Wahlström Nielsen Bil

Wahlström Nielsen Bil

Välkommen till Wahlström Nielsen Bil!

Vi är din återförsäljare och verkstad av bilar med märket CITROËN. Vi grundades år 2005 och sedan dess har vi både sålt och lagat bilar i hundratal, därför vågar vi påstå att vi är experter på allt som rör CITROËN. Vi tar väl hand om våra kunder och tycker det är extra intressant att få vara med både innan, under och efter att du har köpt din nya eller begagnade bil hos oss.

Besök gärna vår hemsida för att uppleva hela resan med CITROËN. Där kan du välja att boka provkörning, be om offert på bil eller så väljer du helt enkelt att bygga din egen bil. Varmt välkommen!

Läs vad 34 kunder tycker om Wahlström Nielsen Bil 2

• Curtåke R
    2021-04-14
    Jag köpte en ny bil för ca 1 månad sedan och blev nu kontaktad av säljaren , som undrade hur vi trivs med vår bil. Jag sa att vi trivs mycket bra med den , passade även på att boka tid för hjulbyte . Jag blev väldigt trevligt bemött precis som vid bilköpet.
    2021-03-04
    Köpte en Citroën.
    Snabbt och smidigt köp.
    Känns tryggt
    2021-03-03
    Vi köpte en ny bil och lämnade en begagnad i inbyte. Försäljaren var intresserad och inte för "pushig". Vi fick ett bra pris på den nya bilen och en bra värdering av inbytesbilen. Kommer säkert att kolla hos dom nästa gång det är dags för bilbyte.
    2021-03-03
    Bra priser, bra service, de tar bra hand om oss som kund.
    2021-02-21
    C4 cactus samt sålde en C3. Bra bemötande och hjälpsam försäljare. En pålitlig bilfirma med kunniga säljare som möter kundens behov! Kan varmt rekommendera
    2021-02-18
    Har köpt min två senaste bilar hos dem
    Alltid bra ,proffsig och kunnig personal
    Har det varit några problem så har dem alltid varit hjälpsamma och Rekommenderar självklart dem min försäljare Robert är en klippa .
    2021-02-11
    Vår gamla kärra gav upp. Bärgades till W&N. Motorn slut. Damen och jag åkte till W&N. Togs emot av Martin. En av delägarna. Mycket trevligt bemötande hela tiden. Vi slog till och köpte en C4 Cactus. Han körde oss hem så vi slapp ta taxi. Körde även hem bråte som fanns i bakskuffen samt hämtade oss igen när köpet skulle genomföras. Synnerligen professionellt och vänligt bemötande är vårt omdöme!
    Hej Marcus. Trist att din gamla bil har avslutat sin karriär. Men glädjande är att du hittat en ny bil och att vi kunnat leverera en service som uppskattats. Martin hälsar så gott. Wahlström Nielsen Bil
  • MARTIN A
    2021-02-03
    Enkel och smidig bilaffär med en kunnig och trevlig säljare vid namn Jesper.
    Hej Martin. Tack för dina 5 bollar! Härligt att se Jesper levererar. Wahlström Nielsen Bil
    2021-01-30
    En snabb affär med bra pris.
    Hej Daniel. Ibland är det inte svårare än så. Tack! Wahlström Nielsen Bil
    2021-01-26
    Leasar en Citroen C3. Jag har cancer och tillhör en riskgrupp. Säljaren svarade direkt att han kommer över med bilen.
    Det kallar jag bra service!
    Hej Ulla-Karin. Det kändes extra viktigt att utöka servicen till dig. Ta hand om dig. Wahlström Nielsen Bil
    2021-01-22
    Bytte en bil mot en begagnad nyare. Trevligt och proffsigt bemötande och hanterande av affären.
    Jag letade ett tag efter nyare bil och är nöjd med att jag hittade den här
    Hej Bengt. Tack för affären och kör försiktigt. Wahlström Nielsen Bil
    2021-01-19
    Vi köpte vår C3 här och är väldigt nöjda med servicen. Jesper var mycket trevlig, tillmötesgående, kunnig och hjälpsam. När vi några dagar efter stötte på ett litet problem med bilen kunde Jesper och gänget erbjuda en snabb och smidig lösning. Det känns väldigt tryggt att ha köpt bil här. Rekommenderar starkt!
    Hej Tamara och tack för ditt inlägg! Ibland uppstår det nåt litet problem. Det glädjer mig att Jesper och grabbarna på verkstan löste det hela på ett bra och smidigt sätt. Kör försiktigt. Wahlström Nielsen Bil
  • JOHNNY L
    2020-12-24
    Mycket bra bilaffär! Varit på många olika bilhandlare i mina dar men Wnbil hamnar i topp!
    Hej Jonny. Tack för ditt inlägg! Det glädjer oss att vi levt upp till dina förväntningar. God fortsättning! Wahlström Nielsen Bil
  • 2020-12-14
    Köpte min nya bil av Jesper Gribe och är så himla nöjd med allt. Grymt bra service och härlig stämning, både av Jesper och hans kollegor. Rekommenderar verkligen att åka hit!
    Hej Kajsa , Stort tack för din fina recension , blir mycket glad när jag ser dina fina ord om Jesper och företaget . God Jul & Gott Nytt År önskar Wahlström Nielsen Bil Wahlström Nielsen Bil
  • Bo Gunnar Carsten O
    2019-12-27
    Vi har precis fått levererat vår nya Citroën C5 Aircross av säljaren Jesper Grive och måste tillstå att vi är utomordentligt nöjda med såväl bil som hela köpeprocessen!
