Alla kategorier Städhjälp Västra Götaland Göteborg Vital Städ AB

Vital Städ AB

Datavägen 14 B, 432 36 Göteborg — Visa karta

Välkommen till oss på Vital Städ AB! Vi grundades 2012 och har sedan dess vuxit till 20 anställda. Vår verksamhet erbjuder tjänster inom städ och fastighetsskötsel framförallt till företag och bostadsrättsföreningar men även uppdrag från privatpersoner. Geografiskt jobbar vi i Västra Götaland och Halland och inget uppdrag är för stort eller litet. Bästa möjliga service med flexibelt upplägg efter kundens önskemål och givetvis med kvalitetsgaranti- allt för att överträffa kundens förväntningar!

Läs vad 5 kunder tycker om Vital Städ AB

• Rebecca W
    Rebecca W skrev om Vital Städ AB
    Jättenöjda med fönsterputsen! Bra resultat och trevlig personal.
  • Osvald E
    Osvald E skrev om Vital Städ AB
    Helt fantastiskt duktiga, jag har städning hemma varannan vecka, en ren fröjd att komma hem till ett perfekt städat hem. Proffsiga att ha att göra med. Kan absolut rekommendera dem.
  • Annika V
    Annika V skrev om Vital Städ AB
    Har anlitat Vital Städ vid flera flyttstädningar och vill absolut rekommendera dem. Bra mail- och telefonkontakt, de dyker upp när de ska och framför allt - resultatet blir riktigt bra. Har även nyttjat fönsterputsning via dem och jag har aldrig haft så fina fönster. Snabba men ändå noggranna. Jag kommer definitivt att anlita Vital Städ igen!
  • Lotta A
    Lotta A skrev om Vital Städ AB
    Vital Städ kan jag varmt rekommendera. De är duktiga, ärliga och trevliga.
    De har städat hos min 92-åriga mor en gång i månaden under en längre tid. Även så små uppdrag sköter de perfekt. Jag uppskattar verkligen att de är effektiva och pålitliga.
    Innan jag hittade Vital Städ ringde jag runt, men ingen ville ta sig an så små uppdrag, men för Städ Vital var det inga problem alls.
  • Anna
    Anna skrev om Vital Städ AB
    Vital Städ är den bästa firman jag någonsin anlitat. Personalen är otroligt arbetsamma och effektiva. Städuppdraget som jag beställde var oerhört omfattande och utmanande, men det klarade den lyhörda och entusiastiska personalen galant. Resultatet var fantastiskt, över all förväntan. Vital Städ är ett mycket pålitligt och rekorderligt företag utan konstigheter som jag definitivt varmt rekommenderar!

Datavägen 14 B, 432 36 Göteborg