VS Klinik

Hantveraregatan 43 A, 602 32 Norrköping — Visa karta

Välkommen till VS Klinik!

Vi erbjuder det senaste inom skönhetsbranschen. Med välutbildad, professionell och framförallt engagerad personal ser vi till att du blir omhändertagen på bästa sätt. Med en kombination av rätt utrustning, klinisk erfarenhet och individuell anpassning åstadkommer vi de bästa behandlingsresultaten för våra kunder.

Våra tjänster: Ansiktebehandling, kemisk peeling, hårborttagning, injektionsbehandlingar, kroppsbehandlingar i form av rynkor, stora porer, akneärr och bristningar, massage, tandblekning och mycket mer.

Varmt välkommen att besöka vår hemsida eller kolla lediga tider för behandling genom att klicka på boka tid här ovan.

Läs vad 40 kunder tycker om VS Klinik

• 2020-09-18

NERMIN K skrev om VS Klinik
    Brukar starkt rekommendera VS klinik till alla jag träffar, tjejer som killar! Har alltid fått ett super professionellt bemötande av alla jag har träffat där vid varje behandling. Känner mig alltid lika nöjd och vet att jag kommer vara i trygga händer. Pendlar till Norrköping från Eskilstuna bara för mina tider o kan inte längre tänka mig gå till någon annan! Läs mer
  • 2020-09-18

Katrin Madelen L skrev om VS Klinik
    Kan varmt rekommendera VS Klinik om du önskar möta professionell personal med hög kompetens som jobbar resultat inriktat. Jag har gjort flera behandlingar (hårborttagning, peeling, meso-microneedling) och är nöjd med alla. Känner mig trygg med att kunna rådfråga Vanja och Svante och veta att de svarar ärligt med vilka/vilken behandling de tänker är bäst för mig. Är evigt tacksam för att jag mött Vanja och Svante! Läs mer
  • Alva T

2020-09-18

Alva T skrev om VS Klinik
    Superfräscha lokaler, trevliga Och kunniga terapeuter samt fantastiska behandlingar! Man får verkligen valuta för pengarna här ⭐️ Läs mer
  • 2020-09-17

MARION E skrev om VS Klinik
    Jättenöjd med service och bemötande! Proffsiga och lyhörda. Rekommenderas😊! Läs mer
  • 2020-09-17

GABRIELLA B skrev om VS Klinik
    Min hy efter er peeling är helt sinnes!
    Jag är oerhört tacksam över att jag hittade någon som Vanja, en person fullt med passion för sitt arbete och alltid ett leende på läpparna! Ni är duktiga, trevliga och såååå proffsiga!
    Älskart & något jag rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-09-15

Alice Margareta W skrev om VS Klinik
    Har gjort flera laser behandlingar för hårborttagning & är otroligt nöjd med resultaten samt bemötande. Trevlig & kunnig personal. Skulle aldrig välja någon annan klinik. Läs mer
  • 2020-09-15

Ena O skrev om VS Klinik
    En klinik där din hud får precis det den behöver. Vanja följer hudens utveckling noga och låser sig inte vid enbart ett sätt att behandla, utan anpassar behandlingen utifrån behovet och utvecklingen. Älskar det! Ingen har tagit hand om min hud så genuint som Vanja, tack!

Och såklart alltid ett professionellt bemötande i vackra lokaler! Rekommenderas staaaaaarkt!!! Läs mer
  • 2020-09-14

ROZ C skrev om VS Klinik
    Har nu gjort mitt femte hårlaserbortagnings behandlingar hos VS klinik och fått ett underbart resultat. Är väldigt nöjd med deras servicebemötande och kunskaperna som personalen har. Den bästa skönhetsklinik som jag rekommenderar starkt. 10/10 Läs mer
  • KELLY L

2020-09-14

KELLY L skrev om VS Klinik
    Så kunniga och serviceinriktade! Man blir alltid lika nöjd efter att ha varit på VS klinik! Läs mer
  • JOSEFINE S

2020-09-13

JOSEFINE S skrev om VS Klinik
    Gjort tre behandlingar hårborttagning med laser och varje gång haft olika tjejer som utfört behandlingen. Samtliga har varit supergulliga, lyhörda och proffsiga! Man känner verkligen att man är i goda händer och behandlingen har gett mycket fina resultat. Dessutom känns salongen lyxig och fräsch och är smakfullt inredd. Jag är supernöjd och kommer definitivt att boka fler behandlingar av olika slag. Läs mer
  • 2020-09-13

EMELIE K skrev om VS Klinik
    Så nöjd med min behandling! Väldigt proffsiga och härliga tjejer som hjälpt mig och det känns verkligen tryggt att vara där. Supermysiga att prata med vilket jag uppskattar. Allt bemötande av övriga som jobbar där är bara tummen upp! Så himla trevliga och alla inger ett lugn och trygghetskänsla. Bästa kliniken! Läs mer
  • 2020-09-13

Natalie P skrev om VS Klinik
    Varmt omhändertagande av professionell personal som utformar en behandlingsplan utifrån kundens behov. Mycket bra info inför varje behandling och uppföljning efter för att se resultat. På topp av det trevlig miljö! Läs mer
  • Maria Magdalena S

