Anna Skoggren
Registrerad mäklare sedan 2019-01-24
Aktiv på Reco.se sedan 2019-03-11
2019-09 - 2020-08

Läs vad 32 Läs vad Anna Skoggren

• Elisabeth A köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2020-08-27

Visby Länna
    Hon har på ett tryggt sätt möjliggjort vårt känge efterlängtade inköp av en bostad Läs mer
  • Anna L köpte sitt hus med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2020-08-19

Burgsvik, Södra Gotland
    Trevlig positiv och lösningsfokuserad Läs mer
  • Stefan E köpte sitt hus med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2020-08-19

Burgsvik, Södra Gotland
    Mycket gott bemötande levt upp till alla mina förväntningar på en mäklare. Lösnings fokuserad och tillmötesgående. Läs mer
  • Magnus M köpte sitt hus med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2020-06-30

Visby - Terra Nova
    Anna är lugn, kunnig och förtroendeingivande. Hon besvarar gärna frågor och har hållit oss uppdaterade om läget under processen. Ofta har hon förekommit frågor som vi tänkt ställa.
    Vi förväntade oss att vi skulle få instruktioner genom processen, dessutom fick vi mer pedagogisk vägledning vilket har varit väldigt bra.
    Bara toppen än så länge! Läs mer
  • Marie -louise S sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2020-06-12

Visby Länna
    Jättedukig, uthållig, trevlig och lugn.
    Jag anlitar gärna Anna igen.

Mvh Marie-Louise Skeppholm Läs mer
  • Mona J sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2020-05-01

3:a
    Visby Norr
    Jag har både köpt ett hus och sålt min lägenhet genom Anna Skoggren.Ett vänligt och mjukt bemötande och ett proffsigt utförande gällande presentation av ett objekt, finns en röd tråd genom hela förfarandet både när det gäller texten och bilderna, har gott öga till det estetiska, har stor kunskap i sitt yrke.Inga svårigheter att få kontakt med Anna om man har några fågor, via mail eller mess.
    Känner stort förtroende för Anna i hennes yrkesroll och kommer varmt att rekomendera henne för vänner och bekanta. Läs mer
    2020-06-12 Anna S svarar Mona J
    Mona, ett stort tack för att jag fått möjligheten att lära känna dig och hjälpa dig igenom hela den här processen. Jag är övertygad om att du nu har hittat ditt riktiga HEM.
    Ha en riktigt fin sommar. / Anna
  • Frida P köpte sitt hus med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2020-04-30

Östra Gotland
    Vi är nöjda med det trevliga bemötandet. Läs mer
  • Tamme T köpte sitt hus med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2020-04-17

Norra Gotland
    Köpte ett hus på ön och blev vänligt bemöt jätte trevligt lättsam Läs mer
    2020-04-29 Anna S svarar Tamme T
    Tack Tamme för fina ord! Jag önskar dig ett stort lycka till med ditt nya hus!
  • Gurli H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2020-04-17

Yttre Furulund
    jag sålde en bostadsrätt. Anna Skoggren uppfyllde alla förväntningar jag hade. Väldigt positivt. Läs mer
    2020-05-01 Anna S svarar Gurli H
    Stort tack för fina ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa till!
  • Daniel L sålde sitt hus med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna

2020-04-09

Visby
    Köpt en villa och säljer ett parhus. Blev bemött jättebra. Anna levde upp mer än vad jag hade förväntat mig av en möklare. Super trevlig Läs mer
    2020-05-01 Anna S svarar Daniel L
    Att få hjälpa er med två lyckade affärer känns väldigt roligt! Önskar er stort lycka till med ert ny boende!

Andra mäklare hos Visbymäklarna

Jörgen Andersson