Voltplan AB

Voltplan AB

voltplan.se

Framtiden är elektrisk, och hos Voltplan AB är vi redo att säkerställa din övergång till denna framtida teknik. Vi är experter på laddboxar och tillhandahåller lösningar för alla bilmärken och modeller. Vår styrka ligger i vår förmåga att leverera prisvärda, pålitliga och säkra laddboxar till hela Sverige, oavsett om det är...

7 omdömen om Voltplan AB

Oscar B
Skrev om Voltplan AB

Riktigt bra hanterat från projektering till utförande, lätta att kontakta och svarar fort. Verkligen ett företag som är moderna och släpper inte kunden förens att arbetet är slutfört. Har rekommenderat Voltplan till vänner och familj!

Simon B
Skrev om Voltplan AB

Otroligt duktiga, kompetenta personer. Rekommenderar starkt att anlita Voltplan AB.

Jonas J

Bra info Trevlig elektriker Smidigt snabbt👍🏻

Cédric E
Skrev om Voltplan AB

Tog mindre än en vecka från första kontakten till installation av laddbox. Mycket nöjd!!

Leif K
Skrev om Voltplan AB

Installationen utfördes snabbt och enligt mina önskemål.

Kent H
Skrev om Voltplan AB

Köpte Easee. Vänligt bemötande, hade flera tfnsamtal. Snabb leverans och montering. Som pricken över i så skickade ni snabbt ut information om situationen med säljstoppet. Det var proffsigt!

Ulrika G
Skrev om Voltplan AB

Bra bemötande - men de uppgav fel datum till skatteverket avseende Rut.

Svar från Voltplan AB

Hej Ulrika, Tack för ditt omdöme, det är värdefullt för oss att ta in all feedback. Vi har ett nytt ekonomisystem där leveransdatumet blev felaktigt, där det blev fel i informationen till Grön Teknik. Du är alltid välkommen att kontakta oss på info@voltplan.se Vi på Voltplan AB önskar dig en fortsatt fin dag 💫