Maria Magdalena S skrev om VS Klinik
    Så nöjd med mina behandlingar på vs! Alltid trevligt bemötande varit på både laser och Örtpeeling. Superfina lokaler som gör att man känner sig hemma. Rekommenderar VS till alla ♥️ Läs mer
  • ARNELA B

ARNELA B skrev om VS Klinik
    Besökt VS-klinik flertal gånger och aldrig blivit besviken. Dem tar en på allvar och ser alltid till att man blir omhändertagen. Fantastiska behandlingar & jag ser fram emot att prova flera av dem! Läs mer
  • MERSIDA A

MERSIDA A skrev om VS Klinik
    Personalens bemötande, erfarenhet, kunskap men framförallt resultat efter behandlingar som jag har gjort gör att man kommer tillbaka
    Rekommenderas starkt till andra // en frågvis sjuksköterska 😀 Läs mer
  • 2020-09-12

SARA K skrev om VS Klinik
    Fantastisk klinik, där personalen och utbudet bara utvecklas och fortsätter att imponera.

Jag har gjort olika behandlingar, både för min problemhy i ansiktet men också laser för hårborttagning.

Trots nervositet, och en mängd med frågor och funderingar så lämnar jag kliniken trygg och säker efter varje besök.

Hela upplevelsen oavsett behandling känns oerhört lyxig och trygg.
    Hos vs klinik känner man sig alltid välkommen! Läs mer
  • MICHAELA G

MICHAELA G skrev om VS Klinik
    Ett professionellt bemötande från början till slut! Så glad att jag hittade VS klinik.
    Man möts av leende,kundkap & förtroende. Läs mer
  • 2020-09-12

ELEN A skrev om VS Klinik
    Jag är väldigt tacksam efter resultat som jag fick efter laserbehandlingar och väldigt trevligt bemötande 🥰 Läs mer
  • 2020-08-02

Gina N skrev om VS Klinik
    Gott bemötande samt väldigt seriösa Läs mer
  • 2020-07-21

Isabelle F skrev om VS Klinik
    Skriver detta snart en vecka efter mitt tredje besök hos VS Klinik. Första gången gick jag hem utan behandling men med en ny tid inbokad för en annan behandling då Svante helt ärligt avrådde mig från att slösa mina pengar på den behandling jag bokat (kemisk peeling) då den inte skulle ge det resultat jag ville uppnå. Gav mig ett seriöst första intryck 🙂👍

Mitt första besök blev istället en fin konsultation där Svante verkligen lyssnade på mig och tog in vad just jag upplevde att jag hade för problematik och önskemål.

De nästföljande två besöken har jag gjort två laserbehandlingar (dioxium) för att behandla ärr och hudstruktur och jag är så nöjd med min upplevelse!

Svante är så vänlig och uppmärksam & ger det lilla extra för att man ska bli nöjd med individanpassade behandlingar. Han är också påläst och kan ge bra svar till även de mest frågvisa kunderna (som jag😇) så man känner sig helt trygg i hans händer!

Kan varmt rekommendera andra att boka in ett besök, jag tipsar redan alla jag känner om just VS Klinik 😊🌸 Läs mer
  • 2020-07-17

Seliva S skrev om VS Klinik
    Riktig bra klinik med lyhörd personal som kan sin grej. Läs mer
  • 2020-06-08

Elin K skrev om VS Klinik
    Kan inte beskriva det bättre än att jag är totalt jäkla super nöjd!!
    Gå dit, går inte att hitta ett bättre ställe och ärligare personal! Läs mer
  • 2020-06-08

Kristina L skrev om VS Klinik
    Hos VS Klinik möter du professionella och lyhörda experter och får förslag på lösningar baserade på just dina behov och önskemål. I alla kontakter och samtal upplever jag att jag får ett varmt och engagerat bemötande. Jag känner mig trygg och uppskattad som kund hos VS Klinik och rekommenderar dem varmt till andra. Dessutom är lokalerna fräscha och tilltalande, och vittnar om god hygien hos personalen och ett djupt engagemang i kundens upplevelse av besöket. Läs mer
  • 2020-05-21

Helene S skrev om VS Klinik
    Köpte en behandling örtpeeling och eftervårdsprodukter till det .Var lite skeptiskt till allt med tanke på att jag såg ut som en skollad uppsvullen flagande gris , men jag behövde absolut inte hålla på att oroa mig.
    Blev så nöjd med resultatet .
    Uppskattar även deras bemötande och kunskap .
    Känner mig trygg och förlitar mig helt och hållet på dem .
    Ska snart dit igen på deras VS peeling men måste vänta tills jag tillfrisknat i covid -19 Läs mer
  • 2020-05-19

Atorina D skrev om VS Klinik
    Tack Vanja för att du alltid är ärlig och rekommenderar det som är bäst för mig just där och då! Efter en ört peeling + produkter har jag fått en jämnare hudton och kommer fortsätta med nyttiga behandlingar för min hud hos er! Känner mig 100% trygg. Läs mer
  • 2020-05-15

