Wallmans Stockholm, sid 2

En del av Wallmans Groupwallmans.se

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm — Visa karta

Välkommen till en värld av show- och smakupplevelser!

Vi vill skapa en oförglömlig kväll där du serveras fantastisk mat och dryck av våra stjärnor som även levererar en show i världsklass. Allt i en unik miljö som bara kan upplevas på Wallmans.

Redan när du anländer till oss tar Wallmans stjärnor emot dig.
Artisterna, som även är kvällens serveringspersonal, är era personliga guider under en resa genom decennier av musik till smakerna av en välkomponerad överraskningsmeny.
Maten är minst lika viktig som showen. På Wallmans har några av Sveriges mest omtyckta artister under de senaste decennierna upptäckts och nya stjärnor föds ständigt

Gör som hundratusentals tidigare gäster och besök anrika Wallmans Stockholm.

Välkommen!

Ons-Lör: 18:30-01:00
Sön: Stängt

Läs vad 1763 kunder tycker om Wallmans Stockholm

Dan N skrev om Wallmans Stockholm
    Bemötandet utmärkt, maten bra, uppträdet bra Läs mer

Eitan S skrev om Wallmans Stockholm
    Congrats to all the entertainers, they are very very talented people!

But I would really like to call out the only bad thing which gold ticket guests are experiencing. Our table was so so close to the table on the right and left that I basically breath into the mouth of the other guests surrounding me. Even though I payed the highest price, I got a seat so close to others that I couldn’t even open my arms normally while eating. Our table had a ‘ribbon’ on both left and right side of the table. Our table was basically connected on both sides to the other tables. No room between them. And the width of the table was probably around 50cm, much less space than one needs for an enjoyable evening.

We were lucky to find an empty table after the first course that we could move to. Even if that table didn’t have a direct view to the stage, it made us feel more comfortable.

Best,
    Eitan Läs mer

Sabina S skrev om Wallmans Stockholm
    Hade biljetter nivå silver och beställde meny fisk resp veg. samt dryckespaket och allt både smakade och såg mycket bra ut. Vi blev även VÄLDIGT bra bemötta av personal och var mycket trevligt. Det enda var väl att de platser vi fick på balkongen (för en av oss) var nästan helt skymd och fick sitta lutad över nästa bord och sällskapet brevid för att knappt kunna se halva scenen då en pelare var ivägen. Hade förstått om det gällde biljett brons, men för silver så känns det inte som om hela scenen skulle vara skymd om man satt vanligt. Jag och min kille bytte plats med varandra efter halva så iaf båda fick se halva framförandet bra Läs mer

Håkan C skrev om Wallmans Stockholm
    Allt var toppenbra och firandet av min frus 70 årsdag Läs mer

√ösa S skrev om Wallmans Stockholm
    -Show, mat, dryck
    -Bra bemöttande, beskrivning av kvällen, vår servitris skötte sig utmärkt. Glad o trevlig service minded
    Ja, maten var jättegod förväntningarna uppfylldes

Vi var ett gäng på 8 personer och alla var jättenöjd
    Även de som vi beställde biljetterna var glad och trevlig

Vi kommer tillbaka Läs mer

Anders B skrev om Wallmans Stockholm
    Kombinerad show och middag. En fantastisk kväll med god mat, kanonbra show och trevlig personal. Läs mer
  • Gunilla S

