Wahlström Nielsen Bil

Murmästarvägen 33, 127 35 Skärholmen — Visa karta

Välkommen till Wahlström Nielsen Bil!

Vi är din återförsäljare och verkstad av bilar med märket CITROËN. Vi grundades år 2005 och sedan dess har vi både sålt och lagat bilar i hundratal, därför vågar vi påstå att vi är experter på allt som rör CITROËN. Vi tar väl hand om våra kunder och tycker det är extra intressant att få vara med både innan, under och efter att du har köpt din nya eller begagnade bil hos oss.

Besök gärna vår hemsida för att uppleva hela resan med CITROËN. Där kan du välja att boka provkörning, be om offert på bil eller så väljer du helt enkelt att bygga din egen bil. Varmt välkommen!

Läs vad 17 kunder tycker om Wahlström Nielsen Bil

• 2019-11-03

Andreas W skrev om Wahlström Nielsen Bil
    Lämnade in min bil för reparation. Jag svarade på ett sms om återkoppling. Ingen hörde av sig. De kontaktade mig igen efter en recension här på Reco. De hävdade att sms-utskicket var ett gammalt system som inte används längre. Vi löste inte problemet men de var tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-09-09

Hans-Ove T skrev om Wahlström Nielsen Bil
    Hej,
    Vill börja med att säga att jag inte förväntade mig denna service. Jag har i princip alltid kört och köp premiumbilar och har alltid förväntat mig den servicen. När jag kom in hos er och kollade möjligheten att köpa en bil till min fru fick jag bättre upplevelse än tidigare hos premium återförsäljarna. Tack Jesper Gribe för en väldigt bra deal och lycka till med innebandyn. Vi ses om 3 år igen!
    Allt gott, Hans Läs mer
    2019-09-09 Björn N svarar Hans-Ove T
    Hej Hans-Ove Tack för din feedback! Vår ambition är att alla oavsett ärende skall känna som du. Jesper levererar som vanligt! Stort tack och kör försiktigt.
  • Monica D

2019-07-11

Monica D skrev om Wahlström Nielsen Bil
    Jag fann min lilla pärla (Citroen C4) hos Wahlström Nielsen Bil. Deras trevliga säljare, Jesper Gribe ordnade med allt proffsigt och snabbt så jag kunde hämta bilen dagen efter jag bestämt mig. Mycket glad och nöjd. Läs mer
    2019-09-09 Björn N svarar Monica D
    Hej Monica. Tack för att du valde att köpa bil hos oss. Det är kul att läsa att Jesper håller i och fortsätter leverera gång på gång. Tack Monica och kör försiktigt.
  • 2019-07-09

Kamiran M skrev om Wahlström Nielsen Bil
    Jätte trevlig säljare ( Jesper Gribe ) hjälpsam , ärlig , ordnar allt du behöver som kund ! Tack för den fina Jeep-en !
    jag rekommenderar varmt ( Wahlström Nielsen Bil ) som din bilhandlare och Jesper som säljare ! Läs mer
    2019-09-09 Björn N svarar Kamiran M
    Hej Kamiran Tack för ditt inlägg. Vi är glada att ha en Jesper på vår arbetsplats som är väldigt mån om sina kunder.
    Kamiran M gillar detta
  • 2019-05-17

Fredrik E skrev om Wahlström Nielsen Bil
    Jag köpte en 2018 Citroën C3. Jag kontaktade Jesper några dagar innan köpet och affären gick väldigt smidigt. Läs mer
    2019-09-09 Björn N svarar Fredrik E
    Hej Fredrik Tack för ditt svar! Hoppas du trivs med bilen och att vi ses vid service.

Erling J skrev om Wahlström Nielsen Bil
    Ok. .......................... Läs mer
    2019-05-17 Björn N svarar Erling J
    Hej Erling. Tre bollar och ett Ok, är ju OK, men vi på Wahlström Nielsen Bil vill ju mer. Nästa gång ska vi kämpa för att få minst fyra bollar och ett Bra. Hoppas du ger oss chansen. Tack Erling!

Inga-britt M skrev om Wahlström Nielsen Bil
    Jag köpte en Citroen C3.Jag blev mycket bra och trevligt bemött av försäljaren.Han var professionell och pedagogisk.
    Jag är också mycket nöjd med min bil. Läs mer
    2019-05-17 Björn N svarar Inga-britt M
    Hej Inga-Britt. Citroen C3 är en härlig bil. En fin utsida och en personlig och komfortabel insida. En bonuspoäng till säljaren som levde upp till dina förväntningar. Tack för ditt inlägg och ha en fantastisk sommar.
  • Niklas S

2019-05-16

Niklas S skrev om Wahlström Nielsen Bil
    Mycket bra bemötande av säljaren Jesper. Snabb hjälp och bra återkoppling! Läs mer
    2019-05-17 Björn N svarar Niklas S
    Hej Niklas. Jesper är ju väldigt engagerad i sina kunder. Och det syns tydligt i inläggen hur mycket ni uppskattar det. Tack! Niklas och trevlig sommar.

