Viklunds Städ i Sverige AB

Viklunds Städ i Sverige AB

Viklunds Städ - välj en lite lättare vardag!

Vi har lång erfarenhet i städ- och flyttbranschen och vi anpassar våra tjänster efter dina behov och önskemål. Vi vet att det kan vara stressigt med jobb, familj och allt annat du vill hinna med och därför finns vi för att göra vardagen lite enklare.

Städtjänster som hem- och kontorsstädning, fönsterputs och flyttstädning utför vi för både privatpersoner och företag. Genom att vi kontinuerligt vidareutbildar vår personal och kvalitetssäkrar våra utförda jobb noggrant strävar vi mot att ha nöjda kunder varje gång.

Kontakta oss när du vill lägga din tid på annat än städning!

Läs vad 104 kunder tycker om Viklunds Städ i Sverige AB 2

2021-03-11
    Mycket professionellt bemötande och flexibla i sitt arbete.
    2021-03-02
    Gör alltid ett toppenjobb, vi är så nöjda och har varit kunde ri flera år!
    2021-03-02
    Flyttstädning
    Bra bemötande
    2021-02-17
    Svåra att få tag på, kom inte på utsatt tid/dag. Städningen var ok.
    2021-02-11
    Extremt flexibla, noggranna och levererar ett magiskt slutresultat.
    Jag har länge rekommenderat Viklunds Städ till mina kollegor, kunder och vänner.

Dem har mina varmaste rekommendationer.

Ni är bäst!
    2021-02-11
    Jag har använt mig av Viklunds städ i över 5 år både med återkommande städning och flyttstädning vid två tillfällen. Har alltid varit nöjd med resultatet. Rekommenderar varmt!
    2021-02-11
    Slutstädning av vår lgh var verkligen bra!
    2021-01-28
    Vi har använt Viklunds städ i flera år och har alltid varit oerhört nöjda med städningen. De är otroligt flexibla om vi behöver byta tid, dag eller göra ett uppehåll!
    2021-01-22
    Pålitligt och trevligt företag som utför kvalitetsjobb till humana priser. Jag kan rekommendera dem varmt.
    2021-01-20
    Mycket nöjd, bra bemötande och superduktiga städare. Rekommenderas varmt!
    2021-01-13
    Varannan vecka städning av Svetlana. Fantastiskt bra
    Ringer man till kontoret får man omgående fin kontakt fantastiskt bra
    Jag är mycket nöjd med Viklunds städ. Kontakt fick jag genom rekommendationer o jag är glad för Viklunds städ lever upp till rekommendationen.
    Varmt tack
    2021-01-10
    Flyttstäd. Mycket rent och bra jobb rakt igenom.
    2020-12-12
    Flyttstäd funkade Kanon. Både vi som betalare och de köparna som tillträdde va mycket nöjda med resultatet.
    2020-12-08
    Punktliga och noggranna - skulle använda mig av Viklunds Städ igen!
    2020-12-04
    Köpte storstädning. Jättenöjd med bemötande och resultatet. Dom levde upp till mina förväntningar!
    2020-10-05
    Bra priser,
    Otroligt duktiga,
    Fortsatt samarbete med dessa👍
    2020-09-27
    Anlitade Viklunds Städ till vår butik. Väldigt trevligt bemötande, lyhörda och serviceinriktade vid förändringar från vår sida. Även städningen håller hög klass och har inget att invända på där.

Sammanfattat, letar du efter en mindre flexibel städfirma med bra resultat så kan jag varmt rekommendera Viklunds Städ.
    2020-09-25
    Noggranna och duktiga! Verkligen nöjd :)
    2020-09-25
    Vi är otroligt nöjda med Viklunds städ, på alla sätt. Kommunikation, punktlighet, väl utfört arbete - allting fungerar mycket bra. Kan varmt rekommendera dem.
    2020-09-14
    Beställde slutstäd.
    Trevlig o korrekt bemötande
    Väl genomförd städning
    2020-09-14
    Utmärkt bemötande, smidigt, bra pris.
    2020-07-07
    Viklunds Städ hjälpa till med flyttstädning hos mig! Städaren kom i tid och var mycket noggrann! Är riktigt nöjd och kan varmt rekommendera Viklunds Städ! :)