    Jesper var mycket serviceminded, saklig och aldrig påträngande! Bilen motsvarar också så här långt våra högt ställda förväntningar
    Med vänlig hälsning,
    Carsten Olsson
    Tack Carsten för din fina recension det värmer , kul att ni gillar C5 Aircross det är en fantastiskt fin bil och Jesper levererar ett fantastiskt bemötande i vanlig ordning . Gott Nytt År och kör försiktigt . Med vänlig hälsning Martin Wahlström Wahlström Nielsen Bil
    2019-12-12
    Jag köpte en ny Citroën C3 och hela upplevelsen var mycket positiv. Säljare Jesper Gribe var trevlig, ärlig i sin presentation av bilen, och fixade allt snabbt. Glad och nöjd kund.
    Tack för din fina recension härligt att höra att du är nöjd med vår service . Gott Nytt År och kör försiktigt ! Med vänlig hälsning Martin Wahlström Wahlström Nielsen Bil
    2019-11-03
    Lämnade in min bil för reparation. Jag svarade på ett sms om återkoppling. Ingen hörde av sig. De kontaktade mig igen efter en recension här på Reco. De hävdade att sms-utskicket var ett gammalt system som inte används längre. Vi löste inte problemet men de var tillmötesgående.
  • Mikael L
    2019-09-10
    Bilföretag som har ett mycket bra fokus på kunden. Jesper Gribe som säljare gör att bilköpet känns tryggt. Tack.
    2019-09-09
    Hej,
    Vill börja med att säga att jag inte förväntade mig denna service. Jag har i princip alltid kört och köp premiumbilar och har alltid förväntat mig den servicen. När jag kom in hos er och kollade möjligheten att köpa en bil till min fru fick jag bättre upplevelse än tidigare hos premium återförsäljarna. Tack Jesper Gribe för en väldigt bra deal och lycka till med innebandyn. Vi ses om 3 år igen!
    Allt gott, Hans
    Hej Hans-Ove Tack för din feedback! Vår ambition är att alla oavsett ärende skall känna som du. Jesper levererar som vanligt! Stort tack och kör försiktigt. Wahlström Nielsen Bil
  • Monica D
    2019-07-11
    Jag fann min lilla pärla (Citroen C4) hos Wahlström Nielsen Bil. Deras trevliga säljare, Jesper Gribe ordnade med allt proffsigt och snabbt så jag kunde hämta bilen dagen efter jag bestämt mig. Mycket glad och nöjd.
    Hej Monica. Tack för att du valde att köpa bil hos oss. Det är kul att läsa att Jesper håller i och fortsätter leverera gång på gång. Tack Monica och kör försiktigt. Wahlström Nielsen Bil
    2019-07-09
    Jätte trevlig säljare ( Jesper Gribe ) hjälpsam , ärlig , ordnar allt du behöver som kund ! Tack för den fina Jeep-en !
    jag rekommenderar varmt ( Wahlström Nielsen Bil ) som din bilhandlare och Jesper som säljare !
    Hej Kamiran Tack för ditt inlägg. Vi är glada att ha en Jesper på vår arbetsplats som är väldigt mån om sina kunder. Wahlström Nielsen Bil
    2019-05-17
    Jag köpte en 2018 Citroën C3. Jag kontaktade Jesper några dagar innan köpet och affären gick väldigt smidigt.
    Hej Fredrik Tack för ditt svar! Hoppas du trivs med bilen och att vi ses vid service. Wahlström Nielsen Bil
    Ok. ..........................
    Hej Erling. Tre bollar och ett Ok, är ju OK, men vi på Wahlström Nielsen Bil vill ju mer. Nästa gång ska vi kämpa för att få minst fyra bollar och ett Bra. Hoppas du ger oss chansen. Tack Erling! Wahlström Nielsen Bil
    2019-05-16
    Jag köpte en Citroen C3.Jag blev mycket bra och trevligt bemött av försäljaren.Han var professionell och pedagogisk.
    Jag är också mycket nöjd med min bil.
    Hej Inga-Britt. Citroen C3 är en härlig bil. En fin utsida och en personlig och komfortabel insida. En bonuspoäng till säljaren som levde upp till dina förväntningar. Tack för ditt inlägg och ha en fantastisk sommar. Wahlström Nielsen Bil
  • Niklas S
    2019-05-16
    Mycket bra bemötande av säljaren Jesper. Snabb hjälp och bra återkoppling!
    Hej Niklas. Jesper är ju väldigt engagerad i sina kunder. Och det syns tydligt i inläggen hur mycket ni uppskattar det. Tack! Niklas och trevlig sommar. Wahlström Nielsen Bil
    2019-05-16
    Jag köpte en bil. Säljaren va lite ”brysk”. Blev direkt lite strul med bilen men fick då mkt bra hjälp av serviceavdelningen. Jag är mkt nöjd med denna bilfirma!
    Hej Nicklas. Ajdå ber om ursäkt för det bryska. Ser att vi fick 5 bollar trots den fadäsen. Får tacka serviceavdelningen för det. Tack för ditt inlägg. hoppas vi ses. Wahlström Nielsen Bil
    2019-05-16
    Jesper är en superduktig säljare som återkom och löste allt som jag undrade över
    Hej Mats. Ja Jesper! vad ska man säga. Han är killen 7 dagar i veckan. Vi är stolta och glada att han jobbar för Wahlström Nielsen Bil. Stort Tack för din feedback! Wahlström Nielsen Bil
    2019-05-16
    Positivt bemötande. Bra information.
    Hej Claes-Göran. Tack för ditt inlägg, Kör försiktigt och hör av dig om du behöver mer bra info. Wahlström Nielsen Bil
    Hej,

