Anna Skoggren
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-01 - 2019-12

Läs vad 19 Läs vad Anna Skoggren

• Berit Elisabet S sålde sitt hus med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2019-12-11

Norra Gotland
    Har sålt ett hus via Anna.
    En mycket kompetent, inlyssnande,
    ödmjuk mäklare/person.
    Hon vänder och vrider på allt för att det ska bli så bra som möjligt.
    En mäklare som inte är ute efter att ”få så mycket som möjligt ”.
    Lyssnar verkligen på säljaren, blir mer som en vän än mäklare.
    Kan starkt rekommendera Anna som mäklare. Läs mer
  • Mirjam T sålde sitt hus med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2019-11-14

Mellersta Gotland
    Anna sålde vårt hus och såg verkligen huset med dess potential! Detta återspeglades verkligen vid försäljningen där hon ärligt och med hjärta tog sig an uppgiften.
    Fanns också där vid frågor eller funderingar, Har också bredd på sina kunskaper kring en försäljning med allt vad det innebär. Det hon var tveksam till tog hon alltid reda på!
    Kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
    2019-12-11 Anna S svarar Mirjam T
    Tack Mirjam för din fina feedback och för att ni gav mig förtroendet att få hjälpa er.
    Stort lycka till framöver!
  • Erik W sålde sitt hus med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2019-11-11

Visby
    En mycket bra och personlig mäklare som jag gärna anlitar igen. Anna visar verkligen värme och engagemang i sitt arbete, imponerande! Läs mer
    2019-12-11 Anna S svarar Erik W
    Ett stort tack Erik för ett fint samarbete och för er flexibilitet igenom hela affären. Jag hoppas ni kommer att trivas lika bra i ert nya boende.
  • Lena L sålde sitt hus med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2019-11-08

Gotland
    Engagerad och förstående
    Kompetent och aktiv Läs mer
    2019-12-11 Anna S svarar Lena L
    Tack Lena för din positiva feedback och för att jag fick förtroendet att hjälpa er.
  • Malin E köpte sitt hus med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2019-11-06

Södra Gotland
    Trovärdig, ansvarsfull och hjälpsam när vi köpte villa i Klintehamn.

Bra upplevelse. Läs mer
  • Petra L sålde sitt hus med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2019-11-06

Norra Gotland
    Vi har fått hjälp av Anna att sälja vår sommarstuga, vi är mer än nöjda med både bemötande och arbetet under pågående försäljning. Tack för proffsigt arbete. Läs mer
  • Ulla R sålde sitt hus med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2019-11-05

Södra Gotland
    Jag har sålt ett fritidshus
    Hon visade intresse, var redig och utförlig i beskrivningen av vad hon kunde stå till tjänst med.
    I stort sett levde hon upp till mina förväntningar
    Anna Skoggren är en mycket trevlig, hjälpsam, intelligent peson som det är lätt att ha att göra med. Hon är tydlig och rak på sak. Läs mer
    2019-12-11 Anna S svarar Ulla R
    Tack Ulla för dina fina ord. Jag är glad över att det var just jag som fick möjligheten att hjälpa dig.
    Lycka till i nya lägenheten!
  • Liza L köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2019-10-28

Visby Innerstad
    Köpte bostadsrätt och Anna upplevdes som mycket kompetent och fanns tillgänglig för små och stora frågor genom hela processen. Trygg, proffsig, tillmötesgående och vänlig. Kan varmt rekommendera Anna. Läs mer
    2019-10-29 Anna S svarar Liza L
    Tack Liza och Axel för sån fin och positiv feedback. Jag önskar er all lycka till med ert nya boende och hoppas att jag får komma på besök när ni är klara.
  • Axel B köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2019-10-28

2019-12-11 Anna S svarar Axel B
    Tack för din positiva feedback..
    Jag är väldigt glad över att ni är nöjda med ert nya boende och önskar er stort lycka till framöver.
  • Torbjörn H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2019-10-26

Visby Innerstad
    Jag sålde en lägenhet för ett dödsbo. Jag bor inte på Gotland så Anna skötte allt och fick även kolla saker som tex om eldstaden var godkänd att elda i. Hon höll mej informerad om allt hela tiden. Hon svarade på mina frågor och förklara för och nackdelar på allt. Vill man ha en mäklare som sköter allt profsigt kan jag varmt rekommendera Anna Läs mer
    2019-10-26 Anna S svarar Torbjörn H
    Stort tack Torbjörn för dina fina ord. Det värmer gott att du är nöjd med mitt arbete. Lycka till framöver!

Andra mäklare hos Visbymäklarna

Jörgen Andersson