Vinsta Trafikskola

Vinsta Trafikskola

www.vinstatrafikskola.se
  • BadgeEightYears

Hos oss på Vinsta Trafikskola ska du känna dig bekväm från handledarutbildning tills dess att du har ditt körkort i handen! Vi utbildar för körning i både automat- och manuellt växlad bil och hjälper dig gärna att planera din utbildning och skapa ett upplägg för dig och dina behov. Om du har kört mycket eller lite tidigare,...

187 omdömen om Vinsta Trafikskola

Fatima Zohra S
Skrev om Vinsta Trafikskola

Jag är inte nöjd. Jag tänker inte köpa fler körlektioner.

Svar från Vinsta Trafikskola

Det var tråkig. För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa möjliga sätt vi behöver veta varför du är missnöjd.

Mohamad Abdulkader M
Skrev om Vinsta Trafikskola

Mycket bra trafikskola, erfarna och tryga trafiklärare samt utbildare. Man får en vacker upplevelse som man tar med sig vidare i livet. Rekommenderas starkt för dem som vill ta körkortet på snabbaste och bästa sättet 👍 👍

Veronica Maria Henrietta Binnquist V

Janne var ett fantastiskt stöd genom hela processen till körkortet! Jag har hjärntrötthet sedan flera år, och var väldigt nervös för hur det skulle gå, men Janne gjorde det lätt och avslappnat. Har fullt förtroende för Vinsta Trafikskola, och kan varmt rekommendera dem!

Farnaz Yaijiloo F
Skrev om Vinsta Trafikskola

Trevlig och hjälpsam personal. Bra priser och gott om tider. Rekomenderar starkt!

Henry Ö
Skrev om Vinsta Trafikskola

Jag hade nyligen nöjet att ta körlektioner med Vinsta Trafikskola och vill varmt rekommendera dem till alla som söker en pålitlig och professionell trafikskola. Min lärare, Janne, gjorde hela upplevelsen både lärorik och underhållande. Janne visade sig vara en erfaren och kunnig instruktör med en tydlig passion för att lära ut trafiksäkerhet. Han skapade en positiv och avslappnad atmosfär under varje körlektion, vilket gjorde mig trygg och bekväm bakom ratten. Janne hade alltid tålamod och förklarade tydligt varje steg...

Emma Cederlund E
Skrev om Vinsta Trafikskola

Mycket bra och trevliga lärare som lärde mig allt jag behövde för att klara körprovet och hjälpte mig att överkomma min nervositet inför test tillfället.

Emir Ben Djama E
Skrev om Vinsta Trafikskola

Jättebra körskola! Tog körkortet på första uppkörningen.

Roseanna Sjölund R
Skrev om Vinsta Trafikskola

Kan inte nog rekommendera Vinsta trafikskola! Både Janne och Shaker är otroligt tålmodiga, pedagogiska och trevliga lärare. Basim i receptionen är mycket hjälpsam och trevlig. Dessutom konkurrenskraftiga priser!

Tomas Amir Shafik T
Skrev om Vinsta Trafikskola

Det var bra och trevliga och hjälpte mig med att ta Körkort

Sonja Maria Johanna Bremer S

Fint bemötande och kunnig personal, hade man frågor fick man snabbt svar! Kan verkligen rekommendera

Emilia Andersson E
Skrev om Vinsta Trafikskola

Superbra trafikskola, med givande lektioner där jag fått den hjälp jag behövt för att kunna ta mitt körkort

Francisco Caron Malucelli F

Jag är väldigt nöjd med skolan. Både kurserna och körlektionerna är utmärkta. Instruktörer och kontorspersonal är uppmärksamma och duktiga. Materialet som tillhandahålls är komplett och av hög kvalitet. Jag rekommenderar!

Teymaa Kassem Abed Ali T
Skrev om Vinsta Trafikskola

Trevliga, snälla, bekvämt klarade på första. Rekommenderar starkt!!

Linnea Vaakanainen L
Skrev om Vinsta Trafikskola

Körlärarna är super duktiga och väldigt pedagogiska! Är riktigt nöjd med allt ifrån handledarkursen tills att jag tog mitt körkort. Rekommenderar starkt!

Ali Nazari A
Skrev om Vinsta Trafikskola

supersnälla och duktiga personal som tar alltid seriöst under körningen. Ni bevisade att alla elever ska känner sig trygg och tänker på alla viktiga saker även om små grejer.

Susanna Karin Margareta Bohman S

Jag gick jättebra hjälp, är supernöjd! Tack Janne!

Aghavni A
Skrev om Vinsta Trafikskola

En bra trafikskola med fint bemötande och kunniga trafiklärare.

Olena Vlasova O
Skrev om Vinsta Trafikskola

STARKT REKOMMENDERAR!!! Tåg några lektioner och min lärare var Shaker som jätte duktig. Han vet vilken hjälp elev behöver och koncentrera sig på det .Jag tog några lektioner och det hjälpte mig att ta körkort från första försöket.