Jag köpte en bil från Jesper Gribe. Jesper var väldigt duktig och kunde svara på alla frågor jag hade.. och lite till. Väldigt nöjd med mitt köp och när det är dags att byta igen kommer jag garanterat åka till Wahlström Nielsen bil!

Stort tack och trevlig sommar
    Hej Ted, jag håller med dig. Jesper är en klippa! Och han kommer bli väldigt glad när han läser ditt inlägg. Tack! Wahlström Nielsen Bil
    2019-05-16
    Både personal och service var bra.
    Hej Monica. Härligt att höra att du är nöjd. Vill även påminna att du som Citroen ägare har fri lånebil vid service hos oss på Wahlström Nielsen Bil. Det är en uppskattad service som vi avser fortsätta med. Kör försiktigt. Wahlström Nielsen Bil
    2019-05-14
    Första gången verkade de inte ta mig, 82årig haltande gubbe, på riktigt allvar. När de sedan förstod att jag var en seriös kund så var de trevliga och kontaktade mig också enligt överenskommelse när provbilen kommit in.
    Tack Sture! Vi ska såklart ta alla besökare på allvar från start. Skönt att höra att vi skärpte oss och levererade enligt förväntan. Wahlström Nielsen Bil
  • 2019-05-14
    Trevliga, tjänstvilliga och inte minst fina bilar!
    Hej Ulrika. Vi håller helt med dig. Vi tycker vi har jättefina bilar. Tack för ditt omdöme! Wahlström Nielsen Bil
  • Sara Elisabet B
    2019-05-14
    Bra och trevlig säljare, lösningsorenterad! Något okunnig vad gäller vår nya bil, men kanske inte så konstigt då det är en speciell eldriven bilmodell från BMW. Riktigt bra bemötande och hjälp med några småfel som snabbt reparerades av vår lokala BMW-handlare i Örebro.
    Hej Sara. Tack för din feedback! Vi är såklart väldigt duktiga när det gäller Citroen. Övriga märken når vi inte 100% på. Men jag hoppas och tror att du fick en bra grundgenomgång i alla fall. Hälsa och tacka BMW i Örebro från oss. Wahlström Nielsen Bil
  • 2019-05-13
    Så trevlig personal som alltid hjälper till, oftast utöver det man förväntar sig. Bara + till dem!
    Hej Caroline tack för visad uppskattning. Det värmer! Wahlström Nielsen Bil