Visbymäklarna

visbymaklarna.se
  • BadgeTenYears
Call 0498-20 88 90 Share

About company

Välkommen till Visbymäklarna! Ska du göra en bostadsaffär på Gotland? Vi är det engagerade gotländska mäklarföretaget som sätter människan i fokus. Vi gjorde valet att bli helt fristående för att på så sätt kunna anpassa oss än mer efter våra kunders önskemål. Vårt mål är helt enkelt komma närmare kunden och på det sättet...

788 omdömen om Visbymäklarna

Sedan starten hos Reco 2015

Eva G
Vibble

Jessica har alltid ett trevligt och välkomnande bemötande. Det är alltid trevligt att komma till hennes kontor. Hon förklarar alla papper med tydlighet så att alla förstår. Vi i föreningens styrelse har inget att anmärka på. Jessica är alltid lätt att samarbeta med. /Ewa

Inger W
Vibble

Trevligt bemötande och sakkunnig. Duktig !

Johan F
Visby - Terra Nova

Jättebra bemötande och hantering av försäljning. Snabba svar och bra feedback!

Kristian B
Norra Gotland

Allting har gått väldigt bra och smidigt. Det har varit väl planerat och genomtänkt. Vi är mycket nöjda och det har gått över våra förväntningar.

Anna F
Visby - Terra Nova

Inkännande och professionellt bemötande. Lugn, sansad, korrekt och ärlig. Vi är så glada över att Jessica ville hjälpa oss med vår försäljning!

Sarah J
Visby Innerstad

Engagerad. Tydlig. Trevlig. Bra kommunikation.

Cecilia D
Visby Innerstad

Jörgen är mycket lugn och förtroendeingivande och han fick oss som köpare att känna oss trygga i processen, särskilt i dialogen och medlingen med säljarna. Han återkopplade alltid när han sa att han skulle göra det och lovade aldrig något som det inte kunde levereras på. Det är något som vi sätter högt värde på i en sådan viktig affär som ett fastighetsköp faktiskt är,

Christina G
Visby Furulund

Som alltid ett oerhört proffesionellt utfört uppdrag. Jörgen får en som säljare att känna sig trygg och avslappnad i en viktig affär. Han är effektiv, trevlig och tillgänglig. Högsta betyg från mig 🌟🌟🌟

Sebastian S
Visby Furulund

Mycket bra, tydlig och lätt att kommunicera med.

Andreas J
Visby Öster

Gott första möte med Jessica, trevlig och påläst. Förväntningar var som att få den informationen man eftersökte, vilket Jesssica levde upp till. Sammanfattningsvis så är vi nöjda med allt från Jessica och vi kommer rekommendera henne till andra.

Sandra K
Visby Öster

Jessica gav ett väldigt bra bemötande och visning av lägenheten och var därefter behjälplig med att snabbt ge svar på alla frågor som dök upp. Kändes tryggt att köpa lägenhet med henne som mäklare!

Tomas I
Visby Söder

En väldigt seriös mäklare , kunnig och bra kontakt nät.

Tilde A
Visby Öster

När vår mor sålde radhuset där vi växte upp valde hon Jörgen, och därför var det valet självklart också för oss när det var dags att sälja hennes dödsbo. Jörgen har med sin erfarenhet och sitt förtroendeingivande sätt varit ett tryggt stöd genom hela processen. Han är trevlig, professionell, respektfull och har en rak och tydlig kommunikation. Vi kan varmt rekommendera Jörgen!

Jonas N
Visby Norr

Jörgen agerar precis som man önskar sig från en mäklare. Tillgänglig, lyhörd och snabb respons i alla frågor. Jobbar hårt och målinriktat. Har bara positiva erfarenheter. 5 av 5!

Marcus W
Sold an apartment with Anders Larsson a part of Visbymäklarna
Visby Söder

Hej. Anders har varit noggrann, proffsig och hårt arbetande för min försäljning. Samt väldigt bra på kommunikation med mig och övriga inblandade så jag har bara positivt att säga

Andrea H
Visby Öster

Jättebra och proffsig. Skapar bra kommunikation mellan parter och ger förtroende. Man känner sig trygg med Jörgen som mäklare och dessutom är han snäll och trevlig.

Roger J
Visby Öster

En mycket proffsig mäklare med lång erfarenhet. Ett fantastiskt stöd för beslut och rådgivning.

Jonas H
Visby Öster

Jag har precis varit på köpsidan i en process där Jörgen mäklade. Han guidade genom processen på ett väldigt konstruktivt och fint sätt, hela tiden med målsättningen att få affären över mållinjen. Riktigt bra och förtroendeingivande.

Pauline W
Visby Länna

En inkännande personlighet i kombination med stor erfarenhet gör att man känner sig mycket trygg genom hela affären.

Göran A
Bought an apartment with Anders Larsson a part of Visbymäklarna
Visby Södercentrum

Sakkunnig mäklare som är lyhörd vad vi som kunder hade för frågor. Hela processen gick på ett snabbt och smidigt sätt. Vi kan varmt rekommendera Visbymäklarna

Inger W
Vibble

Erfaren och saklig. Visar ett stort engagemang! Rekommenderar Jessika som mäklare!

Marina L
Sold a plot with Anders Larsson a part of Visbymäklarna
Västra Gotland

Proffsig, noggrann och med ett mycket trevligt bemötande. Duktig på att återkoppla kontinuerligt om vad som händer under försäljningsprocessen. Lång erfarenhet av mäklaruppdrag som gör att han kan tipsa om när det är rätt läge att starta, driva på och avsluta försäljningen.