Gustav Lind G
Skrev om Vinsta Trafikskola

Trevliga lärare samt härliga personer. Sen fick man bra feedback på sina körlektioner.

Amina Ben Naceur A
Skrev om Vinsta Trafikskola

Bra bemötande. Jag förväntade mig feedback på min körning för att få så bra förutsättningar som möjligt för att lyckas på provet. Upplevelsen va bra och mina förväntningar uppnåddes.

Edvin Ekström E
Skrev om Vinsta Trafikskola

Det har varit ett jättesnällt bemötande. Hade bra förväntningar och de levde upp till fullo. Hade Janne som trafiklärare, det var en väldigt bra undervisning och en tydlig röd tråd. Köpte en tjänst med 10 lektioner och använde alla förutom en. Är väldigt nöjd med upplevelsen

Charlotte Madelene Annas C
Skrev om Vinsta Trafikskola

Har genom lugn, pedagogisk och positiv lots fått hjälp hela vägen fram till körkortet.

Mikaela Berlin M
Skrev om Vinsta Trafikskola

Jag tycker att alla har varit trevliga och jag har fått den hjälpen jag behövde så jag är nöjd.

Sadeq Gholami S
Skrev om Vinsta Trafikskola

Jag blev bemöttat på ett bra och professionellt sätt. Mina förväntningar var att lära mig bil på ett säkert sätt och få körkortet. Vilket levde upp dem som bäst genom bra undervisning.

Rabisa Keypour R
Skrev om Vinsta Trafikskola

Jätte trevlig personal och super duktiga lärare.

Anton Beronius A
Skrev om Vinsta Trafikskola

Jag bokade ett paket med 10 lektioner. Under dessa 10 lektioner fick jag hjälp av 2 lärare, främst Janne men även Shaker. Båda var till enorm hjälp och gav alltid bra guidning och tips. De var pedagogiska och efter alla lektioner känner jag mig äntligen väldigt trygg att vara ute i trafiken.

Linnea Pahlberg L
Skrev om Vinsta Trafikskola

Tycker att allt fungerar super med denna trafikskola. Janne är en superbra trafiklärare och hjälpte mig med mycket! Jag köpte inget paket utan ville se vilken nivå jag låg på efter varje körlektion. Slutade med att Janne rekommenderade 6 lektioner men det slutade med att jag endast behövde 4.

Sina Rahimi S
Skrev om Vinsta Trafikskola

Det var underbart jag är jätte tacksam från Vista trafikskola och min lärare Shakar som kämpade mycket. Jag ska jätte gärna rekommendera Vista trafikskola till mina kompisar. Tack så jättemycket Vänliga hälsningar Sina

Sayed Jalabi S
Skrev om Vinsta Trafikskola

Kunniga, pedagogiska och humana lärare. Strukturerad utbildning som har levt upp till förväntningarna. Rekommenderar Vinsta trafikskola starkt och varmt!

Emelie Beckman E
Skrev om Vinsta Trafikskola

Alla bemötte en trevligt och var väldigt snälla och lugna under hela upplevelsen.

Pankaj Bindlish P
Skrev om Vinsta Trafikskola

It was a wonderful learning experience with Vinsat traffikskola . While the entire staff was supportive during my driving lessons and bookings , I must say Shaker really invested time and effort to ensure that I learn the correct way , and be comfortable to Swedish driving. I was looking for a traffikskola , who can assess my driving and help me clear my Driving exam . Vinsta traffikskola stood upto my expectation and help me thoroughly understands the fundamentals for driving and clearing the exam. It was a very...

Della John D
Skrev om Vinsta Trafikskola

Ett fantastiskt resa med till min körkort. Väldigt erfaren lärare och tack så mycket alla hjälpte mig.

Linn Issa L
Skrev om Vinsta Trafikskola

Mycket väl bemött från introduktion till uppkörning, bidrog till en känsla av trygghet under lektioner. Företaget levde upp till mycket högre än förväntningarna. Köpte ett antal lektioner, introduktion, risk 1:an och lånade bil för uppkörning vid 2 tillfällen. Mycket nöjd!

Sasikala Nyana Käck S
Skrev om Vinsta Trafikskola

Det är en vacker resa av mitt körkort med Vinsta träffikskolan. Det är en blandning av skratt, skoj och seriös kombination. Jag rekommenderar Vinsta träffikskolans körinlärning med träffiklärare shaker, Janne och khalil. Jag köpet 20 stycken övningskör lektioner.👍👍

Sameer Suhbat S
Skrev om Vinsta Trafikskola

Jag är så tacksam för allt hjälpa jag har fått från de . Kunde inte önska mig bättre trafikskola än de . De har varit med mig på varje steg . Så glad att jag valde de . Super härliga och så fina!

Maimouna Bakkar M
Skrev om Vinsta Trafikskola

Erfarna och trevliga trafikläraren och personal. Tar hänsyn till vad man önskar och förväntar sig. Flexibla tider på lektionerna. Jätte nöjd och tack vare Vinsta trafikskola att jag fick körkortet.

