Villoeco AB

Villoeco AB

www.villoeco.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Villoeco AB! Letar du efter ett städföretag som erbjuder professionell städning och fönsterputs. Då har du kommit rätt. Vi kan hjälpa dig som bor i stockholms län och södra delen av Uppsala med allt från hemstäd, flyttstäd, visningsstäd, kontorsstäd, butiksstäd, trappstädning, skolstädning och mycket mer. Vi...

166 omdömen om Villoeco AB

Sedan starten hos Reco 2020

Christina H
Skrev om Villoeco AB

Supernöjda !! In varmt rekommenderas!

Staffan B
Skrev om Villoeco AB

Det var rent som tusan när de gick och de höll tiderna perfekt. Value for money!!

Gunilla B
Skrev om Villoeco AB

Riktigt bra,rekommenderas mycket varmt!

Clas-henrik I
Skrev om Villoeco AB

Utmärkt på alla sätt! Städning såväl som service.

Benjamin H
Skrev om Villoeco AB

Bästa servicen!!! Bästa städningen!!

Camilla L
Skrev om Villoeco AB

Mycket serviceminded och rädd om sina kunder

Amanda Ö
Skrev om Villoeco AB

Jag är jättenöjd med Villoeco, jag rekommenderar dom till alla.

Helena W
Skrev om Villoeco AB

Äntligen fått en bra städerska. Men … arvodet städfirman har är dyrast i kommunen, kommer söka efter alternativ firma!

Monica J
Skrev om Villoeco AB

Bra service, fint bemötande och vacker lokal:-)

Lena J
Skrev om Villoeco AB

Er medarbetare som jobbar hos mig, är mycket duktig och noggrann. Köket skiner efter hon varit här. Hon är också väldigt trevlig. Har 3 tim städning var 14:e dag. Alltid trevligt bemött vid telefonkontakt.

Lena F
Skrev om Villoeco AB

Har varit nöjd från första städdagen,

Nicole S
Skrev om Villoeco AB

Vi har städning varje fredag och vi är lika nöjda varje gång!

Birgit G
Skrev om Villoeco AB

Har alltid blivit väl bemött, av både Rima och de "tjejer" som städat hos mig. Har städning varannan vecka, tors kl 08, och nuvarande tjej, är alltid på tid. Snyggt städat och fräscht när jag kommer hem igen

Agneta D
Skrev om Villoeco AB

Välgjord städning, så vi är nöjda

Valentina Y
Skrev om Villoeco AB

Nöjd. Snabb återkoppling och smidiga medarbetare. Tacksam för hjälpen.

Karin E
Skrev om Villoeco AB

Städningen väldigt bra men ständigt krångel med fakturorna som nästan aldrig kommer i tid.Fått ringa flera gånger att jag inte fått fakturan.

Per F
Skrev om Villoeco AB

Jag är helnöjd. Ni gör ett bra jobb.

Csilla S
Skrev om Villoeco AB

Proffsiga, kunniga, tillgängliga och pålitliga!

Arvid D
Skrev om Villoeco AB

Jätte bra service o trevlig personal som lyssnar om man har problem..Vi kan inte få det bättre !!!!!!

Mona E
Skrev om Villoeco AB

Tjänsten städhjälp med 4 timmar var 14:dag. Vi har blivit mycket väl bemötta av kunniga städare, våra förväntningar har uppfyllts sedan två år tillbaka. Vi rekommenderar Villoeco AB till nya kunder.

Gunnel O
Skrev om Villoeco AB

Mycket bra bemötande. Vi fick rekommendation avv en granne och är mycket nöjda med städningen som Villoeco utför.

Jan S
Skrev om Villoeco AB

Dom gjorde ett kanonjobb på mitt ställe när detta gällde avflyttning från mitt sommarställe i Sigtuna

Suzanne W
Skrev om Villoeco AB

Mycket gott bemötande av ägare och av de som kommer hem till oss. Köpte regelbunden städning och har hittills varit mycket nöjd. Har rekommenderat företaget till andra.

Benita F
Skrev om Villoeco AB

Jag är nöjd med städservicen och att man kan ändra lite med dagar och utförande om man behöver. Vi har veckostädning och allt funkar bra. Bra kommunikation om något dyker upp.

Katarina B
Skrev om Villoeco AB

Alltid tillgängliga och bra utförda tjänster, kan rekommenderas varmt.

Anders H
Skrev om Villoeco AB

Bra bemötande, lätta att ha och göra med. Vi är supernöjda med städning 2 ggr/månad Nöjd kund, glad över eco produkter som dom använder.

