ViMed AB

ViMed AB

Välkommen till VIMED AB! Vi hjälper dig med TAK, FASAD och MYCKET MER!

VIMED AB är ett byggföretag som erbjudet ett brett urval av tjänster. Bland våra populäraste tjänster hittar du takbyte, takrengöring, renovering av fasaden, altan renovering samt byggnad och mycket mer. Vi är ett familje byggföretag som har etablerat sig nyligen i byggbranschen men som har under en kort tid på marknaden plockat på sig många bra referenser och många nöjda kunder.

Vi arbetar i Stockholms området och våra specialister gör kostnadsfria hembesök till kunder på direkten efter att kunden har kontaktat oss. Du kan kontakta oss via telefon, e-post, våran hemsida eller sociala medier genom att söka på VIMED AB, vi finns både på Facebook och Instagram.

En av grundpelare i vårat företag är bra samspel och kommunikation mellan våra arbetare men även mellan våra arbetare och kunden. VIMED AB anser att det är av en stor vikt att ha god förståelse och bild av kundens behov och ser till att uppfylla alla önskningar som kunden har. Ingen uppgift är för liten för oss eller för stor! Under hela processens gång har kunden kontakt med en arbetsledare som är utbildad och har goda erfarenheter inom branschen.

Kontakta oss redan idag och vi hjälper dig på VIMED AB med ditt projekt!

Läs vad 30 kunder tycker om ViMed AB 2

• 2021-06-16
    Beställde fasad arbete. Väldigt bra utfört jobb. Tillmötesgående säljare, allt gjordes efter mina önskemål. Rekommenderar!
  • 2021-06-16
    Bytte tak på mitt hus. Grabbarna jobbade på skit bra, taket va rivet och nylagt på 3 dagar och sedan städade de efter sig allt skräp, ingenting lämnades efter.

