Victoria L

Victoria L

Läs vad 43 Läs vad Victoria L

2022-09-14 Verifierad kund
    Victoria L är helt fantastisk! Rekommenderar henne starkt!
    Stort TACK Helena för dina fina ord! Vi ses snart igen! Victoria L
  • Alexandra R
    skrev om Victoria L en del av WAU Jakobsbergsplatsen
    2022-08-30 Verifierad kund
    Jag tycker om salongen, tycker det är en mysig och avslappnande miljö att vara i. Men framförallt trivs jag med min frisör och det jobb hon gör, jag har aldrig gått ifrån salongen och inte varit nöjd. Victoria har alltid gjort allt för att jag ska vara nöjd och varit väldigt hjälpsam med tider då det ska passa oss båda. Jag har tidigare gjort hairtalk hos vicky och hon är verkligen så duktig på det, men nu på senaste tiden har jag lagt i färg och toppat håret och är så nöjd. Victoria vill alltid mig och mitt hårs bästa.
    Stort TACK för dina värmande ord och för att du tagit dig tiden till att skriva detta omdöme! Vi ses snart igen, TACK! Victoria L
    2022-08-28 Verifierad kund
    Vicky är världens bästa, man känner sig lugn och trygg i hennes händer! Alltid lika nöjd när jag går därifrån!
    Tusen tack för dina fina ord Emelie & tack för att du tog dig tiden att lämna detta omdöme. Victoria L
    2022-08-28 Verifierad kund
    Välkomnande och topp-klippning :)
    Tusen tack för fina ord! :) varmt välkommen tillbaka! Victoria L
    2022-08-15 Verifierad kund
    Färgade och klippte mig och satte om min Hairtalk. Fantastiskt bemötande och service av Vicky. Supernöjd!!!!
    Tusen tack Isabell för dina fina ord, varmt välkommen tillbaka! Victoria L
    2022-08-15 Verifierad kund
    Victoria är verkligen en helt fantastisk frisör. Inlyssnande och lyhörd samtidigt som hon ger sina bästa tips på hur ditt hår blir både snyggt och välmående. Toppen!
    TACK! Vilka fina ord! Vi ses snart igen :) Victoria L
  • 2022-01-28 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande och service 👍. Jag kommer definitivt tillbaka. Barbara
  • 2022-01-07 Insamlad av företaget
    Victoria är en trevlig och lyhörd person. Hon tar sitt arbete på största allvar. På ett vinnande sätt berättar hon hur hon tänker klippa mitt hår. Det slutade med full belåtenhet. Nästa gång när jag ska klippa mig , så är det Viktoria som ska göra det .
  • 2021-12-08 Insamlad av företaget
    Victoria var super duktig och jättetrevlig! Blev väldigt nöjd med klippningen :)
  • 2021-12-08 Insamlad av företaget
    Victoria är fantastisk!! Kände mig hur trygg som helst att boka hos henne och låta henne helt förändra mitt hår. Supernöjd!!! kunde man ge 10 stjärnor här hade jag ändå velat ge henne 20 :D