Wallmans Stockholm, sid 2

En del av Wallmans Groupwallmans.se

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm — Visa karta

Välkommen till en värld av show- och smakupplevelser!

Vi vill skapa en oförglömlig kväll där du serveras fantastisk mat och dryck av våra stjärnor som även levererar en show i världsklass. Allt i en unik miljö som bara kan upplevas på Wallmans.

Redan när du anländer till oss tar Wallmans stjärnor emot dig.
Artisterna, som även är kvällens serveringspersonal, är era personliga guider under en resa genom decennier av musik till smakerna av en välkomponerad överraskningsmeny.
Maten är minst lika viktig som showen. På Wallmans har några av Sveriges mest omtyckta artister under de senaste decennierna upptäckts och nya stjärnor föds ständigt

Gör som hundratusentals tidigare gäster och besök anrika Wallmans Stockholm.

Välkommen!

Ons-Lör: 18:30-01:00
Sön: Stängt

Läs vad 1658 kunder tycker om Wallmans Stockholm

Kurt H skrev om Wallmans Stockholm
    Jag har varit på Wallmans 4 ggr.
    Den här gången var det mycket som var fel
    Artisterna hade ingen kontakt med publiken.(Såg ut som att de hade en egen fest)
    Musiken var väldigt hög. Artisterna skrek för att överrösta musiken. Vilket innebar att det var röster som inte bar.
    Maten var inte bra. Serveringen vid borden gick sakta och ibland fick man fel mat vid borden?
    Vi var många som satt vid bordet och varit där flera gånger som blev besvikna. Vi kände inte igen Wallmans.
    Jag kommer inte att rekommendera Wallmans som jag gjort förut till affärsvänner och bekanta. Läs mer

Marie E skrev om Wallmans Stockholm
    Vi hade bokat guldpaketet och blev serverade av Anna. Vi var supernöjda från början till slut och jag kan varmt rekommendera Wallmans Salonger i Stockholm. Läs mer

Melissa B skrev om Wallmans Stockholm
    Jul på Wallmans, silver.

Den extra showen som skulle vara 18,20 kom aldrig. Maten var ingen höjdare. Jul show med kärlekstema kunde man inte se.
    Servitören var kass. Glömde dryck hela tiden och ignorerade ett bort hela tiden i ett sällskap av tre bord.

Det var varmt, trångt och extrem hög ljudnivå. Läs mer

P-o W skrev om Wallmans Stockholm
    En plats som är utmärkt för en trevlig kväll med god mat och en fantastisk underhållning.
    Vi har varit där vid flertal tillfällen och alltid bemötts på ett mkt trevligt sätt. Läs mer

Sari E skrev om Wallmans Stockholm
    Showen var toppen, duktiga och underhållande! Trevlig personal! Dock får maten bara godkänt,
    Men helheten blir i alla fall att jag rekommenderar att se showen! Läs mer
  • 2019-11-26

Mikael S skrev om Wallmans Stockholm
    Superbra julshow med fantastiska framträdanden och personal.
    Jag hade höga förväntningar då man har hört mycket bra om stället och det vägde upp till de förväntningarna jag hade. Ett litet minus var dom maten då jag valt den vegetariska menyn och den var lite tråkig! Men i övrigt så var det kanon! Läs mer
  • 2019-11-26

Ann-charlotte O skrev om Wallmans Stockholm
    Fin kväll
    Lite högt ljud vi kunde inte prata.
    Hade hellre satsat lite mera på varmrätten än desserten
    Underbara artister, så imponerad speciellt vår servitör lång kille med långt hår.... Läs mer

Susanne J skrev om Wallmans Stockholm
    Från bokning till show ! Familjen blev utmärkt bemött! God mat å dryck ! En totalt lyckad kväll! Tack Wallmans ! Så Läs mer

Maria P skrev om Wallmans Stockholm
    Köpe show och middag för 19 personer. Jag tycke det var lite otydligt när vi kom och vem som skúlle hjälpa oss. Maten var fin och musiken ganska bra , bra artiseter. Vi lämnade innan kvällen var klar, Läs mer

Ewa M skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastisk underhållning i kombination med god mat! Kan inte bli bättre! Jätterolig show, bästa platser är faktiskt de på balkongen med lite skymd utsikt, man kan kliva upp för att se och dansa! Läs mer

