Lotta B

Lotta B

Läs vad 51 Läs vad Lotta B

2022-11-07 Verifierad kund
    Proffsigt! Klippningen förstås men även allt runt omkring. Fullt fokus på den som satt i stolen och lyssnade på kunden. Trevligt bemötande.
    Stort tack för din feedback, hoppas vi ses snart igen. Lotta B
    2022-11-07 Verifierad kund
    Lotta 😍Vilken undermänniska.

Jag har otroligt lockigt hår och det finns ingen frisör, som någonsin har lyckats göra mitt lockiga hår rättvist med klippning.

Lotta prickade in fem saxar av fem möjliga .
    Jag kommer att göra henne till min Hov frisör ,fantastisk klipperska☺️
    Stort tack Susanna för dessa fina ord, tack också för att du tog dig tiden till att lämna denna recension! Varmt välkommen tillbaka! Lotta B
    2022-10-24 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med min vistelse på WAU med Lotta som min frisör. Jag tycker att alla som jobbar där är trevliga och man känner sig väldigt välkommen. Jag klippte mig och slingade mitt hår och vart mycket nöjd 😌 jag har tidigare varit på salongen med då hette dom salong outlaw men lika nöjd så som jag var då // Elsa
    Stort tack för att du tog dig tiden till att lämna denna recension, varmt välkommen tillbaka. Lotta B
    2022-10-23 Verifierad kund
    Hon är en duktig frisör som hörde mig och rekommenderar och tipsar för att ha en bättre frisyr
    Stort tack för att du tog dig tiden till att lämna detta omdöme! Varmt välkommen tillbaka. Lotta B
    2022-10-23 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, tips om mitt hår, visade och resonerade om vad jag skulle ha det mm. Inget kändes påpackande. Kommer att rekommendera henna/ salongen.
    2022-10-20 Verifierad kund
    Lotta är en väldigt trevlig frisör som verkligen är bra på det hon gör! Har varit hos henne två ggr nu och har blivit så himla nöjd båda gångerna! Kan varmt rekommendera henne!
    2022-10-17 Verifierad kund
    Väldigt proffsig och lyhörd för mina önskemål, kom med tips och råd. Det var mitt första besök på Wau och rekommenderar Lotta till mina vänner
    2022-10-15 Verifierad kund
    Proffsig! Snabb, noggrann och inkännande.
    TACK för din fina kommentar och för att du tog dig tiden till att lämna detta omdöme. Varmt välkommen igen! Lotta B
    2022-10-12 Verifierad kund
    Lätt att prata med, chill vibes, tar det lugnt med håret, vad mer kan man önska?
    2022-10-10 Verifierad kund
    Kanonbra och bra hantverk!
    Proffsigt och trevligt

Bra med parkering!