Visby Självflytt

visbysjalvflytt.se
  • BadgeSevenYears
Call 08-509 218 20 Share

About company

Välkommen till Visby Självflytt! Är du orolig inför flytten? Orkar du inte bära tungt eller vill slippa städningen? Då har du kommit rätt. Vi är Visbys billigaste flyttfirma med priser från 35 kr kubikmetern och finns för dig både som företag och privatperson. I våra fräscha och frostfria lokaler som dessutom är försäkrade...

240 omdömen om Visby Självflytt

Sedan starten hos Reco 2018

Ingela B
Wrote about Visby Självflytt

Bemötandet var superbra från början till slut. Lyssnade in behoven, erbjöd en heltäckande flyttning med ansvar för alla delar, som också genomfördes enligt löftet. Arbetade snabbt och noggrant. Åtog sig även städningen som utfördes med perfekt resultat. Vi är supernöjda. 👍

Julia Sofia Karolina S
Wrote about Visby Självflytt

Mycket bra bemötande, trevliga och effektiva. Rekommenderar verkligen!

Per Jesper B
Wrote about Visby Självflytt

Exceptionellt service, vi är jättenöjda.

Maj-Britt N
Wrote about Visby Självflytt

Allt OK! __________________________________________________________________________________________

Lennart R
Wrote about Visby Självflytt

Härligt gäng, komm itid flyttade smidigt och jag rekommendera varmt.

Lena E
Wrote about Visby Självflytt

Mycket trevligt bemötande. Fick utförlig och klar information om hur flytten skulle utföras. Killarna som kom var varsamma, noggranna, snabba och effektiva. Löste smidigt extra uppgifter som dök upp. Kommer definitivt att anlita dem igen!

Åsa S
Wrote about Visby Självflytt

Duktiga, trevliga, mycket bra service

Anna J
Wrote about Visby Självflytt

Toppenbra! Allt gick enligt plan!

Kjell Arne L
Wrote about Visby Självflytt

Mycket bra bemötande. Tyvärr, allt som skulle med kom inte med så vi fick hämta det själv.

David B
Wrote about Visby Självflytt

jättebra firma! så tillmötesgående och snabba!

Nick N

Bra bemötande trevlig personal o tillmötesgående Bra jobbat 🙏

Svar från Visby Självflytt

Tack för ert bedömande och tack att ni valde oss! Ni är varmt välkomna åter om ni skulle behöva någon utav våra tjänster! Mvh, Visby Självflytt

Emmelie Annica Elisabet E
Wrote about Visby Självflytt

Tillmötesgående och proffesionellt bemötande. Flytt från Stockholm till Visby som gick hur smidigt som helst. Är supernöjd och rekommenderar starkt!

Barbro M
Wrote about Visby Självflytt

Snabb och smidig flytt. Trevlig och kunnig flyttpersonal.

Hüseyin Cahit K
Wrote about Visby Självflytt

Visby Självflytt är det bästa alternativet för en bra och säker flytt! Flytt servicen får högsta betyg! Rekommenderas varmt!

Lai Fun C

Snabbt jobbat trevlig personal

Susanne Tilvi J

Snabbt och effektivt Trevligt bemötande

Kajsa S
Wrote about Visby Självflytt

Inga konstigheter, efter att ha pratat ihop oss om min flytt från Stockholm till Visby fick jag en tydlig offert och sedan bokat och klart. Flytten skedde på de tider vi kommit överens om, allt kom fram helt och efter slutfört uppdrag fick jag fakturan. Företaget sköter det praktiska kring rutavdraget. Inget att anmärka på. Rekommenderas.

Svea Ulla-Britt Margareta A
Wrote about Visby Självflytt

Otroligt duktiga och noggranna! Kan sitt jobb!

Curt L
Wrote about Visby Självflytt

Trevliga att ha med att göra. Vänligt bemötande.snabba.

Gunilla S
Wrote about Visby Självflytt

Trevlig personal,bra förråd att hyra

Rolf Evert Å
Wrote about Visby Självflytt

Använde Visby Självflytt till två hus/lägenhetsflytt och till en flyttstädning och är jättenöjd. Duktig och trevlig personal och lätta att komma överens om. Rekommenderar absolut att använda dem om flytt och städhjälp behövs. Tack Visby Självflytt!

Margareta K
Wrote about Visby Självflytt

Bra bemötande och snabb och smidig flytt med företaget

Roland S
Wrote about Visby Självflytt

Bra flyttkillar.Man fick bra feedback.Ock dom var trevliga

Anna L
Wrote about Visby Självflytt

Mycket bra service, snabba och effektiva vid flytt och magasinering. Proffsigt företag.

Hans Anders F
Wrote about Visby Självflytt

Toppenbra service. Snabbt och smidigt.