Nicklas A skrev om Wahlström Nielsen Bil
    Jag köpte en bil. Säljaren va lite ”brysk”. Blev direkt lite strul med bilen men fick då mkt bra hjälp av serviceavdelningen. Jag är mkt nöjd med denna bilfirma! Läs mer
    2019-05-17 Björn N svarar Nicklas A
    Hej Nicklas. Ajdå ber om ursäkt för det bryska. Ser att vi fick 5 bollar trots den fadäsen. Får tacka serviceavdelningen för det. Tack för ditt inlägg. hoppas vi ses.

Mats K skrev om Wahlström Nielsen Bil
    Jesper är en superduktig säljare som återkom och löste allt som jag undrade över Läs mer
    2019-05-17 Björn N svarar Mats K
    Hej Mats. Ja Jesper! vad ska man säga. Han är killen 7 dagar i veckan. Vi är stolta och glada att han jobbar för Wahlström Nielsen Bil. Stort Tack för din feedback!

Claes-göran O skrev om Wahlström Nielsen Bil
    Positivt bemötande. Bra information. Läs mer
    2019-05-17 Björn N svarar Claes-göran O
    Hej Claes-Göran. Tack för ditt inlägg, Kör försiktigt och hör av dig om du behöver mer bra info.

Ted T skrev om Wahlström Nielsen Bil
    Hej,

Jag köpte en bil från Jesper Gribe. Jesper var väldigt duktig och kunde svara på alla frågor jag hade.. och lite till. Väldigt nöjd med mitt köp och när det är dags att byta igen kommer jag garanterat åka till Wahlström Nielsen bil!

Stort tack och trevlig sommar Läs mer
    2019-05-16 Björn N svarar Ted T
    Hej Ted, jag håller med dig. Jesper är en klippa! Och han kommer bli väldigt glad när han läser ditt inlägg. Tack!

Monica Ingrid M skrev om Wahlström Nielsen Bil
    Både personal och service var bra. Läs mer
    2019-05-16 Björn N svarar Monica Ingrid M
    Hej Monica. Härligt att höra att du är nöjd. Vill även påminna att du som Citroen ägare har fri lånebil vid service hos oss på Wahlström Nielsen Bil. Det är en uppskattad service som vi avser fortsätta med. Kör försiktigt.
  • 2019-05-14

Sture S skrev om Wahlström Nielsen Bil
    Första gången verkade de inte ta mig, 82årig haltande gubbe, på riktigt allvar. När de sedan förstod att jag var en seriös kund så var de trevliga och kontaktade mig också enligt överenskommelse när provbilen kommit in. Läs mer
    2019-05-16 Björn N svarar Sture S
    Tack Sture! Vi ska såklart ta alla besökare på allvar från start. Skönt att höra att vi skärpte oss och levererade enligt förväntan.
  • Ulrika Märta Annette P

2019-05-14

Ulrika Märta Annette P skrev om Wahlström Nielsen Bil
    Trevliga, tjänstvilliga och inte minst fina bilar! Läs mer
    2019-05-16 Björn N svarar Ulrika Märta Annette P
    Hej Ulrika. Vi håller helt med dig. Vi tycker vi har jättefina bilar. Tack för ditt omdöme!
  • Sara Elisabet B

2019-05-14

Sara Elisabet B skrev om Wahlström Nielsen Bil
    Bra och trevlig säljare, lösningsorenterad! Något okunnig vad gäller vår nya bil, men kanske inte så konstigt då det är en speciell eldriven bilmodell från BMW. Riktigt bra bemötande och hjälp med några småfel som snabbt reparerades av vår lokala BMW-handlare i Örebro. Läs mer
    2019-05-16 Björn N svarar Sara Elisabet B
    Hej Sara. Tack för din feedback! Vi är såklart väldigt duktiga när det gäller Citroen. Övriga märken når vi inte 100% på. Men jag hoppas och tror att du fick en bra grundgenomgång i alla fall. Hälsa och tacka BMW i Örebro från oss.
  • 2019-05-13

Carolin Puck Margareta D skrev om Wahlström Nielsen Bil
    Så trevlig personal som alltid hjälper till, oftast utöver det man förväntar sig. Bara + till dem! Läs mer
    2019-05-13 Björn N svarar Carolin Puck Margareta D
    Hej Caroline tack för visad uppskattning. Det värmer!
    Björn N gillar detta

Murmästarvägen 33, 127 35 Skärholmen