Wall Bygg & Fastigheter

Wall Bygg & Fastigheter

Ligue 08-121 464 00 www.wallbf.se
4.2

About company

Vi på Wall Bygg & Fastigheter är en helhetsentreprenad i Stockholm som genomför målning, kök, badrum och golvarbete. Vårt motto är: "Nöjda kunder är glada kunder vilket ger nya kunder". Vi arbetar med privatpersoner, företag och bostadsrättsföreningar i hela Stockholm och utför allt från målning och tapetsering till golvläggning,...

103 omdömen om Wall Bygg & Fastigheter

TOMI ILMARI M
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Warning - A company intentionally deceiving / defrauding customers, with unprofessional workers and personnel overall. We hired Wall Group AB / Wall Måleri (www.wallmaleri.se) to do painting work in our 2 bedroom apartment in Stockholm. All in all, everything went wrong with the work they performed, they intent to deceit and defraud when ever they have an opportunity to do so, and I would strongly advise everyone to stay away from hiring this company. In short: The work took double the time as estimated in the offer...

JASMINE S gillar detta
Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
JASMINE S
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

VARNING VARNING VARNING för dessa bedragare!!! Wall Bygg & Fastigheter, eller Vasastans Måleri som de också utger sig för att heta, gjorde min flytt till en mardröm. Anlitade dem för att slipa om golvet. Fick ett bra bemötande från början, via mail och telefon. Eftersom att flyttlasset gick från en annan stad mot Stockholm och vi skulle frånträda den tidigare lägenheten samma dag hade vi flertalet gånger försäkrat oss, delvis via mail om att uppdraget skulle vara slutfört och att vi skulle kunna bo i nya lägenheten...

TOMI ILMARI M och Titti H gillar detta
BJÖRN A
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Anlitade Wall Group för att måla. De gav en offert utan att titta på det och tog sen mer betalt med hänvisning till finstilt som var länkat i sidfoten i kontraktet. Blev dyrare än de som var och tittade och gav en seriös offert för jobbet. Wall group gjorde jobbet bra, men deras affärsidé att bjuda lågt i offert och sockra sen är inte något jag är intresserad av att anlita igen.

TOMI ILMARI M och Titti H gillar detta
Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 648 omdömen 3.7 av 648 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

ANDREI D
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Har haft Afram som snickare sen hade de en underleverantör som slipade om golven. Sen målade två killar om vardagsrum och hall, det blev väldigt snyggt jag är supernöjd med slutresultatet, men de var tvungna att jobba en lördag för att hinna i fatt. Men det gick bra. Kommer att anlita igen!

Anne Marie Louise Å
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Har anlitat Wall några gånger nu. Främst för att bygga nya garderober och måla om min lägenhet. Jag har haft Andreas som min kontaktperson och det har funkat toppen, hantverkarna kommer i tid (oftast) men renoveringen har i alla fall blivit klart klart i tid, vilket var det viktigaste för mig. Jag kontakaktade Wall nu i september för att få en offert för att göra om mitt badrum och jag har tackat ja till den offerten, men Wall rekommenderade mig att vänta med start fram till januari. För att jag kunde få 50 000 sek...

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

ALEXANDRA Z
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Nöjd med resultatet och fick snabb hjälp. Tack till Afram och Andreas!

Alexandra Linnea Viola R
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Rekommenderar inte det här företaget. De ger ett bra första intryck men sedan ändras allt. Byggledaren var svår att få tag på, hade inget intresse av att lyssna på hur vi ville ha det och blev arg när vi försökte förklara för honom och inte förstod byggtermer. Snickaren hade inte ens rätt material vilket gjorde att allt tog lång tid då han fick vänta på att bygglederaren skulle leverera det. En dag kom vi hem och snickaren var borta men ingen har hört av sig till oss och frågat vad vi tyckte om arbetet. Resultatet var slarvigt och med flera småfel som behövts rättats till.

TOMI ILMARI M gillar detta
Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Marianne Margareta S
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Satte upp hyllor innan målning av väggar. Vattenkranen flög av och sprutade ner hela köket. Efter kakling funkade inte fläkt och kökslampa. Plastade inte in eller la över något skydd. Slipgipsdamm överallt. Intrampade målarfläckar efter skor på parketten. Inga hyllor i köksskåpet. Vänliga vid kontakt, men inget hände. Jag betala bara och hit kommer de aldrig igen.

