Ristorante Villa Romana AB

4.0

7 omdömen om Ristorante Villa Romana AB

Kristina G
Skrev om Ristorante Villa Romana AB

Mycket bra italiensk restaurang i hjärtat av Uppsala. Bra mat, goda viner och det där lilla extra. Kan varmt rekommenderas!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4701 omdömen 4.2 av 4701 omdömen

Penelope S Penelope S
Ann L
Skrev om Ristorante Villa Romana AB

Riktigt bra mat och framförallt trevlig personal

Felicia B
Skrev om Ristorante Villa Romana AB

Riktigt bra Vi beslutade efter en konsert i domkyrkan att äta italienskt och blev då rekommenderade Villa Romana. Rödingen var fantastiskt. Bland det bästa jag har ätit. Stort plus till servitören som gav oss jättebra service. Kommer definitivt tillbaka när vi är i Uppsala.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Josua G
Skrev om Ristorante Villa Romana AB

Riktigt god mat och mysig miljö. Åt en god röding där med skummad hummersås. Mysigt med levande ljus i fönstret.

Jonna
Skrev om Ristorante Villa Romana AB

Bra mat och oftast bra service, ibland har jag fått vänta länge. Väldigt mysig restaurang. I den dyrare prisklassen. Duktiga kypare som kan rekommendera viner som passar till.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4103 omdömen 4.0 av 4103 omdömen

Jessica I Jessica I
Lars G
Skrev om Ristorante Villa Romana AB

Grymt bra mat! ligger i den högre prisklassen men helt klart värt det! har varit där både på lunch och middag och man blir aldrig besviken, suveränt!

Thomas  B
Skrev om Ristorante Villa Romana AB

Efter en dag i Uppsala besöker vi Villa Romana, mycket trevligt bemötande välkomnar oss. Menyn lockar, trevligt presenterar den komponeringen av de olika rätterna. Under tiden vi väntar, bjuds på hembakt bröd med tapenade. Så kommer maten ....det motsvarar verkligen inte förväntningarna. Den fräscha ruccolan är inkokt till något oigenkänneligt tillsammans med pastakuddarna och parmaskinkan. Tyvärr blir det inga fler besök av oss. Thomas med vänner

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4120 omdömen 4.0 av 4120 omdömen