Matilda B
Visby Innerstad

Otroligt nöjda och tacksamma med Jörgen. Han är påläst, informativ och otroligt lyhörd. Toppbetyg !!!

Ulrica F
Visby Innerstad

Vänligt, proffsigt och serviceinriktat bemötande. Jag har träffat Jörgen tidigare och vet att jag kan ha höga förväntningar. Han levde upp till dem. Jörgen var tillgänglig, vänlig och tillmötesgående. Alltid lätt att få kontakt med och en trygg röst i en stor affär.

Christian N
Visby A7-området

Lugn och proffsig, trevlig och kommunikativ.

Jan-Erik R

Proffsig och mycket bra! Jan-Erik Rosengren

Christian B
Visby Norr

Reko helt enkelt. 5/5. Bang for the buck.

Jennifer M
Visby Norr

Påläst, kunnig och förtroendeingivande - både för oss som köpare och säljare!

Birgit P
Visby Länna

Superkunnig & professionellt, trevligt & engagerad, och tydlig & lugn guidning genom hela försäljningsprocessen, som gjorde att det kändes tryggt hela vägen. Uppskattade även flexibiliteten och extra hjälpen i slutfasen av försäljningen när jag var utomlands. Allt som allt mycket bra - kan bara rekommendera Jessica & Visbymäklarna.

Benke K
Visby Snäck

Kan inte bli annat än högsta betyg. Trevlig och serviceminded. Ordnade och fixade och tog sig tid så jag kunde titta på lgh utanför ordinarie visningstid. Suveränt snabba återkopplingar i samband med detta och senare i processen. Rekommenderas helt klart

Elisabeth L
Visby Öster

Bra bemötande. Kände förtroende och ärlighet. Kan tänka mig att rekommendera honom om andra i min bekantskapskrets tänker köpa eller sälja.Mvh. Elisabeth Larsson.

Christian B
Visby Länna

Jörgen är alltid superproffsig med ett klanderfritt bemötande. Kunnig och påläst om objektet samt slipad efter många års erfarenhet.

Catrine L
Gotland

Vi är supernöjda! Jörgen höll oss uppdaterade under hela processen och affären gick snabbt och smidigt.

Thomas L
Gotland

Jörgen skötte försäljningsprocessen på ett bra sätt. Täta återkopplingar och lyhörd för våra önskemål.

Jörgen L
Visby Öster

Som vanligt effektiv och tydlig i all kommunikation. Mer än nöjd.

Sandra L
Visby Öster

Jörgen är fantastisk! Proffsig från värdering till försäljning. Ordning och reda för både säljare och kund. Lägenheten såldes på en vecka för 15% över utgångspriset. Bättre mäklare får man leta efter.

Barbro P
Visby Öster

Han ger en ett tryggt intryck.han lät en titta först o fanns där för att förklara o man kunde ställa frågor men han frågade efter en liten stund om man hade några frågor o vad man sökte helt enkelt perfekt mäklare o inte som många andra som gör som bilförsäljare

Emilia G
Visby Söder

Engagerad och tillmötesgående. Hade svar på mina frågor, det kändes öppet, tryggt och lättsamt. Köpet av min nya bostad gick snabbt och processen gick smidigt och bra. Mycket nöjd!

Ola V
Mellersta Gotland

Engagerad och kunnig, mycket seriös.

Ingrid H
Tofta

Jag fick hela tiden uppdateringar. När man vill känna sig trygg till 100% är Anders det självklara valet. Jag rekommenderar honom varmt

Kristina H
Visby Söder

Vi fick ett professionellt bemötande, där vi fick kontinuerlig uppdatering från mäklaren hur affären fortskred. Tydlig och lugn guidning genom hela försäljningen. Mäklaren motsvarade alla våra förväntningar på ett engagerat och seriöst sätt. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Jörgen Andersson.

Kristina H
Visby Öster

Professionellt och sakligt bemötande. Snabb och smidig affär.

Maria Victoria V
Mellersta Gotland

Jessica är en mäklare som jag både har köpt och sålt fastigheter genom och som jag har stort förtroende för. Jessica är en mycket kompetent mäklare och hon och hennes företag agerar utifrån en långsiktig horisont som känns väldigt sund.

Caroline P
Visby - Terra Nova

Exemplariskt! Kunde inte vara bättre! Att det är svårt att sälja idag och vi fick sänka priset rejält är ju inte mäklarens fel!

Ronny P
Visby - Terra Nova

Vi blev bra bemött från första samtalet Försäljningen gick snabbare än vi förväntade oss Mäklaren ordnade så vi fick kontakt med köparen innan kontraktet skrevs på, det tyckte vi var mycket bra, då kunde vi diskutera vissa saker om fastigheten

Inger S
Visby Söder

Han bistod oss hela vägen. Detta köp gjordes genom ombud som fanns på plats så han hade kontinuerlig kontakt med både köpare och ombud. Svarade omedelbart på alla frågor som ställdes. Kan verkligen varmt rekommendera Jörgen Andersson.

Ulf Gustav N
Visby Söder

Mycket engagerad och lättillgänglig. Gjorde ett bra jobb på mycket kort tid.

Marie B
Visby Östra Vi

Jörgen har varit väldigt trevlig, informativ och lättillgänglig i hela processen. Vi är överlag väldigt nöjda och glada över möjligheten att köpa fastighet via honom.

Christina K
Tofta

Trevlig, engagerad, snabb, kompetent. Hon känns ärlig, jag kände stort förtroende för henne.

Eva Marie L
Bought a house with Jessica Hallgren a part of Visbymäklarna
Tofta

Bra o proffsig. Dock för sval för att få toppbetyg.