VME Måleri AB

VME Måleri AB

www.xn--vmemleri-d0a.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till oss på VME Måleri! Vi är ett litet bolag som växer. Därför sätter vi högt värde på våra kundrelationer och på att du ska bli helt nöjd med resultatet. Vi gör vårt yttersta för att möta din förväntningar i varje uppdrag, använder kvalitetsprodukter och tar ett tydligt miljöansvar. VME Måleri erbjuder det mesta...

65 omdömen om VME Måleri AB

Sedan starten hos Reco 2017

Kristina C
Skrev om VME Måleri AB

Vi har haft VME måleri hos oss för rivning av garderob, bygga vägg, nytt golv samt målning av väggar och tak. Jättebra arbetat och bra kommunikation hela vägen genom vårt lilla projekt som blev lite mer än vad vi först planerat för. Vi använder gärna era tjänster igen. Mvh Kristina på Tjörn.

Göran H
Skrev om VME Måleri AB

Mycket bra, nymålat inomhus i hela huset,, tak och väggar perfekt.

Lennart A
Skrev om VME Måleri AB

Jobbet gjort på tid vi överenskommit. Mycket trevligt bemötande. Proffessionellt.

Eva N
Skrev om VME Måleri AB

Professionellt bemötande. Håller löfte om beräknat startdatum. Hantverkare hade en vänlig och god kommunikation sinsemellan vilket kändes bra eftersom jag vistades vägg i vägg. De var uppmärksamma och artiga i all kommunikation. De städade undan efter sig👍 Jag är mycket nöjd med slutresultatet.

Sandra H
Skrev om VME Måleri AB

Vi ville få ommålat på kontoret med kort varsel och det löste VME på ett föredömligt sätt. Vi är supernöjda!

Susanne B
Skrev om VME Måleri AB

Rekommenderar varmt! Proffsigt utfört, lätta att nå och bra på återkoppling! Snyggt och rent när de var klara. Kommer definitivt nyttja igen när det behövs.

Martin G
Skrev om VME Måleri AB

VME målade vårt hus och garage utvändigt och vi är mer än nöjda. Vi fick ett fint och proffsigt bemötande av David från första samtalet. Allt löpte smidigt, enl tidsplan, och precis som vi avtalat. Slutresultatet blev toppen. Vi rekommenderar varmt VME måleri till alla.

Niclas K
Skrev om VME Måleri AB

Bra bemötande och duktiga på såväl måleri som tapetsering, kan varmt rekommenderas!

Ulla W
Skrev om VME Måleri AB

De målade om vår husfasad och vi är mycket nöjda. De var engagerade och vi kände att de verkligen brydde sig om, att resultatet skulle bli bra

Kerstin K
Skrev om VME Måleri AB

Jättebra första möte, offerten kom snabbt, tiden för arbetet har hållits med 1 månad tillgodo. Så vi är jättenöjda och återkommer gärna om behov uppstår

Esbjörn L
Skrev om VME Måleri AB

duktiga, trevliga medarbetare med bra kommunikation

Ann.britt T
Skrev om VME Måleri AB

Snabb och utförlig offert Utmärkt utfört målning av hela huset utvändigt Arbetet gjorde på utlovad tid

Svar från VME Måleri AB

Det blev så fint! Tack för ditt förtroende och hoppas att ni skall njuta av ert nymålade hus många år framåt! Trevlig sommar önskar vi er!

Per-olof O
Skrev om VME Måleri AB

Trevliga, uppfyllde åtagandet till fullo. Kom på utsatt tid och gjorde ett noggrant jobb. Skyddade mark och annat på ett utmärkt sätt. Röjde upp och tog hand om allt restmaterial.

Flemming Birger N
Skrev om VME Måleri AB

Efter att ha anvisats en annan målerifirma av vår BRF, som inte behagade komma på 6 månader fick vi sitället VME att reparera o måla fuktskador. Det tog två veckor så var allt gjort, mycket fint resultat, det går inte att urskilja var den gamla målningen slutar och den nya börjar. Lägg till det ett väldigt trevligt bemötande. Toppklass

Jens J
Skrev om VME Måleri AB

Perfekt utförande och bemötande! 5 stjärnor till David och hans team.

Svar från VME Måleri AB

Stort tack Jens! Extra kul att vi kunde leverera ännu en nöjd kund, speciellt efter dina dåliga erfarenheter av tidigare! Tack för förtroendet! //Team VME

David H
Skrev om VME Måleri AB

Helt oklanderligt rakt igenom!

