VR Motor Stockholm

VR Motor Stockholm

www.vrmotor.se
  • BadgeEightYears
1 676

Välkommen till VR Motor Stockholm AB! Vi är ett handplockat team som tillsammans har över 30 år i fordonsbranschen. Vi på VR Motor Stockholm AB har extra bred kompetens inom Audi, VW, Skoda, Seat, BMW, Volvo och Saab. Men vi tar självklart hand om just din bil även fast du ej faller in i just den kategorin. Vårt fokus ligger...

1676 omdömen om VR Motor Stockholm

Sedan starten hos Reco 2013

Gilbert L
Skrev om VR Motor Stockholm

Trevligt bemötande både i mottagningen och per telefon. Bilen blev färdig i avtalad tid. Prisvärt, något under vad som sades innan bytet av bromsbelägg. Alltigenom högsta betyg. Kan rekommendera denna verkstadstid.

Annika N
Skrev om VR Motor Stockholm

Toppen bra tusen tack för servicen!

Exakt A
Skrev om VR Motor Stockholm

Kunniga personal som gör det dom ska på den tid dom utlovar

Fattah D
Skrev om VR Motor Stockholm

Mycket bra service . Tack så mycket.

Alexander M
Skrev om VR Motor Stockholm

Bra service av kunnig personal. Vi ses igen för service

Bengt B
Skrev om VR Motor Stockholm

Snabb, korrekt och professionell service vid däcksskifte.

Jan K
Skrev om VR Motor Stockholm

Fel på bromsar och trasig sidospegel, men varningslampan (orange) slocknade för bromsar. Så jag meddelade att lagning görs bara på sidospegeln. Trots de undersökte ändå på bromsar och hittade lite fel på vänster fram och vänster bak, det förvånade mig över den goda servicen att de talade om. Snällt. Men de vet om att jag kommer tillbaka om det lyser varningslampan igen. Är helt nöjd efter besöket!

Karin Cecilia J
Skrev om VR Motor Stockholm

Trevligt bemötande. Kanske fixa fåtöljer/ stolar med högre sittläge i utrymmet där kund kan vänta.

Edward L
Skrev om VR Motor Stockholm

Super bra som vanligt. Härliga killar.

Michael S
Skrev om VR Motor Stockholm

Bra bemötande och snabb lagning, släckte en 2a och bytte däck.

Pia T
Skrev om VR Motor Stockholm

Trevligt bemötande, snabb service ! Toppen!

Amanda H
Skrev om VR Motor Stockholm

Bytte däck, fick bra bemötande och snabb hjälp!

Doris B
Skrev om VR Motor Stockholm

Mycket bra service vänligt bemötande.Inlämming Av bil för servis o däckbyte.

Roland R

Fantastiskt bra service! 5 stjärnor lätt! 😊

Anette L
Skrev om VR Motor Stockholm

Lite rörigt intryck på morgonen vid inlämning av bilen men dumpande den och fick ett glatt ok. Mycket bra info vid hämtning och genomgång av protokollet med vad som var gjort och vad som behövde göras. Så lite huvudvärk men bra att få veta. Mycket nöjd fast det sved i plånboken 😁

Emma V
Skrev om VR Motor Stockholm

Enkelt och smidigt! Gick fort.

Ulla Maria Elisabet S
Skrev om VR Motor Stockholm

Superfin och snabb service och vänligt bemötande

Andreas W
Skrev om VR Motor Stockholm

Bra service, väl bemötande, snabba

Josefine W
Skrev om VR Motor Stockholm

Snabbt, enkelt och trevlig personal.

Gert Joakim M
Skrev om VR Motor Stockholm

Jag lämnade in bilen för service och mindre felsökning. Bilen blev servad och några mindre fel åtgärdades. Allt rymdes inom det estimerade priset och det trevliga bemötandet gjorde upplevelsen ännu bättre. Mycket nöjd kund.

Johan W
Skrev om VR Motor Stockholm

Bra gick snabbt o smidigt o helt ok kostnad, men jag var på mekonomen. Kanske det bör framgå att ni köpt mekonomen?

Agere H
Skrev om VR Motor Stockholm

Snabbt service , trevliga och hjälpsama personal så jag är väldigt nöjd!

Anna G
Skrev om VR Motor Stockholm

Trots en gammal bil och problem med reservdelar så fixade man det.

Miriam A
Skrev om VR Motor Stockholm

Trevlig personal, bilen blev klar snabbt och blev ombesiktigad på plats. Så skönt!

Joakim S
Skrev om VR Motor Stockholm

Trevligt bemötande som ger kunden det lilla extra, man får inte känslan av att de vill kränga på en grejer i onödan.

Alicia T
Skrev om VR Motor Stockholm

Trevligt bemötande och bra förklarat vad de gick igenom på servicen

Baha A
Skrev om VR Motor Stockholm

Snabbt service och dyrt men bra.

Per-Olof M
Skrev om VR Motor Stockholm

Vänligt bemötande++++. Tog dock lång tid innan jag fick en diagnos och en offert på vilket/vilka fel det var på bilen. Offerten lämnades i två steg - först det ena felet, sedan det andra felet - vilket gjorde att jag inte fick en helhetsbild på kostnaden. Mao blev kostnaden för reparationen betydligt högre än vad jag förväntat mig! Det tog väldigt lång tid innan jag fick bilen tillbaka - nästan två veckor! Reparationen är dock till belåtenhet - bilen går nu som den ska!

Stefan G
Skrev om VR Motor Stockholm

Som vanligt ett bra bemötande. Lätt att boka tid. Seriös genomgång av bilen, inte bara en service. Jag får full koll på bilens skick och om något mer behöver göras.

Ingrid F
Skrev om VR Motor Stockholm

Enkelt att boka och utförde jobbet snabbt och prisvärt

Roland E
Skrev om VR Motor Stockholm

Trevliga och kunnig personal så jag är väldigt nöjd.

Sara A
Skrev om VR Motor Stockholm

Snabb och bra service, trevlig personal!

Catherine A
Skrev om VR Motor Stockholm

Bra bemötande, service och kompetens

Kristian L
Skrev om VR Motor Stockholm

Det gick snabbt och var prisvärt.

Robert A
Skrev om VR Motor Stockholm

Snabbt och smidigt och enkel kommunikation

Cilla Virginia L
Skrev om VR Motor Stockholm

Väldigt tillmötesgående, kommunikativ och ärlig personal. Prisvärt!

John J
Skrev om VR Motor Stockholm

Tog en jävla tid och dålig kommunikation

Peter S
Skrev om VR Motor Stockholm

Fick tid förundersökning snabbt, de tog sig tid att hitta bästa åtgärden/kostnad för åtgärd. Väldigt trevlig personal!

Nils H
Skrev om VR Motor Stockholm

Smidig bokning och bra bemötande.

Jenny P
Skrev om VR Motor Stockholm

Bra bemötande. Tydlig information. Trevlig personal.

Paulo A
Skrev om VR Motor Stockholm

Stort tack till Mattias, kunnig och snabb! I allmänhet vågar man lämna in sin bil här utan att behöva vara orolig för oseriöst arbete, riktigt bra jobb utfört på min pärla.

Malin L
Skrev om VR Motor Stockholm

Missnöjd. Jag ringde för att boka tid för kopplingsbyte och byte av bromsar bak. Jag nämnde i samma veva att min handbroms inte tar. Jag blev starkt rekommenderad en felsökning (1.500:-) för att få klarhet i bromsarna. Jag fick ett pris över telefonen på 12.500:- för vad jag då tolkade för koppling, bromsar bak och felsökning. Men det var tydligen inte fallet.. De stöter på problem med kopplingen direkt och återkopplingen om hur det går är under all kritik. Jag får ringa dem för information. När jag varit utan bilen i...

Cecilia K
Skrev om VR Motor Stockholm

Alltid lika trevligt mottagande och de tar sig tid att förklara vad som gjorts på ett bra sätt.

Jan Vilhelm Artur H
Skrev om VR Motor Stockholm

Bra felsökning-förhoppningsvis och snabb reparation.

Rinat A
Skrev om VR Motor Stockholm

Vi fick en tid snabbt och de löste problem med bromsar och en punktering men det var lite krångel med signatursystemet.

Leif Gunnar S
Skrev om VR Motor Stockholm

Kunnighet snabbhet Kunnigget s n abbhet

Björn S
Skrev om VR Motor Stockholm

Bra med Swish slipper stressa då. Skulle dock gå att betala när man lämnar in bilen så man slipper tänka på att vakta telefonen under dagen

Kai R
Skrev om VR Motor Stockholm

Man blir alltid trevligt bemött. Och de har alltid förståelse för vilken nivå jag har för min bils service. De har också en bra förmåga att på ett pedagogiskt sätt förklara de fel som bilen har.

Natalia C
Skrev om VR Motor Stockholm

Bra mottagande och service. Bra pris inget negativt vi det här tillfället

Kim L
Skrev om VR Motor Stockholm

Snabb och utomordentligt service!