Waldemars Städservice AB

Waldemars Städservice AB

waldemarsstadservice.se
  • BadgeFourYears
4.4

Vi på Waldemars städservice AB vill kunna erbjuda en pålitlig och kontinuerlig städtjänst. Vi arbetar endast med miljömärkta produkter och lämnar en kvalitetsgaranti på utfört arbete för att du som kund ska känna dig trygg med ditt val av städare. Varje kund tas i beaktning på unikt sätt och vi utformar ett upplägg som passar...

135 omdömen om Waldemars Städservice AB

Sedan starten hos Reco 2015

Jenny J

🌸🌸Huset blev skinande rent 🌸🌸

Svar från Waldemars Städservice AB

Vad härligt att höra Jenny! Vi gör alltid vårat yttersta för att utföra ett bra arbete! MVH Waldemars Städservice

Gunilla G
Skrev om Waldemars Städservice AB

Jag blev bra bemött när jag tog kontakt för att beställa fönsterputsning. Dessutom fick jag en tid väldigt snabbt. Arbetet utfördes mycket bra och snabbt, jag var imponerad av personen som gjorde jobbet. Så jag ser fram emot ny fönsterputsning nästa år.

Svar från Waldemars Städservice AB

Härligt att höra gällande din fönsterputs! Vi ser fram emot att ses detta år! MVH Waldemars Städservice

Annika A
Skrev om Waldemars Städservice AB

Bortsett från lite språkförbistringar i kommunikation med städare och administration så fungerar det mycket bra.

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Annika! Vår personal utbildar sig inom svenska och vi förstår att detta kan vara jobbigt för er som kund. Agnieszka & Dominika finns alltid tillgänglig om det absolut inte skulle funka med kommunikationen. Vi tackar för återkopplingen & den fina kommentaren. MVH Waldemars Städservice

Kristine K
Skrev om Waldemars Städservice AB

Waldemars Städservice utför alltid sina städtjänster med ett utmärkt resultat. Vi får alltid ett gott bemötande och alltid utomordentligt nöjda.

Hej Kristine! Vi uppskattar ditt fina omdöme. MVH Waldemars Städservice

Inga-Lill S
Skrev om Waldemars Städservice AB

Vi tycker det mesta fungerar som det ska och har inga klgomål

God dag Inga-Lill! Tack för den fina kommentaren. MVH Waldemars Städservice

Torbjörn D
Skrev om Waldemars Städservice AB

Duktig och trevlig personal som städar jättebra! Vid ev frågor får man snabbt svar av Agnieszka. De är flexibla och man blir inte uppbunden av någon uppsägningstid. Har anlitat dem sedan 2020 och är mycket nöjd på hela taget.

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Torbjörn! Detta gläder oss att höra. Vi hoppas på många fler års samarbete! MVH Waldemars Städservice

Ann-Mari A
Skrev om Waldemars Städservice AB

Lätt att boka Oftast mycket nöjd med städning Någon gång sen ankomst Trevlig städpersonal Mvh

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Ann-Mari! Vi är hemskt ledsna för sena ankomster och jobbar alltid på att försöka komma så punktligt som det går eller hinna meddela i tid att vi blir sena. Glädjande att höra att du är nöjd med vårat arbete! MVH Waldemars Städservice

Ann-Christin A
Skrev om Waldemars Städservice AB

Bra service.Fick svar snabbt. Två duktiga städerskor utförde flyttstädningen.

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Ann-Christin. Underbart att höra att du är så nöjd med oss, vi tackar så mycket för den fina kommentaren. MVH Waldemars Städservice

Johan N

Smidigt, professionellt, flexibelt.

Tack för fina omdömet! MVH Waldemars Städservice

Tommy A
Skrev om Waldemars Städservice AB

Jättebra bemötande. Kanske lite språksvårigheter, men vi är mycket nöjda med städen. Vi har fått det vi kom överens om.

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Tommy Vår personal utbildar sig inom svenska och vi förstår att detta kan vara ansträngande för er som kund. Agnieszka & Dominika finns alltid tillgänglig om det absolut inte skulle funka med kommunikationen. Tack snälla för den fina kommentaren! MVH Waldemars Städservice

JANA P
Skrev om Waldemars Städservice AB

Har har haft Waldemars i många år. Funkar bra. Är nöjd.

