Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Viklunds Städ i Sverige AB

Viklunds Städ i Sverige AB

Sankt Eriksgatan 99, 113 31 Stockholm — Visa karta

Viklunds Städ - välj en lite lättare vardag!

Vi har lång erfarenhet i städ- och flyttbranschen och vi anpassar våra tjänster efter dina behov och önskemål. Vi vet att det kan vara stressigt med jobb, familj och allt annat du vill hinna med och därför finns vi för att göra vardagen lite enklare.

Städtjänster som hem- och kontorsstädning, fönsterputs och flyttstädning utför vi för både privatpersoner och företag. Genom att vi kontinuerligt vidareutbildar vår personal och kvalitetssäkrar våra utförda jobb noggrant strävar vi mot att ha nöjda kunder varje gång.

Kontakta oss när du vill lägga din tid på annat än städning!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 53 kunder tycker om Viklunds Städ i Sverige AB

• Sophia S
    Sophia S skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Vi har haft turen att ha samma person i vår bostad och hon är mycket punktlig, vänlig och pålitlig., Städfirman återkopplar alltid och är mycket flexibla. Vilket uppskattas.

Sophia Läs mer
  • Maria O
    Maria O skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Jag anlitade Viklunds flytt och städ till flytttransport samt flyttstäd. Då jag kom till kontoret så var personalen otroligt trevliga samt att chefen var på plats vilket jag tyckte om då jag kunde direkt vända mig mot henne om jag hade frågor. Företaget var otroligt professionella och jag fick en mycket bra kundservice. Jag var mycket nöjd och personalen jobbade bra och var försiktiga med mina saker under transporten. Mycket nöjd överlag och kommer fortsätta att boka detta företag till andra ärenden.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Mona T
    Mona T skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Flyttstädning
    Bemötandet var helt ok
    Förväntade mig en bra städning och den genomfördes korrekt.
    Väldigt nöjd med deras arbete. Läs mer
  • Agneta G
    Agneta G skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Fick finfin fönsterputsning med kort varsel. Fyra andra företag hade fullt upp.
    Agneta Läs mer
  • Karin V
    Karin V skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Snabb trevlig service o väldigt bra noggrann städning! Kommer boka dem igen! Läs mer
  • Gianluca D
    Julia B skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Snabbt och smidigt — flyttstädning :) Läs mer
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Städningen utan anmärkning men det brast angående faktureringen vilket ledde till inkassokrav men jag fick en ärlig ursäkt och inkassokravet drogs tillbaka varför jag är beredd att ändra och ge ett bra betyg då allt fram till dess sköttes bra och smidigt. Läs mer
  • Helena W
    Helena W skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Det är jätteskönt att komma hem till ett välstädat hem. Det är väldigt bra bemötande från företaget, har man frågor återkommer de snabbt. Rekommenderas! Läs mer
  • Sean Rembe M
    Sean Rembe M skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Bra bemötande, effektiv bokning, och den mest noggranna städningen vi upplevt.
    En självklar 5/5! Läs mer
  • Mia P
    Mia P skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Det var lite rörigt till en början med administrationen av tider m.m. men städningen är riktigt bra! Läs mer
  • Eric H
    Eric H skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Hjälpsamma och dök upp på utsatt tid, lätta att samarbeta och kommunicera med Läs mer
    2018-03-16 Viklunds Städ i Sverige svarar Eric H
    Hej Eric,
    Stort tack för recension. Ha en bra dag!
  • Wilhelm L
    Wilhelm L skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Jag beställde flyttstädning från Viklunds Städ, hittade dem via någon offert-hemsida så jag hade inga direkta förväntningar.
    Då jag inte har beställt flyttstädning tidigare så tyckte jag först att priset för tjänsten kanske lät lite högt; men efter snabb respons och god service vad gäller beställning samt professionellt utfört arbete kan jag säga att det var värt varenda krona! 5/5 Läs mer
    2018-03-16 Viklunds Städ i Sverige svarar Wilhelm L
    Tack så mycket för ditt fina omdöme!
    Jättekul att höra att du är nöjd med oss!
  • Jamie Maria Janet P
    Jamie Maria Janet P skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Ett företag med fokus på kundservice! Enkelt att boka och allt blir rätt från första början. För oss ett självklart val när vi behöver hjälp av en städfirma! Läs mer
    2018-03-09 Viklunds Städ i Sverige svarar Jamie Maria Janet P
    Hej Jamie Maria Janet,
    Vad roligt att läsa att du är nöjd med vår service!
    Vi tackar för din rekommendation och önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    MVH Dina Ang/Viklunds Städ
  • Peter D
    Peter D skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Bra och smidigt. Städning utförd enligt överenskommelse utan anmärkningar. Läs mer
    2018-02-28 Viklunds Städ i Sverige svarar Peter D
    Hej Peter,
    Kul att höra att det varit en positiv erfarenhet!
    Allt gott!
    MVH Nataliya
  • Sherin A
    Sherin A skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Väldigt väl utförd flyttstädning! Luktade rent ända ut i porten, lägenheten glänste & nya ägaren var också nöjd. Snabb kontakt & trevlig personal. Läs mer
    2018-02-23 Viklunds Städ i Sverige svarar Sherin A
    Stort tack för din uppskattning! Välkommen åter!
  • Rebecka B
    Rebecka B skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Flyttstäd, bra utfört jobb, lite irriterande att dom behövde extratid så att d blev dyrare än vi hade trott. Läs mer
    2018-02-23 Viklunds Städ i Sverige svarar Rebecka B
    Tack så mycket för de positiva kommentarerna.
  • Bengt N
    Bengt N skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Vi har använt tjänsterna sedan juni. Vänlig person som städar men varierande städkvalitet avseende detaljer. Ofta strul och rörigt kring administrativa rutiner, t.ex. skickar de en för oss okänd person att städa hos oss utan att informera innan trots att vi har en uppgörelse om att vi ska ha samma person varje gång (vilket vi får kunskap om för att personen som ska städa ringer och frågar om vägen). Lovat stort men hållt ganska tunt så här långt. Tar dessutom en faktureringsavgift som inte har nämnts tidigare.