/ Simon
    2020-07-07
    Enkelt och smidigt och en bra utförd städning.
    2020-06-07
    Har anlitat Viklunds Städ i många år. för både hemstädning och flyttstädning.
    Har haft höga förväntningar som alltid uppfyllts.
    Ett förtag med hög flexibilitet och högt kundfokus.
    2020-06-05
    Vi har hemstädning via Viklunds städ och är så nöjda! De är flexibla, noggranna och alltid trevliga. Rekommenderas!
    2020-06-03
    Supernöjda med flyttstädningen! :)
    2020-05-25
    Supernöjd! Effektivt och egna bra intiativ från personalen, rekommenderas varmt!
    2020-05-19
    Trevlig personal och jättebra resultat.
    2020-02-26
    Lyckades boka flyttstädning på mycket kort varsel och en proffsig städare anlände exakt vid överenskommen tidpunkt. Det blev skinande rent överallt, är helnöjd med resultstet och priset var dessutom överraskande lågt.
    Tack Tarja! Vi hjälper dig mer än gärna framöver med! Din städfirma:) Viklunds Städ i Sverige AB
    2020-02-23
    Har hemstädning med Viklunds och är alltid nöjd. Lätt företag att ha att göra med. Ibland har jag fått ställa in för min dotter blivit sjuk och de har gått att boka om utan krångel. Rimligt pris också.
    2020-01-29
    Jätte bra företag!
    Bokade en flyttstädning i november. Fick supersnabb respons och bemötande.
    Personalen var otroligt duktiga och blev super fint!
    Bokar gärna om dem
    2020-01-29
    Jätte bra kundbemötande, noggranna och super trevliga
    2020-01-08
    Some of the staff very unreliable - (Being late, leaving too early and not performing a good cleaning). One staff member was good most of the time.
    Dear Drick, All of our staff is educated and well-qualified. However tastes differ, I would like to assure you that your regular cleaning lady Natalia is a very good worker and we have never had any complains about her. She always did extra work for you without any extra pay. We were late once on one holiday day because the traffic was not regular. If we leave earlier it is only because our cleaning ladies work fast and with high quality so sometime the cleaning can be done 20 min earlier. Hope you got answers to all your questions. Have a nice day! Kind regards VS Viklunds Städ i Sverige AB
    2019-12-20
    Otroligt duktiga och trevliga!
    2019-12-12
    Bra bemötande & återkopplar alltid snabbt. Har alltid varit nöjd när de har städat
    2019-08-09
    Mycket bra städning och om man av någon anledning kontakta dem är det aldrig något problem!
  • Patric S
    2019-06-25
    Mycket bra service och förmånligt avtal.

Alltid varit nöjda med den service vi har fått.
  • Jana J
    2019-05-20
    Natalia som städat hos oss gjorde ett fantastiskt jobb! Väldigt noggrant, vi är jättenöjda!!
    2019-05-08
    Jag bokade fönsterputs hos Viklunds Städ och är mycket nöjd.
    Nikolay som var här gjorde ett jättebra jobb och mina fönster är nu skinande rena!
    2019-04-18
    Beställde städ, kom ingen, nu inväntar en faktura som jag inte vet vad det kommer stå på! Bluffmakeri!

Gör inte samma misstag som mig - utgå från Googles recensioner som ger dom uruselt betyg - det dom är värda!

Har försäljning av lägenhet som blir uppskjuten pga att jag fått storstäda lägenheten till sena nätter för att hinna i tid!
    Hej William Vi har inga uppgifter om att du är kund eller har gjort någon bokning hos oss. Om du fortfarande har behov av städning är du varmt välkommen och vi lämnar gärna en offert. Prova gärna vårt erbjudande om ”Provstädning för endast 99 kr/tim” för nya kunder. Mvh VS NV Viklunds Städ i Sverige AB
  • Dan ingemar P
    2019-04-11
    Vi hade Vitalij här i går som putsade våra fönster. Mycket nöjda med hans arbeta. Fönstren har aldrig sett bättre ut. All fungerade perfekt.
    2019-04-04
    Mycket nöjd, inga konstigheter!
    Stort o varmt tack för din feedback. Viklunds Städ i Sverige AB
    2019-03-22
    Jag blev rekommenderad Viklunds Städ av en bekant och jag blev väldigt nöjd. Jag kan varm rekommendera dom och jag kommer att anlita dom igen.
    2019-03-19
    Beställde flyttstädning för min chef på Ambassaden. Det var utmärkt och trevlig service. Väldigt väl utförd !

