Nadia E

Läs vad 7 Läs vad Nadia E

• My-Annika N
    My-Annika N skrev om Nadia E en del av WAU Fagersta

2020-07-17

Möttes av två glada tjejer som underlättade min nervositet med råge då jag skulle göra fillers i läpparna för första gången.

Dem fick mig att känna mig välkommen och känslan av att jag varit där under många år. Nadia förklarade lättsamt hur ingreppet skulle gå till och kännas, hon frågade många gånger hur jag mådde, om jag behövde något som tex vatten eller stressboll osv. Väldigt mån om mig som kund, Älskar Nadia !! Hon lyssnade noga på mina förväntningar och önskemål.
    Lokalen i sig ger ett rent och behagligt intryck, öppen och rymlig med fint ljusinsläpp ifrån stora fönster med mysfaktor i inredning. Läs mer
  • Sophia H skrev om Nadia E en del av WAU Fagersta

2020-03-25

Nadia är lugn, lätt på handen och proffsig! Jag är nålrädd men Nadia ingav ett lugn som smittade av sig och behandlingen gick över förväntan! 🥰 är supernöjd med resultatet och kommer garanterat tillbaka 🥰 Läs mer
  • Merete B skrev om Nadia E en del av WAU Fagersta

2020-03-25

Nadia är en väldigt kunnig och professionell behandlare. Hon ser helheten och kommer med tips och råd som man själv kanske inte har tänkt på eller sett. Hon jobbar snabbt och skickligt. Och resultatet blir så bra. Rekommenderas på det starkaste Läs mer
  • Mikaela R skrev om Nadia E en del av WAU Fagersta

2020-03-25

Känns tryggt att anlita Nadia. Lugn, informativ och proffsig. Nöjd med mina behandlingar. Läs mer
  • Camilla N skrev om Nadia E en del av WAU Fagersta

2020-03-24

Lugnt och professionellt intryck .
    Samt jätte trevlig och väldigt kunnig 😊bara nöjd ! Läs mer
  • Hanna M skrev om Nadia E en del av WAU Fagersta