--- uppdatering
    Vi avslutade till slut vårt abonnemang när problemen fortsatte. Vi gjorde upp att nycklarna skulle skickas rekommenderat men istället skickades de orekommenderat till vår adress i vanligt vitt kuvert. Oansvarigt. Väcker frågor om företagets nyckelhantering Läs mer
  • Barbro B
    Barbro B skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Jag har köpt månadsstädning och nu till jul en storstädning och är mycket nöjd med de tjänster som levererats och bemötandet från den personal som utfört dem på ett noggrant effektivt och trevligt sätt . Läs mer
  • Arno L
    Arno L skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Bra snabba mailsvar, de var på plats i god tid och ett väl utfört städjobb. Läs mer
  • Mari-Ann J
    Mari-Ann J skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Mycket noggranna, serösa och vänliga. Ugnen glänste och allt doftade rent. Läs mer
  • Phillip H
    Phillip H skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Fick hjälp med flyttstädning. Och hade det inte varit för att de missat städa ena balkongen samt ej satt tillbaka vattenlåset korrekt hade jag varit väldigt nöjd. Sen avsaknaden av alternativen till pappersfaktura med tillkommande aviavgift är ytterligare minus. Dock vägde totala priset upp den avgiften. Läs mer
  • Elena B
    Elena B skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Väldigt bra storstädning! Nöjda kunder sedan flera år tillbaka. Läs mer
  • Joakim R
    Joakim R skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    En utmärkt utförd flyttstädning i min mening.
    Ny ägare har inte klagat.
    Trevlig nogran personal.
    Tack för hjälpen Läs mer
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Smidigt och lätta att ha att göra med Läs mer
  • Åsa M
    Åsa M skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Mycket bra service och kvalitet i utförandet. Läs mer
  • Mariya L
    Mariya L skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Bra flyttstädning och trevlig personal! Läs mer
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Väldigt vänlig och hjälpsam personal från offert förfrågan till de som kom och hjälpte till med vår flyttstädning. Personalen som utförde städningen var vänliga och noggranna. Ett stort plus i kanten var att Viklunds Städ hade kollektivavtal, vilket gjorde att vi valde dem. Vi kan varmt rekommendera Viklunds Städ. //Micke&Maria Läs mer
    2017-09-04 Viklunds Städ i Sverige svarar Mikael R
    Hej Micke&Maria,