Jag är nöjd!
  • 2021-06-15
    Vi lade om taket på vår villa. Innan fick vi besök av företaget och fick en tydlig och bra genomgång av taket i dagens läge, inkl fotografier osv som visade vad de hittat som behöver åtgärdas, främst var det dåligt under pannorna. När vi beslutade att anlita dem gick det bra, de gjorde allt väl från grunden. Nu känns det tryggt och säkert.
  • 2021-06-07
    Ett bra företag att vända sig till när man vill ha saker gjort snabbt samtidigt som dom höll kvalitet
  • 2021-06-07
    Offerten stämde bra överens med fakturan och blev väl informerad under hela arbetets gång
  • 2021-06-07
    Fasadbyte och takbyte. Duktiga specialister, bra gjort från början till slut. Gick även snabbt. Gjorde även räcken samt staket. Nu är huset i bra skick med ny tak, fasad, räcken och staket. Fint fint, tack!
  • 2021-06-04
    Nytt tak, hängrännor, plåtarbeten, nytt takfönster, två stegar till skorstenen.
    Allt blev som vi förväntat oss, stort tack.
  • 2021-05-31
    Bra utfört arbete med mitt tak och fasad! Trevligt med bra kommunikation och att alla mina önskemål blev uppfyllda. Tackar stort Vimed. Särskilt tack till säljarna Lukas och Vialetta som svarade på alla mina frågor och hjälpte under hela processen, de var lyhörda och gjorde sitt arbete väl! Rekommenderar!
  • 2021-05-31
    Väldigt detaljerad genomgång av takets kondition och hur projektet genomförs. Väldigt proffsigt bemötande och genomförande genom hela projektet i mars månad. Resultatet blev väldigt bra.
  • 2021-05-31
    Tack så mycket för ett bra jobb med mitt tak! Allt ser fint och bra ut! Rekommenderar
  • 2021-05-31
    Väldigt bra och super trevliga arbetare, de gav mig ett proffsigt intryck från början till slut av arbetet. Allt från besiktning av gammalt tak till nytt tak med tegelpannor och nya hängrännor osv fungerade perfekt. Rekommenderar verkligen Vimed.
  • 2021-05-29
    Bra service och genomfört arbete. Är nöjd med resultatet, har ett nytt tak och fasad nu. Tack.
  • 2021-05-29
    Bra info innan arbetet påbörjade samt bra uppdatering under arbetets gång. Snyggt resultat och bra städat efter arbetet!
  • 2021-05-28
    Sjukt bra jobbat. Takbyte skedde enligt tidsplanen som var presenterad, skickliga arbetare som var även väldigt härliga att prata med och svarade väl på mina frågor, jag lärde mig mycket nytt om hur man vårdar taket. Tack för ett bra arbete!
  • 2021-05-28
    Takrenovering av 60 år gammalt hustak ny läkt, underlagsduk, betongtakpannor, vindskivor, vindskiveplåt, skorstensplåt, tak-rännor och stuprör, snörasskydd.
    Trevligt och pålitligt bemötande.
    Befintligt underlag demonterat och nya takpannor monterade på en dag.
    Ställningar snabbt monterade före takarbetet och demonterat efter takarbetet, väldigt bra städat runt huset.
    Jag ser en stor fördel med ett snabbt, effektivt och väl genomfört arbete av takbyte.
    Tack så mycket Olga för ditt omdöme! ViMed AB
  • 2021-05-28
    Behövde byta tegeltak. Kontaktade ViMed AB, blev överraskad med bra service, arbete samt bemötande från arbetarna. Tydlig offert, allt jobb var klar i tid, inga förseningar. Trotts dåliga väder jobbade de på. Vi hade bra avstämningar under pågående jobb, samt efter. Rekommenderar!
    Tack Sandra för att du har tagit dig tiden att lämna ett omdöme! ViMed AB
  • 2021-05-27
    Jag är väldigt nöjd med arbete Vimed utförde. De var väldigt snabba med att svara på min förfråga som jag lämnade på deras hemsida, de kom och gjorde hembesök till mig samma dag, deras arbetare tittade på taket samt runt huset och samma dag fick jag offerten. Jag beställde ett takbyte för mitt hus samt dränering. Grabbarna gjorde allt smidigt och effektivt och det kändes tryggt. Priset för arbetet var också bra, jag jämförde med andra. Kort och gott så är jag en väldigt nöjd kund med ett nytt tegeltak och dränering!
    Tack så mycket för ditt omdöme Linus! ViMed AB
  • 2021-05-26
    Trevligt och bra bemötande. Väldigt prisvärda och utförde arbetet snabbt. Rekommenderar!
  • 2021-05-25
    Gick fort från att jag skickade min förfrågan om offert till genomfört arbete. Bra kommunikation under hela processens gång. Samt inte minst ett hållbart och snyggt tak.
  • 2021-05-16
    Skulle byta takbeläggning på två hus. Fick en mycket beskrivande och tydlig offert. Rimliga siffror, duktiga hantverkare och med en ledning som följer upp resultat. Känns riktigt seriöst. Tack!
    Tack så mycket för ditt omdömme av vårat arbete! ViMed AB
  • 2021-05-16
    Trevligt bemötande och superfint engagemang med kund i fokus. Väldigt uppskattat!
    Tack så mycket för ditt omdömme! ViMed AB
  • 2021-05-16
    Trevligt bemötande och mycket nöjd med resultatet!
  • 2021-05-13
    Bytte tak.
    Blev väldigt bra bemött, alla som jag hade kontakt med från Vimed var mycket trevliga!
    Hade höga förväntningar då de gjorde en bra presentation av hur bytet av taket skulle gå till. De uppfyllde mina förväntningar.
  • 2021-05-12
    Bra service, arbetet var utfört enligt tidsplanen. Bra resultat samt kommunikation med arbetsledaren och arbetarna.
  • 2021-05-12
    Vi bestämde oss för ett helt takbyte och valde Vimed och var väldigt nöjda med valet. De rev hela taket och jobbade på bra samt la ett nytt tak, resultatet blev perfekt. Bra kommunikation på svenska och skickliga takläggare. Rekommenderar stark.
  • 2021-05-12
    Kan varmt rekommendera detta företag, vi är otroligt nöjda och glada med arbetet. Vimeds arbetarna var professionella och hade ett väldigt bra kundbemötande, från första kontakt tills avslutningen av jobbet, då hörde även av sig veckor senare för att se till att vi är nöjda och glada vilket var väldigt positivt. Otroligt bra uppföljning av arbetet. Vi bytte tegeltak på vårt hus i Nacka och alla grannar samt våra besökare kommenterade på hur nya taket gjorde huset som nytt. Tack så mycket för ert arbete! Bra jobbat!
    Tack så mycket för ditt omdöme! Vi blir otroligt glada när våra kunder är glada! ViMed AB
  • 2021-05-11
    Effektiv och bra service, stort tack för hjälpen med fasaden. Ser snyggt och välvårdat ut nu!
    Hej Fanny, tack för ditt omdöme! ViMed AB
  • 2021-05-11
    De har gjort ett väldigt bra och fint jobb, samt super snabbt. Bra service. Jag rekommenderar starkt om någon vill renovera tak.
  • 2021-05-11
    Fullständigt takbyte med allt från grunden, vi bytte två takfönster, alla hängrännor och stuprör.

Ända från mötet med Lukas fick vi stort förtroende för företaget. Offerten var tydlig och rätt så detaljerad, hantverkarna arbetade otroligt effektivt och proffsigt. Allt fungerade över förväntan, riktigt bra jobbat från arbetarna. Vi rekommenderar verkligen Vimed AB. Fantastiskt jobb med vårt tegeltak!
    De uppfyllde mina förväntningar