Anette N skrev om Wallmans Stockholm
    Firade bästa vännerna! Fick så bra plats på övervåningen! Vi kunde se och följa allt!
    Artisterna och showen får högsta poäng!
    Vår servitör var trevlig och bjöd på god service! Maten var utsökt! Visst kostade det en del för 4 personer men vi var så nöjda allihopa så det var värt varenda öre!
    Tack för en fantastisk kväll!
    Hälsar Anette Läs mer

Helene J skrev om Wallmans Stockholm
    Bra underhållning och bar service. Bra sittplatser Läs mer

Ingela P skrev om Wallmans Stockholm
    Vi, ett sällskap på 3 personer, hade beställt överraskningsmenyn vilken var mycket god men portionerna var väldigt små. Underhållningen var bra, ensemblen var duktiga, sjöng och showade. Vårt intryck av maten och showen var att det blev mycket väntan, vi trodde det skulle showas mer under tiden vi åt och att allt skulle ”flyta ihop” bättre.
    Firandet av alla jubilarer var i vårt tycke mycket tramsigt, firande på löpande band bara.
    Vi var rött nöjda efter mat och show och tanken var att vi skulle vara kvar, ta en drink och dansa lite men efter att ha blivit bemötta av en vakt som om vi var 20 år och inte kunde ta emot en tillsägelse alls så avslutades vår kväll abrupt. Vi, 3 kvinnor strax över 50, stod på dansgolvet med våra drinkar när vakten kommer och bara tar tag i mitt glas, säger att man inte får ha glasen på dansgolvet. Jag svarar att jag går ner men vill, och klarar av att gå ner med mitt glas själv men det fick jag inte. Inte ett litet leende, ingen ursäktande förklaring, INGET tecken visas på att han förstod att vi gjort ett misstag som vi inte gjort med flit. Nej, detta förstörde faktiskt tyvärr helhetsintrycket av vårt besök hos Wallmans.
    En vakt som förmodligen inte klara sig till Polishögskolan - synd att ni hittade honom.
    Ni är ett helt koncept så all personal är lika viktiga för att vi som kunder ska ha en härlig helkväll. Läs mer

Anders Ö skrev om Wallmans Stockholm
    Överraskjingsmeny. Bord för 10 personer.
    Väldigt bra bemötande.
    Underhållningen var kanon men maten är jag och flera av oss inte nöjda med. Smaken och upplägg på tallrik mycket bra men varför skall man få i princip en avsmakningsmeny.
    Oxfilen löjligt liten att se på tallriken.
    Gå tillbaka som ni hade det för några år sedan så man får välja en fisk eller en kött. Då får man vad nan betalar för.
    Några av oss gillade ert upplägg men de övriga tyckte "vad är det här" när köttet kom in. " hamburgare nästa"
    Jag har varit hos er säkert 15 ggr genom åren men det är några år sedan sist
    Mvh, Anders östergren Läs mer

Lee R skrev om Wallmans Stockholm
    Fantastisk show och god mat! En upplevelse! Läs mer

Bertil H skrev om Wallmans Stockholm
    Biljettköp o övrigt omkring var bra.
    Maten var superb o rask servering
    Ljudet, ljudet var på tok för högt. Fick ha öronproppar. Svjafligt för alla, ung som gammal. Läs mer

Inna T skrev om Wallmans Stockholm
    God mat, härlig stämning och fantastisk show! Läs mer

Annika N skrev om Wallmans Stockholm
    Vi köpte guldplatser. Blev bemötta av Anton som tog hand om oss åtta på ett utmärkt sätt. Vi åt och drack mycket gott. Drycken anpassad till maten. Perfekt. Vi har upplevt shover från wallmans många gånger på varierade platser. Så förväntningarna var stora. Fantastiska röster och artister. Två utmärkte sig med sina danser. Vi blev också förtrollade av en trollkarl.
    Hela sällskapet njöt av kvällen. Vi pratar med många om våra upplevelser och rekommenderar andra att gå dit. Läs mer

