Jörgen Andersson

Jörgen Andersson

Jörgen Andersson är mäklare på Visbymäklarna

Jörgen Andersson har varit registrerad mäklare sedan 1996-05. Jörgen Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-12 och har fått 476 omdömen med ett betyg på 4.9. Jörgen Andersson har haft 32 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

476 omdömen om Jörgen Andersson

Sedan starten hos Reco 2015
Sarah J
Visby Innerstad

Engagerad. Tydlig. Trevlig. Bra kommunikation.

Cecilia D
Visby Innerstad

Jörgen är mycket lugn och förtroendeingivande och han fick oss som köpare att känna oss trygga i processen, särskilt i dialogen och medlingen med säljarna. Han återkopplade alltid när han sa att han skulle göra det och lovade aldrig något som det inte kunde levereras på. Det är något som vi sätter högt värde på i en sådan viktig affär som ett fastighetsköp faktiskt är,

Christina G
Visby Furulund

Som alltid ett oerhört proffesionellt utfört uppdrag. Jörgen får en som säljare att känna sig trygg och avslappnad i en viktig affär. Han är effektiv, trevlig och tillgänglig. Högsta betyg från mig 🌟🌟🌟

Sebastian S
Visby Furulund

Mycket bra, tydlig och lätt att kommunicera med.

Tomas I
Visby Söder

En väldigt seriös mäklare , kunnig och bra kontakt nät.

Tilde A
Visby Öster

När vår mor sålde radhuset där vi växte upp valde hon Jörgen, och därför var det valet självklart också för oss när det var dags att sälja hennes dödsbo. Jörgen har med sin erfarenhet och sitt förtroendeingivande sätt varit ett tryggt stöd genom hela processen. Han är trevlig, professionell, respektfull och har en rak och tydlig kommunikation. Vi kan varmt rekommendera Jörgen!

Jonas N
Visby Norr

Jörgen agerar precis som man önskar sig från en mäklare. Tillgänglig, lyhörd och snabb respons i alla frågor. Jobbar hårt och målinriktat. Har bara positiva erfarenheter. 5 av 5!

Andrea H
Visby Öster

Jättebra och proffsig. Skapar bra kommunikation mellan parter och ger förtroende. Man känner sig trygg med Jörgen som mäklare och dessutom är han snäll och trevlig.

Roger J
Visby Öster

En mycket proffsig mäklare med lång erfarenhet. Ett fantastiskt stöd för beslut och rådgivning.

Jonas H
Visby Öster

Jag har precis varit på köpsidan i en process där Jörgen mäklade. Han guidade genom processen på ett väldigt konstruktivt och fint sätt, hela tiden med målsättningen att få affären över mållinjen. Riktigt bra och förtroendeingivande.