Vi är tacksamma att ni gav oss förtroendet att utföra en flyttstädning!
    Ni är alltid välkomna att prova oss igen!
    Vi önskar er lycka till med ert nya boende!
  • Madeleine M
    Madeleine M skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Mycket bra! Flyttstädningen var bra utförd, jag kan rekommendera Läs mer
    2017-09-03 Viklunds Städ i Sverige svarar Madeleine M
    Kul att höra att ni är nöjda! Vi finns här om det skulle vara något du behöver i framtiden!
  • Katarina M
    Katarina M skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Mycket bra bemötande från början till slut! Supertrevliga allihopa! Läs mer
    2017-08-01 Viklunds Städ i Sverige svarar Katarina M
    Hej Katarina
    Tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att resultatet av städningen blev som du önskade.
    Hoppas du får en fin fortsättning på sommaren
  • Sofie J
    Sofie J skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Mycket bra! Trevlig personal och fin städning. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Proffsigt, smidigt och extremt rent!
    Kan varmt rekommendera:) Läs mer
    2017-07-26 Viklunds Städ i Sverige svarar Anna S
    Hej Anna!
    Tack för din fina rekommendation! Härligt att vi levde upp till dina förväntningar.
    Hoppas du får en fin fortsättning på sommaren
    Med Vänliga Hälsningar personalen från Viklunds Städ
  • Albert M
    Albert M skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Beställde flyttstäd i en tom lägenhet som skulle säljas. Lät personalen göra sitt och när de var klara så låste jag dörren och åkte hem till ordinarie bostad. Efter ca en vecka (en solig dag) märkte jag att dom missat att tvätta insidan av två fönster. Ringde kundtjänst som på ett otrevligt sätt sa att dom endast lämnar upp till 3 dagars garanti och att det kanske blivit smutsigt efter städningen. Man såg tydligt att det inte alls tvättats. Företaget klarar inte av att stå för sina misstag och ännu värre ifrågasätter och dumförklarar kunden. I övrigt var städningen helt ok. Kunde hittat billigare alternativ men ville ha det ordentligt utfört, vilket jag ändå inte fick. Slutade med att jag själv fick tvätta fönstren. Aldrig detta företag igen. Läs mer
    2017-07-25 Viklunds Städ i Sverige svarar Albert M
    Hej Albert. Det var ju tråkigt att du upplevde våra tjänster på detta sättet. Om du kan bara säga vilken adress det gäller eller på vilket namn det är bokad. För att vi kan ej hitta dig som vår kund.
    Vår kundtjänst gör allt för att kunna tillfredsställa våra kunder på den bästa sättet, visst vi har 3 dagars Garanti, men vi alltid bemötande mot våra kunder även om det har gått en vecka, till och med ibland i en månad.
    Tack i förhand för svaret
  • Eva B
    Eva B skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Mycket nöjd, de kom i tid, var trevliga och gjorde ett jättebra och noggrant jobb.
    Kommer definitivt att anlita dem igen! Läs mer
    2017-07-04 Viklunds Städ i Sverige svarar Eva B
    Hej Eva!
    Tack för dina fina ord, det värmer oss verkligen.
    Du är jätte välkommen till oss igen! Hoppas du kommer ha en fin sommar.
  • Valli N
    Valli N skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Superbra kontakt via mail och telefon. Grundlig och genomgående flyttstädning, både nuvarande och blivande hyresgäster blev mycket nöjda med resultatet. Varmt rekommenderade, kommer att anlita dem igen! Läs mer
    2017-06-19 Viklunds Städ i Sverige svarar Valli N
    Hej Valli. Vi på kontoret tackar så mycket för dina fina ord. Vi är så glada. Vi önskar dig en fin midsommar och trevlig fortsättning på sommaren. Du alltid välkommen hos oss. Med Vänliga Hälsningar Personalen från Viklunds Städ AB
  • Katarina T
    Katarina T skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Jag har alltid blivit korrekt och artigt bemött. Företaget har förstått vad jag vill ha och har sett till att leverera det. Aldrig några problem! Läs mer
  • Meit B
    Meit B skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Vi har anlitat Viklunds Städ i flera år med städning och fönsterputsning och har alltid varit nöjd med trevlig och ordentlig personal! Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
    2017-05-17 Viklunds Städ i Sverige svarar Meit B
    Hej Meit
    Tack för din fin omdöme!
    Ha en trevlig fortsättning på veckan
