Wallmans Stockholm

Wallmans Stockholm

1 855
4.4

Välkommen till en värld av show- och smakupplevelser! Vi vill skapa en oförglömlig kväll där du serveras fantastisk mat och dryck av våra stjärnor som även levererar en show i världsklass. Allt i en unik miljö som bara kan upplevas på Wallmans. Redan när du anländer till oss tar Wallmans stjärnor emot dig. Artisterna, som...

1 855 omdömen om Wallmans Stockholm

Lars Erik A
Skrev om Wallmans Stockholm

27/1 2024 lördag kväll på wallmans. Vi var 7 st som var där och firade en 70 åring. Ingen av oss har tidigare varit på wallmans så det var nytt för oss, Och det blev en helt underbar kväll tack vare personalen, vilken show vi bjöds på. Från insläpp till hemgång kände man sig välkommen. Artisterna som även serverade var mycket proffsiga och bjöd på en grym show. Tack alla inblandade för en härlig kväll. Lars-Erik Arnell

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Jane Birgitta W
Skrev om Wallmans Stockholm

En mycket trevlig kväll, superbra artister och trevlig personal och god mat, vi hade dock inte förväntat oss att sitta med ryggen mot scenen när man valde de dyraste biljetterna. Rekommenderar att man kollar upp det innan man bokar.

Åsa G
Skrev om Wallmans Stockholm

Tyckte det riktade sig till yngre publik, ändå ringde jag och frågade innan då vi kom från Göteborg. Maten va sådär, förätten va det bästa. Tyckte inte att det va värt pengarna. Men vår servitör va mycket trevlig. Vi blev tyvärr mycket besvikna och gick innan showen var slut

Emma S
Skrev om Wallmans Stockholm

Var på Wallmans i helgen och hade riktigt kul med mitt sällskap. Showartisterna var otroliga och levererade på hög nivå! Men flera saker gör att det totala betyget blir sämre. Maten var inte bra. Alldeles för lite och hjorten var fruktansvärt seg. Visste inte ens att man kunde göra hjort seg… Man var fortfarande hungrig när all mat var serverad. Betyget på maten får 4/10. Trist. Vår servitör var ibland ganska otrevlig vilket drog ner stämningen. Alla kan ha dåliga dagar, men jobbar man med service och showbiz får man faktiskt...

Svar från Wallmans Stockholm

Hej Emma, Tack för att du tog dig tid att berätta om er kväll och att ni hade en rolig kväll även fast det var lite minus. Vi har tagit med oss kritiken och kommer att jobba på att förbättra oss och se över vad som gick fel just er kväll. Om du vill prata med oss direkt om er kväll är du varmt välkommen att höra av dig till bokning@wallmans.com Mvh Wallmans Stockholm

Lisbeth Maria S
Skrev om Wallmans Stockholm

Det var veldig hyggelig! Mange flinke artister!

Nils Ove Mikael H
Skrev om Wallmans Stockholm

Allt var helt perfekt, mat underhållning, bemötande och service, helt underbart!

Emma B
Skrev om Wallmans Stockholm

Otroligt proffsigt show och en mycket trevlig kväll med god mat.

Cathrine S
Skrev om Wallmans Stockholm

Köpte guldpaket samtfirar paket Blev nycket bra bemött vid ankomst av trevlig personal Matwn car supergod Showen fantastisk!! Duktiga artister Tiden gick för fort!!

Svante L
Skrev om Wallmans Stockholm

Köpte detta som julklapp till anhöriga. Fick lov att ändra datum. Detta gjordes utan problem. De som var på plats hade en trevlig kväll.

Julia I
Skrev om Wallmans Stockholm

Tack så.mycket, Det var en magisk upplevelse! Vi är jätte nöjda. Med hälsning//Julia

Gabriella Kjerstin Maria Edwardsdotter H

Trevlig kväll med hela familjen. Kommer troligen bli återkommande. Efter som jag har svårt att gå, var balkong lite besvärligt. Det ska jag tänka på nästa gång jaag beställer.

Birgitta L
Skrev om Wallmans Stockholm

Wallmans på teatergatan firade min dotter och sambos födelsedag . Bra bemötande från att jag köpte biljetterna och bra service innan och under showen

Karin Gun-marie F
Skrev om Wallmans Stockholm

Trevligt besök!👍🤗 Guldplatser och vi åt tre rätter , god mat! Trevligt bemötande och mysig kväll !

