Visma Spcs

Visma Spcs

Ring 076-722 12 74 www.vismaspcs.se
1.3

Visma Spcs - säljer program för redovisning, bokföring, lön, skatt och annan administration. Våra kunder är små och mellanstora företag samt revisions- och redovisningsbranschen

3 omdömen om Visma Spcs

Lars Johan Magnus Ö

Lägger till tjänster i utbudet utan att varna innan och tvingar en sedan att betala för skiten med referens till att "Det bort sagts upp innan fakturan skickats ut", d.v.s. innan de själva förnyade den i sitt system. Värdelöst! Kundtjänst var helt ovilliga att hjälpa till att lösa saken heller, även fast ingen på vårt bolag ens använt tjänsten.

FREDRIK S
Skrev om Visma Spcs

Tyvärr hänger det här företaget inte med i utvecklingen av smart bokföring. Här måste man fortfarande hålla på med debit och kredt, moms, konton och en massa krångel. Jag som inte direkt är förtjust i bokföring måste lägga timmar varje vecka på att bokföra och tyvärr är min bokföring helt katastrof efter 12 månader. Supporten verkar inte ens förstå programmet. Har bytt till Speedledger där debit och kredit, moms, fakturor, verifikationer och allt sköts automatiskt. Jag behöver bara berätta vem som betalad vad eller vad jag...

Marcus A
Skrev om Visma Spcs

Vismas program är långt ifrån så enkla som de själva påstår. Du kommer tvingas betala för support, alternativt tvingas ha en revisor som förstår sig på detta, trots att du redan betalar dyra pengar för Vismas system. Opedagogiska system och obegripliga begrepp, heltrötta videor som "förklarar steg för steg hur du gör". Nej, lägg pengarna på en revisor istället, och skippa detta dyra och väldigt krångliga system.