Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Solna Vitt Guld AB

Vitt Guld AB

Upplandsgatan 83, 113 44 Stockholm — Visa karta

Vi har mångårig erfarenhet inom städ och byggbranschen och utför såväl stora- som små projekt.
Ingemarsgatan 1 A, 10240, STOCKHOLM
Rengörare Näslund Hemma AB
Håkan M:
jag har blivit bra bemött både i fråga om bokning, fakturering men framförallt av den enskilde städaren!

Städhjälpsfirmor nära Vitt Guld AB:

Storgatan 104 A, SOLNA
En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med h... Läs mer ›
Robin M:
Bara bra! Hjälpsamma, snabba och mötte våra önskemål och förväntningar. Rekommenderas!

Friluftsvägen 22, SUNDBYBERG
Vretens Städ har funnits i 30 år och erbjuder städtjänster till företag och priv... Läs mer ›
Bernt A:
Jag tycker dom är bra. Ser alltid till att hålla deadlines och bli färdiga i tid till inflyttningar och besiktningar, med bra kvalitet.

Himlabacken 2, Solna
Top Team Serviceentreprenad AB erbjuder servicetjänster till både privatpersoner... Läs mer ›
Monica L:
Vi anlitar Top Team som städfirma i vår kombinerade konferenslokal och festvåning. Pålitliga, prisvärda och smidiga sammanfattar min uppfatt...

Vanadisvägen 10, STOCKHOLM
Är du intresserad av att ha ett personligt och tryggt samarbete med oss. Och av ... Läs mer ›
Emma S:
Carola städade min lägenhet inför en visning och den vart så glänsande och fin att jag knappt ville sälja längre! Fick även en riktigt bra f...