Maj A
Skrev om Wallmans Stockholm

Vi var fem personer som firade en 60-årsdag.Vi valde guldplakett o hade bra platser.Maten var över förväntan,mycket god.Trevligt uppträdande o trevlig personal.Kan varmt rekommenderas.

Gun Marita W
Skrev om Wallmans Stockholm

Härligt ställe, full fart . Vi satt bra o hade full blick över scenen. Vi åt en köttmeny som var helt underbar. Tänker rekommendera Wallmans till de som inte varit där redan.

Hans F
Skrev om Wallmans Stockholm

Förväntningarna infriades . Vi hade en trevlig kväll.

Maria Eira Maj L
Skrev om Wallmans Stockholm

Suveränt uppträdande, fantastisk mat. Helt enkelt en kväll att minnas😊

Roberta P
Skrev om Wallmans Stockholm

Häo kvalitet av showen och maten.

Joanna B
Skrev om Wallmans Stockholm

Fantastisk underhållning och supergod mat. Artisterna och trollkarlen är grymma!

Sonja B
Skrev om Wallmans Stockholm

Köpte silverbiljetter och allt var toppen både med bemötandet, maten och showen! Kommer att besöka Wallmans igen!

Cecilia Maria L
Skrev om Wallmans Stockholm

Bra show, bra service och god mat! Enda minus är att de inte öppnar upp förrens 18, man vill gärna ha lite mer tid för fördrink och mingel!

Susanne P
Skrev om Wallmans Stockholm

På Wallmans blir man sedd och mottagen med glädje. Artisterna är fantastiska och det serveras underbart vin till fantastiskt god mat. Man lämnar stället med en go känsla i magen och ett leende på läpparna. Vi var 9 personer i åldrarna 20-60 som njöt av en helkväll. Helt klart värt ett besök

Joakim Kenneth E
Skrev om Wallmans Stockholm

Trevlig tillställning med god mat och bra underhållning. Va extremt varmt dock på övre våningen vilket va ganska jobbigt. Annars va det en toppenkväll.

Mats Eric F
Skrev om Wallmans Stockholm

Första intrycket var ett mycket trevligt bemötande. Bra service hela kvällen + en underbar underhållning! vi var helnöjda med vår kväll.

Karin Z
Skrev om Wallmans Stockholm

Fantastisk underhållning, maten var tyvärr sådär!

Carin A
Skrev om Wallmans Stockholm

hej. köpte guld och vi var helnöjda med show och service.

DANIEL B
Skrev om Wallmans Stockholm

Wallmans Alla hjärtans dag-show. Bra välkomnande och man fick en värd var och alla fick se en förshow i början. Sen fick man sitta på 2 olika plan där det var show på enbart ena. Så det var inte delvis skymd sikt utan bara att man hörde en show på annan våning. För 1000 kr st! Då hoppades man åtminstone på bra mat men det var en pytteliten förrätt, stinkande upptinad, okryddad fisk till förrätt och liten efterrätt. Det skulle gå runt nån trollkarl på övervåningen men han kom aldrig. Detta var raka motsatsen till Golden hits som däremot är stans bästa middagsshow och klubb efter.

Marie Jeanette H
Skrev om Wallmans Stockholm

Kanon kväll. Bra mat, fint bemötande av Anna, super duktiga artister.

Marian B
Skrev om Wallmans Stockholm

Utmärkt show, perfekt upplägg, proffsiga underhållare

Carina L
Skrev om Wallmans Stockholm

En toppen kväll i gott sällskap. Trollkarlen var pricken över i. ( Lite för hög volym enligt mig på svartklädda showdelen.) 🙂

Gunnar N
Skrev om Wallmans Stockholm

Maten och vinpaketen var utmärkta. Vi blev väl bemötta och uppassade av personalen, men den våldsamt uppskruvade högtalarvolymen förstörde hela kvällen!

Bo Anders S
Skrev om Wallmans Stockholm

Det var jag ock min fru som var gäster då vi firade min frus födelsedag. Vi blev väldigt besvikna på hur man blev placerad (guld), inklämda i mitten av ett långbord med totalt 12 personer.... Tycker att det finns mycket att göra så att lokalen känns lite mer inbjudande som "restaurang". Då det fanns nån runt bordet som var ganska störande/stökig tog det bort mycket av den förväntning vi hade på kvällen. Underhållningen var däremot förstklassig och med en bättre layout på lokalen skulle man sett bättre.. Har tidigare...

