart. Vi har en totalentreprenad på 70 kvm - Gäst wc - Badrum med toalett - Golv fiskben - riva vägg - kök -Tvättstuga - mm Idag har vi inget badrum att duscha i. Tätskiktet är felaktigt monterat vilket resulterar i att vi inte kan duscha med risk för vattenskador samt är inte fackmannamässigt...

Patrik H gillar detta
Patrik H
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

-VARNING- -VARNING- ————————————————— VIKLUNDS BYGG OCH MÅLERI STOCKHOLM AB ————————————————— Viklunds bygg och måleri Stockholm. Vladyslav Boiko kontaktades och anlitades för totalentreprenad, tillbyggnad och renovering av ett våningsplan ca 110m2 i Sollentuna. Allt skulle ta 10v. Efter 7v var de fortfarande inte klara med rivningsarbetet. Flera påstötningar gjordes avseende det långsamma fortskridandet, utan resultat. Dyker inte upp på avtalade möten. Svåra att kommunicera med. Skyller ifrån...

Kenneth L och SHAHIDEH SARA W gillar detta
Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen

Carolina S Carolina S
Anita M
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Ett rum målat med förväntat resultat. Blev trevligt o korrekt bemött av representant för målarna (vilka inte var så lätta att kommunicera med)

Ian O
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Byggt ett rum till min dotter. Allt gick enligt offerten och jobbets gjordes till bra standard. Trevliga personal

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Rebecka K

Väldigt duktiga! Bra pris! Effektivt arbete

Pär B
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Bra och snabb service samt trevliga hantverkare.

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Jonas G
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Viklunds hjälpte oss med en större renovering som bl.a. omfattade flytt av kök. De har arbetat snabbt, effektivt och helt enligt utlovad offert. I de fall att något inte gjorts som vi önskat har de snabbt rättat till problemet och alltid haft ett trevligt och proffsigt bemötande.

Catrine S
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Trots att dom hade mycket att göra så ansträngde dom sej att klämma in mej på en helg för att montera en durshvägg och ett handfat med komod Grabbarna som kom va proffisonella och mycket trevliga och gjorde de där lilla extra Och jobbet blev perfekt utfört

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Alex J

..........................................................

Eva W
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Bra serviceanda med proffsigt bemötande

Albin Mur & Puts AB
4.8/5 i betyg av 71 omdömen 4.8 av 71 omdömen

Noggranna och duktig. Trevlig chef som bjuder på fika 😎

Tobbias L Tobbias L
Athanasios N

Mycket duktiga och proffsiga hantverkare Prisvärda Verkligen att rekommendera

Jan Erik L
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Snabbt och bra jobbat.. På två dar lades golv och målades i ett rum.

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 257 omdömen 4.7 av 257 omdömen

Peter H
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Mycket trevligt, snabbt, proffsigt o snyggt resultat! Rekommenderas!

Conny C
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Enkla och snabba att ha att göra med. Viktor och Lidia gjort ett noggrant och mycket bra utfört arbete. Till fullo motsvarat min förväntningar. Rekommenderas!

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Åsa Marie L
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

La klinker i köket, Hantverkaren som kom var punktlig, noggrann, trevlig o artig Kom i tid, vid frågor snabba svar, alla var otroligt fint kundbemötande och lösningsfokuserade

Ylva E
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Mycket snabba och tillgängliga! Resultatet blev bra och jag är nöjd med servicen :)

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Klas Ö
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Rivning av vägg mellan vardagsrum och kök. Väldigt bra pris och väl utfört!

Karl Hannes H
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Gällde bredspackling av vägg och lagning på några ställen. Var helt ok utfört. Man skickade faktura på betydligt mer än vad som överenskommits men ändrade detta när jag sa till.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Henrik H
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Enkelt och bra från början till slut. Snabb offert, bra och snabbt arbete. Inga konstigheter med fakturan. Högsta betyg.

Håkan H
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Målade om barnens sovrum och bytte tapeter. Snabbt och bra genomfört arbete inom utlovad tid och pris.

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Saeid H
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Jag är nöjd till 100% Rekommenderas definitivt! Snabba på att utföra jobbet och smidigt att kommunicera och otroligt bra priser

Christine T
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Snabb leverans, bra resultat, prisvärt.

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Karolina W
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Slutsumman stämde bra med offerten. Rekommenderas varmt för målning av väggar. Målning av insida av fönster kräver dock lite tydlig kommunikation.

Kristina H
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Jag beställde måleri och snickeri. Jag fick ett bra bemötande och de höll utlovade tider. Företaget levde upp till förväntningarna.

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen

Emil Reine Jordan H
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Mycket bra utförande och slutresultatet var utmärkt. Kommer anlita igen.

Håkan S
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Bra service och trevlig personal!

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen

Anna-carin B Anna-carin B
Sofia B
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

De målade om hela vår lägenhet med fin resultat. Bra bemötande och bra offert till superbra pris. Jätte nöjd med resultatet. Kan absolut rekommenderas!

Sebastian A
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Snabba och väldigt nogranna. Fläckfritt jobb.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Jim & Ylva R
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Vi var mycket nöjda med servicen vi fick av Viklunds Bygg & Måleri, de var lätta att ha att göra med, hög tillgänglighet och fint resultat! Extra tack för trevligt bemötande från både Nataliya och Vlad!

Claes R
Skrev om Viklunds bygg och måleri AB

Noggrann och mycket väl utfört arbete . Arbetet var målning av väggar och tak samt slipning av golv.Bra bemötande från företaget med frågor och övrig kommunikation. Resultatet av arbetet levde verkligen upp till våra förväntningar. Återkommer gärna till leverantören och framför allt till den som utförde arbetet i lägenheten.

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen