viköperdinbil.se

www.vikoperdinbil.se
  • BadgeTwoYears
1 494
4.3

Välkommen till viköperdinbil.se! Viköperdinbil.se erbjuder ett säkert, bekvämt och rikstäckande alternativ för dig som vill sälja din bil. Låt oss värdera din begagnade bil - helt kostnadsfritt. Oavsett vilket märke eller ålder den har, ger vi dig bästa möjliga prisförslag. På viköperdinbil.se går våra bilexperter igenom din...

1494 omdömen om viköperdinbil.se

Sedan starten hos Reco 2017

Peter W
Skrev om viköperdinbil.se

Enkelt och bekvämt! Slipper "skumma typer" och skambud!

Renee J

Funkade jätte. Snabbt och smidigt

Ola J
Skrev om viköperdinbil.se

Det gick snabbt och smidigt lite för mycket avdrag efter värderingen

Ann-Christin L
Skrev om viköperdinbil.se

Det var smidigt och enkelt att sälja bilen till dem!

Martin B
Skrev om viköperdinbil.se

Snabbt, smidigt och väldigt proffsigt..👍🏼

Matilda R
Skrev om viköperdinbil.se

Det var oerhört smidigt sätt att sälja sin gamla bil på.

Anders B
Skrev om viköperdinbil.se

Väldigt smidigt och vi fick det priset vi hade fått i mailet. Trevliga killar och det kändes seriöst. Pengarna kom enligt det som lovades

Mostafa A
Skrev om viköperdinbil.se

Bra upplevelse! Affären sköttes fint och smidigt utan några som helst konstigheter. Tydligt med vad jag behövde göra och upplägget var bra.

Ann-mari S

Allt var mycket proffsigt. Skall rekommendera en kompis. Hälsningar Lasse b

Lars M
Skrev om viköperdinbil.se

Bra service, proffsigt, snabb hantering

Sabanovic D

Excellent enterprise professionell

Maj-Britt N
Skrev om viköperdinbil.se

Enkelt. Snabba svar och bokningar. På plats i Högdalen/verkstad verkligt trevlig och proffsig personal

Stockholms
Skrev om viköperdinbil.se

Smidigt och lätt affär med VKDB.se. Trevlig personal på Sollentuna kontoret har de också!

Marie N
Skrev om viköperdinbil.se

Bra bemötande och bra pris, ingen försökte pruta! Hjälpsamma i Malmö!

Lena N
Skrev om viköperdinbil.se

Det var väldigt smidigt . Vi är mycket nöjda.

Sara A
Skrev om viköperdinbil.se

Väldigt enkelt och smidigt sätt att sälja sin bil. Professionellt bemötande och rimliga kontroller. Sålde vår gamla trotjänare till ett bättre pris än det preliminära och super nöjda!

Johanna H
Skrev om viköperdinbil.se

Jag sålde min bil på VKDB och jag blev väl mottagen och fick ett något bättre pris än från andra bilåterförsäljare. Jag fick ett bestämt pris och behövde inte krångla med prutande köpare.

Forsberg
Skrev om viköperdinbil.se

Jag fick ett mycket bra pris för min bil och hela processen var smidig och effektiv. Personalen var vänlig och kunnig, och jag kände mig trygg genom hela försäljningen. Jag rekommenderar verkligen "Vi Köper Din Bil" till alla som vill sälja sin bil på ett enkelt och pålitligt sätt. Mvh / Roman Forsberg

Christer L
Skrev om viköperdinbil.se

Utmärkt mottagande. Vänligt och serviceinriktat. BRA!!

Forshaga A
Skrev om viköperdinbil.se

Bud efter förväntningar och inget krångel

Camilla W
Skrev om viköperdinbil.se

Kundbemötandet va jättebra Blev inte riktigt vad jag hade förväntat mig. Sålde min bil och de gick snabbt och smidigt.

Tony Ö
Skrev om viköperdinbil.se

Smidig, enkel tjänst på webben. Superproffsigt bemötande på plats. Kan varmt rekommendera.

Thomas L
Skrev om viköperdinbil.se

Enkelt och smidigt och bra bemötande på stationen. Inom familjen har vi sålt 2 bilar till Vi Köper Din Bil. Lika smidigt båda gångerna. 👍

Anki P
Skrev om viköperdinbil.se

Trevlig personal och affären gick snabbt och smidigt.

Martin Ö
Skrev om viköperdinbil.se

Enkelt och bra värderingsmodell, inga överraskningar om uppgifterna man lämnat stämmer någorlunda överens med verkligheten. Jag upplever att priset de betalar ligger något över det man får vid inbyte, det gör det enkelt och flexibelt när du söker ny bil, då du inte är bunden till bilhandlarens bud.

Malin R
Skrev om viköperdinbil.se

Smidig tjänst men sänker priset rejält från första budet när bilen kollas på plats.

Olja A
Skrev om viköperdinbil.se

Gick väldigt fort, fick ett väldigt bra pris för min Micra. Bemötandet hos Viköperdinbil- Solna var utmärkt. Väldigt proffsiga och trevliga.

Mia H
Skrev om viköperdinbil.se

Lätt och smidigt, mycket trevligt bemötande.

Christian H
Skrev om viköperdinbil.se

En seriös aktör i en många gånger tvivelaktig och oseriös bransch. Professionell hantering och tryggt bemötande i alla delar. Kan bara varmt rekommendera 👍🏻

Ylva H
Skrev om viköperdinbil.se

Inget köp utan sälj. Allt fungerar enligt plan. Gasbil som vidaresäljs till Tyskland. Större marknad än Sverige.

Cessna E
Skrev om viköperdinbil.se

Proffessionalitet service snabbhet tydlighet ordning och reda

Elsa W
Skrev om viköperdinbil.se

Supertrevliga och väldigt enkelt!

Krister T
Skrev om viköperdinbil.se

trevligt bemötande och snabb hantering av besiktning ! Betalningen gick relativt snabbt . Försäljning av bil !

Staffan R
Skrev om viköperdinbil.se

Mycket trevlig och kompetent personal. Otroligt smidigt

Moa-Linn N
Skrev om viköperdinbil.se

Super service, well paid for the car

Lisbet E
Skrev om viköperdinbil.se

Allt var toppen rakt igenom hela processen. Snyggt skött, snabbt och trevlig personal !!!

Rikard N
Skrev om viköperdinbil.se

Snabbt och enkelt. Fick faktiskt lite mer betalt för bilen än den ursprungliga värderingen.

Carel G
Skrev om viköperdinbil.se

Profesionel, fast and realy ok price

Jerker A
Skrev om viköperdinbil.se

Snabbt och smidigt på alla vis. Pengarna på kontot efter två dagar.

Ilse Å
Skrev om viköperdinbil.se

Snabbt, smidigt och enkelt! Väldigt professionella, trevliga och hjälpsamma! Rekommenderas varmt!

Ann S
Skrev om viköperdinbil.se

Ett lätt och smidigt sätt att sälja. Trevligt bemötande

Krister W
Skrev om viköperdinbil.se

Trevlig och kunnig personal. Mycket noggranna när dom kollade bilen. Helnöjd!

Henrik J
Skrev om viköperdinbil.se

Mycket trevlig och vänlig personal! Priset stämde 100% enligt det förslag jag fick.

Jan-Erik S

Personlig kontakt med personal,

Elisabeth N
Skrev om viköperdinbil.se

Trevligt bemötande och god service.

Jenny M
Skrev om viköperdinbil.se

Proffsigt, trevligt bemötande, rent och fräscht garage, snabb handläggning, snabb utbetalning. Fyll i formulär på webben om din bil, boka tid på närmaste station, vänta c:a 30 min, klart.

Mario A
Skrev om viköperdinbil.se

Ingenting att klaga på. Väldigt nöjd

Ab M
Skrev om viköperdinbil.se

Enkelt, snabbt, trevlig personal bra pris

Albin P
Skrev om viköperdinbil.se

Superbra! Enkelt att värdera bilen online och sen boka en tid! Vi hade glömt bort vinterdäcken och fick en värdering ändå baserad på om vi hade de och de var i bra skick. En ny tid redan dagen efter för att lämna in bilen. Trevlig personal på plats! Härligt att det finns sittdel och kaffe under tiden man väntar.

Axel S
Skrev om viköperdinbil.se

Jättesmidig affär och trevliga killar som gjorde besiktningen. Jättenöjd med er