Ulrika L
Wrote about Visby Självflytt

Effektiva och noggranna. Hjälpsamma och trevliga. Jag är väldigt nöjd med deras utförda tjänster.

Olle G
Wrote about Visby Självflytt

Trevliga killar som hjälpte oss med flytt från Stockholm till Visby. Allt fungerade jättebra!

Gunnar Robert T
Wrote about Visby Självflytt

Smidiga. Tydlig kommunikation. Det som utfästes och lovades hölls. Både vad gäller tider och pris.

Britt Susanne Christina F
Wrote about Visby Självflytt

Flytten till min nya lgh gjorde de jättebra! Det gick fort och smidigt. Dessutom var de trevliga.

Ingegerd Susanne L
Wrote about Visby Självflytt

Jag köpte flyttstäd. Jag är mycket nöjd med hjälpen.

Tina Hanna Kristina C
Wrote about Visby Självflytt

Har inget att klaga på! Trevligt bemötande från första stund och jag är supernöjd med flyttstädningen dom gjorde hos mig.Toppen!

John Hans L
Wrote about Visby Självflytt

Väldigt tillmötesgående och trevliga. Rekommenderar verkligen denna flyttfirma, både ägare och personal var otroligt duktiga.

Carl-Magnus K
Wrote about Visby Självflytt

Mycket bra skött, alltifrån titta på jobbet tills genomförandet

Frida A
Wrote about Visby Självflytt

Alla jobbade hårt och fixade allt enligt våra önskemål. Bra jobbat av flyttkillarna

Eva-Kajsa Helene L
Wrote about Visby Självflytt

Flexibla, vänliga, lätta att få kontakt med.

James Brian J
Wrote about Visby Självflytt

Bemötande bra med snäll personal Bra med hjälp med flytt som jag inte själv kunde utföra.Kostnaden svider ändå i plånboken. Men lättnad att det blir klart! Stort tack!! MVH JAMES

Anna Caroline B
Wrote about Visby Självflytt

Proffsiga, duktiga och trevliga. De kommer få flytta åt oss igen. Kan verkligen rekommendera Visby Självflytt både för flytt och flyttstäd.

Elisabeth E
Wrote about Visby Självflytt

Visby Självflytt hjälpte mig med flytt från Mälardalen till Gotland. Det gick bra och smidigt!/Elisabeth

Ina Katarina N
Wrote about Visby Självflytt

Anlitade Visby självflytt för flytt av möbler med mera från två förråd till mitt nya hus. Smidiga och lätta att ha att göra med. Trevligt bemötande hela vägen.

Lena Marie B
Wrote about Visby Självflytt

Flytt Stockholm- Visby Allt gick smidigt och enkelt.

Inger Linnéa K
Wrote about Visby Självflytt

Jag fick bra service och information vid bokning av flytten. Personalen som hämtade mina saker var trevliga, snabba och noggranna. Allt flöt på bra och jag kan lämna ett mycket positivt omdöme av företaget.

Eric D

Mycket proffsiga och noggranna

Lars N
Wrote about Visby Självflytt

Vi rrkommenderar Visby skälvföytt i alla i alla väder. Utmärkt service. Alltid på tid.

Susanne T
Wrote about Visby Självflytt

Mycket proffsigt flyttande och bemötande. Rekommenderas varmt!❤️

Victoria B
Wrote about Visby Självflytt

Trevliga killar som var mycket noggranna, hjälpsamma och utförde jobbet fantastiskt bra!

Gustav Hannes A

Flyttade vi från Gotland till Skåne. Superbra och seriösa! 👍

Kerstin Maria K
Wrote about Visby Självflytt

Flytt från Strängnäs till Visby. Allt funkade över förväntan allt utfördes mycket professionellt. Kan starkt rekommendera Visby självflytt😀

Camilla Elsa Maria E
Wrote about Visby Självflytt

Snabb hjälp trots att det var väldigt kort om tid. Ordnade allt med flytt magasinering och flyttstäd.

Kristina R
Wrote about Visby Självflytt

Trevligt bemötande och att man har tillgång till sitt förråd 24/7 plus att man kan ställa bilen precis utanför utan några problem. Dom är även tillmötesgående och väldigt trevliga att ha att göra med

Jeaninne Ginger Maria K
Wrote about Visby Självflytt

Jag har anlitat Visby Självflytt i flera olika sammanhang i samband med en flytt från Gotland till Stockholm och är helt förundrad över det bemötande och den servicegrad som de har tillhandahållit. Prisnivån har varit helt ojämförbar jämfört med övriga aktörer på marknaden och deras lösningsfokus och tillgänglighet har fått mig som kund att känna mig tryggare än någonsin. Jag rekommenderar Visby Självflytt av hela mitt hjärta och känner mig förvissad över att alla deras kunder kommer att vara lika nöjda som jag. De har i...