Svar från VME Måleri AB

Vi tackar ödmjukast & hoppas ni skall trivas fint i nya boendet! Väl mött //Team VME

Pia K
Skrev om VME Måleri AB

VME Måleri utförde ett exemplariskt arbete i vår bostad. De är professionella, trevliga och lyhörda. Kunde inte valt ett bättre företag. Kan med varm hand rekommendera VME Måleri.

Alexander H
Skrev om VME Måleri AB

VME målade om hela vårt hus, invändigt såväl som utvändigt, och vi är supernöjda. Förutom ett väldigt bra resultat har David varit väldigt trevlig och enkel att ha att göra med under hela resan! Stort tack! Vi hörs igen när det är dags att måla om på nytt!

Svar från VME Måleri AB

Tack snälla för den fina recensionen, och ett stort tack för att vi fick ert förtroende att hjälpa er med detta! All lycka i ert nya hus! Mvh Team VME

Lilian O
Skrev om VME Måleri AB

Målning av två husgavlar. VME bemötte oss trevligt och utförde uppdraget bra och enligt önskemålen.

Anna J
Skrev om VME Måleri AB

Bra utfört arbete och enligt tidplan. Dessutom lätt att få tag på och snabb på att återkoppla.

Britt Ö
Skrev om VME Måleri AB

Trevlig och vänlig personal som utförde arbetet noggrannt inom den tid vi kommit överens om. De uppfyllde de förväntningar jag hade om att få ett fint välmålat hus, så jag är mycket nöjd. Tjänsten bestod av ommålning av fasad samt byte av panel på öst- och västsidan av huset.

Svar från VME Måleri AB

Tack snälla Britt! Det var så trevligt att få vara hos dig, hoppas vi ses snart igen! Vänligen David

Erika D
Skrev om VME Måleri AB

Proffsigt arbete och mycket vänligt bemötande.

Theresia N

Trevlig kontakt Bra dialog Snabb service

Fredrik H
Skrev om VME Måleri AB

Vår upplevelse av målerifirman är att de är flexibla, trevliga och utför ett riktigt bra jobb. Vi är mycket nöjda!

Svar från VME Måleri AB

Stort tack! Härligt att ni känner er nöjda också! Det var jätteroligt att få hjälpa er att göra iordning lägenheten till nyskick igen. MVH David

Katarina M
Skrev om VME Måleri AB

Snabba och proffsiga, samt oerhört trevliga!

Svar från VME Måleri AB

Tack så hemskt mycket Katarina för detta fina omdöme av oss! Håller tummarna för att för en lyckad försäljning :)

Adam D
Skrev om VME Måleri AB

Professionella killar! Utmärkt bemötande och mycket god kvalitet på utförandet. Rekommenderar detta bolag starkt om man behöver ha något målat.

Svar från VME Måleri AB

Vi tackar ödmjukast för detta! Lycka till i er nya lokal, hoppas ni skall trivas! Välkomna tillbaka när det passar er!

Per S
Skrev om VME Måleri AB

Ett professionellt utfört arbete från början till slutet.

Oskar K
Skrev om VME Måleri AB

Proffsig, lyhörd, anpassar sig efter kunden och håller tidsplan

Glenn A
Skrev om VME Måleri AB

Professionell, punktlig och mycket bra slutresultat. Vi är mycket nöjda med utfört arbete och rekommenderar VME starkt!

Tack snälla för för detta fina omdöme! Vi är så tacksamma / David

Mats M
Skrev om VME Måleri AB

Tapetsering och målning inomhus. Mycket bra information och dialog. Snabb återkoppling.

Tack så mycket för dessa fina ord! Det värmer / David

Fredrik G
Skrev om VME Måleri AB

Kunniga, trevliga och mycket snyggt jobb!

Stephan B
Skrev om VME Måleri AB

Hjärtligt tillmötesgående med kunder och ett gott arbete

Svar från VME Måleri AB

Stort tack Stephan! Vilket resultat så roligt!

Hannes H
Skrev om VME Måleri AB

Helt fläckfritt, professionellt, snabbt och otroligt flexibelt jobb. Skulle rekommendera alla att använda VME Måleri

Hans-åke K
Skrev om VME Måleri AB

Ommålning av väggar och tak av lägenhet inför försäljning. Proffsigt och kunnigt bemötande. Arbetet utfördes med hög kvalitet på utsatt tid. VME Måleri rekommenderas!