Läs vad 82 kunder tycker om Vitt Guld AB

• Lina L
    Lina L skrev om Vitt Guld AB
    Mycket nöjd med tjänstens utförande. Resultatet mycket väl godkänt och lägenheten gick igenom städbesiktningen utan anmärkningar!
  • Anna-Catarina L
    Anna-Catarina L skrev om Vitt Guld AB
    Jätte nöjd med fönsterputsning. Proffsiga och väldigt duktiga! Kom i tid, utförde jobbet så snabbt och noggrant som var möjligt (gamla fönster). Rekommenderas !!
  • Gun H
    Gun H skrev om Vitt Guld AB
    Bra kommunikation med firman, bra priser, mycket noggrant städat . Så klart på bestämd tid och dag. Felfritt. Rekommenderar !!!
  • Helge  I
    Helge I skrev om Vitt Guld AB
    Vi har fått hjälp med beskärning av flera träd och plantering av buskar. Trevligt bemötande och hög kvaliteT på utfört arbete. Rekommenderar Vitt Guld AB !!!
  • Vera  L
    Vera L skrev om Vitt Guld AB
    Vi var mycket nöjda med vår flyttstädning. Man få betala för det och kan verkligen rekommendera andra att boka Vitt Guld AB !
  • Maria C
    Maria C skrev om Vitt Guld AB
    Ett stort tack för hjälpen med flytthjälpen från min villa till en lägenhet!
    Killarna kom i tid, var snabba, trevliga och jobbade hårt!
    Bara att rekommendera alla att använda sig av er!
  • Nicolle S
    Nicolle S skrev om Vitt Guld AB
    Vi hade flera st träd som behövde beskäras . På en dag hade besök av trädgårdsmästare o flera medarbetare som utförde snabbt och kunnigt beskärningsarbetet med träden. Resultatet av beskärningen blev mkt bra.
    De var kunniga, snabba i sitt arbete. Kan varmt rekommendera företaget!!!
  • Robert M
    Robert M skrev om Vitt Guld AB
    Anlitade Vitt Guld AB för att renovera kök. Mycket trevlig och proffsig bemötande. Föreslog väldigt bra lösningar.
    Rekommenderas varmt !
  • Peggy  H
    Peggy H skrev om Vitt Guld AB
    Det finns bara positiva saker att säga.Väldigt proffsiga och bra arbetare. Företaget renoverade vårt kök och målade alla rum i vår villa. Rekommenderas mkt !
  • Mårten P
    Mårten P skrev om Vitt Guld AB
    Mkt bra service! Bra prisförslag ( för målararbete)
    De jobbade hårt och effektivt. Mycket nöjd!
  • Martin L
    Martin L skrev om Vitt Guld AB
    Jag har anlitat Vitt Guld AB för ombyggnad av mitt hus och en lägenhet vid flera tillfällen.
    Allt arbete har varit till min fulla belåtenhet.
    Jag rekommenderar dem!
    Bra kvalitet, trevligt bemötande!!!
  • Mikael
    Mikael skrev om Vitt Guld AB
    Jag fick snabb o effektiv hjälp av denna firma. Duktiga arbetare, snabbt pappersarbete. God kontakt med
    ansvarig person för ombyggnaden .
    Riktigt nöjd!!!!!
  • Monica T
    Monica T skrev om Vitt Guld AB
    Tackar för en fin flyttstädning som gjorde Ni förra veckan. Det var inget att klaga på !!!
  • Johanna D
    Johanna D skrev om Vitt Guld AB
    Kan verkligen rekommendera firman ! Jag renoverade mitt kök för några veckor sen. Anlitade då Vitt Guld AB vilket jag är väldigt glad för med tanke hur trevligt man blev bemött ! Dom utförde ett väldigt bra jobb! Mycket nöjd kan ej klaga på något.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Vitt Guld AB
    Vill rekommendera Vitt Guld AB. Alltid ett trevligt bemötande! Utmärkt båda fönsterputsning och städning, det är ju cool att komma hem efter jobbet och mötas av ett nystädat hem!!!
  • Thomas  C
    Thomas C skrev om Vitt Guld AB
    Mycket nöjda med allt de gjorde (flytthjälp från Stockholm till Dalarna)..
    Ett företagande kan lita på och rekommendera !
  • Annika  H
    Annika H skrev om Vitt Guld AB
    Anlitade Vitt Guld AB för flyttstädning och flytthjälp . Resultatet var mycket bra . Kan absolut tänka mig att anlita dem igen vid behov. Rekommenderar!!
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Vitt Guld AB
    Vi köpte en storstädning samt fönsterputsning och var mycket extremt nöjda både med bemötandet och kvalitén på tjänsterna! Varmt rekommenderas !!!
  • Annelie B
    Annelie B skrev om Vitt Guld AB
    Anlitade Vitt Guld för storstädning av vårt hus. Mycket bra utförd städning och trevlig personal. Rekommenderas !!!
  • Christer J
    Christer J skrev om Vitt Guld AB
    Duktiga hantverkare ! Snabb leverans enligt vad vi kommit överens om, och ett professionellt utförande av jobb från start till mål. Rekommenderas varmt!
  • Johanna N
    Johanna N skrev om Vitt Guld AB
    Superbra fönstertvätt hos oss! De tog inte mer betalt än överenskommet. Trevligt bemötande hela vägen, kommer att anlita dem igen!
  • Lina B
    Lina B skrev om Vitt Guld AB
    Bra bemötande från första kontakten. De hjälpte oss med målning och tapetsering av vår lägenhet ( 115 kvm )
    Kom som planerat, utförde ett jättefint arbete! Trevliga hantverkare !
  • Svante H
    Svante H skrev om Vitt Guld AB
    Jag köper regelbundet städning av Vitt Guld AB. Jag är så nöjd med arbetet som de utför. Deras personal är jättetrevliga i sitt bemötande och utför ett fint arbete!!
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Vitt Guld AB
    Jag beställde en flyttstädning förra månaden. Kom överens snabbt med dem om datum samt överlämning av nycklar, vilket fungerade väldigt bra.. Städningen levde upp till mina förväntningar! Rekommenderas varmt !!!
  • Isabelle S
    Isabelle S skrev om Vitt Guld AB
    Jättenöjd med flytthjälpen! De var punktliga, snabba och trevliga. Jag kommer att välja Vitt Guld AB nästa gång jag flyttar igen om ett år. Tack för hjälpen!
  • Sarah S
    Sarah S skrev om Vitt Guld AB
    Bra service, fick hjälp med flytt. Allting gick snabbt utan anmärkning! Helt rekommenderas alla andra att utnyttja deras tjänster!
  • Mikaella  F
    Mikaella F skrev om Vitt Guld AB
    Anlitade firman för flyttstädning.Det var lätt att komma i kontakt med dem.
    Tjejerna som städade kom i tid och hörde av sig när de var färdiga.
    Jag tycker att allt var bra städat!
    Jag kommer anlita de igen vid behov !!!
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Vitt Guld AB
    Jag använde Vitt Guld när flyttade till villa från lägenhet. Jag är jättenöjd med företaget och kan varmt rekommendera dem. Snabba svar, hög service och mycket hög leverans. Punktliga och trevliga!
  • Emma S
    Emma S skrev om Vitt Guld AB
    Bokningen gick väldigt smidigt via telefon och de skickade ut bokningsbekräftelse samt bra information via mail att ta del av.
    Och jag är oerhört nöjd med städningen! Stort tack.
  • Pontus B
    Pontus B skrev om Vitt Guld AB
    Vi behövde hjälp med flyttstädning med kort varsel. Trevligt bemötande av både personen som bokade och personen som utförde städningen. Vi ger dem våra varmaste rekommendationer.
  • Isabelle S
    Isabelle S skrev om Vitt Guld AB
    Bra bemötande, med en konstruktiv dialog. Jag fick mycket bra kontakt med företaget både före arbetets början, och under tiden som arbetet pågick. /Isabelle
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Vitt Guld AB
    Vi fick rekommenderat detta företag av vänner. Det var väldigt bra bemötande.Vi valde att måla hus och garage inkl dörrar och fönster.

