Viklunds Städ i Sverige AB

Viklunds Städ - välj en lite lättare vardag!

Vi har lång erfarenhet i städ- och flyttbranschen och vi anpassar våra tjänster efter dina behov och önskemål. Vi vet att det kan vara stressigt med jobb, familj och allt annat du vill hinna med och därför finns vi för att göra vardagen lite enklare.

Städtjänster som hem- och kontorsstädning, fönsterputs och flyttstädning utför vi för både privatpersoner och företag. Genom att vi kontinuerligt vidareutbildar vår personal och kvalitetssäkrar våra utförda jobb noggrant strävar vi mot att ha nöjda kunder varje gång.

Kontakta oss när du vill lägga din tid på annat än städning!

Läs vad 112 kunder tycker om Viklunds Städ i Sverige AB 2

• Therese K
    2021-08-18
    Mycket nöjd
    Noggrann städning
    Trevlig personal
    2021-08-12
    Först och främst så vill jag tacka detta företag för att de har hjälpt mig så mycket. Jag är oerhört tacksam för det de har gjort för mig för det otroligt billiga priset. Jag har varit kund hos Viklunds Städ sedan 2015. Hade en lägenhet i Upplands Bro, då behövde jag hjälp att städa lägenheten innan jag skulle flytta till inner Stockholm i Karlaplan. Jag minns att jag var så himla nöjd med deras arbete. Sedan dess har jag de städa i min lägenhet, varje vecka på lördagar.

De städar allt som går att städa, vardagsrum, sovrum, toalett och kök. De hjälper mig med att vika och tvätta mina kläder åt mig och vattnar mina blommor.

Jag älskar Viklunds Städ för att de har hjälpt mig och gjort de sakerna i hemmet som jag inte kan göra. Det är därför jag alltid kommer vara deras kund och kommer alltid vara tacksam för deras fantastiska arbete.
    2021-08-09
    Väldigt bra utförd städning med kort varsel. Väntar dock på faktura fortfarande :-) Tack!
  • Anette S
    2021-07-10
    Städningen ok, men en innerruta sprack, förmodligen vid fönsterputsning, något Viklunds städ inte vill ta ansvar för - tror jag, för företaget går inte att nå. De säger att de ska ringa upp, vilket inte sker, och svarar inte på mejl. Tro inte på hemsidans försäkringar om att de tar ansvar för eventuella skador, välj ett annat, seriöst städföretag!
    2021-07-09
    Hade flera veckor tidigare bokat flyttstäd från klockan 12.15 och när ingen dök upp ringde jag och frågade. Först sa de att de skulle komma vid 14, men efter att ingen dykt upp då heller fick jag ringa och fråga var de höll hus. Fick då svaret på sms att de skickar ut en ny person som kommer vid 16.

Personen som dök upp städade otroligt noggrant, vilket räddar betyget. Rent städmässigt var det ett mycket bra utfört jobb, men det är svårt att planera sin tid i en flytt när städet är flera timmar efter plan och blir klart sent på kvällen.

När jag efteråt har försökt komma i kontakt med företaget via telefon, sms och mejl om eventuell kompensation för förseningen har de inte svarat någonstans. Att få som svar att de ej delar ut kompensation för förseningar som denna hade jag förstått men att inte få något svar alls känns inte som bra kundservice.

Otroligt bra städ men servicen drar ned betyget.
    2021-07-02
    Man blir glad när man ser super bra resultat,,
    Trevlig och duktig personal !
    Tack ska ni ha ❤️
    2021-05-18
    Kom i tid och hade med sig allt material som krävdes. Supernogranna och trevliga!
    2021-05-18
    Toppen fönsterputs och hemstädet känns bra efter första besöker hos mig, så fortsättning följer. Tummen upp för Viklunds Städ.
    2021-03-11
    Mycket professionellt bemötande och flexibla i sitt arbete.
    2021-03-02
    Gör alltid ett toppenjobb, vi är så nöjda och har varit kunde ri flera år!
    2021-03-02
    Flyttstädning
    Bra bemötande
    2021-02-17
    Svåra att få tag på, kom inte på utsatt tid/dag. Städningen var ok.
    2021-02-11
    Extremt flexibla, noggranna och levererar ett magiskt slutresultat.
    Jag har länge rekommenderat Viklunds Städ till mina kollegor, kunder och vänner.

Dem har mina varmaste rekommendationer.

Ni är bäst!
    2021-02-11
    Jag har använt mig av Viklunds städ i över 5 år både med återkommande städning och flyttstädning vid två tillfällen. Har alltid varit nöjd med resultatet. Rekommenderar varmt!
    2021-02-11
    Slutstädning av vår lgh var verkligen bra!
    2021-01-28
    Vi har använt Viklunds städ i flera år och har alltid varit oerhört nöjda med städningen. De är otroligt flexibla om vi behöver byta tid, dag eller göra ett uppehåll!
    2021-01-22
    Pålitligt och trevligt företag som utför kvalitetsjobb till humana priser. Jag kan rekommendera dem varmt.
    2021-01-20
    Mycket nöjd, bra bemötande och superduktiga städare. Rekommenderas varmt!
    2021-01-13
    Varannan vecka städning av Svetlana. Fantastiskt bra
    Ringer man till kontoret får man omgående fin kontakt fantastiskt bra
    Jag är mycket nöjd med Viklunds städ. Kontakt fick jag genom rekommendationer o jag är glad för Viklunds städ lever upp till rekommendationen.
    Varmt tack
    2021-01-10
    Flyttstäd. Mycket rent och bra jobb rakt igenom.
    2020-12-12
    Flyttstäd funkade Kanon. Både vi som betalare och de köparna som tillträdde va mycket nöjda med resultatet.
    2020-12-08
    Punktliga och noggranna - skulle använda mig av Viklunds Städ igen!
    2020-12-04
    Köpte storstädning. Jättenöjd med bemötande och resultatet. Dom levde upp till mina förväntningar!
    2020-10-05
    Bra priser,
    Otroligt duktiga,
    Fortsatt samarbete med dessa👍
    2020-09-27
    Anlitade Viklunds Städ till vår butik. Väldigt trevligt bemötande, lyhörda och serviceinriktade vid förändringar från vår sida. Även städningen håller hög klass och har inget att invända på där.

