Jessica Hallgren

Jessica Hallgren

Jessica Hallgren är mäklare på Visbymäklarna

Jessica Hallgren har varit registrerad mäklare sedan 2012-08. Jessica Hallgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 119 omdömen med ett betyg på 4.7. Jessica Hallgren har haft 13 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

119 omdömen om Jessica Hallgren

Sedan starten hos Reco 2017
Eva G
Vibble

Jessica har alltid ett trevligt och välkomnande bemötande. Det är alltid trevligt att komma till hennes kontor. Hon förklarar alla papper med tydlighet så att alla förstår. Vi i föreningens styrelse har inget att anmärka på. Jessica är alltid lätt att samarbeta med. /Ewa

Inger W
Vibble

Trevligt bemötande och sakkunnig. Duktig !

Johan F
Visby - Terra Nova

Jättebra bemötande och hantering av försäljning. Snabba svar och bra feedback!

Kristian B
Sålde sitt hus med hjälp av Jessica Hallgren en del av Visbymäklarna
Norra Gotland

Allting har gått väldigt bra och smidigt. Det har varit väl planerat och genomtänkt. Vi är mycket nöjda och det har gått över våra förväntningar.

Anna F
Visby - Terra Nova

Inkännande och professionellt bemötande. Lugn, sansad, korrekt och ärlig. Vi är så glada över att Jessica ville hjälpa oss med vår försäljning!

Andreas J
Visby Öster

Gott första möte med Jessica, trevlig och påläst. Förväntningar var som att få den informationen man eftersökte, vilket Jesssica levde upp till. Sammanfattningsvis så är vi nöjda med allt från Jessica och vi kommer rekommendera henne till andra.

Sandra K
Visby Öster

Jessica gav ett väldigt bra bemötande och visning av lägenheten och var därefter behjälplig med att snabbt ge svar på alla frågor som dök upp. Kändes tryggt att köpa lägenhet med henne som mäklare!

Inger W
Vibble

Erfaren och saklig. Visar ett stort engagemang! Rekommenderar Jessika som mäklare!

Birgit P
Visby Länna

Superkunnig & professionellt, trevligt & engagerad, och tydlig & lugn guidning genom hela försäljningsprocessen, som gjorde att det kändes tryggt hela vägen. Uppskattade även flexibiliteten och extra hjälpen i slutfasen av försäljningen när jag var utomlands. Allt som allt mycket bra - kan bara rekommendera Jessica & Visbymäklarna.

Emilia G
Visby Söder

Engagerad och tillmötesgående. Hade svar på mina frågor, det kändes öppet, tryggt och lättsamt. Köpet av min nya bostad gick snabbt och processen gick smidigt och bra. Mycket nöjd!