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Dåligt och oprofessionellt. Helt ok utfört arbete bortsett från lite slarv. Läs mer
  • Marika H
    Marika H skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Kan verkligen rekommendra Viklunds Städ. Superprofessionella från första kontakt till avslutad städning. En fantastiskt trevlig tjej kom och storstädade min lägenhet. Städningen var perfekt; nogrann och inte en detalj försummades. Jag kommer definitivt att anlita Viklunds igen. Läs mer
  • Fiorella V
    Fiorella V skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Hej!
    Vi är supernöjda med städning. Vår städerska är noggrann och flitig. Vi kan varmt rekommendera Viklunds städ. Ett stort tack från två nöjda kunder. Läs mer
    2017-03-03 Viklunds Städ i Sverige svarar Fiorella V
    Hej Fiorella
    Tack för ditt omdöme. Vi är glada att du blev nöjd med vår jobb
    Ha en fin dag
  • Aki L
    Aki L skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Suveränt! Kan bara rekommendera. Läs mer
  • Vicius V
    Vicius V skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    10/10! Viklunds Städ har hjälp mej och min familj med all typ av städning, allt ifrån hemstädning, kontorsstädning till flyttstädning och bodstädning.
    Med mycket trevligt bemötande och proffsigt resultat utför Viklunds Städ gallant.
    Jag rekommenderar detta städföretag starkt till alla som i behov av städsupport👍👍👍 Läs mer
  • Polina U
    Polina U skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Viklunds Städ utförde flyttstädning av vår lägenhet och blev mycket nöjda. Noggrant utfört arbete med gott resultat. Dessutom pluspoäng för proffsig och tillmötesgående personal. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Viklunds Städ i Sverige, Polina U gillar detta
  • marina n
    marina n skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Har haft en flyttstädning från Viklunds Städ. Jag är väldigt nöjd med det. Personal kommit i tid och jobbat med got kvalité.
    Jag rekommenderar Viklunds Städ! Läs mer
    2017-02-02 Viklunds Städ i Sverige svarar marina n
    Hej Marina. Tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att du känner dig nöjd
    Ha det bra! Med Vänliga Hälsningar Personalen från Viklunds Städ
  • Darya S
    Darya S skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Viklunds städ är bästa städ företaget jag har haft. Där jobbar bara proffitionella städare som kan sitt jobb utan till. Rekommenderar alla! Läs mer
  • Angelica B
    Angelica B skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Vi har en mycket bra, nogrann och trevlig städerska Haylina. Hon gör det lilla extra som får huset att glänsa. När hon städar är vi 100% nöjda. Tyvärr inte lika nöjda vid etsättare. Läs mer
    2017-02-02 Viklunds Städ i Sverige svarar Angelica B
    Hej Angelica
    Tack för ditt fina omdöme, för oss är det jättesvårt att hitta en ersättare som är lika bra som Halyna för er.
    Men hoppas vid nästa gång så kommer det gå bättre.
    Med Vänliga Hälsningar personalen från Viklunds Städ
  • Karin A
    Karin A skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Har haft veckostädning med Viklunds Städ i 2 år nu. Noggranna och serviceinriktade, svarar snabbt på frågor och meddelar i god tid om det är något man behöver veta som kund. Läs mer
  • Greg A
    Greg A skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Jag har alltid fått bra hjälp från Viklunds Städ. De är flexibla, har gott bemötande och de återkopplar alltid väldigt snabbt. Personalen som städar är kunnig och sköter jobbet bra. Jag har köpt senast flyttstädning samt packning. Jag är nöjd kund och rekommenderar verkligen! Läs mer
    2017-01-24 Viklunds Städ i Sverige svarar Greg A
    Hej Greg! Tack för de fina orden ! Trevligt att ni är nöjda också
  • Gunilla N
    Gunilla N skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Noggrann och kunnig personal som tar stort ansvar för deras levererade tjänst. Vi anlitade Viklunds Städ för storstädning och är nöjda kunder, kan verkligen rekommendera Viklunds Städ AB! Läs mer
  • Sabina
    Sabina skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Är väldig nöjd med Viklunds Städ och deras personal. Använde deras tjänster både i flytthjälpen & flyttstädning. Personalen kom i tid och hade all information för bokning. Snabbt och prisvärd var det. Rekommenderar starkt Viklunds Städ Läs mer

Sankt Eriksgatan 99, 113 31 Stockholm