Anders Larsson

Anders Larsson

Anders Larsson är mäklare på Visbymäklarna

Anders Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2005-01. Anders Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 88 omdömen med ett betyg på 4.9. Anders Larsson har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att man får hjälpa människor att förändra sitt liv. Boendet betyder så mycket och påverkar livskvaliteten i vardagen. Att dessutom kunna göra skillnad och se till att det ekonomiska utfallet blir så bra som möjligt är en sporre!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag sätter människan i första rummet, är lyhörda och tar hand om mina kunder - både köpare och säljare. Med lång erfarenhet och få försäljningsuppdrag per mäklare blir försäljningsprocessen effektiv och resulterar i nöjda kunder.

Vad vet vi inte om dig?
Mångfacetterad med ett flertal strängar på min lyra. Att jag pratar flytande danska överraskar många...

88 omdömen om Anders Larsson

Sedan starten hos Reco 2015
Marcus W
Visby Söder

Hej. Anders har varit noggrann, proffsig och hårt arbetande för min försäljning. Samt väldigt bra på kommunikation med mig och övriga inblandade så jag har bara positivt att säga

Göran A
Visby Södercentrum

Sakkunnig mäklare som är lyhörd vad vi som kunder hade för frågor. Hela processen gick på ett snabbt och smidigt sätt. Vi kan varmt rekommendera Visbymäklarna

Marina L
Sålde en tomt med hjälp av Anders Larsson en del av Visbymäklarna
Västra Gotland

Proffsig, noggrann och med ett mycket trevligt bemötande. Duktig på att återkoppla kontinuerligt om vad som händer under försäljningsprocessen. Lång erfarenhet av mäklaruppdrag som gör att han kan tipsa om när det är rätt läge att starta, driva på och avsluta försäljningen.

Ingrid H
Tofta

Jag fick hela tiden uppdateringar. När man vill känna sig trygg till 100% är Anders det självklara valet. Jag rekommenderar honom varmt

Caroline P
Visby - Terra Nova

Exemplariskt! Kunde inte vara bättre! Att det är svårt att sälja idag och vi fick sänka priset rejält är ju inte mäklarens fel!

Ronny P
Visby - Terra Nova

Vi blev bra bemött från första samtalet Försäljningen gick snabbare än vi förväntade oss Mäklaren ordnade så vi fick kontakt med köparen innan kontraktet skrevs på, det tyckte vi var mycket bra, då kunde vi diskutera vissa saker om fastigheten

Sylve N
Södra Gotland

Anders är en Trygg , förtroende ingivande mäklare. Första intryck lugn och samlad mäklare. Inget köptvång , han överlåter allt beslutsfattande till i mitt fall Säljare och Köpare. Jag uppskattade att Säljare fanns med på Min visning. Lätt att ha med att göra. Ser fram emot nästa möte. Då köpet slutförs med slutbetalning och övertagande av en ny lägenhat . gott att komma HEM.

Svar från Anders Larsson

Tack för det Sylve. I det här fallet så kändes det rätt att ni fick träffas på visningen även om det inte tillhör vanligheterna. Varje förmedling måste anpassas efter de speciella omständigheterna som råder. Välkommen tillbaka till ön!

Magnus K
Visby

Förutom att Anders är lyhörd och sympatisk skapar han ett gott affärsklimat och därmed en grundmurad respekt mellan både köparen och säljaren.

Håkan W
Visby

Han har många bra idéer för att få till en försäljning, gör mer än andra mäklare skulle göra

Marie B
Visby Länna

Jag är otroligt nöjd med Anders från Visbymäklarna. Han gör allt och lite till för att jag som kund ska bli nöjd. Kunde inte haft en bättre mäklare.