Alla kategorier Övrigt Örebro Ljusnarsberg Wasa Parkett Service

Völundsgatan 9, 113 21 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Wasa Parkett Service

• Simon A
    Simon A skrev om Wasa Parkett Service
    Detta företag har hjälpt oss med våra golv i våra 2 olika lägenheter under 2015 till ett 5* resultat.
    Wasaparkett har nya ägare sedan 2015 och vi har blivit väldigt bra bemöta och arbetena har fungerat perfekt i kommunikation samt utförande.
    Våra nya golv som lades samt slipningen av dom gamla med infärgning vart suveränt.
    Vi fick även hjälp med ommålning av den ena lägenheten till stor belåtenhet.
    Stort tack killar.

//Simon & Christina
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Wasa Parkett Service
    Katastrofal kvalitet på jobb och hantering
    Här kommer en lista på vad som skett och inte skett i vår lägenhet. Möte med Wasa Parkett Service, datum för golvläggning planerades med start Måndag 29/4-13 och skulle avslutas Fredag 3/5-13 Vi kommer hem på Söndagen den 5/5-13 och detta var vad vi möttes av. 1. Alla möbler, skåp, stolar, bord allting i lägenheten står inpackat i hörnet i vårt vardagsrum. Dvs inga sängar monterade, så det fanns ingenstans att sova. 2. Hela lägenheten var smutsig i byggdamm, vår bruna dörr var vit och alla möbler och all elektronik täckta i damm, så dåligt att min flickvän som har astma ej kunda bo där, fick bo på hotell Söndag natt. 3. Balkongdörr olåst och öppen 4. El-uttag sönderdraget 5. Soffa sönder, rivhål i tyget 6. Fotölj sönderriven, 5-10cm lång reva i tyget 7. Köksbänk sne mot väggen 8. Sopborste förstörd av byggdamm då de använt den i sitt arbete 9. Dammsugare förstörd av byggdamm, använd i arbetet 10. 3 cm repa i tv-bänk 11. Använt dricksglas som askfat på balkongen. 12. Lister överenskommet att de INTE skulle montera, men märka upp så vi kunde montera de själva.. Ej uppmärkta = omöjligt o veta vad som går vart. Tar kontakt med WPS på Måndagen och de skickar killar för att städa och återställa prylar till sina ursprungsplatser. Vid telefonkontakt med WSP efter detta så får jag en otroligt dålig attityd och jag ska vara glad att de kom på Måndagen och städade då det inte är något de gör egentligen. Jag ska alltså vara tacksam för att de återställer lägenheten till orginalskick. Nu får jag svar från WSP att jag kommer få en total ersättning på 10300kr för min soffa+fotölj som kostar 25.000kr. Jag blir alltså drabbad av WSP´s inkompetens och vilja att rätta till fel som uppstått vid ett jobb. Jag blir så jävla förbannad att företag som WSP ens får verka inom ett serviceområde. WSP verkar ju vara otroligt duktiga på att svara negativt omdöme med att det är kundens fel, så räkna med det här också. Så jävulskt besviken på ett företag som hade en trevlig approach initialt men klappade igenom totalt när det var dags att ta ansvar. Ni kan maila mig för ytterligare information om ni ens funderar på att anlita Wasa Parkett Service någon gång så ska jag ta ett kort samtal med er om varför detta inte är ett vettigt alternativ. jonas.sheiakh@gmail.com

Völundsgatan 9, 113 21 Stockholm