Tiina R skrev om Wallmans Stockholm
    Jag bokade för ett stort sällskap, vi har varit gäster hos Wallmans även ett par gånger tidigare år. Mycket bra flexibilitet i bokningsproceduren, som är viktigt för större sällskap och man löser de små justeringarna på ett bra sätt, utmärkt! Fint gehör också för detaljer kring middagen med egen hörna för välkomstdrinken. Maten håller hög klass och showen var nog den bästa vi har sett hittills! Vi hade en supertrevlig kväll, som gästerna också hyllade dagen efter! Tack, Wallmans! Läs mer

Maria C skrev om Wallmans Stockholm
    Grupp, brons
    Mycket trevligt bemötande

alla blev mycket glatt överraskade Läs mer

Susanne A skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte ett guldpaket för att fira en 60 åring. Det blev en oförglömlig upplevelse för oss alla. Fantastisk meny , serviceminded personal och fantastiska sångare. Det blev en kväll som vi kommer minnas. Tack för det! Läs mer

Tina N skrev om Wallmans Stockholm
    Omtänksam och trevlig personal.
    God mat och en härlig show.
    Allt en bra kväll ska innehålla 👍🏼 Läs mer

Eva K skrev om Wallmans Stockholm
    Jättetrevlig kväll.Showen var grymt bra. Maten var ok. Jättegod fisk,men kötträtten var trist. Så fint omhändertagande av vår servitris Amanda. Läs mer

Kjell-åke H skrev om Wallmans Stockholm
    Allt vara mycket bra. Maten klart över förväntan.
    Bra uppträdande.Det enda negativa är garderobens placering. Läs mer
  • 2019-11-23

Lars L skrev om Wallmans Stockholm
    Mat o underhållning superbt!

Bemötandet vid ankomst mycket bra, kändes som att vi var unika.

Mina förväntningar var stora. Wallmans överträffade dem!!

Mao Toppbetyg !! Läs mer
  • Tommy A

2019-11-23

Tommy A skrev om Wallmans Stockholm
    Hela Wallmans-kvällen kan enkelt sammanfattas med perfekt, proffsigt och personligt! Och det gäller allt från bemötandet, maten, showen, födelsedagsuppvaktningen till dansmusiken. Overkligt bra! Läs mer

Leif L skrev om Wallmans Stockholm
    Vegansk och alkoholfri middag för två. Vår tredje dejt. Kunde inte bli bättre 😍 Läs mer

Gert F skrev om Wallmans Stockholm
    Fick varan i present. Toppen trevligt bemötande.
    Stora förväntningar och de blev uppfyllda.
    En härlig kväll som gav fina minnen. Läs mer

Sune F skrev om Wallmans Stockholm
    God, vällagad mat, proffsigt framträdande men alldeles för hög ljudnivå. Läs mer

Åke J skrev om Wallmans Stockholm
    God mat
    Bra bemötande och trevliga servitörer Läs mer
  • Maria H

Maria H skrev om Wallmans Stockholm
    Super god mar och suverän underhållning Läs mer

Erik S skrev om Wallmans Stockholm
    Guld paketet Samt Dryckes paketet stora
    Mycket bra mottagande
    Toppen kväll Läs mer

Susanne N skrev om Wallmans Stockholm
    Väldigt trevlig personal, Malin var underbar att ha vid sitt bord. Riktigt bra mat, och fantastiskt bra show. Vilka artister!!
    Leona von Ziegler har varit väldgt tillmötesgående och gjort allt för att vi skulle ha en riktigt bra kväll.
    Tack. Läs mer

Nico T skrev om Wallmans Stockholm
    Väl bemöt (som vanligt) trevlig personal och god mat

Showen var bra (tyvärr blev det höga ljudet inte passande med innehållet), duktiga artister (som vanligt) men inte bästa showen vi har sett på Wallmans.
    Rekommenderas varmt. Vi kommer tillbaka (som alltid)! Läs mer

Jan K skrev om Wallmans Stockholm
    Vi valde överraskningsmat och dryckespaket den här gången och vi var mycket nöjda med det.
    Ett härligt bemötande av personal och artister.
    Våra förväntningar infrias som alltid hos er.
    En otroligt bra upplevelse som alltid för oss.
    (saknade bara Elvis)
    Jan Lennart Karlsson och Eira-Liisa Läs mer
  • Ali O

Ali O skrev om Wallmans Stockholm
    Jag och mitt sällskap hade en fantastik kväll på Wallmans!
    Allt var på bästa sätt från början till slutet, bemötandet, artister, maten och miljön!
    Jag har och kommer och göra att rekommendera alla att dem inte missa denna upplevelse. Läs mer

Sten-åke C skrev om Wallmans Stockholm
    Allt var mycket bra utom kimröken i lokalen.
    Sluta med den! Läs mer

Håkan F skrev om Wallmans Stockholm
    Underhållning, mat och dryck utmärkt, men Wallmans måste göra något åt kösystemet vid inpasseringen.