2020-01-23

Gunilla S skrev om Wallmans Stockholm
    Vi var där med vårt företag. Ett avslut på kvällen efter ett personalmöte.
    Vi köpte kategori GULD & Dryckespkt Premium & Alkoholfritt
    Vi blev väldigt bra bemötta av personalen. Dom hade full koll på att det var jag som bokat och vände sig till mig med ev frågor. Glada trevliga och tillmötesgående.
    Helt ärligt så hade vi inga förväntningar. Ingen av oss hade varit på Wallmans tidigare.
    Så fort jag kom in blev jag uppfångad av "vår" servitör för avstämning av den kommande kvällen. Sen fortsatte en helt suverän kväll där maten och artisterna var otroligt bra.
    Extra PLUS för 2 saker.
    Dryckespkt alkoholfritt - jag förhörde mig om vad dom som valt det tyckte och dom sa att drycken passade perfekt till maten. BRA att man satsar även på den kategorin gäster.
    Allergivänligt - jag är lactose & gluten intolerant. Trots det fick jag i stort sett exakt samma mat som mina kollegor. Det händer inte ofta. Där har man verkligen tänkt till och maten var magisk.
    Vi blev ALLA överraskade av hur otroligt bra, proffsigt och trevlig upplevelse vi fick. På måndagen ringde fler kollegor & tackade mig för ett otroligt bra event.
    En kollega sa: Det där blir svårt att toppa!!!
    ...och jag hade ju bara bokat. Det var ju Wallmans som gjorde resten....
    Stort tack till alla som ligger bakom detta trevliga upplägg.
    Hälsningar
    Gunilla Stenbacks
    M3 Schakt AB Läs mer

Mats W skrev om Wallmans Stockholm
    En trevlig kväll fantastiskt trevlig peedonal Läs mer

Therese O skrev om Wallmans Stockholm
    Jag köpte date night silver (guld var slut)
    Vi fick jätte dålig plats och ingen present. Förra gången fick vi två fina snapsglas och bra plats. Lite besviken. Servisen var toppen och showen bra. Sammanfattningen blir att det var en okej kväll. De två andra gångerna vi varit där med familj och date night har det varit jätte bra. Läs mer

Eva W skrev om Wallmans Stockholm
    God mat och trevlig underhållning. Påpasslig uppassning, mottagande och vid bordet. Läs mer

Hans R skrev om Wallmans Stockholm
    En härlig upplevelse med bra mat ,service och framförallt en otrolig resa i underhållningens tecken:) Läs mer
  • 2019-12-30

Carin N skrev om Wallmans Stockholm
    Guldbiljetter
    Väldigt väl bemött, alla var uppmärksamma och bra service hela kvällen.
    Allt var jättebra
    Lite trång att sitt precis fram för scenen och man fick flytta stolen när andra skulle fram, en liten nackdel. Den enda. Läs mer

Anna H skrev om Wallmans Stockholm
    Trevlig bemötande, fin atmosfär, bra service.
    Underhållande med showen. Topp! Läs mer

Åse W skrev om Wallmans Stockholm
    Vi var jätte nöjda med kvällen på Wallmans. God mat, bra underhållning och jätte bra att gå raka vägen till discot efter maten. Toppen! Läs mer

Miranda H skrev om Wallmans Stockholm
    Vi köpte ett julbordspaket till företaget.
    Vi blev väldigt trevligt bemötta redan ifrån första mailbokningen.
    Maten var mycket bättre än väntat och dessertbordet var fantastiskt.
    Mycket trevlig kväll blev det, perfekt för ett företagsevent. Läs mer
  • 2019-12-23

Åke T skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket bra mat, service och uppträdande, men rekommenderar att inte gå dig hungrig eftersom maten serveras i delar över hela kvällen. Läs mer
  • 2019-12-22

Ulrika C skrev om Wallmans Stockholm
    För hög ljudnivå. Att göra check på ljudnivån på flera ställen i lokalen behövs. Lite justering neråt kan göra mycket. Den alldeles för höga inställningen på ljudet drog ner helhetsupplevelsen. Läs mer
  • 2019-12-21

Beata M skrev om Wallmans Stockholm
    Julbord på Wallmans med avtackning av vår VD. Alla var nöjda med mat och underhållning. Mkt proffsigt på alla sät. Tack! Läs mer

Håkan H skrev om Wallmans Stockholm
    Jag köpte öl julbord paket tomten .personalen va mycket trevliga och duktiga .Mina förväntnigar var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig bra uppträdande även servisen trevliga ungdomar som serverade och uppträdde jag är mer än mycket nöjd tack för den bra kvällen Läs mer