Norihan Sjöberg
    2019-03-17
    Gun-Britt U
    Jag fick nyligen utfört en flyttstädning och denna utfördes perfekt och av mycket trevlig personal. Även kontakten med kontoret fungerade utmärkt.
    Jag kommer att anlita dem i fortsättningen för hemstädning var fjortonde dag.
    Jag kan varmt rekommendera Viklunds Städ.
    Tack för mycket positiv feedback, vilken naturligtvis känns otroligt skönt! Viklunds Städ i Sverige AB
    2019-03-15
    Väldigt nöjd!
    Jag fick en provstädning av mina föräldrar eftersom jag helt enkelt inte tycker om att lägga min dyrbara fritid på att städa. Nu prenumererar jag på städning varannan vecka och ser alltid framemot att komma hem till ett nystädat hem. Personalen har ett otroligt trevligt och proffsigt bemötande där jag som kund verkligen känner mig prioriterad.
    Kan starkt rekommendera Viklunds Städ som ett seriöst städföretag.
    2019-03-13
    Beställde provstädning hel dag, lgh 100 kvm, Bromma.
    Utmärkt skött av deras Olga: har därför prenumererat på hemstädning varannan vecka till bra pris.
    Även fönsterputs inför påsk.
    Rekommenderas.
    2019-03-01
    Jag är så himla glad över Viklunds Städ. De jobbar så noga! Och tänk att jag kräver tokmycket! 100% rekommendera.
    2019-01-31
    Katastrof!!!!! Städning blev jättebra.

Men jag fick meddelande från skatteverket att jag få inte skattereduktion för rutarbete. Varför?! För att Skatteverket har begärt in komletterande uppgiter från Viklunds Städ AB och inget svar har kommit från deras sida.

De svarade aldig på mina email, så få man ringa väl? Ringde två gånger och vid första gången fick jag svaret att det var mycket att göra så de slarvade att skicka in allt som krävdes till Skatteverket. ( what a fuck!!!!!????) men de kommer att göra snat. Jag bad då att vid kommunikation med Skatteverket att lägga mig i kopia och hålla mig uppdaterad. Och!?

INGENTING!!!
    Jag ringer igen! Svaret: Vi skickade in allt och det är klart. På min fråga varför blev jag inte informerade kunde inte de svara. Jag kontrollerar hos Skatteverket. Nej ingentig är klar! INGENTING!!!!!! Jag fortfarande få inte Skattereduktion för att Viklunds Städ AB kan inte göra sitt pappersjobb.

Vill ni ha problem med RUT och Skatteverket - anlita de. Du få garanterat huvudvärk!
    Hej Jana. Vilket intelligent ordval du har valt. Tack för det! På grund av många förfrågningar från skatteverket har vi hunnit att skicka in kompletteringar i tid (den 21/1) alltså innan sista ansökningsdatum den 31/1. VI har även skickat en kopia till ditt mail så du slipper att vara orolig över detta. Även om vi inte skulle skicka kompletteringen skulle det inte påverka dig på något sätt. RUT avdraget påverkar företaget. Vi skulle inte få 50 % av beloppet. Mvh Natalya VD Viklunds Städ i Sverige AB
  • Ida W
    2019-01-21
    Vi beställde flyttstädning och möttes av trevliga Nataliya via mail, hon var flexibel och serviceinriktad. Eftersom vi hade flyttat till en annan stad så skötte fastighetsägaren insläpp och inspektion, och han var mycket nöjd med resultatet. Rekommenderar!
    Tack för mycket personligt och trevligt bemötande. MVH Nataliya Viklunds Städ i Sverige AB