Therese L skrev om VS Klinik
    Fantastiskt bemötande och wow vilken kunskap de besitter på!! Kom dig i hopp om att få ordning på en obalanserad hud men kommer därifrån med mer än så, bland annat behandlades pigmentfläckar. Trodde inte ens det var möjligt. Helt klart stället som erbjuder det lilla extra<3 Läs mer
  • 2020-05-12

Therese E skrev om VS Klinik
    Så kunniga på det dom gör!
    Trevliga och roliga och de får en att känna sig speciell och inte bara som ”en i mängden”. Läs mer
  • 2020-05-04

Hannah B skrev om VS Klinik
    ✨Professionellt och med kunskap som ger förtroende. Ett varmt och genuint och mycket trevligt bemötande i världsklass! Resultat jag inte trodde var möjligt. (Peeling mot pigmenteringar i ansikte) Svante och Vanja ni har det lilla extra som betyder något!
    ✨⭐️✨ Läs mer
  • 2020-05-04

Mohammad A skrev om VS Klinik
    Trevligt. De var snälla och förklarade tydligt. Läs mer
  • 2020-05-03

Matilda J skrev om VS Klinik
    Trevlig och proffsig personal som lägger ner det lilla extra för att gå en nöjd. Läs mer
  • Sally E

2020-05-01

Sally E skrev om VS Klinik
    Världens finaste och mest professionella bemötande! Känner mig otroligt omhändertagen på VS Klinik. Läs mer
  • 2020-04-30

Ronja P skrev om VS Klinik
    Helt underbart service. Super trevlig personal. Rekommenderar de starkt. Läs mer
  • 2020-04-30

Linda R skrev om VS Klinik
    Har alltid känt mig väldigt bra omhändertagen och med utmärkta resultat av hårborttagning Läs mer

Emiliya M skrev om VS Klinik
    VS klinik är utan tvekan den bästa upplevelsen för alla oavsett vilken behandling/ tjänst man köper!! Bemötandet av alla är professionellt men med mycket värme och omtanke. Att äntligen inte behöva tänka på att raka mig är den mest otroliga känslan! Jag är oerhört tacksam över att jag hittade någon som Vanja, en person fullt med passion för sitt arbete och jävligt grym på det! Mycket kärlek! Läs mer

Linnea A skrev om VS Klinik
    Jag är verkligen supernöjd med VS Klinik. Jag har under ca 13 års tid lagt mycket pengar på krämer och behandlingar på andra salonger men aldrig blivit helt nöjd. För en vecka sedan var jag på VS Klinik och gjorde en örtpeeling och det var det bästa jag gjort för min hud. Såhär en vecka efter örtpeelingen och daglig användning av produkter köpta hos VS Klinik är min hud finare än någonsin, jag är mållös! Allt knotter är borta och rodnaden har minskat kraftigt, på bara en vecka! Helt fantastiskt. Ni är riktiga proffs! Jag är så tacksam! Läs mer

Jenny J skrev om VS Klinik
    Kan varmt rekommendera VS Klinik för alla typer av ärenden man kan ha hos sin terapeut! Jag har gått hos ett antal olika under åren och hos VS har jag gjort bla örtpeeling och laser och är jättenöjd. Genuin och personlig service med proffessionella rekommendationer utan att "sälja på" övriga produkter. Bästa betyget är att man som kund kommer tillbaka och det gör jag, om och om igen! :) Läs mer
  • 2020-04-28

Louise W skrev om VS Klinik
    Har köpt laserbehandlingar, PRP och tandblekning. Upplever VS som seriösa kunniga/proffsiga och väldigt fint bemötande. ❤️ Läs mer
  • 2020-04-28

Liselott T skrev om VS Klinik
    Jag har fått örtpeeling ett par gånger, sen en laserbehandling.
    Allt är på personalens inrådan efter vad jag hade för resultatsmål. Resultatet blev inte riktigt som de tänkt, så då bjöds jag på ytterligare en behandling. Fantastiskt kundbemötande, och mycket mycket seröst, då de önskar fina resultat lika mycket som jag som kund.
    VS är otroligt kunniga, inkännande och personliga.
    Jag har varit på flera kliniker och aldrig förut upplevt det proffesionellt och samtidigt det personliga i en behandling. All min tillit VS!! Läs mer
  • Waleed R

2020-04-28

Waleed R skrev om VS Klinik
    Jag gjorde 3 settings av hår Prp och den terapeuten som jag träffades var den snällaste tjejen som jag någonsin har träffat i Sverige. Jag ser framme att se resultat och fick rabatt också på package. Maria du är Awesome 😎

Waleed Läs mer
  • Danijela D

2020-04-28

Danijela D skrev om VS Klinik
    Jag har gjort ett par contour-behandlingar hos VS Klinik och varit supernöjd varje gång! De är så varma och härliga och de kan sin grej! Kände mig trygg och omhändertagen hos dom och resultatet blev över förväntan. Kommer absolut att gå dit fler gånger! Läs mer

Hantveraregatan 43 A, 602 32 Norrköping