Emma H

Emma H

Emma H en del av WAU Jakobsbergsplatsen

47 omdömen om Emma H

Hans G

Toppen! Trevlig och professionellt. Återkommer gärna.

Svar från Emma H

Du är varmt välkommen åter när det är dags igen Hans, stort tack för din feedback. Den betyder mycket för oss.

Gigja G

Supertrevlig och professionell 😊

Svar från Emma H

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Gigja, vi uppskattar det mycket. Varmt välkommen tillbaka.

Anna L

Emma gjorde helt rätt i att konsultera en kollega när jag kom in för en permanent, i och med att jag tidigare blekt slingor. Hon fick ok att genomföra behandlingen och resultatet blev kanonbra! Bra råd om hur jag ska sköta min nya frisyr, roliga samtal under behandlingen och ett alltigenom bra bemötande.

Svar från Emma H

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna feedback Anna, vi uppskattar det mycket. Hjärtligt välkommen åter.

Ann-mari P

Trevlig och duktig. Jag blev mycket nöjd!

Svar från Emma H

Tusen tack för din feedback Ann-mari, den betyder massor för oss! Varmt välkommen tillbaka!

Ida K

Hur bra och proffsig som helst. Så nöjd!

Svar från Emma H

Din feedback värmer, stort stort tack Ida! Varmt välkommen tillbaka.

Ove P

Mycket trevlig och professionell! En mycket perfekt herrklippning men något för dyr för c 35 minuter.

Svar från Emma H

Stort tack för din feedback Ove och vad roligt att du är nöjd med din klippning. Du är varmt välkommen åter!

Malin Ida Elina O

Efter att min frisör slutat och det gått lång tid sedan senaste färgning och klippning så gjorde Emma underverk! Superfin helomvandlig! Trevligt bemötande.

Svar från Emma H

Tusen tack för din fina feedback! Vad roligt att du blev nöjd med ditt besök! Varmt välkommen tillbaka.

Nova J

Emma H. är jätte duktig, diskuterar och respekterar kundens val.

Svar från Emma H

Din feedback värmer. Stort tack Nova! Varmt välkommen tillbaka.

Arlene O

I am satisfied with the service 😊

Svar från Emma H

Thank you so much for taking the time to give us this feedback Arlene, we really appreciate it, welcome back!

Nathalie E

Super trevlig och noggrann! Är väldigt nöjd :)

Svar från Emma H

Tusen tack för din feedback Nathalie. Vad roligt att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen åter!