Gustav Robert F
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Spara dig besvär och anlita en annan byggfirma. Vi anlitade Wall bygg för totalrenovering av en större lägenhet för en tid sedan. Renoveringen inkluderade badrum, kök och ytskikt i alla rum. Vi fick ett gott intryck från början och slutresultatet blev ok, men hade vi inte varit i lägenheten varje dag vet jag ärligt talat inte hur det skulle sett ut. Saker som inte skulle rivas revs, rör drogs fel och endast vissa saker som Wall ställde till med lyckades de lösa. Om du funderar på att använda dig av Wall bygg så var beredd...

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Erik N
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Jag gav mitt förtroende till Wall bygg och fastighet med att göra om hela mitt badrum samt dra om elen i hela lägenheten. Jag ångrar inte en sekund att jag anlitade detta företag. Pålitliga, punktliga, noggranna, snabba och extremt trevliga. Jag har använt mig av andra hantverkare vid tidigare renoveringar, men aldrig varit med om denna professionalism som Wall bygg och fastigheter har gett mig. Jag har läst recensioner nedan och håller inte alls med vad de tycker och känner. Måste vara någon slags miss i kommunikationen...

Jim B
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Anlitade Wall Bygg för att göra om ytskikten i vardagsrummet. Kändes professionellt i de inledande kontakterna, men ganska snabbt gick det inte att nå projektledaren vilket gjorde det omöjligt att koordinera med elektriker och andra hantverkare på plats. Det resulterade även i att hela rummet målades i helt fel nyans då projektledaren lämnade in fel NCS-kod till färgleverantören. Det åtgärdades däremot efter att det påtalats. Själv måleriarbetet var helt okay utfört, så ingen skugga på killen som utförde jobbet. Men kontakten...

TOMI ILMARI M och 3 andra gillar detta
Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
TOBIAS S
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Jag anlitade Wall Bygg & Fastigheter för ett måleriuppdrag. Är mer än nöjd med slutresultatet. Motsvarade mina förväntningar, allt gick snabbt och smidigt. Kan varmt rekomendera dom!

Daniel S
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Att anlita Wall var bland de största misstagen vi gjort. Det fick sluta i tingsrätten, som för så många andra som anlitat detta företag. De har i skrivande stund flertalet pågående rättsmål. Vi hade flertalet problem under vår renovering. Dörröppningar som inte kunde göras raka. Väggar som förstördes.. De rev köksgolv, trots att köket inte skulle renoveras. Hantverkare lämnades i lägenheten utan verktyg. El drogs i väggen utan behörigt material. Kommunikationen från projektledaren var katastrofal både mot oss och mot...

Marie S och 4 andra gillar detta
Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 75 omdömen 4.8 av 75 omdömen
BadgeFourYears

MATHILDA L
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Wall Bygg & Fastigheter hjälpte oss med våra golv i lägenheten och resultatet överträffade verkligen förväntningarna. Trots dåligt skick samt att de blivit fel informerade gällande träslag så blev slutresultatet med slipning och vitlasering fantastiskt fint. De höll tidsplaneringen och kommunikationen med projektledare fungerade toppen. Rekommenderas.

KEVIN F
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Kan varmt rekommendera Wall Bygg & Fastigheter. Fick snabb hjälp med en renovering av kök+vardagsrum, väldigt nöjd med resultatet och hantverket samt att de snabbt kunde ta åt sig uppdraget.

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Thomas Granholt H
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Wall Bygg kan absolut INTE rekommenderas. Vi fick i 2017 totalrenoverat vår lägenhet av Wall Bygg – och projektet blev 5 månader försenat pga av ren inkompetens. Prisen blev mycket högre än offerten, och också långt över de 15% som dom allmänna villkor framställer. Kommunikationen med Wall Bygg’s projektledare var bra i början, men blev igenom projektet sämre och sämre och till slut fick vi inte svar på vår frågor – och om vi fick svar, blev tonen väldig hemsk. Gör dig själv en tjänst – hyr ett annat företag till din renovering!

Hans Krister R
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Tack för snabb kontakt och proffsig hjälp av projektledning och hantverkare med tips, idéer och ett perfekt resultat. Kommer absolut att höra av mig igen. //Hasse

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
NIKLAS K
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

STOR VARNING! Detta företag är riktiga bluffmakare. Till en början verkar de ganska så seriösa, men efter ett tag så märker man att deras projektledare är usel på information och service och hittar på lögner. Jobbet drar dessutom ut på tiden något så oerhört pga ren inkompetens och framförhållning. Sedan när fakturan kommer har den landat på ett belopp som är mycket högre än ursprunglig offert, långt över de 15% som den max får överstiga. Vi ber de vid upprepade tillfällen specificera vad som överstigit men blir hela tiden...