Leif J skrev om Wallmans Stockholm
    Upplevelsen fick jag i födelsedagspresent av min älskade hustru.
    Allt på Wallmans var toppen. Servitören vid vårt bord "toppen".
    Tack för allt. Om jag lever kommer jag vid 90 också. Läs mer

Maria U skrev om Wallmans Stockholm
    Julshowen med middag

Vi fick ett väldigt bra bemötande, god mat och bra nummer i showen. (Väldigt bra artister i numren)

Kollegorna tyckte dock att det var lite rörigt vid gottebordet...köbildning.

Showen i år hade lite långa avbrott mellan numren kan jag känna. Vi var hos er för några år sedan (2015)… då var showen tightare, eskalerade på slutet och alla rycktes med upp på dansgolvet efteråt... det blev en naturlig fortsättning hos er efter showen. I år kändes showen mer utdragen, stämningen föll lite mellan numren och effekten blev en mer dämpad avslutning där några få var kvar i baren en kort stund men drog vidare/hemåt ganska snabbt. Vi är ändå nöjda i helhet med allt. Det var mer upplägget på showen som gjorde att det inte blev riktigt samma ös som sist.
    Med vänlig hälsning Maria Läs mer

Barbro L skrev om Wallmans Stockholm
    Guldbiljetter 7 st. Utmärkt föreställning, men vi blev placerade på övervåningen, för del av sällskapet skymd sikt. Det var helt fullsatt med gäster. Vi fick tyvärr gå till efterätts borden sist, när föreställningen just skulle börja, så vi fick äta i mörkret. Många ostar och annat var slut.
    Vi kommer igen nästa år, kommer då att köpa biljetter tidigare på hösten. Trevlig och service inriktad servitör. Läs mer

Eva S skrev om Wallmans Stockholm
    Bemötandet och showen var bra. Dock kändes väntan lång mellan numren. Det borde funnits mer mellansnack mellan och runt numren. Luften på terassen var så hemsk att man blev alldeles matt. Maten var hyfsad men inte mer. Men det vi störde oss på var hetsen att dricka alkohol. När vi inte ville dricka mer alkohol kändes det som att vi blev ifrågasatta. Vi satt vid ett barbord och såg hur jargongen gick även vid andra bord. Fullt ös påhejade av personalen.
    Detta var mitt första besök på Wallmans, dock har jag besökt Golden Hits flera gånger och jag upplever att showen är mer sammansatt där. Jag kommer välja Golden Hits framöver. Läs mer

Christer L skrev om Wallmans Stockholm
    Allt var toppen förutom att de som jobbade i garderoben luktade stark armsvett som kändes långt ner i trappan.
    Det var många som upplevde samma sak, tyvärr. Läs mer

Elisabeth T skrev om Wallmans Stockholm
    Vi köpte Julbord
    Jag blev så fantastiskt bra bemöt av Leona hon var så serviceinriktad och lösningsorienterad.
    Personalen och uppträdandet under kvällen var professionella Läs mer

Mikael W skrev om Wallmans Stockholm
    Trevligt bemötande, bra meny och fin show Läs mer

Oskar S skrev om Wallmans Stockholm
    Första gången jag besökte Wallmans.
    Vi blev bjudna på en riktigt bra julshow med musik för alla smaker (rock, pop, julmusik och de mesta där emellan).
    Maten var en klassisk svensk trerättersmeny.
    Skagenröran hade fått en trevlig touch av chili vilket gjorde den annorlunda och riktigt smakrik. Oxfilén var varm och perfekt i min smak. Slutligen var gottebordet något från en annan planet. Trots att vi hade fått förhandsinfo om detta så blev det en positiv överraskning som vi verkligen inte hade väntat oss.
    Tack för en riktigt trevlig kväll! Läs mer

Camilla K skrev om Wallmans Stockholm
    Julbord med företaget. Allt var toppen, bra service, god mat och härlig underhållning!! Läs mer

