Viklunds Städ i Sverige AB

Sankt Eriksgatan 99, 113 31 Stockholm — Visa karta

Viklunds Städ - välj en lite lättare vardag!

Vi har lång erfarenhet i städ- och flyttbranschen och vi anpassar våra tjänster efter dina behov och önskemål. Vi vet att det kan vara stressigt med jobb, familj och allt annat du vill hinna med och därför finns vi för att göra vardagen lite enklare.

Städtjänster som hem- och kontorsstädning, fönsterputs och flyttstädning utför vi för både privatpersoner och företag. Genom att vi kontinuerligt vidareutbildar vår personal och kvalitetssäkrar våra utförda jobb noggrant strävar vi mot att ha nöjda kunder varje gång.

Kontakta oss när du vill lägga din tid på annat än städning!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 78 kunder tycker om Viklunds Städ i Sverige AB

• 2020-05-25

Christina L skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Supernöjd! Effektivt och egna bra intiativ från personalen, rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-05-19

Maria W skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Trevlig personal och jättebra resultat. Läs mer
  • 2020-02-26

Tarja S skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Lyckades boka flyttstädning på mycket kort varsel och en proffsig städare anlände exakt vid överenskommen tidpunkt. Det blev skinande rent överallt, är helnöjd med resultstet och priset var dessutom överraskande lågt. Läs mer
    2020-02-26 Viklunds Städ i Sverige svarar Tarja S
    Tack Tarja! Vi hjälper dig mer än gärna framöver med!
    Din städfirma:)
  • 2020-02-23

Adam W skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Har hemstädning med Viklunds och är alltid nöjd. Lätt företag att ha att göra med. Ibland har jag fått ställa in för min dotter blivit sjuk och de har gått att boka om utan krångel. Rimligt pris också. Läs mer
  • 2020-01-29

OLENA S skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Jätte bra företag!
    Bokade en flyttstädning i november. Fick supersnabb respons och bemötande.
    Personalen var otroligt duktiga och blev super fint!
    Bokar gärna om dem Läs mer
  • 2020-01-29

SIGRID H skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Jätte bra kundbemötande, noggranna och super trevliga Läs mer
  • 2020-01-08

Dirk B skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Some of the staff very unreliable - (Being late, leaving too early and not performing a good cleaning). One staff member was good most of the time. Läs mer
    2020-02-03 Viklunds Städ i Sverige svarar Dirk B
    Dear Drick,
    All of our staff is educated and well-qualified.
    However tastes differ, I would like to assure you that your regular cleaning lady Natalia is a very good worker and we have never had any complains about her.
    She always did extra work for you without any extra pay.
    We were late once on one holiday day because the traffic was not regular.
    If we leave earlier it is only because our cleaning ladies work fast and with high quality so sometime the cleaning can be done 20 min earlier.
    Hope you got answers to all your questions.
    Have a nice day!
    Kind regards VS
  • 2019-12-20

Nina A skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Otroligt duktiga och trevliga! Läs mer
  • 2019-12-12

Liselott T skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Bra bemötande & återkopplar alltid snabbt. Har alltid varit nöjd när de har städat Läs mer
  • 2019-08-09

Jenny L skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Mycket bra städning och om man av någon anledning kontakta dem är det aldrig något problem! Läs mer
  • Patric S

2019-06-25

Patric S skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Mycket bra service och förmånligt avtal.

Alltid varit nöjda med den service vi har fått. Läs mer
  • Jana J

2019-05-20

Jana J skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Natalia som städat hos oss gjorde ett fantastiskt jobb! Väldigt noggrant, vi är jättenöjda!! Läs mer
  • 2019-05-08

Fanny H skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Jag bokade fönsterputs hos Viklunds Städ och är mycket nöjd.
    Nikolay som var här gjorde ett jättebra jobb och mina fönster är nu skinande rena! Läs mer
  • 2019-04-18

William Love B skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Beställde städ, kom ingen, nu inväntar en faktura som jag inte vet vad det kommer stå på! Bluffmakeri!

Gör inte samma misstag som mig - utgå från Googles recensioner som ger dom uruselt betyg - det dom är värda!

Har försäljning av lägenhet som blir uppskjuten pga att jag fått storstäda lägenheten till sena nätter för att hinna i tid! Läs mer
    2019-04-24 Viklunds Städ i Sverige svarar William Love B
    Hej William

Vi har inga uppgifter om att du är kund eller har gjort någon bokning hos oss.
    Om du fortfarande har behov av städning är du varmt välkommen och vi lämnar
    gärna en offert. Prova gärna vårt erbjudande om ”Provstädning för endast 99 kr/tim”
    för nya kunder.

VS
    NV
  • Dan ingemar P

2019-04-11

Dan ingemar P skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Vi hade Vitalij här i går som putsade våra fönster. Mycket nöjda med hans arbeta. Fönstren har aldrig sett bättre ut. All fungerade perfekt. Läs mer
  • 2019-04-04

Carl Wilhelm S skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Mycket nöjd, inga konstigheter! Läs mer
    2019-04-10 Viklunds Städ i Sverige svarar Carl Wilhelm S
    Stort o varmt tack för din feedback.
  • 2019-03-22

BJÖRN H skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Jag blev rekommenderad Viklunds Städ av en bekant och jag blev väldigt nöjd. Jag kan varm rekommendera dom och jag kommer att anlita dom igen. Läs mer
  • 2019-03-19

Norihan Omar S skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Beställde flyttstädning för min chef på Ambassaden. Det var utmärkt och trevlig service. Väldigt väl utförd !

Norihan Sjöberg Läs mer
  • 2019-03-17

Gun-Britt U skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Gun-Britt U
    Jag fick nyligen utfört en flyttstädning och denna utfördes perfekt och av mycket trevlig personal. Även kontakten med kontoret fungerade utmärkt.
    Jag kommer att anlita dem i fortsättningen för hemstädning var fjortonde dag.
    Jag kan varmt rekommendera Viklunds Städ. Läs mer
    2019-04-10 Viklunds Städ i Sverige svarar Gun-Britt U
    Tack för mycket positiv feedback, vilken naturligtvis känns otroligt skönt!
  • 2019-03-15

Joel Gerhard A skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Väldigt nöjd!
    Jag fick en provstädning av mina föräldrar eftersom jag helt enkelt inte tycker om att lägga min dyrbara fritid på att städa. Nu prenumererar jag på städning varannan vecka och ser alltid framemot att komma hem till ett nystädat hem. Personalen har ett otroligt trevligt och proffsigt bemötande där jag som kund verkligen känner mig prioriterad.
    Kan starkt rekommendera Viklunds Städ som ett seriöst städföretag. Läs mer
  • 2019-03-13

Leif O skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Beställde provstädning hel dag, lgh 100 kvm, Bromma.
    Utmärkt skött av deras Olga: har därför prenumererat på hemstädning varannan vecka till bra pris.
    Även fönsterputs inför påsk.
    Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-03-01

Nohemi Ramos skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Jag är så himla glad över Viklunds Städ. De jobbar så noga! Och tänk att jag kräver tokmycket! 100% rekommendera. Läs mer
  • 2019-01-31

Jana Adelyanova skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Katastrof!!!!! Städning blev jättebra.

Men jag fick meddelande från skatteverket att jag få inte skattereduktion för rutarbete. Varför?! För att Skatteverket har begärt in komletterande uppgiter från Viklunds Städ AB och inget svar har kommit från deras sida.

De svarade aldig på mina email, så få man ringa väl? Ringde två gånger och vid första gången fick jag svaret att det var mycket att göra så de slarvade att skicka in allt som krävdes till Skatteverket. ( what a fuck!!!!!????) men de kommer att göra snat. Jag bad då att vid kommunikation med Skatteverket att lägga mig i kopia och hålla mig uppdaterad. Och!?

INGENTING!!!
    Jag ringer igen! Svaret: Vi skickade in allt och det är klart. På min fråga varför blev jag inte informerade kunde inte de svara. Jag kontrollerar hos Skatteverket. Nej ingentig är klar! INGENTING!!!!!! Jag fortfarande få inte Skattereduktion för att Viklunds Städ AB kan inte göra sitt pappersjobb.

Vill ni ha problem med RUT och Skatteverket - anlita de. Du få garanterat huvudvärk! Läs mer
    2019-02-06 Viklunds Städ i Sverige svarar Jana Adelyanova
    Hej Jana.
    Vilket intelligent ordval du har valt. Tack för det!
    På grund av många förfrågningar från skatteverket har vi hunnit att skicka in kompletteringar i tid (den 21/1) alltså innan sista ansökningsdatum den 31/1.
    VI har även skickat en kopia till ditt mail så du slipper att vara orolig över detta.

Även om vi inte skulle skicka kompletteringen skulle det inte påverka dig på något sätt. RUT avdraget påverkar företaget. Vi skulle inte få 50 % av beloppet.

Mvh Natalya VD
  • Ida W

2019-01-21

Ida W skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Vi beställde flyttstädning och möttes av trevliga Nataliya via mail, hon var flexibel och serviceinriktad. Eftersom vi hade flyttat till en annan stad så skötte fastighetsägaren insläpp och inspektion, och han var mycket nöjd med resultatet. Rekommenderar! Läs mer
    2019-01-30 Viklunds Städ i Sverige svarar Ida W
    Tack för mycket personligt och trevligt bemötande.
    MVH Nataliya
  • 2018-09-17

Anita S skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Vi beställde flyttstäd av vårt hus. Kontakten med Dina på Viklunds Städ har fungerat kanon. Det blev stora problem med den nya ägaren, men Viklunds Städ fixade det lysande.
    Vi tycker att företaget lever upp till det vi förväntade oss och även mer.
    Härlig kontakt, superbra arbete och jättebra på att lösa våra problem som uppstod. Läs mer
  • 2018-08-20

Sophia S skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Vi har haft turen att ha samma person i vår bostad och hon är mycket punktlig, vänlig och pålitlig., Städfirman återkopplar alltid och är mycket flexibla. Vilket uppskattas.

Sophia Läs mer
  • 2018-07-15

Maria O skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Jag anlitade Viklunds flytt och städ till flytttransport samt flyttstäd. Då jag kom till kontoret så var personalen otroligt trevliga samt att chefen var på plats vilket jag tyckte om då jag kunde direkt vända mig mot henne om jag hade frågor. Företaget var otroligt professionella och jag fick en mycket bra kundservice. Jag var mycket nöjd och personalen jobbade bra och var försiktiga med mina saker under transporten. Mycket nöjd överlag och kommer fortsätta att boka detta företag till andra ärenden.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Mona T

2018-07-02

Mona T skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Flyttstädning
    Bemötandet var helt ok
    Förväntade mig en bra städning och den genomfördes korrekt.
    Väldigt nöjd med deras arbete. Läs mer
  • 2018-06-21

Agneta G skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Fick finfin fönsterputsning med kort varsel. Fyra andra företag hade fullt upp.
    Agneta Läs mer
  • 2018-06-21

Karin V skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Snabb trevlig service o väldigt bra noggrann städning! Kommer boka dem igen! Läs mer
  • 2018-06-02

Snabbt och smidigt — flyttstädning :) Läs mer
  • Tomas S

2018-04-25

Tomas S skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Städningen utan anmärkning men det brast angående faktureringen vilket ledde till inkassokrav men jag fick en ärlig ursäkt och inkassokravet drogs tillbaka varför jag är beredd att ändra och ge ett bra betyg då allt fram till dess sköttes bra och smidigt. Läs mer
  • Helena W

2018-03-25

Helena W skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Det är jätteskönt att komma hem till ett välstädat hem. Det är väldigt bra bemötande från företaget, har man frågor återkommer de snabbt. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-03-16

Sean Rembe M skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Bra bemötande, effektiv bokning, och den mest noggranna städningen vi upplevt.
    En självklar 5/5! Läs mer
  • 2018-03-11

Mia P skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Det var lite rörigt till en början med administrationen av tider m.m. men städningen är riktigt bra! Läs mer
  • 2018-03-10

Eric H skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Hjälpsamma och dök upp på utsatt tid, lätta att samarbeta och kommunicera med Läs mer
    2018-03-16 Viklunds Städ i Sverige svarar Eric H
    Hej Eric,
    Stort tack för recension. Ha en bra dag!
  • Wilhelm L