Anton M
Skrev om VME Måleri AB

- Extremt lätta att ha att göra med - Proffisionell - Flexibla - Trevliga Har bara mina bästa rekommendationer att ge. Ett riktigt bra företag att ha att göra med.

Svar från VME Måleri AB

Vilket fantastiskt omdöme, vi är så tacksamma, Tack Vänliga hälsningar VME MÅLERI / David

Kristian L
Skrev om VME Måleri AB

Tapetsering som utfördes på ett mycket bra sätt.

Kerstin U
Skrev om VME Måleri AB

Mitt hus har fått en ny färgdräkt med hjälp av VME Måleri. Bemötandet var trevligt, omtänksamt (sic!) och pålitligt. Arbetet är skickligt utfört.

Anna B
Skrev om VME Måleri AB

Har varit mycket nöjd med VME måleri. Bra bemötande och noggranna.

Anna L
Skrev om VME Måleri AB

Tapetsering. Bra och professionellt bemötande. Inget krångel och utmärkt resultat. Given offert stämde helt med faktura. Kom i tid!! Helt perfekt, kan inte klaga på något!

Kristian D
Skrev om VME Måleri AB

Bra och effektivt utfört arbete.

Jennie E
Skrev om VME Måleri AB

Måleri, en del av fasad på hus. Bra bemötande från förfrågan till faktura! Nöjd med resultatet.

Svar från VME Måleri AB

Tack Jennie för fint omdöme! Roligt att vi kunde hjälpa er. Ha en jätte fin sommar!

AGNES C
Skrev om VME Måleri AB

VME målade flertalet rum i vår lägenhet. Vi fick hjälp med kort varsel och målarna blev färdiga inom utsatt tid med ett utmärkt resultat.

Svar från VME Måleri AB

Tack Agnes för ert fina omdöme, vi är glada att vi kunde hjälpa er innan flyttlassat kom. Ha en riktig härlig sommar & all lycka med nya lägenheten! Mvh VME MÅLERI AB / David Berggren

Anton A
Skrev om VME Måleri AB

Målare fick i uppdrag att komma med förslag och idéer om invändig målning av ett 70-tals hus som hade då tidens kolörer. Efter överenskommelse om pris och uppskattade kostnader gjordes en offert. Under tiden arbetet på gick fick vi ett bra samförstånd med utföraren som informerade oss hela tiden om vad som var gjord och skulle göras i nästa steg. Förslag gjordes på vilken färg som de skulle använda på källaren och i badrummet. Resultatet var över förväntan och priset stämde med viss justering efter utökad uppdrag från vår sida. Ett stort tack till personalen David och Sam👍👍

Peter L
Skrev om VME Måleri AB

Köpt Måleritjänst. Bra bemötande med förståelse för arbetets komplexitet. Lite dålig på kommunikation. Bra utfört arbete.

Svar från VME Måleri AB

Tack Peter för att du tog dig tid att recensera oss! Bra att du påminner oss att återkoppling är viktig! Det hjälper oss att bli ännu bättre så det tar vi med oss. Må så gott / David

Oskar F
Skrev om VME Måleri AB

Ärlig, bra kommunikation, flexibel!

Svar från VME Måleri AB

Tack Oskar! Lycka till med nya huset! Välkommen tillbaka när det passar er! // David

Karin J
Skrev om VME Måleri AB

Trevliga och effektiva. Snyggt jobb!

Svar från VME Måleri AB

Jätte roligt att vi blev rekommenderade av någon ni kände som vi hade varit och målat hos tidigare! Tack för ert förtroende! Välkomna tillbaka när det passar er! Med vänlig hälsning David

Leif B
Skrev om VME Måleri AB

Ville ha hjälp med målning och tapetsering David Svarade på min förfrågan och utförde allt helt fantastiskt. Mycket trevligt bemötande och mycket bra jobb !!! Jag kan varmt rekommendera VME Måleri !

Svar från VME Måleri AB

Tack Leif för att vi fick ert förtroende att utföra er lägenhetsrenovering! Stort lycka till nya boendet & tack för ditt fina omdöme! / David

Anton M
Skrev om VME Måleri AB

Renovering av helveteshall. Bra resultat. Trevligt bemötande.

Lena N
Skrev om VME Måleri AB

Trevligt bemötande och mycket väl utfört arbete , som bestod av målning av min sommarstuga.

Zoya S
Skrev om VME Måleri AB

They did the whole painting of the house very effectiv and quick. We are very satisfied and hope the quality of the job is ok as well and this nice view will last 8-10 years.