Anna Skoggren är mäklare på Visbymäklarna

Anna Skoggren har varit registrerad mäklare sedan 2019-01. Anna Skoggren har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Skoggren har haft 17 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 33 Läs vad Anna Skoggren

• 2020-12-01
    Jag har uppfattat Anna som mycket proffsig, vid visning och kontraktsskrivning avseende det hus jag köpt, samt vid värdering av mitt hus inför en försäljning. Jag skulle gärna rekommendera henne som mäklare till andra som ska sälja sitt hus.
    Agneta S
    • 90.0 m²
  • 2020-08-27
    Hon har på ett tryggt sätt möjliggjort vårt känge efterlängtade inköp av en bostad
    Elisabeth A
    Anna L
    • 45.0 m²
    • Burgsvik, Södra Gotland
  • 2020-08-19
    Mycket gott bemötande levt upp till alla mina förväntningar på en mäklare. Lösnings fokuserad och tillmötesgående.
    Stefan E
    • 45.0 m²
    • Burgsvik, Södra Gotland
  • 2020-06-30
    Anna är lugn, kunnig och förtroendeingivande. Hon besvarar gärna frågor och har hållit oss uppdaterade om läget under processen. Ofta har hon förekommit frågor som vi tänkt ställa. Vi förväntade oss att vi skulle få instruktioner genom processen, dessutom fick vi mer pedagogisk vägledning vilket har varit väldigt bra. Bara toppen än så länge!
    Magnus M
    • 54.5 m²
  • 2020-06-12
    Jättedukig, uthållig, trevlig och lugn. Jag anlitar gärna Anna igen. Mvh Marie-Louise Skeppholm
    Marie -louise S
    • 51.0 m²
  • 2020-05-01
    Jag har både köpt ett hus och sålt min lägenhet genom Anna Skoggren.Ett vänligt och mjukt bemötande och ett proffsigt utförande gällande presentation av ett objekt, finns en röd tråd genom hela förfarandet både när det gäller texten och bilderna, har gott öga till det estetiska, har stor kunskap i sitt yrke.Inga svårigheter att få kontakt med Anna om man har några fågor, via mail eller mess. Känner stort förtroende för Anna i hennes yrkesroll och kommer varmt att rekomendera henne för vänner och bekanta.
    Mona J
    • 98.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    Mona, ett stort tack för att jag fått möjligheten att lära känna dig och hjälpa dig igenom hela den här processen. Jag är övertygad om att du nu har hittat ditt riktiga HEM. Ha en riktigt fin sommar. / Anna

• 2020-04-30
    Vi är nöjda med det trevliga bemötandet.
    Frida P
    • 20.0 m²
    • Östra Gotland
  • 2020-04-17
    Köpte ett hus på ön och blev vänligt bemöt jätte trevligt lättsam
    Tamme T
    • 90.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    Tack Tamme för fina ord! Jag önskar dig ett stort lycka till med ditt nya hus!

• 2020-04-17
    jag sålde en bostadsrätt. Anna Skoggren uppfyllde alla förväntningar jag hade. Väldigt positivt.
    Gurli H
    • 69.0 m²
    • Yttre Furulund
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    Stort tack för fina ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa till!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte