Vital Home AB

Vital Home AB

Ring 031-361 81 46 www.vitalhome.se
4.4

Välkommen till oss på Vital Home AB! Företaget har vuxit fram ur Vital Städ AB och genom åren har vi insett att vi är riktigt duktiga på hemstädning, därför fokuserar vi nu än mer på det genom Vital Home AB. Vi erbjuder högkvalitativ hemstädning för privatpersoner. Under ett första hembesök sitter vi med dig och diskuterar...

14 omdömen om Vital Home AB

Kristina S
Skrev om Vital Home AB

1. Brist på tid för att själv städa hemmet lit emir grundligt än den vanliga dammsugningen och "plockandet". 2. Bra och trevligt bemötande. 3. Jag tycker allt att det motsvarar mina förväntningar, så här långt. 4. Jag är nöjd och tycker att allt har fungerar väldigt bra.

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 118 omdömen 4.8 av 118 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Linda Ö
Skrev om Vital Home AB

Vi är nya kunder och har haft städ två gånger. Hittills nöjda! Bra kontakt med företaget och bra städning. Trevlig personal.

Camilla A
Skrev om Vital Home AB

Fönsterputs. Trevligt bemötande. De kom på annan tid än avtalat. Gott resultat, effektivt jobbat.

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 213 omdömen 4.2 av 213 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Gustaf L
Skrev om Vital Home AB

Har hemstädning varannan vecka. Jättenöjd med servicen och duktiga medarbetare

Patric N
Skrev om Vital Home AB

Trevliga och proffsiga! Anlitat Vital Home för hemstädning varannan vecka och fönsterputs vid behov. De utför arbetet perfekt. Rekomenderas starkt!

Lundby Städhjälp AB
4.8/5 i betyg av 243 omdömen 4.8 av 243 omdömen

Noggrant och fint städat. Vi är jättenöjda! Rekommenderas!

Sara & Helmut K
Skrev om Vital Home AB

Toppen hemstäd och fönsterputs!

Emelie R
Skrev om Vital Home AB

Trevliga, proffsiga och lösningsorienterande. Underbart att komma hem varannan vecka till ett perfekt städat hem. Vital Home rekommenderas varmt!

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Sandra S
Skrev om Vital Home AB

Väldigt nöjd! Noggrant städat, professionell personal, lätt att få tag i verksamhetschefen. Över lag väldigt hög nivå på städningen och då är jag en väldigt kräsen kund! Hade varmt rekommenderat Vital Home!

Jessica B
Skrev om Vital Home AB

Var ska jag börja? Anlitade vital för flyttstäd. Först var det svårt att få tag i dem, sen under städningen förstörde de både en exklusivare bänkskiva samt dörren till micron med något konstigt medel. Som om inte det vore nog städade de heller inte ordentligt utan det var mycket dammigt här och där. Det visade sig sedan att de i sin tur anlitat några andra städare. Förvisso åtgärdade vital bänkskivan senare och fick städa om men ändå. Gav mig huvudvärk och en faktura på fullpris, värdelöst!

Rebecca W
Skrev om Vital Home AB

Jättenöjda med fönsterputsen! Bra resultat och trevlig personal.

Osvald E
Skrev om Vital Home AB

Helt fantastiskt duktiga, jag har städning hemma varannan vecka, en ren fröjd att komma hem till ett perfekt städat hem. Proffsiga att ha att göra med. Kan absolut rekommendera dem.

Annika Marie V
Skrev om Vital Home AB

Har anlitat Vital Städ vid flera flyttstädningar och vill absolut rekommendera dem. Bra mail- och telefonkontakt, de dyker upp när de ska och framför allt - resultatet blir riktigt bra. Har även nyttjat fönsterputsning via dem och jag har aldrig haft så fina fönster. Snabba men ändå noggranna. Jag kommer definitivt att anlita Vital Städ igen!

Lotta A
Skrev om Vital Home AB

Vital Städ kan jag varmt rekommendera. De är duktiga, ärliga och trevliga. De har städat hos min 92-åriga mor en gång i månaden under en längre tid. Även så små uppdrag sköter de perfekt. Jag uppskattar verkligen att de är effektiva och pålitliga. Innan jag hittade Vital Städ ringde jag runt, men ingen ville ta sig an så små uppdrag, men för Städ Vital var det inga problem alls.

Anna
Skrev om Vital Home AB

Vital Städ är den bästa firman jag någonsin anlitat. Personalen är otroligt arbetsamma och effektiva. Städuppdraget som jag beställde var oerhört omfattande och utmanande, men det klarade den lyhörda och entusiastiska personalen galant. Resultatet var fantastiskt, över all förväntan. Vital Städ är ett mycket pålitligt och rekorderligt företag utan konstigheter som jag definitivt varmt rekommenderar!