Peter A skrev om Wallmans Stockholm
    Julfest.
    Bra service.
    Fantastisk show.
    För trångt vid borden annars inga klagomål. Läs mer

Mimmi N skrev om Wallmans Stockholm
    Trevlig personal, god mat och toppen show! Läs mer

Helena S skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket trevligt med god 3-rätters middag, bra service och fantastisk show! Läs mer

Gertie F skrev om Wallmans Stockholm
    Maten super, underhållning super!
    Vi är mkt nöjda!
    Tack! God jul! Läs mer

Bengt P skrev om Wallmans Stockholm
    Mycket trevlig upplevelse med fantastiska artister, bäst var naturligtvis vår artist. Maten var ok Läs mer

Joakim G skrev om Wallmans Stockholm
    Guld meny och plats, helt ok underhållning och mat. Dessertavdelningen var högsta betyg. Gärna bättre utbud på dryck, öl. Läs mer

Emelie B skrev om Wallmans Stockholm
    God mat, bra musik.
    Konstigt att skriva ”fira in julen med oss” ”Wallmans julshow” och så spelar de inte en enda jullåt.
    Ett medley kunde ha varit jul tema. Tex den sista, istället för en Miami tema.. det blev mer midsommar.. Läs mer

Kristina D skrev om Wallmans Stockholm
    Vi var på Jullunch. Föreställningen och serveringen var trevlig och bra. Den rekommenderas.

Maten får sämre betyg. Den vegetariska varmrätten var inte så rolig, där skulle ni absolut kunna göra bättre. Och oxfile till lunch känns heller inte som ett särskilt bra val.
    I dessa tider borde inte ens en stor köttbit vara som huvudrätt. varför inte en fiskrätt istället? både bättre för kropp och miljö.

God Jul på er! Läs mer

Leena S skrev om Wallmans Stockholm
    Lunch 6.12! Supergod mat, bra service, trevlig personal och en underbar show! 👍😄 Uppfyllde mina förväntningar och kommer gärna igen! 😄 Läs mer

Marina A skrev om Wallmans Stockholm
    Hej! Vill tacka er för underbart kväll!!!! Läs mer

Eva B skrev om Wallmans Stockholm
    Vi är 50 pers som hade vår julfest hos er och vi är väldigt nöjda. Showen toppenbra, vi var alla imponerade över hur personalen först uppträder och däremellan tar upp beställningar och serverar och alltid lika trevliga och glada. Alla vi som åt standardmenyn var nöjda, maten var jättegod och över förväntan. De som åt alternativ var dock mindre nöjda så det vegetariska köket kan förbättras.Vårt företags betyg blev "gör en copy/paste" till nästa års julfest och bättre kan det väl inte bli. Läs mer
  • 2019-12-17

Margareta H skrev om Wallmans Stockholm
    En otrolig kväll med fantastisk underhållning, god mat och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-12-17

Johan J skrev om Wallmans Stockholm
    Bra uppträdande och professionell personal som tog väl hand om oss.
    Bra mat och helhetsintrycket var mycket bra. Vi kan tänka oss att komma igen Läs mer

Agneta E skrev om Wallmans Stockholm
    Hej,
    Kan inleda med att säga att maten var god, MEN..
    Jag köpte 6 biljetter som var julklapp till mina barn. Detta var bronsbiljetter med delvis skymd sikt. Det ända ni hade kvar då.

Jag skulle dock vilja säga lyssnar platser (som de har på tex teatern) och är värt sitt pris. Samt ärligt beskrivs.

Vi såg ingenting på våra platser, men hörde bra, dvs lyssnarplats. Fast vi betalde mer än så..
    Det känns som dåld marknadsföring och falskt från Wallmans sida.
    Jag beklagar givetvis detta, att inte vara nöjd för något vi sett fram emot. Har tidigare haft god erfarenhet av ert företag.
    Tror inte ert kundbemötande hjälper att förklara saken närmare.
    Jag kommer inte rekommendera någon att gå till Wallmans i dagsläget. Inte som det känns nu.
    Har ni några fler frågor är ni välkomna att höra av er till mig.
    Med vänlig hälsning, Agneta 0733-184800 Läs mer

Olof O skrev om Wallmans Stockholm
    Hej!