Svar från Waldemars Städservice AB

Hejsan Jana! Vi uppskattar vårat samarbete och den fantastiska kommentaren! MVH Waldemars Städservice

Lena L
Skrev om Waldemars Städservice AB

Kom ofta ville städa trots att det inte var avtalat/beställt. alltid olika personer som kom. Talade aldrig svenska. Har personalen avtals enliga löner och anställningsavtal. Inget företag som jag kan rekomendera.

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Lena! Vi är hemskt ledsna att du haft denna upplevelse utav oss. Hoppas du funnit företag som funkar för dig! MVH Waldemars Städservice

Birgitta B
Skrev om Waldemars Städservice AB

Jag blev trevligt bemött vid besöket från Waldemars städ. Det vi kom överens om har fungerat bra trevliga personer som kommer. jag har städ 1 gång per månad och det fungerar perfekt är mycket nöjd.

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Birgitta! Vi uppskattar samarbetat och tackar så hemskt mycket för det fina omdömet! MVH Waldemars Städservice

Agneta W
Skrev om Waldemars Städservice AB

Jag är nöjd hittills. Det har inte varit några problem

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Agneta! Vi tackar för den fantastiska kommentaren. MVH Waldemars Städservice

Ninni W
Skrev om Waldemars Städservice AB

Jag har anlitat Waldemars Städservice för veckostädning from augusti 23. Trevlig pålitlig personal. Skinande rent tre rum o kök. Bra fakturering. Missförstånd löses snabbt och effektivt. Har rekommenderat dem till min dotter m familj

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Ninni! Vi är oerhört glada över att du är så nöjd & rekommenderar oss vidare till anhöriga! Tack snälla för det fina omdömet! MVH Waldemars Städservice

Annika A
Skrev om Waldemars Städservice AB

Vi har städning en gång per månad. Vi tycker det fungerar bra. Det motsvarar våra förväntningar.

Hej Annika! Tack snälla för din fina kommentar. MVH Waldemars Städservice

Karin K
Skrev om Waldemars Städservice AB

Mycket bra städning.Effektiva oC trevliga tjejer.Rekommenderas starkt Så skönt att få proffsstäd

Hej Karin! Vi är tacksamma för ditt fina omdöme! MVH Waldemars Städservice

HÅKAN C
Skrev om Waldemars Städservice AB

Dök aldrig upp till bokad fönsterputsning, ingen svarade på deras telefonnummer eller återkopplade på våra meddelanden.

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Håkan! Vi är hemskt ledsen för den upplevelse du fick av oss och försäkrar att det inte är utav det vanliga beteendet ifrån vår sida! Vi hoppas på att få en ny chans någon gång! MVH Waldemars Städservice

Ulla B
Skrev om Waldemars Städservice AB

Trevligt och glatt bemötande. Utmärkt städat! Nöjd! Rekommenderas!

Svar från Waldemars Städservice AB

Tack så hemskt mycket för ditt omdöme Ulla ! Vi hoppas på många år samarbeta med dig 🌸

Anna G

Alltid smidiga och tillmötesgående

Svar från Waldemars Städservice AB

Vi värdesätter din uppskattning tack så hemskt mycket 🙏🏼

Maria P
Skrev om Waldemars Städservice AB

Nöjd med städningen och bra bemötande.

Svar från Waldemars Städservice AB

Det gläder oss att du är nöjd med städningen 🌸

Monika Ö
Skrev om Waldemars Städservice AB

Månadsstäd. Städning hittills endast två ggr. Tyvärr olika städare varje gång. Bra städning.

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Monika vi tackar för din återkopplingber om ursäkt för detta! Vi ska försöka ordna upp det så du har samma personal 🌷

Anders J
Skrev om Waldemars Städservice AB

Bra bemötande Städtjänst Kan sakna att det inte finns någon svensktalande personal

Svar från Waldemars Städservice AB

Språket är något i vår personal försöka jobba på så vi hoppas på att inom en snar framtid kommer alla prata svenska! Vid större språk komplikationer är det bara höra av sig antingen till Dominika eller Agnieszka så hjälper de er med kommunikationen 🌸

Kerstin M
Skrev om Waldemars Städservice AB

Effektivt, snabbt och noggrant!