TOMI ILMARI M och 5 andra gillar detta
Emilia S
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Fint utfört arbete med väldigt fin slutfinish och trevliga hantverkare och projektledare.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Ronald W
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Wall Bygg och fastigheter renoverade vår 2a på 64 kvm. De utförde målning och tapetsering av vår lägenhet. Vi blev väldigt nöjda med slutresultatet och kan varmt rekommendera Wall till alla som behöver hjälp med målning och tapetsering.

Joakim W
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Wall har utfört ett arbete avseende vår inomhustrapp. Inte nog med att arbetet kostade 60% mer än deras offert, dessutom underkändes arbetet i slutbesiktningen på inte mindre än 13 punkter. Wall har trots detta inte åtgärdat bristerna eller kompenserat oss. Vi anmälde Wall till ARN (Allmänna reklamationsnämnden) som efter handläggning av ärendet fattade beslut till vår fördel. ARN slår fast att Wall inte utfört arbetet fackmannamässigt och att vi skall kompenseras. Wall har inte följt ARN´s rekommendation och de har inte...

TOMI ILMARI M och 3 andra gillar detta
Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Jessica J
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Ett företag som tar ansvar och fullföljer sitt arbete i tid med bra resultat!

Sven R
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Bra diskussioner med de ansvariga och lätt att bolla idéer med dessa och hantverkarna under arbetets gång. Renoveringen och förändringarna blev bättre än väntat och finishen på utfört arbete mycket bra.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Henrik T
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Wall har totalrenoverat min lägenhet på Östermalm till min fulla belåtenhet. Projektledaren Fredrick och hans team var mycket noggranna och kreativa att hitta lösningar både för kök och badrum som var i mycket dåligt skick. Mina bästa rekommendationer.

Matilda T
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Wall hjälpte oss att lägga nytt golv i vår lägenhet, måla golv, tak, fönster, element mm, dra ny el samt installera väggfasta garderober och bygga ett platsbyggt skrivbord. Allt detta till ett otroligt bra resultat. Från början till slut så var kontakten med Wall väldigt bra. De var snabba, serviceinriktade, lösningsfokuserade och lyhörda. Det kändes som att inget var ett problem utan allt var möjligt att lösa. Vi är så nöjda med hela processen samt slutresultatet och kan varmt rekommendera Wall.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Petter Z
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Bra! Ärliga och raka projektledare. Något dyrare än konkurrenterna men de tullar inte på kvalitén.

Anita K

Måleriarbeten i BRF Vasaklockan 2

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Amanda T
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Väldigt nöjd med Wall bygg & fastigheter från start till slut! Och detta pga god kommunikation med projektledare samt hantverkare. Rekommenderar starkt!

Maria S
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Fick en bra kontakt med företaget. Bra uppskattad offert, tips på hur man kunde göra och blev väldigt nöjd med resultatet. Jag kan verkligen rekommender Wall Bygg och fastigheter till andra.

Moderna bad
4.5/5 i betyg av 104 omdömen 4.5 av 104 omdömen
BadgeThreeYears

Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon

Joachim A
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

målning av hall och sovrum. Blev väldigt bra, levde upp till förväntningarna, dog kom det till att kosta lite mer än vad vi hade budgeterad med initialt

Anna N
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Jag renoverade badrummet och målade om vardagsrum. Wall Bygg & Fastigheter gjorde ett mycket proffsigt arbete från offert till slutförande. Tidsplanen höll dom enligt offert. Tillmötesgående projektledare när jag ville göra ändringar. Offerten överensstämde med fakturan. Gjorde två tillägg som jag fick skriva ok på via sms som sedan fakturerades separat. Detta kändes seriöst. Samtliga inblandade var kunniga, tillgängliga och tillmötesgående. Anlitar gärna Wall Bygg & Fastigheter igen. Vänligast / Anna

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Emil L
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Vi anlitade Wall Bygg & Fastigheter för att ytskiktsrenovera vår nyköpta lägenhet. Nya golv skulle läggas och alla väggar målas om, inkl grundarbeten med att ta bort gamla tapeter m.m. Vi tog in offerter från flera företag med valde Wall pga de snabba och tydliga svaren vi fick. Det offererade priset låg i samma spann som övriga. Arbetet flöt sen på enligt plan, både tidsmässigt och ekonomiskt och slutresultatet är vi väldigt nöjda med. Enda lilla detaljen var väl en kommunikationsmiss angående golven och eventuell nödvändig...