Sammanfattat, letar du efter en mindre flexibel städfirma med bra resultat så kan jag varmt rekommendera Viklunds Städ.
    2020-09-25
    Noggranna och duktiga! Verkligen nöjd :)
    2020-09-25
    Vi är otroligt nöjda med Viklunds städ, på alla sätt. Kommunikation, punktlighet, väl utfört arbete - allting fungerar mycket bra. Kan varmt rekommendera dem.
    2020-09-14
    Beställde slutstäd.
    Trevlig o korrekt bemötande
    Väl genomförd städning
    2020-09-14
    Utmärkt bemötande, smidigt, bra pris.
    2020-07-07
    Viklunds Städ hjälpa till med flyttstädning hos mig! Städaren kom i tid och var mycket noggrann! Är riktigt nöjd och kan varmt rekommendera Viklunds Städ! :)

/ Simon
    2020-07-07
    Enkelt och smidigt och en bra utförd städning.
    2020-06-07
    Har anlitat Viklunds Städ i många år. för både hemstädning och flyttstädning.
    Har haft höga förväntningar som alltid uppfyllts.
    Ett förtag med hög flexibilitet och högt kundfokus.
    2020-06-05
    Vi har hemstädning via Viklunds städ och är så nöjda! De är flexibla, noggranna och alltid trevliga. Rekommenderas!
    2020-06-03
    Supernöjda med flyttstädningen! :)
    2020-05-25
    Supernöjd! Effektivt och egna bra intiativ från personalen, rekommenderas varmt!
    2020-05-19
    Trevlig personal och jättebra resultat.
    2020-02-26
    Lyckades boka flyttstädning på mycket kort varsel och en proffsig städare anlände exakt vid överenskommen tidpunkt. Det blev skinande rent överallt, är helnöjd med resultstet och priset var dessutom överraskande lågt.
    Tack Tarja! Vi hjälper dig mer än gärna framöver med!
    Din städfirma:)
    2020-02-23
    Har hemstädning med Viklunds och är alltid nöjd. Lätt företag att ha att göra med. Ibland har jag fått ställa in för min dotter blivit sjuk och de har gått att boka om utan krångel. Rimligt pris också.
    2020-01-29
    Jätte bra företag!
    Bokade en flyttstädning i november. Fick supersnabb respons och bemötande.
    Personalen var otroligt duktiga och blev super fint!
    Bokar gärna om dem
    2020-01-29
    Jätte bra kundbemötande, noggranna och super trevliga
    2020-01-08
    Some of the staff very unreliable - (Being late, leaving too early and not performing a good cleaning). One staff member was good most of the time.
    Dear Drick,
    All of our staff is educated and well-qualified.
    However tastes differ, I would like to assure you that your regular cleaning lady Natalia is a very good worker and we have never had any complains about her.
    She always did extra work for you without any extra pay.
    We were late once on one holiday day because the traffic was not regular.
    If we leave earlier it is only because our cleaning ladies work fast and with high quality so sometime the cleaning can be done 20 min earlier.
    Hope you got answers to all your questions.
    Have a nice day!
    Kind regards VS
    2019-12-20
    Otroligt duktiga och trevliga!
    2019-12-12
    Bra bemötande & återkopplar alltid snabbt. Har alltid varit nöjd när de har städat
    2019-08-09
    Mycket bra städning och om man av någon anledning kontakta dem är det aldrig något problem!
  • Patric S
    2019-06-25
    Mycket bra service och förmånligt avtal.

Alltid varit nöjda med den service vi har fått.
  • Jana J
    2019-05-20
    Natalia som städat hos oss gjorde ett fantastiskt jobb! Väldigt noggrant, vi är jättenöjda!!
    2019-05-08
    Jag bokade fönsterputs hos Viklunds Städ och är mycket nöjd.
    Nikolay som var här gjorde ett jättebra jobb och mina fönster är nu skinande rena!
    2019-04-18
    Beställde städ, kom ingen, nu inväntar en faktura som jag inte vet vad det kommer stå på! Bluffmakeri!

Gör inte samma misstag som mig - utgå från Googles recensioner som ger dom uruselt betyg - det dom är värda!

Har försäljning av lägenhet som blir uppskjuten pga att jag fått storstäda lägenheten till sena nätter för att hinna i tid!
    Hej William

Vi har inga uppgifter om att du är kund eller har gjort någon bokning hos oss.
    Om du fortfarande har behov av städning är du varmt välkommen och vi lämnar
    gärna en offert. Prova gärna vårt erbjudande om ”Provstädning för endast 99 kr/tim”
    för nya kunder.

VS
    NV
  • Dan ingemar P
    2019-04-11
    Vi hade Vitalij här i går som putsade våra fönster. Mycket nöjda med hans arbeta. Fönstren har aldrig sett bättre ut. All fungerade perfekt.
    2019-04-04
    Mycket nöjd, inga konstigheter!
    Stort o varmt tack för din feedback. Viklunds Städ i Sverige AB