2018-03-09

Wilhelm L skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Jag beställde flyttstädning från Viklunds Städ, hittade dem via någon offert-hemsida så jag hade inga direkta förväntningar.
    Då jag inte har beställt flyttstädning tidigare så tyckte jag först att priset för tjänsten kanske lät lite högt; men efter snabb respons och god service vad gäller beställning samt professionellt utfört arbete kan jag säga att det var värt varenda krona! 5/5 Läs mer
    2018-03-16 Viklunds Städ i Sverige svarar Wilhelm L
    Tack så mycket för ditt fina omdöme!
    Jättekul att höra att du är nöjd med oss!
  • 2018-03-03

Jamie Maria Janet P skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Ett företag med fokus på kundservice! Enkelt att boka och allt blir rätt från första början. För oss ett självklart val när vi behöver hjälp av en städfirma! Läs mer
    2018-03-09 Viklunds Städ i Sverige svarar Jamie Maria Janet P
    Hej Jamie Maria Janet,
    Vad roligt att läsa att du är nöjd med vår service!
    Vi tackar för din rekommendation och önskar dig en fortsatt trevlig dag!
    MVH Dina Ang/Viklunds Städ
  • 2018-02-23

Peter D skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Bra och smidigt. Städning utförd enligt överenskommelse utan anmärkningar. Läs mer
    2018-02-28 Viklunds Städ i Sverige svarar Peter D
    Hej Peter,
    Kul att höra att det varit en positiv erfarenhet!
    Allt gott!
    MVH Nataliya
  • 2018-02-22

Sherin A skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Väldigt väl utförd flyttstädning! Luktade rent ända ut i porten, lägenheten glänste & nya ägaren var också nöjd. Snabb kontakt & trevlig personal. Läs mer
    2018-02-23 Viklunds Städ i Sverige svarar Sherin A
    Stort tack för din uppskattning! Välkommen åter!
  • 2018-02-19

Rebecka B skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Flyttstäd, bra utfört jobb, lite irriterande att dom behövde extratid så att d blev dyrare än vi hade trott. Läs mer
    2018-02-23 Viklunds Städ i Sverige svarar Rebecka B
    Tack så mycket för de positiva kommentarerna.
  • 2018-01-17

Bengt N skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Vi har använt tjänsterna sedan juni. Vänlig person som städar men varierande städkvalitet avseende detaljer. Ofta strul och rörigt kring administrativa rutiner, t.ex. skickar de en för oss okänd person att städa hos oss utan att informera innan trots att vi har en uppgörelse om att vi ska ha samma person varje gång (vilket vi får kunskap om för att personen som ska städa ringer och frågar om vägen). Lovat stort men hållt ganska tunt så här långt. Tar dessutom en faktureringsavgift som inte har nämnts tidigare.

--- uppdatering
    Vi avslutade till slut vårt abonnemang när problemen fortsatte. Vi gjorde upp att nycklarna skulle skickas rekommenderat men istället skickades de orekommenderat till vår adress i vanligt vitt kuvert. Oansvarigt. Väcker frågor om företagets nyckelhantering Läs mer
    Jana Adelyanova gillar detta
  • 2017-12-28

Barbro B skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Jag har köpt månadsstädning och nu till jul en storstädning och är mycket nöjd med de tjänster som levererats och bemötandet från den personal som utfört dem på ett noggrant effektivt och trevligt sätt . Läs mer
  • Arno L

2017-12-27

Arno L skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Bra snabba mailsvar, de var på plats i god tid och ett väl utfört städjobb. Läs mer

Mari-Ann J skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Mycket noggranna, serösa och vänliga. Ugnen glänste och allt doftade rent. Läs mer

Phillip H skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Fick hjälp med flyttstädning. Och hade det inte varit för att de missat städa ena balkongen samt ej satt tillbaka vattenlåset korrekt hade jag varit väldigt nöjd. Sen avsaknaden av alternativen till pappersfaktura med tillkommande aviavgift är ytterligare minus. Dock vägde totala priset upp den avgiften. Läs mer

Elena B skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Väldigt bra storstädning! Nöjda kunder sedan flera år tillbaka. Läs mer
  • 2017-11-10

Joakim R skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    En utmärkt utförd flyttstädning i min mening.
    Ny ägare har inte klagat.
    Trevlig nogran personal.
    Tack för hjälpen Läs mer
  • 2017-10-10

Patrik J skrev om Viklunds Städ i Sverige AB
    Smidigt och lätta att ha att göra med Läs mer

Sankt Eriksgatan 99, 113 31 Stockholm