Kanonbra resultat, vi är jättenöjda med killarnas insats. Hälsa och tacka för mycket bra arbete! De gjorde det där lilla extra som verkligen uppskattas av en kund!

Kan absolut varmt rekommendera!
  • Simona L
    Simona L skrev om Vitt Guld AB
    Enormt bra bemötande. Snabb och informativ återkoppling vid eventuella frågor.
    Jättebra utfört arbete! Har redan bokat nästa städning!
    Rekommenderar denna firma.
    Tack Tanja!
  • Jan H
    Jan H skrev om Vitt Guld AB
    Trevligt bemötande och flexibla vid bokning.
    Hela utförandet kändes tryggt, smidigt och vi vart nöjda.
  • Mathias  B
    Mathias B skrev om Vitt Guld AB
    Jag har varit jätte nöjd med Vitt Guld AB. De är super seriösa och duktiga.
    Rekommenderar!!!
  • Annika B
    Annika B skrev om Vitt Guld AB
    De har väldigt bra priser. Jätte trevligt bemötande! Det viktigaste av allt, jobbet var utmärkt utfört. Tackar Vitt Guld
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Vitt Guld AB
    Företaget skötte min flyttstädning. Det var inga negativa kommentarer från köparen av lägenheten. Dessutom till bra pris!!!
  • Anita B
    Anita B skrev om Vitt Guld AB
    Vitt Guld AB är alldeles utmärkt! Duktiga och snabba städerskor - högsta betyget !!!
  • Peter K
    Peter K skrev om Vitt Guld AB
    Vi beställde en flyttstädning. Snabbt svar på förfrågan och väldigt låga priser. Sen var resultatet alldeles perfekt. Rekomenderas!
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Vitt Guld AB
    De gjorde ett jättefint jobb,finns absolut inget att anmärka på. Jag kan rekommendera dem !
  • Annika L
    Annika L skrev om Vitt Guld AB
    Mycket hög kvalitet på utfört arbete och bra samarbete i samband med renovering av våra rum.
    Rekommenderas!
  • Michael S
    Michael S skrev om Vitt Guld AB
    Jag har använt företaget för flyttstädning . De var punktliga, noggranna och mycket hjälpsamma!
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Vitt Guld AB
    Kontaktade Vitt Guld AB för att få hjälp med fönsterputsning. Allt har fungerat utmärkt. Trevligt bemötande! Professionellt utförande! Kommer gärna återkomma!
  • Anton M
    Anton M skrev om Vitt Guld AB
    Vitt Guld är lätt att kommunicera med. Städar mitt hem varje vecka så att det blir jättefint. Alla de jag varit i kontakt med har visat engagemang i att göra ett bra jobb!!!
  • Margareta L
    Margareta L skrev om Vitt Guld AB
    Vi har haft städning av vår 4:a i mer än ett år nu, har aldrig varit några problem. Man har duktig städerska hela tiden, och man får veta i god tid om det någon gång blir ersättare. Rekommenderas!
  • Andreas  L
    Andreas L skrev om Vitt Guld AB
    Vi anlitade Vitt Guld AB för en flyttstädning på en 3a på 85kvm. Jag är mycket nöjd med både bemötande och resultat! Dom ringde ca 1 timme innan städningen var klart och bad mig komma för en enklare koll.
    Rekommenderar !
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Vitt Guld AB
    De har utfört ombyggnad av mitt kök, nytt parkettgolv, målningsarbete o mm - har gjorts på ett mycket bra sätt !!!
    Jag kan varmt rekommendera företaget!
  • Anette N
    Anette N skrev om Vitt Guld AB
    Vitt Guld utförde vårstädning av min trädgård. Trevlig och kunnig personal. Utförandet blev precis som vi önskade. Vi kommer säkert beställa tjänsten flera gånger av dem!
  • Monica T
    Monica T skrev om Vitt Guld AB
    Jag är mycket nöjd med flyttstädningen av min lägenhet ( ca73 kvm ), den har aldrig varit så ren som efter den städningen. Hoppas ni är rädda om Julia som utförde städningen, hon var en jätteduktig tjej!!!
  • Margareta P
    Margareta P skrev om Vitt Guld AB
    Företaget har väldigt proffsiga och trevliga snickare. Hörde av sig, kom i tid och svarar på mejl. Firman som går att lita på. Fakturan identisk med offerten, inga överraskningar. Det är viktigt också tycker jag!

Upplandsgatan 83, 113 44 Stockholm