Vi har varit där flera gånger tidigare. Då har vi suttit i A läge på bottenvåningen. Nu satt vi i A läge på balkongen. Känslan var att man kom lite längre ifrån showen, och vi satt i ett endast två bord i ett ganska stort utrymme så det upplevdes som att vi blev lite ensamma och inte samma "drag" som en trappa ner.
    Den kille som var relativt ung som serverade oss deltog inte i showen och vi tyckte att det tog lång tid mellan besöken vid bordet, och att vi vid flera tillfällen fick påtala att vi ville beställa mer dryck eller att vi ville ha dryck ur vårt dryckespaket då mat anlänt till bordet.
    Sammantaget en mer slätstruken upplevelse än tidigare besök. Eller så var våra förväntningar för höga då vi tidigare varit väldigt nöjda. Läs mer
  • Yvonne L

2019-12-16

Yvonne L skrev om Wallmans Stockholm
    Personlig service o man känner sig sedd!! Läs mer

Arja H skrev om Wallmans Stockholm
    Enligt beskrivning på web som gjorde att vi bokade:
    Här serveras du en lyxig flerrättersmeny med inspiration av både julens traditionella smaker och nytänkande. Givetvis blir du serverad av våra artister som även är stjärnorna i kvällens rafflande föreställning.
    I verkligheten inget av detta seg köttbit med potatispure var är julsmakerna, falsk marknadsföring inga artister serverade vårt bord som dessutom var bakom en pekare så vi såg inget av showen fast vi betalade dyra biljettpriser Superdålig ventilation det fanns absolut ingen luft på sk hyllan fär vi blev placerade Systemet till efterättsbordet var kaos hick inte att komma fram - aldrig mer Wallmans denna kväll kostade oss 10000 bortkastade kr 👎👎👎👎👎👎👎 Läs mer

Izabella U skrev om Wallmans Stockholm
    Alla kollegor var mer än nöjda med såväl föreställningen som maten. Läs mer

Tina E skrev om Wallmans Stockholm
    Vi var på julbord med företaget. Maten var väldigt bra, har tidigare upplevt maten lite sekundär men oxfilén var supergod och godisbuffén magisk. Bemötandet av vår servitris var topp, likaså att Isidor gick runt i publiken och trollade, det var otroligt uppskattat. Inslaget i showen där ni firade gäster som anmält innan var väldigt roligt och härligt. Vi var väldigt imponerade av alla som sjöng och dansade, otroligt duktiga.
    Det som kanske kan bli ännu bättre till nästa gång: saknade en konferencier som guidade igenom showen, kändes inte som en röd tråd i showen och på slutet var det lite segt mellan numren. Flera gäster gick då de trodde det vars lut, men då var det tre nummer kvar. Vi satt på hyllan och hade en stolpe framför oss och eftersom showen var ganska centrerad hela tiden bakom stolpen såg vi inte så bra. Det gick ju bra att resa sig och stå upp under numren men hade hoppats på att scenen var lite all over the place. Men summerat var dte en väldigt trevlig kväll men kvalité på maten som var över förväntan. Läs mer

Adina J skrev om Wallmans Stockholm
    Så trevlig kväll! Väldigt väl omhändertagna av Johan, Åsa och övrig personal.
    Och oj, vilket dessertbord ♥️ Läs mer

Carina S skrev om Wallmans Stockholm
    Allt super bra! God mat , underhållning och bra service. Läs mer

Anders F skrev om Wallmans Stockholm
    Vi bokade julbord med företaget och fick trevlig servering och bra platser. Förrätten kan man lägga lite mer kärlek på, huvudrätten var överraskande god! och efterrätten var bra!
    Bra övergång till bar, dans och efterfest! Läs mer

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm