VS Klinik

VS Klinik

vsklinik.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till VS Klinik! Vi erbjuder det senaste inom skönhetsbranschen. Med välutbildad, professionell och framförallt engagerad personal ser vi till att du blir omhändertagen på bästa sätt. Med en kombination av rätt utrustning, klinisk erfarenhet och individuell anpassning åstadkommer vi de bästa behandlingsresultaten för...

230 omdömen om VS Klinik

Sedan starten hos Reco 2020

Rosangela U
Skrev om VS Klinik

Att kliva in på V & S känns lyxigt, men det som gör skillnaden för mig är Vanjas bemötande och kunskap. Man känner sig trygg och välbehandlad.

Hilda Y
Skrev om VS Klinik

Trevlig och kunnig personal. Man känner sig trygg inför behandlingarna.

Birgitta B
Skrev om VS Klinik

Jag är nöjd med min tandblekning

Josefine A
Skrev om VS Klinik

Vanja är otroligt kunnig och serviceminded. Väldigt nöjd och rekommenderar varmt!

Noor A
Skrev om VS Klinik

Professionellt bemötande samt kompetenta personal Stort tack till Amanda som utförde behandlingen Super nöjd

Mirjana N
Skrev om VS Klinik

Hej! Jag har varit på Vs clinic många gånger Jag har haft peeling och ansiktslaser, botox Jag är väldigt nöjd, personalen är helt snäll. Jag vill lämna igen. MVH Mirjana

Emelie H
Skrev om VS Klinik

Professionellt bemötande! Är så tacksam att jag hittade vs klinik! Vanja har räddat min hud och hon gör allt för kundens bästa! Hon rekommenderar behandlingar och produkter som är bra för kundens hud, inte som är det bästa för hennes egen plånbok! Det kallar jag profession och att sätta kunden främst. Det känns alltid lyxigt och avslappnande att besöka VS. Jag har gjort flera behandlingar under ett års tid nu; olika behandlingar utifrån behov. Jag har aldrig haft bättre hud, ett hållbart resultat och jag har dessutom aldrig...

Magnus P
Skrev om VS Klinik

Strålande och proffsig rakt igenom.

Elin H
Skrev om VS Klinik

Tryggt, professionellt och lyhört bemötande och service.

Viktoria B
Skrev om VS Klinik

Fick ett varmt och professionellt bemötande av Vanja. Kändes även jätteseriöst att de hade en konsultation innan själva behandlingen. Behandlingen kändes kanon, även om det inte var jätteskönt att få en örtpeeling på huden. hehe, jag väntar på resultat nu och det ska bli spännande att se! Ett stort plus var att Vanja rekommenderade massa produkter, från olika märken, som inte va svindyra. Hon gav t om länkar! Inget köptvång att gå till VS, de vill verkligen kundens bästa! / Vicky

Alva G
Skrev om VS Klinik

Professionellt och super bra service! Rekommenderar starkt!☺️

Fllanza P
Skrev om VS Klinik

Jättebra bemötande och pedagogisk.

Lidija V
Skrev om VS Klinik

Väldigt bra bemötande och omhändertagande. Vanja är väldigt professionell och kunnig. Köpte behandling hudföryngring haka.

Shaza K
Skrev om VS Klinik

Bra service och bemötande , proffesionell

Isa-Bell A
Skrev om VS Klinik

Ett bra mottagande, bra information. Jag kan verkligen rekommendera VS kliniken till er som funderar på ett besök där.

Sally G
Skrev om VS Klinik

Trevliga och proffeisonella personal, de är experta med det dem jobbar med. Amanda är så duktig, trevlig och profs. Jag har gjort en ansiktsbehandling hos henne, är så glad och förväntar mig på det bästa resultat🤩

Daliya M
Skrev om VS Klinik

Jag tyckte att personalen var väldigt trevliga och omtänksam. Jag upplevde trygghet och de visade att de vet vad de gör och arbetar med. Jag gjorde en peeling och hon som utförde tjänst var väldigt lugn och avslappnad samtidigt som hon förklarade det hon gjorde och hur jag kanske skulle uppleva så att jag var förberedd. Hon var också tydlig med instruktioner.

Ilona I
Skrev om VS Klinik

Vanja är fantastisk! Trevligt bemötande och har mycket kunskap om det hon jobbar med. Känner stor tillit för hennes arbete

Rebecca S
Skrev om VS Klinik

Professionell och mycket trevlig personal! Alltid hjälpsamma under och efter besök, svarar även på instagram om man har frågor. Är alltid nöjd efter mina besök!

Anders D
Skrev om VS Klinik

VS Klinik består av superproffs. Vanja är seriös, ärlig och någon som verkligen vet vad hon pratar om. De säljer inte på dig behandlingar och produkter för att tjäna extra pengar utan rekommenderar det du verkligen behöver. De avråder också från det du inte behöver och som skulle vara att kasta pengarna i sjön. Jag skulle vilja påstå att Vanja med stor sannolikhet hör till de få i Sverige som verkligen är expert på att behandla acneärr.

Ninni R
Skrev om VS Klinik

Mycket professionell utförare trevligt bemötande och så nöjd med behandlingen

Emma N
Skrev om VS Klinik

Blev tipsad av en vän om VS Klinik. Underbar och trevlig personal som gjorde min upplevelse på mitt första besök tryggt och ser fram emot att gå tillbaka dit.

Elvin I
Skrev om VS Klinik

Jag blev bemötande på ett bra och vänligt sätt, kände mig bekväm och mindre nervös.Mina förväntningar för Vs klinik att jag skulle bli bemött bra och vara trevliga och de stämmde väldigt bra.Jag gjorde en yourlaser Mt ärrbehanling det gick smidigt och nästan smärtfritt, jag tyckte att det gick bra under hela processen är riktig nöjd med det,och har stora förväntningar om ca 10 dagar.

Jessica S
Skrev om VS Klinik

Proffsigt! Kunnig och trevlig personal!! Jag är väldigt nöjd och kommer helt klart besöka VS Kliniken igen.

Adam H

Bästa bemötandet och behandling. Riktigt superproffs :)) / sjukhuskillen

Matilda P
Skrev om VS Klinik

Bra personal lung och säker förklara allt De frågade om de skulle säga till eller bara köra vilket gör att kunden kan välja vad som passar bäst trevliga

Caroline
Skrev om VS Klinik

Alltid lika trevliga och man känner sig så omhändertagen när man kommer till VS. Rekommenderar alla att gå dit för sina behandlingar /Carro

Elisabet L
Skrev om VS Klinik

Mycket positivt, trevligt bemötande och proffsigt utförande. Kommer gärna igen!!

Sandy A
Skrev om VS Klinik

Alltid lika nöjd med mina behandlingar på VS! Superglad o h trevlig personal.

Vivica L
Skrev om VS Klinik

Vänligt bemötande och proffsig behandling. Tydlig beskrivning av min behandling som var en örtpeeling. Tips om vilka produkter jag ska använda, som dessutom är väldigt prisvärda. En alltigenom fin upplevelse och jag ser fram emot nästa behandling nästa vecka som blir en contouring. VS kliniken levde verkligen upp till mina förväntningar. Jag hade bara hört gott om dem.

Marco D
Skrev om VS Klinik

Väldigt bra bemötande. Terapeuten var kunnig och väldigt trevlig.

Silvia N
Skrev om VS Klinik

Ett grymt bemötande med underbara tips samt mycket givande behandling. Rekommenderas starkt

Ghada W

välbemötande av personalen i V S kliniken. Laserbehandling

Annika K
Skrev om VS Klinik

Supernöjd med allt! Kompetenta och duktiga på sitt jobb.

Caroline I
Skrev om VS Klinik

Väldigt kunnig och trevlig personal, man känner sig väldigt väl omhändertagen. Ser fram emot nästa gång jag ska dit

Bahira O
Skrev om VS Klinik

Så duktig och kanon bemötande! Supernöjd varje gång jag utför behandling på VS klinik. Rekommenderar varmt🫶

Hanna P
Skrev om VS Klinik

Toppen (så trevliga och proffsiga)

Pernilla S
Skrev om VS Klinik

Proffsigt, tryggt, trevlig personal, bra information

Marina T
Skrev om VS Klinik

Blev så himla nöjd med både bemötandet och behandlingen. Stort tack till Amanda!

Tindra O
Skrev om VS Klinik

Alltid proffsigt bemötande!! Man känner sig sedd och de utgår för sina enskilda behov

Johanna N
Skrev om VS Klinik

Proffsigt och väl bemött som alltid och med goda resultat av behandlingen.

Ewa Z
Skrev om VS Klinik

Mycket proffsigt bemött under behandlingen. Dock lite virrigt med hur jag skulle sköta huden efter behandlingen. Olika svar från olika personer på kliniken.

Camilla B
Skrev om VS Klinik

Vanja är mycket serviceinriktad,kunnig & genuint trevlig med kunden i fokus. Kliniken är lugn,harmonisk & professionell.

Gabriella Y
Skrev om VS Klinik

Väldigt bra bemötande och kunniga personal.

Alma K
Skrev om VS Klinik

Har gått länge hos de men har förändrats en del tyvärr. Senast fick inte ens info om att jag träffar annan behandlare för att den som jag bokade var dubbellbokad ?? Kändes obekvämt och oprofessionellt

Helén A
Skrev om VS Klinik

Blev väl bemött och skall verkligen bli spännande att se vad som kommer att hända med min hy.

Annica A
Skrev om VS Klinik

Stilrena lokaler och ett mycket professionellt bemötande. Tydlig och serös information utan "pådyvlande" av produkter. Ser fram mot slutresultatet om ca 4v. Vill varmt rekommendera denna klinik.

Josefine P

Så trevligt bemötande, man kände sig trygg. Så proffsiga. 10/10

Helen T
Skrev om VS Klinik

Det finns ingen som är lika proffsig som Vanija.

Linda B
Skrev om VS Klinik

Professionella personal, trevliga och hjälpsamma