Svar från Waldemars Städservice AB

Tack så hemskt mycket för din fina kommentar 🌸

Karin B
Skrev om Waldemars Städservice AB

Effektiv städning, rent och fräscht. Uppskattat att kunna kommunicera med svenska. Vill fortsätta med samma person. Rekommenderar firman.

Svar från Waldemars Städservice AB

Vad roligt att du uppskattar städningen och personalen🌸

Anita S
Skrev om Waldemars Städservice AB

Vi har anlitat dem i flera år varannan vecka samt storstädning. I stort sett är vi nöjda men ibland är det ny personal.

Svar från Waldemars Städservice AB

Vi tackar så hemskt mycket för din uppskattning! 🌸

Jakob H
Skrev om Waldemars Städservice AB

Har blivit korrekt bemött. Varannan vecka får vi det ordentligt städat. Känns bra med Waldemar Städservice.

Svar från Waldemars Städservice AB

Tack så hemskt mycket för den fina kommentaren 🙏🏼

Kristine N
Skrev om Waldemars Städservice AB

Utförandet av uppdraget är utmärkt. Perfekt städning. De kommer alltid i tid och följer instruktioner. Vi är oerhört nöjda!

Svar från Waldemars Städservice AB

Vi försöker alltid göra vårt yttersta Och det uppskattas verkligen att kunder ser det 💐

Kristina N
Skrev om Waldemars Städservice AB

Väldigt liten kontakt, aldrig frågat om vi tycker det funkar bra. Dålig återkoppling på fråga (vid jul).

Svar från Waldemars Städservice AB

Vi oerhört ledsen att du har fått den uppfattningen utav oss vi ska göra allt för att det dras var snäll och mejla oss 💐

Gunnar H
Skrev om Waldemars Städservice AB

Bra, men struligt med städtiden lite för ofta

Svar från Waldemars Städservice AB

Vi ber så hemskt mycket om ursäkt att det har blivit så skicka gärna iväg ett mejl så ska vi försöka lösa det på 💐

Torkel W
Skrev om Waldemars Städservice AB

Bra upplevelse. De är väldigt bra och flexibla när det gäller att boka tider för städ.

Tack för det fina omdömet Torkel 💐

Lisa K
Skrev om Waldemars Städservice AB

Mycket bra! Städning i två timmar gav mycket valuta för pengarna, kommer att använda dem igen.

Svar från Waldemars Städservice AB

Oerhört tacksamma för den fina kommentaren 🌸

Anke H
Skrev om Waldemars Städservice AB

Bemötande är utmärkt och man får respons på en gång när man ta kontakt med Waldemars Städservice. Kan varm rekommenderas!

Svar från Waldemars Städservice AB

Tusen tack för den fina kommentaren och uppskattningen 💐

Britt J
Skrev om Waldemars Städservice AB

Jag är väldigt nöjd med städningen💕

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Britt vi är så glada att du är nöjd med städningen 🌼

Britt-mari N
Skrev om Waldemars Städservice AB

Mycket bra bemötande. Duktig och nog- grann personal. Allt har fungerat enligt våra förväntningar. Vi är i behov av denna städhjälp när nu Pandemn ev kan minska!

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Britt-Marie vad roligt att du är nöjd självklart ska vi försöka hjälpa dig nu när pandemin minskat 🌼

Lars B
Skrev om Waldemars Städservice AB

Alltid en väl utförd städning!

Tack så mycket för din fina kommentar Lars 🌼

Elisabeth D
Skrev om Waldemars Städservice AB

Jätteduktiga städare. Flexibel ledning som gärna hjälper till med att anpassa tider mm till kundens behov. Väldigt tillmötesgående

Hej Elisabet vad roligt ta du är nöjd, vi försöka göra vårt bästa ! 🌼

Eivor P
Skrev om Waldemars Städservice AB

Hej! Jag har bra erfarenheter av utflrd städning his mig. Under ca 2 år hade jag samma person som städade hos mig. Det enda neg är att personalen inte kan svenska. Ibland inte engelska. Jag har rekomenderat Waldemars till flera vänner samt mina barn som även anlitat dem. Har alltid blivit bemött på ett profsigt sätt! Mvh E P

Hej Eivor! Vi tackar så hemskt mycket för ditt förtroende och uppskattning 🌼

Anna E
Skrev om Waldemars Städservice AB

Nöjd kund sen många år tillbaks.

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Anna! Vi tackar för dessa år och ditt förtroende, samt hoppas på många fler! 💐

Maria P
Skrev om Waldemars Städservice AB

Mycket trevlig personal som gör bra job.

Tack för din fina återkoppling Maria 🌼

Hans F
Skrev om Waldemars Städservice AB

Håller en hög kvalitet på hemstäd.

Svar från Waldemars Städservice AB

Vi gör vårat bästa! Tack så hemskt mycket för din uppskattning 🌻

Sebastian S
Skrev om Waldemars Städservice AB

Hej Snälla medarbetare. Pålitlig med tider och fakturering. Synd att medarbetarna kan inte mycket svenska eller engelska.

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej tack för din fina kommentar när jag väl förstod det blev lite komplikationer med språkkunskaperna. Personal gör sitt yttersta på att lära sig svenska! 🌺

Madeleine Ö
Skrev om Waldemars Städservice AB

Städningen är bra Det har ibland varit svårt att få kontakt med företaget, dock upplever jag att det blivit bättre Eftersom städarna inte pratar svenska eller engelska är det svårt med kommunikationen på plats, men de är trevliga och vänliga

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Madeleine vi tackar för återkoppling och ska jobba på att bli bättre 🌺

Emelie T
Skrev om Waldemars Städservice AB

Trevlig och pålitlig städfirma!

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Emelie tack för ditt förtroende och den fina kommentaren 🌸

Camilla C
Skrev om Waldemars Städservice AB

Alltid i tid och trevliga. Noggranna och kunniga.

Tack så hemskt mycket för de fina Återkopplingen 💐

Anne J
Skrev om Waldemars Städservice AB

Vi har anlitat Waldemars Städservice under många år. Vi är väldigt nöjda med veckostädningen. Nästan alltid samma person som kommer. Noggranna och trevliga. Adminstrationen är flexibel, men just nu lite svajig. Vi rekommenderar Waldemars Städservice.

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Anna vi tackar för den fina återkopplingen och självklart ska vi jobba på att bli bättre 🌺

Agnes B
Skrev om Waldemars Städservice AB

Beror på vilken städerska man får. Ibland är det bra städat och ibland mindre bra. Senaste gången de städade här hade dom glömt sina fimpar ute, inte ok! Har dock blivit bra bemött när jag påpekat något och dom har velat åtgärda vad som blivit fel.

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Agnes ja det är helt oacceptabelt att städerskor ska lämnas in med fimpar ute och vi tackar så hemskt mycket för att du kan återkoppla så att vi kan föra vidare till vår personal jag vill alltid göra det yttersta utav oss Hej Agnes ja det är helt oacceptabelt att städerskor ska lämnas in med fimpar ute och vi tackar så hemskt mycket för att du kan återkoppla så att vi kan föra vidare till vår personal jag vill alltid göra det yttersta utav oss🌺

Elisabeth D
Skrev om Waldemars Städservice AB

Jätteduktiga städare, flexibla och hjälpsamma arbetsledare. Det enda minuset är att då de flesta städare är från Polen, och flera talar varken svenska eller engelska, kan det uppstå kommunikationsproblem. Det har hänt vid ett flertal tillfällen. Annars jättebra!

Svar från Waldemars Städservice AB

Hej Elisabeth tack så hemskt mycket för din återkoppling vi uppskattar den. Vår personal går på SFI och försöka lära sig svenska och jobbar ständigt på att försöka kommunicera som man försöker prata lite långsamt och tydligt så uppskattar dem det! Vid total missförstånd är det bara och höra av sig till antingen Dominika lagningar ska så hjälper de er med kommunikationen 💐

Susanne S
Skrev om Waldemars Städservice AB

Städning Lite olika kvalitet beroende på vilken som städar En person helt suverän!

Svar från Waldemars Städservice AB

Tack för din återkoppling! Vi skulle även uppskatta om du mejlade in vilka städerskor du är mindre missnöjd med och vilka du föredrar att ha 🌼

Ivayla D
Skrev om Waldemars Städservice AB

Jag har veckostädning varannan vecka. Alla medarbetare är vänliga, även om några kan inte svenska eller engelska. Vi brukar ha samma person varje gång förutom när någon har blivit sjuk. Duktiga städare. Jag rekommenderar företaget.

Svar från Waldemars Städservice AB

Stort tack för den fina kommentaren! Vi är jätte glada att ni är så nöjda