Vi följde uppmaningen (klädkoden) om att bära kavaj, men det följdes inte upp. Att dela bord med andra gäster, som klätt sig i näst intill idrottskläder tar bort en del av kvällens upplevelse. Läs mer
  • Karin O

Karin O skrev om Wallmans Stockholm
    Vi köpte en helhetsupplevelse för företaget med show och middag under Wallmans kampanj där man betalade 495.-/person även för guldpaketet.
    Maten var fantastisk och showen var makalös, den passade alla i sällskapet och gav oss massor av ny energi. Läs mer
  • 2019-11-21

Rolf L skrev om Wallmans Stockholm
    Föreställning med DN:s rabatterbjudande. God mat och dryck!
    Trevlig aktris som serverade oss.
    Tidigare har vi bjudit våra två barn på Wallmans. Nu var det vår egen tur.
    Jättetrevligt! Kommer gärna igen. Läs mer

Kerstin F skrev om Wallmans Stockholm
    Bemötande service o mat Mycket bra Uppträdande mycket bra.En sak som drog ner betyget var att det spelades musik mellan uppträdanden på en ganska hög volym så det blev svårt att prata och höra sina vänner i sällskapet.6 personer på silverplats. Läs mer

Esmeralda I skrev om Wallmans Stockholm
    Gott, trevligt, fantastiskt personal Läs mer

Jenny J skrev om Wallmans Stockholm
    Över förväntningar. Bra upplevelse! Läs mer

Jeanette H skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte en lets deal perfekt
    Bra bemötande bra mat och underhållning
    Hade tur att få trevliga bordsgrannar
    Helt enkelt en toppenkväll Läs mer
  • Ulf S

2019-11-20

Ulf S skrev om Wallmans Stockholm
    Entren öppnade väldigt sent. 100 personer stod och väntade, troligen pga att vi vid bokning fått order om att vara i mkt god tid.

I övrigt god mat, bra service, bra föreställning Läs mer

Patrik S skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte guldpaket med datenight. Otroligt bra och intim show där man kommer nära artisterna som också serverar en hela kvällen. Hade höga förväntingar då jag varit där förut och dom lyckades överträffa dom. Läs mer

Hans F skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte guldplakett för tre personer utan dryck. Blev rekommenderad ett utmärkt vin som passade till allt. Köpte två flaskor. Maten supergod och servicen alldeles utmärkt. Underhållningen mycket bra med betoning på Johan och Eric. En mycket minnesvärd kväll. Läs mer

Annika P skrev om Wallmans Stockholm
    Wallmans show är en upplevelse utöver det vanliga. Party från första stund med proffsiga aktörer. Det enda lite mindre bra var dryckespaketet där dessertvin och avec kom i princip samtidigt, så hade kunnat hoppa över dessertvinet.
    Hade hellre haft ett glas vin till förrätten ett till fisken ett till köttet. Champagnen som man fick direkt man kom var slut efter tilltugget man fick direkt vid bordet,så vi hade inget till förrätten. Läs mer

Claes F skrev om Wallmans Stockholm
    Köpte guldbiljetter med datenight. Fick platser så långt bak det bara gick. Kunde lika bra köpt en billigare variant då vi nästan satt i soffan. I övrigt en fantastisk kväll med supertrevlig personal o bra drag i showerna. Läs mer

Saida J skrev om Wallmans Stockholm
    Hej
    Det var över förväntat
    Alla medarbetare var så nöjda och tacksamma att fick uppleva detta.
    Maten var jätte god
    Bemötande var utmärkt
    Vi har pratat om detta på jobbet och ni kommer säkert att få besök av dom flesta både på jobb och privat
    Tusen tack Läs mer

Teatergatan 3, 111 48 Stockholm