Anna Skoggren är mäklare på Visbymäklarna

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Anna Skoggren har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 32 omdömen sedan 2019-03-11. Anna Skoggren har haft 17 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 32 Läs vad Anna Skoggren

• Köpt bostadsrätt Anna var mycket angelägen om att ge oss information om den senaste händelseutvecklingen i affären. Ambitiös och mycket trevlig.
    Jan-erik C köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    2020-02-22
    Tack för en fin rekommendation. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad.

Visa svar
  • Otroligt proffsigt bemötande. Snabba, tydliga återkopplingar. Har stenkoll på marknaden. Oerhört trevlig och tillmötesgående. Tillgänglig 24/7 genom hela säljprocessen. Kan verkligen rekommendera Anna Skoggren.
    Camilla K sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    2020-02-22
    Stort tack Camilla för en väldigt fin rekommendation!

Visa svar
  • Hej. Jag har sålt en bostadsrätt i Visby. Ett dödsbo. Väldigt ödmjukt bemött. Jag kan på det varmaste rekommendera mäklare Anna Skoggren. Hon har varit så proffsig. Snabb o skicklig. Och mkt trevlig. Alltid så snabb med vad som var på gång o hände med försäljningen. Helg som vardag eller kväll. Mvh Marie-louise Björkman Visby
    Marie- Louise B sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    2020-02-22
    Tack Marie- Louise för att jag fick möjligheten att hjälpa er. Jag önskar dig en fin sommar./ Anna

Visa svar
  • Har sålt ett hus via Anna. En mycket kompetent, inlyssnande, ödmjuk mäklare/person. Hon vänder och vrider på allt för att det ska bli så bra som möjligt. En mäklare som inte är ute efter att ”få så mycket som möjligt ”. Lyssnar verkligen på säljaren, blir mer som en vän än mäklare. Kan starkt rekommendera Anna som mäklare.
    Berit Elisabet S sålde sitt hus med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    2019-12-11
    • 130.0 m²
    • Norra Gotland
    2019-12-11
  • Anna sålde vårt hus och såg verkligen huset med dess potential! Detta återspeglades verkligen vid försäljningen där hon ärligt och med hjärta tog sig an uppgiften. Fanns också där vid frågor eller funderingar, Har också bredd på sina kunskaper kring en försäljning med allt vad det innebär. Det hon var tveksam till tog hon alltid reda på! Kan verkligen rekommendera henne!
    Mirjam T sålde sitt hus med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    2019-11-14
    • 111.0 m²
    • Mellersta Gotland
    2019-11-14
    Tack Mirjam för din fina feedback och för att ni gav mig förtroendet att få hjälpa er. Stort lycka till framöver!

Visa svar
  • En mycket bra och personlig mäklare som jag gärna anlitar igen. Anna visar verkligen värme och engagemang i sitt arbete, imponerande!
    Erik W sålde sitt hus med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    2019-11-11
    • 153.0 m²
    • Visby
    2019-11-11
    Ett stort tack Erik för ett fint samarbete och för er flexibilitet igenom hela affären. Jag hoppas ni kommer att trivas lika bra i ert nya boende.

• Engagerad och förstående Kompetent och aktiv
    Lena L sålde sitt hus med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    2019-11-08
    • 79.0 m²
    • Gotland
    2019-11-08
    Tack Lena för din positiva feedback och för att jag fick förtroendet att hjälpa er.

Visa svar
  • Trovärdig, ansvarsfull och hjälpsam när vi köpte villa i Klintehamn. Bra upplevelse.
    Malin E köpte sitt hus med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    • 109.0 m²
    • Södra Gotland
    2019-11-06
  • Vi har fått hjälp av Anna att sälja vår sommarstuga, vi är mer än nöjda med både bemötande och arbetet under pågående försäljning. Tack för proffsigt arbete.
    Petra L sålde sitt hus med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    • 82.0 m²
    • Norra Gotland
    2019-11-06
  • Jag har sålt ett fritidshus Hon visade intresse, var redig och utförlig i beskrivningen av vad hon kunde stå till tjänst med. I stort sett levde hon upp till mina förväntningar Anna Skoggren är en mycket trevlig, hjälpsam, intelligent peson som det är lätt att ha att göra med. Hon är tydlig och rak på sak.
    Ulla R sålde sitt hus med hjälp av Anna Skoggren en del av Visbymäklarna
    2019-11-05
    • 70.0 m²
    • Södra Gotland
    2019-11-05
    Tack Ulla för dina fina ord. Jag är glad över att det var just jag som fick möjligheten att hjälpa dig. Lycka till i nya lägenheten!

Senaste försäljningarna

Lännavägen