Lena N
Skrev om Villoeco AB

Mycket bra och proffsig fönsterputsning.

Andreas B
Skrev om Villoeco AB

Första kontakten med Villoeco var i samband med en flyttstädning. Eftersom vi var nöjda med hur företaget utförde det uppdraget (och hela kontakten med företaget) valde vi en tid senare att anlita dom även för regelbunden hemstäd. Villoeco har visat sig vara väldigt lätta att ha kontakt med. De städar fint, har trevlig personal och dyker upp när de ska. De har också varit flexibla vid önskemål om extra mellanliggande städtid eller om vi oplanerat behövt justera en planerad städning. Antingen har det kommit annan personal...

Lilly H
Skrev om Villoeco AB

Alltid lika fint hos mormor efter besök av er. Proffsigt bemötande och mycket flexibla vid ändringar av tider.

Jim S
Skrev om Villoeco AB

Tydliga, noggranna och trevliga. Dom gjorde ett utmärkt jobb på den planerade tid och till ett bra pris. Har inget att invända på insatsen och kan därför varmt rekommendera dom.

Rolf S
Skrev om Villoeco AB

Bra bemötande av företaget.förväntningarna var att det skulle bli städat. Mycket bra städat och bra bemötande.

Alexandra O
Skrev om Villoeco AB

Noggrann städning och alltid trevligt bemötande!

Aase C
Skrev om Villoeco AB

Jag brukar vara nöjd, men senaste besök var tveksamt, det var en vikarie.

Johny E
Skrev om Villoeco AB

Jag har höga förväntningar när det gäller kvaliten på städning, Villoeco uppfyller det med råge!

Kurt T
Skrev om Villoeco AB

En mycket bra flyttstäd. Vi hade inget att klaga på.

Clas-henrik I
Skrev om Villoeco AB

Utmärkt service och genomförande. Vänligt bemötande och bra pris

Peter J
Skrev om Villoeco AB

Vi har haft Villoeco hemma hos oss i snart 3 år med städning varannan vecka och alltid varit nöjda. God kommunikation och flexibla när så behövts. Kan varmt rekommendera dom.

Gabrielle K
Skrev om Villoeco AB

Tillförlitligt och trevligt bemötande! Bra städning med ekoprodukter! Rekommenderas!

Wenngarn A
Skrev om Villoeco AB

Bra ledning. Städarna har jag inte så bra relation till tyvärr så bemötandet är inget speciellt. Hade höga förväntningar då jag även anlitat Villoeco till privat städning. Städningen på anläggningen håller inte lika hög nivå som hemma men det är en annan miljö här. Upplevelsen är bra.

Benjamin H
Skrev om Villoeco AB

Tydlig kommunikation, flexibilitet som standard och alltid prestation över förväntningarna!

Petronella J

Jätte fint och noga ! Väldigt duktiga tjejer

William S
Skrev om Villoeco AB

Pålitliga och gör ett bra jobb. Alltid på tid och huset känns så rent efteråt

Ida R
Skrev om Villoeco AB

Vi är så nöjda. De utför jobbet proffsig och vi är så tacksamma.

Anna-lenah W
Skrev om Villoeco AB

Jag har använt företaget sedan det statades. Hitintills bara lovord.

Ellienor I

Dom är grymma & städar bra & lätt fakturerings process

Anna-Karin L
Skrev om Villoeco AB

Vår städerska Lina gör ett fantastiskt arbete hos oss och vi är så nöjda med henne och vi kan verkligen rekommendera Villeco

Robin E
Skrev om Villoeco AB

På väldigt kort varsel fick jag boka en städning och de gjorde ett fantastiskt jobb och var supertrevliga. Kunde inte vara mer nöjd!

Gunilla B
Skrev om Villoeco AB

Vi är ett 80-plus par som bor i en 30-talsvilla i Fålhagen i Uppsala.Vår son hittade Villoeco och ordnade en städerska till oss . Hon kommer en eftermiddag (4 tim) 2ggr i månaden. Vi är mycket - mycket nöjda med resultatet. Personen är dessutom alltid på gott humör. Det hela kan inte bli bättre!

Yvonne F
Skrev om Villoeco AB

Bra bemötande. Dock är 6 timmar alldeles för länge att städa 48 kvadratmeter.

Berit V
Skrev om Villoeco AB

Trevligt möte med arbetsledare och städare som båda är behagliga personer. Städning utfördes enligt önskemål. Mycket nöjd.