Göran S
Skrev om Wallmans Stockholm

Silverbiljett med trerättersmiddag Blev bra bemött när vi kom Tyckte nog maten inte var den bästa. Ravioli till förrätt var väl enkel. Huvudrätten var god men alldeles för lite mat. Showen var över förväntan, kul med lite trolleri, mycket duktiga sångare och dansare. Sammanfattningsvis blev det en bra och lyckad kväll

Reitan Convenience Sweden Ab A

Mycket trevligt och proffsigt evenemang. Tack!

Ingela Marita J
Skrev om Wallmans Stockholm

Trodde att Wallmans Lovetema var ett gammalt uttjatat koncept men oj vad vi blev glatt överraskade. Toppen bemötande o hög klass på allt från värdinna/värd till mat o dryck. Får toppenbetyg från oss.

Jill Caroline W
Skrev om Wallmans Stockholm

- Middag nivå Silver, vegetarisk kost, tillägg Date night - trevligt bemötande! - Jättebra show, har varit hos Wallmans flera ggr innan och tycker att det var jättebra föreställning även denna gång, kul med lite nytt upplägg. Kan hända att man kommer sakna de personliga presentationerna framöver men kändes just nu kul med lite förändring, inkl mer dansinslag och trolleri. Isidor var suverän, så roligt att han kom förbi vårt bord. - bra med tilläggsvalet date night - Maten var under förväntan. Syftar framför allt på...

Charlotte Birgitta S
Skrev om Wallmans Stockholm

En kanonkväll med fantastisk show med superduktiga artister! Bra platser och jättegod mat! Allt var toppen!

Cr Säkerhet Ab R
Skrev om Wallmans Stockholm

Köpte guldplatsen fick vänta för länge på service.. Showen lite seg förra gången bättre artister.

Harald R
Skrev om Wallmans Stockholm

Kategori guld . Fick bord 34 och är jättenöjda med allt.

Gunilla E
Skrev om Wallmans Stockholm

Showen var proffsig! Vi blev väl bemötta och omhändertagna av vår servitör, maten var god och vi hade en kanonkväll!

Pelle H
Skrev om Wallmans Stockholm

Underhållande musikalisk show, fantastisk magiker och hyfsad mat. Totalt sett en härlig upplevelse.

Christer E
Skrev om Wallmans Stockholm

Helkväll för att fira svågers 70 årsdag Guldmeny Fantastiskt väl bemött Stora förväntningar på en lyckad kväll och speciellt firande av jubilaren. Motsvarade helt mina förväntningar med råge Det var andra firandet av en jubilar och ett bättre sätt att fira med denna upplevelse finns nog inte👍👍👍

Jerry R
Skrev om Wallmans Stockholm

Bemötandet var mycket bra. Föreställningen uppfyllde mina förväntningar. Ett stort minus var att ljudnivån på sång och musik var öronbedövande.

Pär S
Skrev om Wallmans Stockholm

Firade min fru som fyllde 50 år den 13/2, bra mat och kul underhållning där vi hade fantastiskt service hela tiden. Min fru uppskattar att dom firade henne med uppmärksamhet, kommer garanterat tillbaka fler gånger. Köpte biljetter via nätet och det gick smärtfritt och bra att man kunde uppge allergier direkt

Anna N
Skrev om Wallmans Stockholm

Superproffsig personal, bra show och god mat. Kvällen var lite för lång, kunde ha kortats ned något.

Elisabeth V
Skrev om Wallmans Stockholm

Mycket bra! Jag åt Glutenfri kost fr Havet och var MYCKET NÖJD! DE andra var mindre nöjda med maten fr Havet! Tyvärr:(:(

Claes Bruno W
Skrev om Wallmans Stockholm

Vi köpte Guld biljetter och vi blev väldigt bra bemötta redan vid entrén. För första gången i mitt liv så blev jag uppringd i god tid innan besöket av vår värd Linda! Mycket uppskattat! Sedan så var showen och servicen ja hela upplevelsen mycket proffsig och väldigt trevlig. Jag kommer att rekommendera er till mina vänner. Och vi kommer väldigt gärna tillbaka till er vid ett annat tillfälle!

Saab Unionen M

Alice Linnea Maria E
Skrev om Wallmans Stockholm

Härlig kväll med trevlig personal (servitör som kanske var lite för trevlig och som gärna satte sig ner vid bordet, det var inte kul alla gånger) och toppenbra underhållning. Maten var bra.

Jim Peter S
Skrev om Wallmans Stockholm

Fantastisk julklapp att få gå på Wallmans!