MAUD B
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Kompetent personal som snabbt var på plats för att insepktera, kostade ingenting! Sen fanns det person som kunde måla när vi önskade. Väldigt ordningssam person som t o m plastade in våra blommor, lämnade lgh städad och fin. Arbetet var perfekt.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 180 omdömen 4.8 av 180 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Henrik G
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Vi anlitade Wall för att ta bort en vägg mellan kök och vardagsrum för att få en öppen planlösning samt även byta ut parkett mot klinker i hallen i december. Projektet pågick lika länge som planerat och efter att arbetet var utfört så fick vi hantverkare på plats igen för att åtgärda de saker som vi hade synpunkter på. Vi är väldigt nöjda med slutresultatet och hantverkarna som varit på plats har varit väldigt trevliga att göra med. Vår projektledare kom också med bra rekommendationer och förslag både innan och under projektets...

ANDREA N
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Vi har anlitat Wall Bygg & Fastigheter vid två tillfällen, först när vi totalrenoverade badrummet som blev snyggt, noggrant och omsorgsfullt renoverat, vi kände oss också trygga med att veta att arbetet blev rätt och proffsigt utfört med våtrumscertifikat. Blev så nöjda med badrummet att vi anlitade dem igen. Denna gång slipade vi golvet i vardagsrummet och målade om. Hantverkarna var fantastiska. Bra logistik. Kom alltid på utsatt tid. Städade dagligen. Bättre kan det knappast bli. De håller så enormt hög kvalitet på...

Badrumsdröm Stockholm
5.0/5 i betyg av 33 omdömen 5.0 av 33 omdömen
Badge2023

Mycket sympatiskt företag. God dialog med Panos som alltid var tillgänglig och höll vad han lovade. Perfekt slutresultat. Rekommenderas varm

Ulrika H
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Wall bygg och fastigheter gjorde en totalrenovering av vår lägenhet. Vi hade en tydlig målbild över hur vi ville att slutresultatet skulle bli och efter 6 veckors hårt arbete är vi mer än nöjda. Fantastiska hantverkare som ställer upp för varann och för oss som kund.

Henrik E
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Vi vill ge Wall Bygg våra allra bästa rekommendationer. Såväl arbete och projektledning har fungerat mycket bra. Vi har uppskattat goda råd och förslag på bästa möjliga lösningar från projektledaren Roger. Vi är också mycket nöjda med slutresultatet. Vi anlitar gärna Wall Bygg igen vid behov.

Sara T
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Vi anlitade Wall Bygg & Fastigheter för att måla om hela lägenheten, tapetsera och slipa alla golv (alla golv Fiskbensparkett) samt även lägga om hallen med Fiskbensparkett i vår nyinköpta sekelskiftesvåning. Först och främst vill jag verkligen betona hur nöjda vi är med resultatet; allt blev perfekt och lägenheten blev exakt som vi ville ha den! Fredrick är en otroligt driven, engagerad och kunnig projektledare som verkligen månar om sina kunder (tillgänglig i princip 24/7) och att resultatet blir bästa tänkbara! Vår lägenhet...

Victoria B
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Opålitliga, okunniga, dålig kvalitet och dyra - ett riktigt bottennapp! Arbetet tog 10 veckor istället för 4. "Mindre elkostnader" landade på 20,000 kr och hela arbetet landade på drygt 70,000 kr mer än ursprunglig offert trots att vi var väldigt noggranna med att beskriva vad som skulle göras och gjorde i princip inga ändringar mot ursprunglig plan under arbetets gång.

TOMI ILMARI M och 2 andra gillar detta
Svar från Wall Bygg & Fastigheter

Hej Victoria B! Jag fick syn på detta inlägg och ville gärna komma i kontakt med dig men då jag ej kan finna dig i vårt kundregister har jag inte kunnat kontakta dig för en eventuell lösning. Vi har i alla våra offerter till privata kunder en felmarginal på maximalt 15 % så länge ej skriftliga tillägg har beställts. Det är något som gäller alla privata konsumenter hos oss. Jag har därför svårt att bemöta och förstå det du skriver då det inte är enligt våra avtal. Du får väldigt gärna ta kontakt med mig så att vi kan...

Tone H
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Vi er så nöjde med Walls arbejde. De kom ind og reddede os mit i et kaos, efterladt af et andet malerfirma. Frederik kom ud og besigtigede lejligheden, og gav os håb om at det nok skulle blive bra. Frederik och hans team arbejdede utrolig snabbt og väldig proffesionelt hele vägen. Resultatet är blivet så flott! Jeg rekomanderer Wall Bygg & Fasatigheter 110%!!

Anders H
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Målning av lägenhet. Mycket nöjd. Bra utfört arbete. Företagets anställda var lätta att ha att göra med. Också snabba på att svara på frågor och lösningsinriktade då det gällde planering av arbetet i och med att jag behövde jobbet gjort inom en viss tid.

Emanuel P
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Mycket trevliga och tillmötesgående! Började med att vilja byta hatthylla och slutade med att ha nya fina renoverade väggar samt tak. Skickligt och enligt estimation i arbetet, rekommenderar starkt och kommer att kontakta igen vid behov.

Christoffer O
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Har målat om min lägenhet och slipat ett golv. Deras målare Lasse är grymt bra! Rekommenderas++++++++

Anna Maria P
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Vi anlitade Wall bygg för renovering av vår sekelskifteslägenhet. Omdragning och inspårning av el i nästan hela lägenheten samt målning av tak och väggar. Det som blev bra är målningen, men det var problem med elen, elektrikern åkte på semester, när nästa kom så fick han inte igenom kabeln i det nya röret och fick börja på nytt i hallen. Allt blev en vecka försenat. Vi fick vara projektledare själva och gå till lägenheten och kolla allt flera gånger varje dag. Projektledaren glömde bort det mesta vi hade bestämt med honom....

Sara Ö gillar detta
Henrik F
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Sammanfattningsvis: vi är mycket nöjda. Bakgrund: Wall BF renoverade hos oss. De satte in mikrolitväv i tak, och målade väggar, tapetserade om kök, satte in klinkers, samt ändrade eldragningar i kök och matsal. Offerten var på 40k kr i arbetskostnader plus material. Slutsumma landade på ca 52k kr i arbetskostnader efter att vi lagt till en del elarbete som behövdes för att få det snyggt. Estimerad/offerterad tid var 3 veckor, men det tog ca 7 veckor att få allting klart och korrekt. Under denna tiden fanns det brister...

Martin P
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Jag är väldigt nöjd med renoveringen av min lägenhet. Fick en bra offert som stämde överens med slutpriset, blev tillochmed lite billigare än väntat. Har inget att anmärka på, mycket seriösa!

Markus F
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Jag och min sambo har länge gått i tankarna att renovera vårt kök. Vi var oroliga att vi aldrig skulle hitta rätt, för vi båda har väldigt specifika krav och båda är perfektionister samt att man hört många som blivit lurade och missnöjda. Vi är otroligt glada att vi letade runt extra noga och inte bara valde första bästa, utan vi hörde oss för och efter en rekommendation av en vän som själv renoverat hela sin villa kontaktade vi tillslut Wall bygg! Den professionalismen och yrkesstoltheten som vi har fått ta del av...

Erik S
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Wall Bygg AB har renoverat golv, tak och väggar i vår lägenhet på Lilla Essingen. De har gjort ett mycket bra arbete och vi är verkligen mycket nöjda. Fredrik Wall har varit projektledare och detta har han fullgjort på ett utomordentligt sätt. Vi hade några små anmärkningar på arbetet och dessa har de åtgärdat på ett bra sätt utan diskussion. Mot bakgrund av ovanstående vill vi lämna Wall Bygg AB våra bästa rekommendationer.

Rosie B
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Wall bygg har gjort ett utomordentligt gott arbete när de renoverade mitt kök. Genomgående hög kvalitet på utförandet och de har en mycket bra känsla för detaljer. Jag har byggt ett avancerat kök från en lyxproducent varför kravet på hög finnish var viktig, och detta har Wall bygg lyckats upprätthålla utan undantag. Jag hade även många icke standadiserade lösningar vilket de byggde precis efter mina önskemål och krav. Fredrik som var vår projektledare var engagerad i processen och lätt att kommunicera med. Han har god...

Corinne N
Escreveu sobre Wall Bygg & Fastigheter

Ett mycket proffsigt bemötande!