Frida Andrén F
Skrev om Vinsta Trafikskola

Jag fick ett väldigt fint bemötande av Vinsta trafikskola! Det hade möjligtvis varit lite smidigare om det gick att boka lektioner ensam online, det var ibland lite omständigt att ringa varje gång man ville boka eller avboka en lektion. Men mestadels fungerade det väldigt bra.

Daniel Sernbring D
Skrev om Vinsta Trafikskola

De var snälla och förstående. De var bra på att säga vad jag var tvungen att bli bättre på och de lärde mig hur man körde på ett sätt så man lyckas med uppkörningen på 1 försöket

Elias O
Skrev om Vinsta Trafikskola

All personal är väldigt trevlig och duktiga. De vill ditt bästa och kan lära en mycket nya viktiga saker. Bra service!

Vilma Nyberg V
Skrev om Vinsta Trafikskola

Det var en bara bemötande och ingen nedvärderade kommentarer. Jag som haft två lärare på grund av tid har inte haft några bekymmer, det var ett bra samspel. Så det blev inga problem när jag bytte. Mycket nöjd. Förväntningarna var att klara dem krav för att sedan göra uppkörningen på grund av brist på tid. Jag själv vill klara det så fort som möjligt fast på ett säkert sätt som jag tyck ni uppnådde. Så i allmänhet är jag mycket nöjd med eran tjänst.

Sumit Chaudhary S
Skrev om Vinsta Trafikskola

Best teacher Shaker, made me understand the logics very well. Thank you

Ludvig Larsson L
Skrev om Vinsta Trafikskola

Positiva upplevelser Enkla att få tag på Snabb uppkörningstid Bra feedback under lektioner Negativa upplevelser Hade en skuld p.g.a deras bokföring inte fungerade ordentligt vilket var osmidigt för mig som kund Körläraren som gav mig klartecken på att få ha uppkörningen meddelande inte sitt beslut till körskolans administratör så det var nära på att jag inte fick ha uppkörningen pga "bristande kunskaper"

Hossein Ansari H
Skrev om Vinsta Trafikskola

Väldigt bra bemötande, och jag fick lära allt som man behöver att kunna köra bra och miljö vänligt i trafiken

Lydia Tesfay L
Skrev om Vinsta Trafikskola

Köpte paket 2 och körde manuell bil. Blev väl bemött av företaget och körlektionerna var anpassade efter min förutsättningar!

Nadia Parlak N
Skrev om Vinsta Trafikskola

En varm, välkomnade och hjälpsam personal oavsett om det handlar om receptionisten, ägaren eller trafikläraren. När jag klarade teoriprovet visste alla om den nyheten och grattade mig så fort de såg mig samma nu när jag klarade uppkörningen. Hade en väldigt tålmodig lärare som visste hur han kunde pusha fram mina kunskaper och som trodde på mina förmågor. Han är väldigt tydlig, rak på sak och lättsam att ha med.

Hanna F
Skrev om Vinsta Trafikskola

Företaget gav oss bra bemötande med trevlig och pedagogisk trafiklärare. Som hjälpte mig att ta mitt körkort. Jag är mycket nöjd med mina körlektioner, som har gett mig mycket kunskap och bra körförmåga.

Elliot Stralje E
Skrev om Vinsta Trafikskola

Jag fick byta lärar 3-4 gånger och det stängde ner när jag behövde det mest pga CV.

Buster Holst B
Skrev om Vinsta Trafikskola

Bokade körlektioner, uppkörning och teoriprov via Vinsta Trafikskola. Blev väldigt väl bemött, samtliga funderingar och frågor blev besvarade. Jag hade inte så mycket förväntningar men tyckte att allting flöt på bra, alla körlärare och deras kollegor som jag kom i kontakt med var väldigt hjälpsamma och duktiga.

Camilla Söderström C
Skrev om Vinsta Trafikskola

Köpte ett paket med 30 lektioner där risk 1an, halkbanan & teoriskola online ingick. Tillsammans med trafikskolan bokades lektioner, teoriprov & uppkörning in direkt. Jag hade kört lite innan men med hjälp av Vinsta Trafikskola, motivation & bästa Janne som trafiklärare så kunde jag 10 veckor senare ta det efterlängtade körkortet. Janne var alltid pedagogisk, ärlig & stöttande under körlektionerna. Därför kan jag varmt rekommendera Vinsta Trafikskola och honom som lärare.

Vera Gustavsson V
Skrev om Vinsta Trafikskola

Jag köpte parketter med 10 lektioner (5 dubbellektioner) och riskutbildning 1 & 2. Jag är väldigt nöjd med min utbildning. Bemötande av alla på skolan (som jag träffade) var mycket bra från start till slut på utbildningen. De var väldigt hjälpsamma. Enligt mig så var det ett väldigt bra upplägg att bara köra dubbellektioner då man hinner få ut mer av dessa. På en dubbellektion hinner man göra mycket och ett exempel är att du har tid att åka iväg en längre bit för att köra i området där du bokat din uppkörning. Det var även...