Mäklare Gotland Gotland Visbymäklarna Anna Skoggren
Aktiv på Reco.se sedan 2019

Läs vad 7 Läs vad Anna Skoggren

• Ann-charlotte W skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2019-08-24

Anna kändes genuint engagerad när vi sålde vårt hus. Gick lätt att få tag i och återkopplade snabbt. Läs mer
  • Camilla R skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2019-06-21

I samband med försäljning av en villa har Anna hjälpt mig. Hon är alltid tillgänglig, trevlig och kompetent. Om det var något hon inte hade koll på så tog hon reda på det tillsammans med de mer erfarna kollegorna. Mina behov av att få hjälp i hela processen tillgodosåg Anna på ett bra sätt. Läs mer
    2019-06-22 Anna S svarar Camilla R
    Tack Camilla för fina ord. Önskar dig stort lycka till med allt nytt som ligger framför dig!
  • Sara O skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2019-06-17

Trevlig, proffsig och otroligt hjälpsam! Läs mer
    2019-06-17 Anna S svarar Sara O
    Stort tack för förtroendet! Önskar er all lycka till med ert "nya" bostadsliv.
  • Susanne W skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2019-05-06

Sålt Lägenhet. Anna har varit proffsig hela vägen... Läs mer
    2019-06-18 Anna S svarar Susanne W
    Tack Susanne för att jag fick möjligheten att hjälpa er.
  • Marianne H skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2019-05-05

Vi har sålt en bostadsrätt (dödsbo). Anna har bemött oss på bästa sätt. Alltid glad och trevlig samt kunnig i sak. Hon har hela tiden informerat oss om hur allt fortskridit. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Jenny V skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2019-03-12

Anna kontaktade oss via vår annons på blocket. Hon var sedan fantastiskt lyhörd för vad vi sökte och visade oss det rätta huset inom kort. Med hennes hjälp gjordes en snabb affär - vi äger nu vårt drömhus innanför Visbys ringmur. Anna är verkligen en mäklare utöver de vanliga som vi varmt rekommenderar!! Läs mer
  • Patrik V skrev om Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2019-03-11

Vi blev uppringda av Anna då vi anmält intresse av att köpa bostad i Visbys innerstad.
    En mer tillmötesgående person får man nog leta efter länge innan man hittar. Hon har verkligen räddat vår situation för att kunna fortsätta leva på denna fantastiska ö.
    Jag kan varmt rekommendera Anna för alla som vill köpa och sälja bostad. Hon har gjort ett fantastiskt jobb.
    Med vänlig hälsning Patrik och Jenny Läs mer
    2019-03-11 Anna S svarar Patrik V
    Stort tack för de fina orden. Jag önskar er stort lycka till med er nya bostad.

Andra mäklare hos Visbymäklarna

Jörgen Andersson